Bommels Bakhuys

Gamerschestraat 55 5301 AR Zaltbommel Nederland Kaart

Over het restaurant Bommels Bakhuys

Bommels Bakhuys, pure smaken en ingrediënten uit de regio. Bij Bommels Bakhuys is het eten altijd vers, daarom hebben zij elke woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag een wisselend 3 gangen menu voor €19,50. Het is hierin altijd mogelijk rekening te houden met kinderen of bijzonderheden.

Meer informatie over restaurant Bommels Bakhuys

9,3

Jouw recensie over het restaurant Bommels Bakhuys

Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Altijd weer leuk, gezellig en lekker om hier te eten! Gisteravond lekker buiten gezeten, heerlijke salade met garnaal, een thaise curry en de heel erg lekkere citroenmousse naar recept van oma!
D.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Een zeer verrassende kwaliteit in een eenvoudige maar leuke ambiance, een aanrader. Heerlijke verse producten. Kom zeker terug.
S.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Heerlijk en smaakvol restaurant. Fijn dat jullie met streekproducten werken. Zeer gastvrij ontvangen en gevarieerd gegeten.
Richard H.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Het is een zeer gastvrij restaurant met oprecht geinteresseerde bediening. Lekker eten voor een goede prijs.
Omdat de keuze uit Port voor ons lastig was, werd aangeboden om ze beiden even te proeven. Toen was de keuze gauw gemaakt. Het werd de Tawny Port.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
gezellig eenvoudig maar eerlijk eten en goede prijs
P.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Fantastische en zeer persoonlijke bediening. Overleg over de timing van de verschillende gangen. Deskundige advisering bij de wijnkeuze.
B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Wij hebben genoten, leuk restaurant met een Franse sfeer. Fijne bediening lekker en puur eten.
We komen zeker terug, het vaste menu per avond is een goed concept.
Sara V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Ik was nu met een aantal vrienden bij het Bommels Bakhuys voor mijn verjaardag. Behalve ikzelf kende niemand het restaurant nog. Men vond het geweldig! De prijs-kwaliteit verhouding is subliem. Vooraf altijd heerlijk brood uit Baarn, daarna een 3 of 4 gangenmenu. En als je iets uit het menu niet zo lekker vindt, is er meestal wat anders voor in de plaats te krijgen (even van tevoren bellen is dan aan te raden). Het personeels zeer behulpzaam en vriendelijk. Dit is niet voor niets een van mijn favoriete restaurants.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Met 7 oud-collegas gegeten, het eten was eenvoudig, maar smakelijk klaargemaakt. "We zaten in de serre, wat aan de krappe kant. De bediening was gastvrij. Een leuk concept, voor herhaling vatbaar.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Ontzettend lekker eten in een gezellige ongedwongen omgeving met altijd enthousiaste bediening.
Altijd goed, proeven en genieten, een enorme aanwinst voor Zaltbommel.
Jolanda P.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Lekker en voldoende gegeten. Menu was verrassend van samenstelling. Gezellige inrichting en sferen. Alleen houten stoelen minder comfortabel voor lange(re) zit.
Albert T.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Zo'n relaxt plekje om te eten! Altijd puur eten, met veel liefde bereid. Bediening vriendelijk en gemoedelijk.
Favoriete plek!
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Fantastisch lekkere gerechtjes, vooral het voorgerecht en het toetje. Erg vriendelijke service. Persoonlijke en ontspannen sfeer.
martin B.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Lekker gegeten. Uitstekende gastvrouw en gastheer. Leuke ambiance, ongedwongen sfeer en prima formule waarbij vers voedsel uit de buurt de hoofdmoot vormt.
Marguerite H.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Hele warme en persoonlijke sfeer met mooi Frans karakter! Wij komen er regelmatig en het is altijd smaakvol qua entourage, bediening en de menu' s!! Een aanrader voor iedereen.
E.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Gezellig, en een ontspannen sfeer.Het eten is heerlijk. Het personeel is zeer behulpzaam en erg gastvrij.
Erg leuk is dat ze de producten uit de omstreek gebruiken.
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Altijd weer lekker en gezellig! Gastvrij ontvangst en heerlijk, eerlijk eten. Er is een vast menu maar als je iets niet wil/mag eten zorgen ze voor een alternatief.
Herman W.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Elke week een ander menu, alles met veel zorg bereid en altijd zeer smakelijk en ook niet onbelangrijk: zeer betaalbaar! In het met smaak ingerichte restaurant is het aangenaam "tafelen", het zeer vriendelijke en attente personeel doet er heel veel aan om het de gasten (ook kinderen!) naar de zin te maken.
gemuller .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Nu we dit kleine pareltje in hartje binnenstad Zaltbommel ontdekt hebben komen we zeker terug! Op de website van dit restaurant staat het menu du jour aangegeven. Je kunt dus je komst hierop afstemmen.
Kristin V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Wederom heerlijk gegeten bij Bommels Bakhuys. Alles klopt, sfeer, bediening, service, eten. Een heerlijke plek om terug te komen. Het allerlekkerste zijn de lekkernijen bij de koffie/thee:)