Bon Sang

Oosterhoutseweg 14 4847 TC Teteringen Nederland Kaart

Over het restaurant Bon Sang

Een feestje op je bord

De verse ingrediënten lijken te dansen op je bord. Ze liggen daar niet toevallig, maar zijn met de grootste zorg uitgekozen, bereid en opgemaakt. Dit verraad pure passie uit de keuken. Je merkt het ook aan de uitstekende sfeer. Het grote terras nodigt bij mooi weer uit voor een gezellige maaltijd in de buitenlucht. Na je bezoek aan het restaurant kun je in het café op de eerste verdieping je dag afsluiten.

Meer informatie over restaurant Bon Sang

Jouw recensie over het restaurant Bon Sang

peterenneldewijs .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Restaurant met heerlijke menu's, naar onze smaak, goede uitleg bij het gekozen menu.
Attente bediening, die na iedere gang kwam vragen of het volgende gerecht al geserveerd mocht worden, of we
toch nog even wilden wachten.
Ook de muziek keuze was goed en op 'n niveau dat men toch rustig met elkaar kon praten.
'n Fijne avond gehad die zeker voor herhaling vatbaar is.
Jolanda I.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Geweldig goed gegeten en super bediening ondanks de drukte. We schrokken alleen van de prijs van een dessert wijntje ! Die was 5.50 euro voor een klein glaasje.
Angelique G.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Vorig voor de 1e keer via AH actie hier geweest. Toen genoten. Nu hij er weer in stond hebben we besloten meteen weer besloten te gaan. En weer genoten. Menu uit de kunst, bediening zeer vriendelijk en easy going. We hebben een heerlijke avond gehad en zeker weer voor herhaling vatbar!
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Een uitstekend restaurant, een goede keuken en een aantrekkelijke inrichting. Een prettige sfeer en een uitstekende bediening. Een echte aanrader
lia.kamerbeek K.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Voor de eerste keer kennis gemaakt met restaurant Bon Sang, het was SUPER. Alles was perfect, het eten van het voor / hoofd / en nagerecht waren voortreffelijk, voor de maag maar ook voor het oog. Mijn man had voor een vleesmenu gekozen en ik voor een vismenu, beide zeer goed. Als bourgondiers nieuw restaurant ontdekt, komt op ons verlanglijstje te staan. Met vriendelijke groet, L. Kamerbeek.
Tiny V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Een leuk restaurant met lekker eten. Dit wordt met zorg klaargemaakt.
Parkeren is geen probleem.
Het is de moeite waard.
laj.krechtig .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
goed gegeten, voorgerecht met eend was geweldig lekker. (andere gangen ook heel smakelijk.) vriendelijke, gemoedelijke bediening, prettige sfeer. rekening viel erg mee.
Ivonne K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Alleen de frites mag voor ons vervangen worden voor een ander aardappelgerecht. Bijvoorbeeld puree of een schaaltje gratin of gebakken aardappelen. Bij ieder restaurant die eeuwige frites vinden wij persoonlijk vreselijk maar voor de rest niets dan lof hoor en wij hebben heerlijk geslapen na die fles heerlijke Portugese wijn.
Paulus V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Jammer geen warme choc.saus op het ijs
gusrik .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
We hebben er gegeten van de AH Restaurantzegels. Het was geweldig, voorgerecht, Hoofdgerecht, en nagerecht, het was een verassing, alles perfect. Pluim voor de KOK . We komen beslist nog een keer terug . Gusta en Herman
hans.evelien .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
We waren hier v oor de 2e maal via de AH actie. We kregen een verrassingsmenu, en dat was prima !Goede bediening, goede uitleg over gerechten! Prima prijs-kwaliteit verhouding!
Sioe Hoey T.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Hier gekomen dankzij de Albert Heijn actie. Heerlijk gegeten, mooie gerechten! Goed restaurant niveau, ontstijgt de eetcafés. Heerlijk buiten terras en fijne inrichting. Goed te parkeren, aangezien het in Teteringen ligt. Goed bereikbaar. Een aanrader!
F E.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Heerlijk gegeten voor een gangbare prijs. Leuke bediening
Ineke D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Wij komen hier steeds weer terug omdat we het een leuk, gezellig en kwalitatief goed restaurant vinden.
Ook de AH restaurantactie is super lekker. Er wordt gelukkig niet beknibbeld op kwaliteit en hoeveelheid.
Nette en rustige bediening.
hannieborsboom .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
We aten het verrassingsgerecht dat hoorde bij de AH-bonnen. De service was goed, snel en vriendelijk. Het eten was erg lekker. Echt een aanrader!
Francisca1 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
2x eerder geweest, a la carte. Nu van A-H aktie. Totaal geen verschil. Kwaliteit van topniveau. En ruim voldoende. Mooi opgemaakt. Het oog wil ook wat. Bediening corect. En parkeergelegenheid! Wat ik altijd een afgang vind en niet alleen bij Bon Sang is, dat als je zo fijn gedineerd hebt met lekkere wijn enz., krijg je bij de koffie zo'n verpakt fabriekskoekje. NIET doen!!! Bij Bon Sang komen we zeker terug. Ook lekker dicht bij huis????????????????
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Beter in de gaten houden als een klant iets wil vragen. Er waren toen maar 2 obers en die hielden het niet goed in de gaten als je iets nodig had.
robier .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Uitstekend gegeten. goede bediening en een prima prijs/kwaliteitverhouding. Zeker een adres om terug te gaan.
Er werd ook rekening gehouden met de wensen van de gasten.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Hoog tempo er werd geen stokbrood met kruiden boter aangeboden. We moesten zelf vragen om even te wachten voor het nagerecht kwam.
Het is een 3 gangen menu, maar als je zonder de AH actie gaat eten kost het menu € 17,50, ben je net zo duur uit.
Ik vroeg me af of het wel echte horeca mensen waren in de bediening.
anjabielars .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Gezellig restaurant, leuk ingericht, vlotte en leuke bediening, heerlijke gerechten, dichtbij parkeren, redelijke afstand tussen de tafeltjes