Bommels Bakhuys

Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 23:00
Zondag Gesloten
Gerrit89 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
We (2 personen) werden erg vriendelijk ontvangen en konden plaats krijgen half buiten in de serre. Elke dag word er door de kok een nieuw 3 gangen menu samengesteld, voornamelijk van lokale en seizoens producten. Het hoofdgerecht was uitstekend. Een tajine van lamsvlees, erwten, in zout geweekte citroen schillen met couscous. De bediening is heel erg vriendelijk en vlot. Dit restaurant is echt een aanrader!
JMvD .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
We hebben met een groepje heerlijk gegeten in het sfeervolle Bakhuys. Het menu was verrassend en smaakvol, de produkten eerlijk en kleurrijk. Complimenten! De sfeer en bediening waren prettig en voelden gastvrij. Wij komen zeker terug!
Woerd100 .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Eerlijk, smakelijk en creatief.
Moedig van deze kok om bijna ieder dag een ander menuutje te koken.
Voor onze groep werd een speciale Slakkenmaaltijd gekookt t.g.v. ons bezoek aan slakkenkwekerij
Slow Escargots te Nieuwaal.
Een heel vriendelijke en flexibele bediening die ondanks dat er binnen voor ons gedekt had
alsnog buiten een gezellige teveel arrangeerde.
Kortom : een aanwinst voor Zaltbommel.