Bon Sang

Oosterhoutseweg 14 4847 TC Teteringen Nederland Kaart

Over het restaurant Bon Sang

Een feestje op je bord

De verse ingrediënten lijken te dansen op je bord. Ze liggen daar niet toevallig, maar zijn met de grootste zorg uitgekozen, bereid en opgemaakt. Dit verraad pure passie uit de keuken. Je merkt het ook aan de uitstekende sfeer. Het grote terras nodigt bij mooi weer uit voor een gezellige maaltijd in de buitenlucht. Na je bezoek aan het restaurant kun je in het café op de eerste verdieping je dag afsluiten.

Meer informatie over restaurant Bon Sang

• Af te huren , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Netty B.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
zoals blijkt fijne avond gehad. Puntje van kritiek: Wel vriendelijk ontvangen maar niemand gezien bij het weggaan. Zou dus wel zo attent geweest zijn.
Maar we komen zeker terug en zullen Bon Sang zeker aanbevelen
JansenenJanssen .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Deze keer op basis van aanbevelingen van kennissen , met een Social deal voor een 4-gangen menu op zak, uit eten bij Bon Sang. De sfeer is lastig te beschrijven. Anders dan op de site, maar wat het idee precies is, werd mij niet duidelijk. De bediening deed zijn best, de dame is goed. Lijkt ons ook het meest ervaren. We begonnen met een pro secco. Deze was niet denderend. De diverse gerechten omvatten gerookte hertenham, pompoensoep, tagliatelle geitenkaas, zwaardvis en als dessert crème brûlée, brownie en walnootijs. Daar zaten best smakelijke dingen tussen. Ook hier werd ik een beetje heen en weer geslingerd tussen "net niet, maar goed bedoeld" en "prima".
Sjef en Sylvia D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Bon Sang was een ware verrassing! Geen tierelantijntjes waar geen tierelantijntjes zouden kunnen zijn. Gewoon kwaliteit dus gezien de prijs . We kwamen voor een AHmenu wat we ons nog veroorloofden op het laatst van de serie en dan is het afwachten natuurlijk. Het verrassingsmenu was absoluut de moeite waard, zeker met het afsluitende heerlijke desert. :) Mede door het personeel was onze avond in ieder geval zeer geslaagd te noemen.
AdenLouise .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We werden erg prettig ontvangen, het personeel is zeer klantvriendelijk en vraagt steeds of de volgende gang al mag komen of dat je liever even wacht.
Het menu voor de AH actie was goed, eendenborst en zwaardvis en creme brulee, ijs en brownie als dessert.
De huiswijn is een Syrah, niet mijn favoriet, maar deze viel 100% in de smaak en was ook nog eens gunstig geprijsd.
al met al een reden om nog eens terug te gaan
Petra P.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Aardige ontvangst. Gezellige en leuke inrichting, en ook ruimtelijk. Er brandt en heerlijke haard, er is een kinderhoekje en verder is het stijlvol no nonsense. Het eten was voor ons een verrassingsmenu en dat was ruim voldoende. Eigenlijk ook no nonsense en eerlijk. De creme brulee was overheerlijk!
robier .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een aangename ambiance, met een vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar. Het was een drie-gangen verrassingsmenu en het was inderdaad een verrassing.
Leja G.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Prima restaurant, aardige en correcte bediening, eten was prima. Kwaliteit van het eten is goed/normaal. Wat je mag verwachten. Gerechten zijn niet heel bijzonder, daarom vinden we de prijs iets aan de hoge kant in verhouding tot het geheel.
anrobe .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hadden 't verrassingsmenu.. Super gegegeten. De chardonnay wijn was ook 'n goede keuze. En 't dessert was ook top. Vriendelijk personeel, Voor herhaling vatbaar.
gemmy.gruijthuijsen .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We hebben gekozen voor het verrassingsmenu en het was goed. Met name het voorgerecht, eendenborst op diverse manieren bereid was heel apart. Hoofdgerecht en nagerecht goed, maar niet spannend klaargemaakt.
Kortom ga er heen.
Willy W.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Wanneer wordt gekozen, met een dergelijke aktie voor een verrassingsmenu, verwachten wij verrast te worden met enkel kleine gerechtjes, niet met een bord vol zwaardvis..
Er wordt gevraagd of er iets is dat je echt niet lust, nou nee dat niet, maar hoe kom je op .... z w a a r d v i s
Ellen L.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
We hadden het AH restaurant verassingsmenu. Enige wat we misten was een bordje bij het brood met smeersel. De gerechten waren echt top. Bediening prima. Bedankt keukenbrigade voor de heerlijke smaken. Wij komen zeker nog een keer terug.
Maarion .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Met de AH actie met 4 personen hier gegeten. We moesten het 3 gangen verrassingsmenu nemen en konden aangeven wat we niet lusten. Voorgerecht eendenborstfilet met aantal toevoegingen, niet bijzonder qua smaak Hoofdgerecht zwaardvis waarbij van 1 portie de vis niet voldoende gegaard was dus terug genomen en na korte tijd nieuwe goede bereide vis gekregen. Borden waren niet voor verwarmd. Dessert crème brulee, walnootijs en stukje brownie, was lekker. Geen amuse(s) van t huis gehad . Vond de prijs kwaliteit €35,00 voor dit drie gangen menu aan de hoge kant. Wilden bij binnenkomst aan 6 persons hoge tafel zitten maar dat mocht niet, jammer gezien de beperkte drukte in het restaurant en dat er tijdens onze aanwezigheid van 18:30 tot ong 21:00 uur door niemand gebruik is gemaakt van een van de 6 zespersoons hoge tafels.
Carolien V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Heerlijk gegeten: een gevarieerd verrassingsmenu. Bediening was vriendelijk en goed.
Dat was het. Dat was het! Dat was het...
marian_ooyen .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
De eerste keer gegeten in dit restaurant vanwege de AH actie, we werden aangenaam verrast. Heerlijk gegeten, aangezien het een verrassingsmenu betreft zal ik niet verklappen wat we hebben gegeten maar het was erg lekker en goed verzorgd. Vriendelijke en attente bediening. We gaan hier zeker nog eens terugkomen!
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Met de AH actie kregen we een driegangen verrassingsmenu. Je kon aangeven of er allergieën zijn of dingen die je niet lekker vindt. We hebben heerlijk gegeten. Voorgerecht was een carpaccio van hertenvlees, met paddestoelen en geconfijte vijgen. Hoofdgerecht was zwaardvisfilet op een bedje van groente, met salade en frietjes. Nagerecht was een grand dessert, bestaande uit crème brulee (eet ik nooit, maar mijn metgezel zei dat het de lekkerste was in jaren), bolletje verrukkelijk walnotenijs en een stukje brownie. Het enige minpuntje was dat ze iets vaker de gelegenheid mogen geven om drinken te bestellen. Nu liep de bediening al weg, voor we het konden vragen. We konden zelf aangeven of we extra wilden wachten tussen de gangen. Ging ook naar wens.

Nog een tip: als je hier wilt eten, zet dan niet het adres in je navigatie, want dan kan je niet parkeren (doorgaande weg). Aan de buitenkant vond ik in het voorbij rijden niet heel duidelijk dat ze daar zitten. Als je vanuit Breda / A27 komt, ga dan bij de stoplichten als je Teteringen binnenrijdt, direct rechts. Je rijdt dat de straat Langelaar in. Bij kruising links af (Schijfstraat). Dan kom je bij een klein parkeerterrein, waar je met een beetje geluk je auto kwijt kan. En anders maar ergens in de wijk parkeren?
elsje123 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Al meerdere keren gegeten, maar we hadden nu vis en deze was erg waterig ook aangegeven maar niets mee gedaan Jammer. Het vlees was wel goed.
Ben-Koopt .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Kok is OK, zelfs met reservering van meer dan week, poging om op hoge stoel/tafel plaats te nemen. Kortom, er is nog ruimte voor verbetering in de kantlijn. Het commentaar is vooral op de zijlijn, niet op het gebodene.
Melsen .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
we zijn keurig ontvangen en hadden direct wat te drinken.
Daarna hebben we een half uur moeten wachten voordat we een 2de bezoek aan onze tafel kregen (na iemand geroepen te hebben)
Daarna is aller super gelopen en hebben we heerlijk gegeten.
Klein smetje, maar we komen zeker terug.
Ineke D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Prima restaurant. Keurige bediening en prijs kwaliteit van het AH menu was zeer goed.
We zijn al een aantal keren geweest en zullen zeker binnenkort nogmaals hier gaan eten. Echt aan te bevelen.
Nicole R.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Vorige week gaan eten met de AH restaurantactie.
vriendelijke ontvangst. mochten een tafel uitzoeken.
Geen brood met bv boter, olie oid. Ook geen amuse. We hadden een menu wat nromaal 35 euro per persoon kost en dan verwacht ik wel iets meer dan alleen de 3 gangen.
Voorgerecht was op zich goed, maar alles was erg koud. De prei die licht aangebakken was, leek recht uit de koelkast te komen. Zo ook de tomaatjes. Erg jammer, en smaak gaat er door verloren.
Hoofdgerecht lekker visje, niks op aan te merken.
Nagerecht erg eenvoudig; Creme brulee met een bolletje ijs en stukje brownie. Wordt een lekker glas wijn geserveerd.
Rekening klopte. dat is altijd fijn.
Bij het weggaan moesten we zelf onze jas uit de garderobe halen (we hadden hem daar niet zelf weggehangen..) en niemand liet ons uit of zei nog iets ; Dat is echt niet zoals het hoort.
Conclusie: voor 35 euro kan je op heel veel plaatsen beter eten, mét lekker brood en amuse erbij. Gastvrijheid mag nog aan gewerkt worden; je laat je gasten fatsoenlijk uit en wenst ze nog een fijne avond op zijn minst.