Bon Sang

Oosterhoutseweg 14 4847 TC Teteringen Nederland Kaart

Over het restaurant Bon Sang

Een feestje op je bord

De verse ingrediënten lijken te dansen op je bord. Ze liggen daar niet toevallig, maar zijn met de grootste zorg uitgekozen, bereid en opgemaakt. Dit verraad pure passie uit de keuken. Je merkt het ook aan de uitstekende sfeer. Het grote terras nodigt bij mooi weer uit voor een gezellige maaltijd in de buitenlucht. Na je bezoek aan het restaurant kun je in het café op de eerste verdieping je dag afsluiten.

Meer informatie over restaurant Bon Sang

• Af te huren , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
De AH actie is een 3 gangen verrassingsmenu. Voorgerecht met coquille was heerlijk en perfect opgemaakt. Het hoofdgerecht, speenvarken met truffelsaus vonden we minder, erg droog vlees. Maar het dessert maakte weer veel goed met een lava chocolade taartje en een heerlijke parfait. Bediening is informeel en uiterst gastvrij, precies zoals wij het graag hebben.
M A.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Prima gegeten. Wij waren hier voor de tweede maal en net als vorige keer was het verrassingsmenu erg mooi en van deze tijd samen gesteld. De bediening was erg netjes en vriendelijk en behulpzaam. Ook de kennis over hetgeen geboden werd was goed. Wij hebben een fijne avond gehad en komen zeker vaker terug. Nogmaals een compliment voor de chef en zijn mensen.
mvgrunsven .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Vanavond heerlijk gegeten bij Bon Sang! Lekkere tournedos en zeebaars gegeten. Perfecte bereiding en heerlijke garnituren, complimenten aan de kok! Verder goede en vriendelijke bediening en genoten van de fijne sfeer op het zonnige terras met ontspannende muziek. Wij gaan jullie zeker aanbevelen! Groetjes, Melanie & Bart
A W.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Sfeer en eten is goed. De wachttijd was dit keer wel erg lang tussen het hoofdgerecht en het dessert (meer dan een half uur), terwijl gevraagd was of het dessert direct door kon komen.
johmol .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Prima kwaliteit/prijsverhouding. Correcte en vriendelijke bediening. Tijd tussen de gerechten in overleg.
Zeker een aanrader.
marianvanschendel V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Prima verrassingsmenu van AH. Wij hebben buiten gedineerd, de ambiance kan daar iets beter, binnen ziet het er heel gezellig uit.
Greet T.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Prima eetgelegenheid met verrassende keuken. We zijn hier nu twee keer geweest (met gebruikmaking van de AH-actie) maar het zijn (h)eerlijke menu's .
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Ga er gewoon een keer eten en je zult een heerlijk avond hebben. We kozen voor het surprise menu. Is een goede keus geweest. Bediening erg vriendelijk ! Complimenten voor Bon Sang!
Sjef G.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
wij hebben weer heerlijk gegeten en een vervolg afspraak gemaakt
Netty B.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
zoals blijkt fijne avond gehad. Puntje van kritiek: Wel vriendelijk ontvangen maar niemand gezien bij het weggaan. Zou dus wel zo attent geweest zijn.
Maar we komen zeker terug en zullen Bon Sang zeker aanbevelen
JansenenJanssen .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Deze keer op basis van aanbevelingen van kennissen , met een Social deal voor een 4-gangen menu op zak, uit eten bij Bon Sang. De sfeer is lastig te beschrijven. Anders dan op de site, maar wat het idee precies is, werd mij niet duidelijk. De bediening deed zijn best, de dame is goed. Lijkt ons ook het meest ervaren. We begonnen met een pro secco. Deze was niet denderend. De diverse gerechten omvatten gerookte hertenham, pompoensoep, tagliatelle geitenkaas, zwaardvis en als dessert crème brûlée, brownie en walnootijs. Daar zaten best smakelijke dingen tussen. Ook hier werd ik een beetje heen en weer geslingerd tussen "net niet, maar goed bedoeld" en "prima".
Sjef en Sylvia D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Bon Sang was een ware verrassing! Geen tierelantijntjes waar geen tierelantijntjes zouden kunnen zijn. Gewoon kwaliteit dus gezien de prijs . We kwamen voor een AHmenu wat we ons nog veroorloofden op het laatst van de serie en dan is het afwachten natuurlijk. Het verrassingsmenu was absoluut de moeite waard, zeker met het afsluitende heerlijke desert. :) Mede door het personeel was onze avond in ieder geval zeer geslaagd te noemen.
AdenLouise .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We werden erg prettig ontvangen, het personeel is zeer klantvriendelijk en vraagt steeds of de volgende gang al mag komen of dat je liever even wacht.
Het menu voor de AH actie was goed, eendenborst en zwaardvis en creme brulee, ijs en brownie als dessert.
De huiswijn is een Syrah, niet mijn favoriet, maar deze viel 100% in de smaak en was ook nog eens gunstig geprijsd.
al met al een reden om nog eens terug te gaan
Petra P.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Aardige ontvangst. Gezellige en leuke inrichting, en ook ruimtelijk. Er brandt en heerlijke haard, er is een kinderhoekje en verder is het stijlvol no nonsense. Het eten was voor ons een verrassingsmenu en dat was ruim voldoende. Eigenlijk ook no nonsense en eerlijk. De creme brulee was overheerlijk!
robier .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een aangename ambiance, met een vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar. Het was een drie-gangen verrassingsmenu en het was inderdaad een verrassing.
Leja G.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Prima restaurant, aardige en correcte bediening, eten was prima. Kwaliteit van het eten is goed/normaal. Wat je mag verwachten. Gerechten zijn niet heel bijzonder, daarom vinden we de prijs iets aan de hoge kant in verhouding tot het geheel.
anrobe .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hadden 't verrassingsmenu.. Super gegegeten. De chardonnay wijn was ook 'n goede keuze. En 't dessert was ook top. Vriendelijk personeel, Voor herhaling vatbaar.
gemmy.gruijthuijsen .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We hebben gekozen voor het verrassingsmenu en het was goed. Met name het voorgerecht, eendenborst op diverse manieren bereid was heel apart. Hoofdgerecht en nagerecht goed, maar niet spannend klaargemaakt.
Kortom ga er heen.
Willy W.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Wanneer wordt gekozen, met een dergelijke aktie voor een verrassingsmenu, verwachten wij verrast te worden met enkel kleine gerechtjes, niet met een bord vol zwaardvis..
Er wordt gevraagd of er iets is dat je echt niet lust, nou nee dat niet, maar hoe kom je op .... z w a a r d v i s
Ellen L.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
We hadden het AH restaurant verassingsmenu. Enige wat we misten was een bordje bij het brood met smeersel. De gerechten waren echt top. Bediening prima. Bedankt keukenbrigade voor de heerlijke smaken. Wij komen zeker nog een keer terug.