Bon Sang

Oosterhoutseweg 14 4847 TC Teteringen Nederland Kaart

Over restaurant Bon Sang

Een feestje op je bord

De verse ingrediënten lijken te dansen op je bord. Ze liggen daar niet toevallig, maar zijn met de grootste zorg uitgekozen, bereid en opgemaakt. Dit verraad pure passie uit de keuken. Je merkt het ook aan de uitstekende sfeer. Het grote terras nodigt bij mooi weer uit voor een gezellige maaltijd in de buitenlucht. Na je bezoek aan het restaurant kun je in het café op de eerste verdieping je dag afsluiten.

Meer informatie over restaurant Bon Sang

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Met de AH actie kregen we een driegangen verrassingsmenu. Je kon aangeven of er allergieën zijn of dingen die je niet lekker vindt. We hebben heerlijk gegeten. Voorgerecht was een carpaccio van hertenvlees, met paddestoelen en geconfijte vijgen. Hoofdgerecht was zwaardvisfilet op een bedje van groente, met salade en frietjes. Nagerecht was een grand dessert, bestaande uit crème brulee (eet ik nooit, maar mijn metgezel zei dat het de lekkerste was in jaren), bolletje verrukkelijk walnotenijs en een stukje brownie. Het enige minpuntje was dat ze iets vaker de gelegenheid mogen geven om drinken te bestellen. Nu liep de bediening al weg, voor we het konden vragen. We konden zelf aangeven of we extra wilden wachten tussen de gangen. Ging ook naar wens.

Nog een tip: als je hier wilt eten, zet dan niet het adres in je navigatie, want dan kan je niet parkeren (doorgaande weg). Aan de buitenkant vond ik in het voorbij rijden niet heel duidelijk dat ze daar zitten. Als je vanuit Breda / A27 komt, ga dan bij de stoplichten als je Teteringen binnenrijdt, direct rechts. Je rijdt dat de straat Langelaar in. Bij kruising links af (Schijfstraat). Dan kom je bij een klein parkeerterrein, waar je met een beetje geluk je auto kwijt kan. En anders maar ergens in de wijk parkeren?
Elsje123 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Al meerdere keren gegeten, maar we hadden nu vis en deze was erg waterig ook aangegeven maar niets mee gedaan Jammer. Het vlees was wel goed.
Ben-Koopt .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Kok is OK, zelfs met reservering van meer dan week, poging om op hoge stoel/tafel plaats te nemen. Kortom, er is nog ruimte voor verbetering in de kantlijn. Het commentaar is vooral op de zijlijn, niet op het gebodene.
Melsen .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
we zijn keurig ontvangen en hadden direct wat te drinken.
Daarna hebben we een half uur moeten wachten voordat we een 2de bezoek aan onze tafel kregen (na iemand geroepen te hebben)
Daarna is aller super gelopen en hebben we heerlijk gegeten.
Klein smetje, maar we komen zeker terug.
Ineke D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Prima restaurant. Keurige bediening en prijs kwaliteit van het AH menu was zeer goed.
We zijn al een aantal keren geweest en zullen zeker binnenkort nogmaals hier gaan eten. Echt aan te bevelen.
Nicole R.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Vorige week gaan eten met de AH restaurantactie.
vriendelijke ontvangst. mochten een tafel uitzoeken.
Geen brood met bv boter, olie oid. Ook geen amuse. We hadden een menu wat nromaal 35 euro per persoon kost en dan verwacht ik wel iets meer dan alleen de 3 gangen.
Voorgerecht was op zich goed, maar alles was erg koud. De prei die licht aangebakken was, leek recht uit de koelkast te komen. Zo ook de tomaatjes. Erg jammer, en smaak gaat er door verloren.
Hoofdgerecht lekker visje, niks op aan te merken.
Nagerecht erg eenvoudig; Creme brulee met een bolletje ijs en stukje brownie. Wordt een lekker glas wijn geserveerd.
Rekening klopte. dat is altijd fijn.
Bij het weggaan moesten we zelf onze jas uit de garderobe halen (we hadden hem daar niet zelf weggehangen..) en niemand liet ons uit of zei nog iets ; Dat is echt niet zoals het hoort.
Conclusie: voor 35 euro kan je op heel veel plaatsen beter eten, mét lekker brood en amuse erbij. Gastvrijheid mag nog aan gewerkt worden; je laat je gasten fatsoenlijk uit en wenst ze nog een fijne avond op zijn minst.
Seri .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Hier gegeten met de AH bonnen. Bediening was goed en vriendelijk, ook op het eten zelf was niet bezuinigd. Ik miste toch net nog iets, ijskoude kruidenboter, hele koude tomaatjes op het voorgerecht en zalm die binnenin koud en dus nog rauw was. Dit kost niets extra's voor het restaurant, boter en tomaatjes niet uit de koelkast en zalm iets langer bakken. Al met al lekker gegeten maar dit zijn net de dingen die het af zouden maken.
AB007 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de AH-actie. 2 x 3-gangen surprise menu voor € 35,00.
Ga er zeker nog eens terug, is zeker € 35,00 pp waard.
Wij hadden o.a. rosbief als voorgerecht en een heel mals stuk vlees als hoofdgerecht.
Het toetje, creme brulee met bananenijs, was ook heerlijk.
AB007 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk gegeten met AH-bon. € 35,00 met z'n tweeën. Mals vlees, smakelijke gerechten en hele aardige bediening.
Ga zeker nog eens terug.
Cees D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Mooie, smakelijke gerechten. De snelheid van opdienen had je zelf in de hand: de bediening vroeg bij het afhalen van de tafel steeds of het volgende gerecht mocht doorkomen.
Jankowski .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Ondanks de drukte een goede ontvangst, vriendelijke vlotte bediening . Heerlijk gegeten, voor het eerst in Bon Sang maar we komen zeker terug!!
961956 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Na telefonische melding dat we later aankwamen dan afgesproken, werden we zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen. De gastvrouw was heel attent. Wij vonden het eten superlekker en de prijs kwaliteit verhouding zeer goed. We hadden een fijne avond en zullen dit restaurant zeker bij anderen aanbevelen
Stijn L.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Lekker gegeten met AH bon. Leuke avond gehad! Menu was lekker en ruim voldoende.
Eigenlijk geen negatieve opmerkingen. het enige dat het soms wat lang duurde.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Via een actie hier terecht gekomen op een prachtige dag. Dus lekker in de tuin gezeten. Vooropgesteld de bediening snapt hoe het moet. Lekker ongedwongen, vriendelijk en met een beetje humor.

Alles kon geregeld worden en we werden zeer vriendelijk ontvangen.
Het eten was een drie gangen diner. Zeer keurige gerechten voor een goed prijs.

Een reden om zeker een keer terug te gaan, ga zo door Bon Sang!!!
LindaHH .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Bij binnenkomst zat de gelegenheid vol ondanks onze reservering. Na even wachten konden we bij de bar op hun kosten alvast iets gaan drinken, er zou zo en tafeltje vrij komen. Ook het broodmandje was voor hun rekening.
We kregen het verrassingsmenu van € 35,00, dit was zeer smakelijk en voldoende.
Het restaurant heeft 1 ruimte die leuk is ingedeeld. Ondanks de 2 grote groepen die er waren was er geen geluidshinder, een goede akoestiek.
Zeer vriendelijk personeel en leuke locatie, we komen hier zeker nog terug.
Liatempelaars .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Een aanrader
We hebben het verrassingsmenu gegeten. Het was heerlijk, mooi opgemaakte borden en ruim voldoende eten. Vriendelijke personeel.
Ilk90 .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Via AH hier geweest voor een 3-gangenmenu. Eten was heerlijk, helaas liet de snelheid van de bediening behoorlijk wat te wensen over naarmate het drukker werd. Ruim anderhalf uur gewacht op dessert en er werd zelfs niet gevraagd of we nog iets wilden drinken.
H.P.G. K.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Goede actie via social deal.
Je kunt kiezen wat je lekker vindt, goed menu, nette bediening.
Voor deze prijs kun je spontaan gaan eten, wat meerdere klanten dachten volgens ons.
Franiela .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
De bediening is vriendelijk. Hij vertelde bij elk gerecht wat er op je bord lag en bleef rustig toen we nog iets vroegen. Wel duurde het even voordat een volgende gang werd geserveerd. De inrichting in het restaurant is sfeervol en gezellig.
Leoniehereijgers .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
We werden met veel plezier onthaald als 5000ste klant! Superleuk!! Lekkere fles wijn cadeau gekregen:) was een hele lekkere en leuke avond! Bediening is top, eten was heerlijk, de wijn perfect! Echt een aanrader!!