Bommels Bakhuys

Gamerschestraat 55 5301 AR Zaltbommel Nederland Kaart

Over het restaurant Bommels Bakhuys

Bommels Bakhuys, pure smaken en ingrediënten uit de regio. Bij Bommels Bakhuys is het eten altijd vers, daarom hebben zij elke woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag een wisselend 3 gangen menu voor €19,50. Het is hierin altijd mogelijk rekening te houden met kinderen of bijzonderheden.

Meer informatie over restaurant Bommels Bakhuys

9,4

Jouw recensie over het restaurant Bommels Bakhuys

W.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Het Bommels Bakhuys is een gezellig, puur restaurant. Het is goed betaalbaar, het eten is lekker en het personeel superaardig. Het menu is verrassend en altijd lekker.
Erdni B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Lekker gegeten en goede service, bedankt.
Marga M.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Genoten van de smakelijke kippensoep, verrassende berthoud en een heerlijk dessert van appel. Fijne bediening en een gezellige sfeer. Altijd goed bij Het Bakhuys!
Petra A.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Een leuk concept: open vanaf 18:00 en eten wat de pot schaft. Alles kraakvers en superlekker. Coq au vin met rode wijn, dat is een smaakkeuze die ik liever anders zie.
Renée P.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Heel gezellig. Je voelt je direct thuis, mede door de vriendelijke ontvangst en bediening. Het eten was lekker en het dessert heerlijk. Het voorgerecht ( de salade ) ook erg smakelijk. Kortom een prima plek om te zijn.
S.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Reeds veel goede ervaringen bij het ‘menu du jour’ door het jaar heen, maar nu voor het eerst met groep vrienden op bezoek (dagje Zaltbommel met oa indrukwekkende Maartenskerk) bij Bommels Bakhuys buiten onder parasol, zeer ‘genoeglijk’ lunch-menu met prima Italiaanse gekoelde droge witte wijn: zonder een wanklank.... en ivm ‘hoofdelijke omslag’ vrienden ook zeer tevreden over schappelijke prijs. Kortom Zaltbommel liet zich van de beste kant zien, dank, sdv
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Ontzettend lekker en goed eten, zeer aan te bevelen !
Mijn recensie moet 120 tekens bevatten, is helemaal niet nodig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sara V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Gewoon een enorme aanrader. Heel goed eten, vers, goede kwaliteit. Zeer behulpzame en aardige bediening. En gezellige sfeer. Ik kom hier regelmatig en graag. En iedereen met wie ik er afspreek vindt het ook helemaal leuk!
M.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Wat was het weer lekker! De gerechten door Annelies klaargemaakt, het altijd gezellige Bakhuys team. Dé gele paprika soep... Om te smullen. En de garnalen, heerlijk van de BBQ en makkelijk te pellen. Top!
Jacques D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Altijd verse ingredienten en heerlijke gerechten,. Er wordt veel gebruik gemaakt van lokale leveranciers. Geen keuzemenu maar per dag een wisselend 3 of 4-gangen menu. Omdat de kwaliteit zo goed is laten we ons iedere keer graag weer verrassen. Service is top, altijd even vriendelijk. Wij komen hier graag omdat het eten gewoon lekker is en de sfeer relaxed.
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
originele gerechten met aandacht gebracht! Leuk
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Is en blijft een fijn eetadres. voor schappelijke prijs een origineel dagmenu dat ons 9 van de 10 keer aanspreekt. Locatie, in hart van het historisch stadje, voegt ook nog wat toe.
Arco49 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Alles is origineel aan dit restaurant. Inrichting en ambiance verrassend. Het menu van de dag principe werkt goed voor ons. Prijs kwaliteit verhoudingdik in orde. Het kaasplankje had iets royaler gemogen, want erglekker
Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Het concept van alleen een dagmenu vind ik uitstekend. De kwaliteit van het eten was op zich goed, maar raclette als hoofdgerecht met alleen wat sla, taaie aardappel en wat vleeswaren is niet echt mijn ding.
Maar ik kom zeker terug om een ander dagmenu te proberen.
henk.wil75 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Wij hebben hier heerlijk gegeten met een uitstekend wijn arrangement.
hier bij werden de glazen telkens bijgevuld tot je aan de volgende gang en wijn toe was.
Het is een erg leuk concept waar gebruik gemaakt wordt van zelf gekweekte producten. je kan op de site kijken wat het dagmenu is en of dit je aanspreekt.
Wat het personeel betreft niets dan lof ze geven je het gevoel of je de enige gast ben in het restaurant en vertellen met veel trots over de gerechten ie zeer smaakvol zijn.
wij hebben een geweldige avond gehad en onderweg naar ons hotel begeleid door de ober die heel veel te vertellen wist over Zaltbommel dus al met al een top avond gehad.
R.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Wederom genoten van de ontspannen sfeer, laagdrempeligheid, gastvrijheid, prima prijs/kwaliteit verhouding en heerlijke temperatuur op het buitenterras. Tot de volgende keer!
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Zoals altijd heerlijk gegeten voor een gunstige prijs. Door de Franse uitstraling van het interieur waan je je zo op vakantie, vooral als je (zoals wij deze keer) op een warme zomeravond in de tuin gaat zitten.
Trijnie B.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Heerlijk gegeten, gerechten met aandacht bereid en geserveerd. Fijne gastheer / gastvrouw en bijzonder gezellig buiten voor de deur!
Kristin V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Weer heerlijk gegeten en genoten van vers gebakken brood, heerlijke gazpacho en salade. Altijd leuk en lekker om hier te komen eten. Niet duur, alles vers en erg lekker. Een echte aanrader.
agvandrunen .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Zo vaak aan voorbij gelopen, maar gisteren voor het eerst gegeten, leuke vriendelijk ontvangst. Prijs kwaliteit is zonder meer goed, komt ongetwijfeld door de plat du jour. Aandacht besteed aan de presentatie en sfeer ,,relaxed,, leuke inrichting, komen hier zeker terug.