Bon Chef

De Vlashoeck 2 2661 LM Bergschenhoek Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bon Chef

Vstr .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Laatst hebben we even lekker gelunched bij BonChef. Heerlijke verschillende soorten thee, in een leuk potje geserveerd. Lekkere zoetigheden voor bij de koffie en ook de lunchgerechten waren voor herhaling vatbar
Jolandakamer .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Wij komen hier relatief vaak voor een lekkere hamburger en wedges. Het is een feestje om dit met een lekker wijntje op te mogen eten in het gezellige restaurantgedeelte. Het eten is van goede kwaliteit en is bovendien vers, en daarbij ook gewoon beter dan van een 'gewone' snackbar. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam; een gezellig plekje om even 'te zondigen'! Wij rijden er graag voor om.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2014
Met zijn 2en op woensdagavond heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. heerlijke wijn en lekker witbier van Korenwolf. We hadden een vega-Taco en een Risotto garnalen met groene asperges. De rekening bleef onder de 30 € met (2 wijn en 2 bier). Dat noemen we nog eens netjes. We komen snel terug.
Ikproef .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2014
Vandaag tussen de middag, hier een broodje met cappuccino genomen. Wat een feestje, zo je koffie te krijgen. Grote kop heerlijke, hete cappuccino, met klein glaasje met slagroom, klein glaasje water en een koekje. Groot vers brood(je) met lekker beleg en leuk/lekker aangekleed. Leuk geholpen, op maandag en toch wat lunchklanten. Logisch, als ik in de buurt zou wonen of werken zou ik hier graag komen.
Kil T.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2014
Met een groep van 8 spareribs gaan eten bij dit restaurant, bestaande uit een afhaaldeel (cafetaria) en een gedeelte waar men kan zitten met ook een speelhoekje voor kinderen. De spare-ribs (3 ribs) waren uitstekend van smaak, goed gaar en lekker gemarineerd (helaas geen keuze uit de soort marinade die je wilde hebben), maar het vlees was wel een beetje aan de vettige kant. Keuze uit diverse soorten, lekkere frites. Er zat ook nog wat warme groenten bij, maar dit was erg beperkt en vrij smaakloos. Als dessert gekozen voor de 'dame-blache', gemiddeld; niet bijzonder.
Janetrodenburg .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2014
Afgelopen maandag wilden we een hapje eten en bij bon chef uitgekomen, omdat ze op maandagavond geopend zijn.
Het was de eerste keer dat we hier gingen eten en zal zeker niet de laatste keer zijn.
Lekker en volop eten voor een goede prijs.
Met 4 personen eten met voorgerecht, hoofdgerecht en drankje voor 75 euro is echt heel netjes in deze tijd en echt volop gegeten.
Gaan zeker terug komen en de service was ook super goed en gezellig ingericht.
Krauweel .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2013
Gisteren heerlijk genoten samen met mijn man, van zowel het eten (1 x Griekse Gyros, salade, patat, tzatziki saus & 1 x Schnitzel Forestiere (champignons, bacon & roomsaus) met gebakken aardappelen + broccoli en artisjokken), als de zeer geïnteresseerde en leuke bediening, als de gehele ambiance en entourage.
De prijs-kwaliteit verhouding is zeer gunstig, mooie gerechten heel divers en voor elk wat wils. Tevens hebben we ook genoten van de overheerlijke wijn.

Echt een aanrader, voor een ieder die weet wat lekker is !!

Bon Chef, tot snel

Mvg, Fam Krauweel
Hans O.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2013
Je moet altijd meenemen dat je hier eet in een uiterst kindvriendelijk tentje dat in een open verbinding staat met een snackbar. Je weet dus dat het met de frietjes wel goed zal zitten, en dat is zo. Toch eten we hier gelmatig een hapje als we zelf geen tijd of zin hebben om te koken. De pizzas zijn uitermate smakelijk en knapperig en dun. De rest van het menu is allemaal prima te eten, vers en met zorg bereid. De bediening is vriendelijk, attent en als je ze kent hartelijk.

Geen haute cuisine hier, maar wel lekkeree hapjes. De salades zijn een aanbeveling waard.

Gewoon een leuk dorpsrestaurant. Prima prijs/prestatieverhouding. En lekkere rose!
Danielle P.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2013
Prima plek om met kinderen te eten. Ik was hier met een 3 en een 6-jarige voor een woensdaglunch. We waren veel tafeltjes bezet met andere gezinnen, wat een prettige ervaring was. De kaart biedt ieder wat wils. We bestelden twee tosti's kaas, een pannenkoek met spek (kon vreemd genoeg niet meegebakken worden, spek kwam los erbij) en een roerbakmaaltijd met noedels, groenten en garnalen. Heel divers en flexibel allemaal. Eten was niet geweldig, maar zeer acceptabel en voordelig. Met drie drankjes erbij betaalde ik 25 euro. Pluspunten: diversiteit van de kaart is ongekend, ruim en licht pand, tv hoekje voor de kinderen, betaalbaar. Minpuntjes: standaardsmaken, 1 tosti was aan een kant erg bruin en aan de andere kant juist erg bleek. Al met al wel een plekje om te onthouden, vooral met kinderen. Ik ga er heen voor mijn gemak, niet voor een eetbelevenis.
Wagen .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2012
Wij komen regelmatig bij le bon chef. De sfeer is hartstikke leuk. Terwijl jij kan genieten van het diner kunnen de kinderen lekker spelen in de kinderhoek. Qua eten verwacht geen sterrenrestaurant, maar het is gewoon goed en heel betaalbaar. Voor de kinderen is het groot feest ze mogen samen met de ober een ijsje maken en aan het einde een cadeautje kiezen. Kortom een echte aanrader!