Bon Sang

Oosterhoutseweg 14 4847 TC Teteringen Nederland Kaart

Over het restaurant Bon Sang

Een feestje op je bord

De verse ingrediënten lijken te dansen op je bord. Ze liggen daar niet toevallig, maar zijn met de grootste zorg uitgekozen, bereid en opgemaakt. Dit verraad pure passie uit de keuken. Je merkt het ook aan de uitstekende sfeer. Het grote terras nodigt bij mooi weer uit voor een gezellige maaltijd in de buitenlucht. Na je bezoek aan het restaurant kun je in het café op de eerste verdieping je dag afsluiten.

Meer informatie over restaurant Bon Sang

F E.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Heerlijk gegeten voor een gangbare prijs. Leuke bediening
W.F. V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Een heerlijk avondje gehad in een leuke ambiance. Personeel is vriendelijk en attent. Eten in een woord geweldig.
Een tip, zet het adres van de parkeerplaats op de website. Als je naar het postadres rijd via de navigatie heb je een uitdaging!
Ineke D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Wij komen hier steeds weer terug omdat we het een leuk, gezellig en kwalitatief goed restaurant vinden.
Ook de AH restaurantactie is super lekker. Er wordt gelukkig niet beknibbeld op kwaliteit en hoeveelheid.
Nette en rustige bediening.
hannieborsboom .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
We aten het verrassingsgerecht dat hoorde bij de AH-bonnen. De service was goed, snel en vriendelijk. Het eten was erg lekker. Echt een aanrader!
Francisca1 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
2x eerder geweest, a la carte. Nu van A-H aktie. Totaal geen verschil. Kwaliteit van topniveau. En ruim voldoende. Mooi opgemaakt. Het oog wil ook wat. Bediening corect. En parkeergelegenheid! Wat ik altijd een afgang vind en niet alleen bij Bon Sang is, dat als je zo fijn gedineerd hebt met lekkere wijn enz., krijg je bij de koffie zo'n verpakt fabriekskoekje. NIET doen!!! Bij Bon Sang komen we zeker terug. Ook lekker dicht bij huis????????????????
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Beter in de gaten houden als een klant iets wil vragen. Er waren toen maar 2 obers en die hielden het niet goed in de gaten als je iets nodig had.
robier .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Uitstekend gegeten. goede bediening en een prima prijs/kwaliteitverhouding. Zeker een adres om terug te gaan.
Er werd ook rekening gehouden met de wensen van de gasten.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Hoog tempo er werd geen stokbrood met kruiden boter aangeboden. We moesten zelf vragen om even te wachten voor het nagerecht kwam.
Het is een 3 gangen menu, maar als je zonder de AH actie gaat eten kost het menu € 17,50, ben je net zo duur uit.
Ik vroeg me af of het wel echte horeca mensen waren in de bediening.
anjabielars .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Gezellig restaurant, leuk ingericht, vlotte en leuke bediening, heerlijke gerechten, dichtbij parkeren, redelijke afstand tussen de tafeltjes
Els J.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Heerlijk gegeten, wel jammer dat we lang moesten wachten op het hoofdgerecht ( met kinderen). We waren als eersten in het restaurant en menigeen was al voor ons weg. Vriendelijke bediening.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Zeer vriendelijke medewerkers. Alleen als je er niets van zegt sta je binnen drie kwartier op straat. Menu was erg goed , verrassinsmenu ivbm ah actie
Carla N.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
verrassend lekker gegeten, met aandacht van vriendelijke personeel.
de avond nu bezocht door een overwegend een ouder publiek.
pam11 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Super surprise menu, was heerlijk! Wij gaan zeker weer terug. Gratis parkeren, goede service, leuke sfeer. Zou jet aanbevelen
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
We werden prettig ontvangen door het fijne personeel.
Het was duidelijk wat de formule van het arrangement was. Surprise. We konden aangeven voor welke ingrediënten we eventueel allergisch waren.we hadden vermeld dat 1 persoon niet tegen mosterd kon. Jammer genoeg zat die toch in de dressing van de salade. Na een opmerking hierover kregen we nieuwe salade.
De entourage was prima. We konden zelf aangeven wanneer we het volgende gerecht wilden.Fijn.
Aan te bevelen bij anderen.
m.e. M.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
De 2 pers.tafeltjes waren aan de zijkant naast de bar. Had het gevoel geen deel uit te maken van het rest . En ook donker. Niet echt gezellig. Rest. Is meer geschikt voor grotere gezelschappen. Weet niet of ik daar nog eens terugkom.
diannemijvis .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Erg prettige bediening, wij waren via ah actie, mooi opgemaakte borden, niets mis mee. Erg lekker allemaal.
Vragen wanneer de volgende gang mag komen, waar doen ze dat nog? Complimenten.
enige minpuntje..de koffie! alle gerechten top presentatie, dan de koffie in een stoer "Earth" kopje maar wel een standaard suiker, melk en koekje in een cellovaantje....dat kan beter!
Inekevan .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Leuke gerechten, heel fraai opgediend. Prettige bediening. Het was de eerste keer voor ons dat we hier aten maar komen zeker een keer terug.
Ellen E.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Het eten voldeed aan de verwachtingen, het personeel was vriendelijk maar maakt nog wel wat fouten. Geeft een onervaren indruk.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Leuk restaurant. Mooie gerechten. Aangename inrichting. Was wel erg warm binnen. Door harde regen konden we helaas niet buiten dineren. Vriendelijke bediening. Kortom een fijne aangename avond gehad.
Gerard R.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
prima prijs/kwaliteit, nieuwe kaart heeft lekkere gerechten