Bommels Bakhuys

Gamerschestraat 55 5301 AR Zaltbommel Nederland Kaart

Over het restaurant Bommels Bakhuys

Bommels Bakhuys, pure smaken en ingrediënten uit de regio. Bij Bommels Bakhuys is het eten altijd vers, daarom hebben zij elke woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag een wisselend 3 gangen menu voor €19,50. Het is hierin altijd mogelijk rekening te houden met kinderen of bijzonderheden.

Meer informatie over restaurant Bommels Bakhuys

Emily Z.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
monique L.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Heerlijke en eerlijke gerechten. Alles super vers. Enthousiaste en gastvrije bediening. En dat alles voor een heel gunstige prijs. Een juweeltje in Zaltbommel!
Brenda B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Het blijft een bijzondere plek om zowel te lunchen als te dineren. De bediening is altijd top en persoonlijk, iedereen voelt zich welkom. En onze familie (familiedag) was super tevreden over alles, locatie, bediening, gerechten. Een vette pluim voor deze personen.
sander V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Leuk karakteristiek restaurant! Aangename sfeer, kundige en sympathieke bediening! Goede wijnen. En een prima prijs - kwaliteitverhouding!
GM D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Leuke eetgelegenheid met heerlijk, smaakvolle gerechten. Gezellige, huiselijke inrichting en een top bediening die je direct thuis doet laten voelen.
Jenny S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Wijnarrangement was ook prima.
Karin N.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Top concept. Een vast 4 gangen menu in het weekend, met heerlijke, goed uitgebalanceerde gangen. Confit de canard was goed bereid, heerlijke chocoladetaart en smaakvolle rilette. Op het knolselderij soepje was niets aan te merken. Fijne bediening. Je voelt je thuis. Zelfs als je ver van huis bent. Heel netjes geprijsd. Wij gaan zeker weer!
rien V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Prima gegeten en gedronken, met het wijnarrangement. We hadden het 4 gangen menu, waar ook heerlijk brood bij werd geserveerd.
J.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Prachtig concept (1 menu, lokale producten, weinig verspilling). Heerlijk gegeten, zeer gastvrije medewerkers, prettige sfeer. Aanrader!
Gerard T.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Een restaurant waar je het gevoel krijgt door vrienden ontvangen te worden in hun huiskamer. Gezellig, persoonlijk en attent. Per dag een wisselend menu. Het eten is voortreffelijk. We kregen bij de start knapperig vers desembrood met geitenboter. Met een beetje grof zout erop vormde dat al een traktatie. We waren 2 dagen in de buurt op vakantie waren van plan elke dag een ander restaurant te proberen. Hun heerlijke drie gangenmenu op donderdag heeft ons zo doen twijfelen dat we de volgende dag terug kwamen voor hun vier gangen menu. We werden direct herkend en als waardering voor onze trouw kregen we de koffie van het huis.
Dit restaurant waar het eten met liefde en aandacht gemaakt wordt is een omweg waard.
V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Zo gastvrij, attent en vriendelijk; echt prima! Prachtige verse bloemen overal op de tafels, mooie wijnkaart en seizoensproducten als uitgangspunt.
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Ik heb met een 8 tal vriendinnen mijn verjaardag gevierd met een heerlijke lunch. We voelden ons welkom. Het was gewoon goed. Iedereen was enthousiast! Ik ook!
W.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Het Bommels Bakhuys is een gezellig, puur restaurant. Het is goed betaalbaar, het eten is lekker en het personeel superaardig. Het menu is verrassend en altijd lekker.
Erdni B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Lekker gegeten en goede service, bedankt.
Marga M.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Genoten van de smakelijke kippensoep, verrassende berthoud en een heerlijk dessert van appel. Fijne bediening en een gezellige sfeer. Altijd goed bij Het Bakhuys!
Petra A.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Een leuk concept: open vanaf 18:00 en eten wat de pot schaft. Alles kraakvers en superlekker. Coq au vin met rode wijn, dat is een smaakkeuze die ik liever anders zie.
Renée P.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Heel gezellig. Je voelt je direct thuis, mede door de vriendelijke ontvangst en bediening. Het eten was lekker en het dessert heerlijk. Het voorgerecht ( de salade ) ook erg smakelijk. Kortom een prima plek om te zijn.
S.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Reeds veel goede ervaringen bij het ‘menu du jour’ door het jaar heen, maar nu voor het eerst met groep vrienden op bezoek (dagje Zaltbommel met oa indrukwekkende Maartenskerk) bij Bommels Bakhuys buiten onder parasol, zeer ‘genoeglijk’ lunch-menu met prima Italiaanse gekoelde droge witte wijn: zonder een wanklank.... en ivm ‘hoofdelijke omslag’ vrienden ook zeer tevreden over schappelijke prijs. Kortom Zaltbommel liet zich van de beste kant zien, dank, sdv
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Ontzettend lekker en goed eten, zeer aan te bevelen !
Mijn recensie moet 120 tekens bevatten, is helemaal niet nodig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!