Bommels Bakhuys

Gamerschestraat 55 5301 AR Zaltbommel Nederland Kaart

Over het restaurant Bommels Bakhuys

Bommels Bakhuys, pure smaken en ingrediënten uit de regio. Bij Bommels Bakhuys is het eten altijd vers, daarom hebben zij elke woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag een wisselend 3 gangen menu voor €19,50. Het is hierin altijd mogelijk rekening te houden met kinderen of bijzonderheden.

Meer informatie over restaurant Bommels Bakhuys

9,2

Jouw recensie over het restaurant Bommels Bakhuys

gemuller .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Nu we dit kleine pareltje in hartje binnenstad Zaltbommel ontdekt hebben komen we zeker terug! Op de website van dit restaurant staat het menu du jour aangegeven. Je kunt dus je komst hierop afstemmen.
Kristin V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Wederom heerlijk gegeten bij Bommels Bakhuys. Alles klopt, sfeer, bediening, service, eten. Een heerlijke plek om terug te komen. Het allerlekkerste zijn de lekkernijen bij de koffie/thee:)
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Regelmatig gaan wij hier een hapje eten en we zijn nog nooit teleurgesteld.
Een eerlijke keuken met heerlijke producten.
Fijnproever123 S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Super gezellig restaurant met heerlijk eten en zeer goede bediening. Ook zeer aan te raden voor de lunch. De prijs/kwaliteit verhouding is opvallend goed. Wordt hoog op smaak gekookt, met verse ingrediënten zoveel mogelijk uit eigen streek.
eetgelegenheid1 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Gezellig restaurant in het prachtige Zaltbommel waar je graag komt voor de sfeer een goed glas wijn en ongecompliceerd eten.
ChantalVerheijen .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Eten wat de pot schaft, van te voren even kijken of het menu van de dag je aanstaat. Altijd heerlijk en gezellig eten bij Bommels Bakhuys, we komen graag terug!
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Vriendelijke en correcte bediening. Het was best snel aanwezig en de smaak was super. Aanrader.
Pluspunt is dat er veel met bio produkten gewerkt wordt
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Altijd gezellig, een avondje Bommels Bakhuys. Fijne ontvangst en bediening, gezellige sfeer en lekker eten at de pot schaft. Prima!
tessa V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk gegeten
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Het eten is heerlijk, pure gerechten, iedere keer weer verrassend.
Je wordt heel gastvrij ontvangen en het personeel doet er alles aan om jou een fijne avond te bezorgen.
Inmiddels zijn wij al vaker geweest en we komen zeker ook weer terug.
Er wordt gewerkt met één menu, iedere week weer anders. Perfect concept.
Op zaterdagavond is het helemaal bezet, ik raad aan om van te voren te reserveren.
Ank V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Hele leuke, gezellige, warme ambiance. Vlotte bediening, zorg en aandacht voor de gasten, maar bovenal.....hele smakelijke, goede verzorgde gerechten. Chapeau!
Honorah V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
We hebben zoals iedere keer genoten van het eten,zo puur en smakelijk!Heel leuke vriendelijke mensen!We voelen ons hier heerlijk ontspannen en genieten
Carlie B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Een geweldige, sfeervolle plek. Niet te groot , dus heel gezellig. Zeer vriendelijke ontvangst. Prima eten voor een goede prijs.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
super gezellig restaurant met een goede keuken. Uitstekende bediening. Dagelijks wisselend menu. Van te voren via facebook of website zijn deze menu's te bekijken.
Gerrit89 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
We (2 personen) werden erg vriendelijk ontvangen en konden plaats krijgen half buiten in de serre. Elke dag word er door de kok een nieuw 3 gangen menu samengesteld, voornamelijk van lokale en seizoens producten. Het hoofdgerecht was uitstekend. Een tajine van lamsvlees, erwten, in zout geweekte citroen schillen met couscous. De bediening is heel erg vriendelijk en vlot. Dit restaurant is echt een aanrader!
JMvD .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
We hebben met een groepje heerlijk gegeten in het sfeervolle Bakhuys. Het menu was verrassend en smaakvol, de produkten eerlijk en kleurrijk. Complimenten! De sfeer en bediening waren prettig en voelden gastvrij. Wij komen zeker terug!
woerd100 .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Eerlijk, smakelijk en creatief.
Moedig van deze kok om bijna ieder dag een ander menuutje te koken.
Voor onze groep werd een speciale Slakkenmaaltijd gekookt t.g.v. ons bezoek aan slakkenkwekerij
Slow Escargots te Nieuwaal.
Een heel vriendelijke en flexibele bediening die ondanks dat er binnen voor ons gedekt had
alsnog buiten een gezellige teveel arrangeerde.
Kortom : een aanwinst voor Zaltbommel.