Bommels Bakhuys

Gamerschestraat 55 5301 AR Zaltbommel Nederland Kaart

Over het restaurant Bommels Bakhuys

Bommels Bakhuys, pure smaken en ingrediënten uit de regio. Bij Bommels Bakhuys is het eten altijd vers, daarom hebben zij elke woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag een wisselend 3 gangen menu voor €19,50. Het is hierin altijd mogelijk rekening te houden met kinderen of bijzonderheden.

Meer informatie over restaurant Bommels Bakhuys

Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
R.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Wederom genoten van de ontspannen sfeer, laagdrempeligheid, gastvrijheid, prima prijs/kwaliteit verhouding en heerlijke temperatuur op het buitenterras. Tot de volgende keer!
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Zoals altijd heerlijk gegeten voor een gunstige prijs. Door de Franse uitstraling van het interieur waan je je zo op vakantie, vooral als je (zoals wij deze keer) op een warme zomeravond in de tuin gaat zitten.
Trijnie B.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Heerlijk gegeten, gerechten met aandacht bereid en geserveerd. Fijne gastheer / gastvrouw en bijzonder gezellig buiten voor de deur!
Kristin V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Weer heerlijk gegeten en genoten van vers gebakken brood, heerlijke gazpacho en salade. Altijd leuk en lekker om hier te komen eten. Niet duur, alles vers en erg lekker. Een echte aanrader.
agvandrunen .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Zo vaak aan voorbij gelopen, maar gisteren voor het eerst gegeten, leuke vriendelijk ontvangst. Prijs kwaliteit is zonder meer goed, komt ongetwijfeld door de plat du jour. Aandacht besteed aan de presentatie en sfeer ,,relaxed,, leuke inrichting, komen hier zeker terug.
csiesie .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
op de website niet goed begrepen dat er slecht keuze is uit 1 menu. Buffet bestond uit sla, tomaatjes, augurk , 3 soorten vleeswaren, aardappel en gesmolten franse kaas. Echt te mager voor een hoofdgerecht. Lijkt ons in potentie een leuk restaurant, prima sfeer en aardig personeel. Maar dan moet er wel iets aan het menu veranderen!
Renée H.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
een heerlijke lunch en zeer vriendelijke eigenaar.
Mooie locatie in een sfeervol stadje.
We hebben wederom genoten, dank en graag tot een volgende keer.
Edwin B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Wat een heerlijk, gezellig restaurantje. Eten zoals het hoort te zijn, pure eerlijke producten.
De bediening is gezellig en ongedwongen. Kortom: hier gaan wij zeker nog een paar keer terug.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Wederom een zeer plezierig en culinair hoogstaand verblijf in het Bakhuys. We hadden echt iets te vieren en dachten het 'gewoon weer gezellig' te hebben. Het werd bijzonder. Er was een gastkok die geweldig en bijzonder heeft gekookt. Extra verrast met blij verjaardagstoetje. Het was weer gewoon ongewoon gewoon. En dat op z'n Frans (eh...Thais!) . Aanrader!
Lepeltje66 .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Vaak in Zaltbommel geweest. Vandaag pas voor het eerst bij Bakhuys een lunch genoten. Smaakvolle gerechten met heerlijk verse ingrediënten. Met liefde gemaakt en geserveerd. Ons lunchmenu afgesloten met een niet te versmaden monchou kersentaartje ....al met een al een grandioze lunch! Wij komen zeker terug!!
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Leuke inrichting, prettige bediening, lekker eten, we komen graag een keer terug. Gebruiken streekproducten van eerste kwaliteit.
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Altijd weer leuk, gezellig en lekker om hier te eten! Gisteravond lekker buiten gezeten, heerlijke salade met garnaal, een thaise curry en de heel erg lekkere citroenmousse naar recept van oma!
D.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Een zeer verrassende kwaliteit in een eenvoudige maar leuke ambiance, een aanrader. Heerlijke verse producten. Kom zeker terug.
S.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Heerlijk en smaakvol restaurant. Fijn dat jullie met streekproducten werken. Zeer gastvrij ontvangen en gevarieerd gegeten.
Richard H.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Het is een zeer gastvrij restaurant met oprecht geinteresseerde bediening. Lekker eten voor een goede prijs.
Omdat de keuze uit Port voor ons lastig was, werd aangeboden om ze beiden even te proeven. Toen was de keuze gauw gemaakt. Het werd de Tawny Port.
P.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Fantastische en zeer persoonlijke bediening. Overleg over de timing van de verschillende gangen. Deskundige advisering bij de wijnkeuze.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Wij hebben genoten, leuk restaurant met een Franse sfeer. Fijne bediening lekker en puur eten.
We komen zeker terug, het vaste menu per avond is een goed concept.
Sara V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Ik was nu met een aantal vrienden bij het Bommels Bakhuys voor mijn verjaardag. Behalve ikzelf kende niemand het restaurant nog. Men vond het geweldig! De prijs-kwaliteit verhouding is subliem. Vooraf altijd heerlijk brood uit Baarn, daarna een 3 of 4 gangenmenu. En als je iets uit het menu niet zo lekker vindt, is er meestal wat anders voor in de plaats te krijgen (even van tevoren bellen is dan aan te raden). Het personeels zeer behulpzaam en vriendelijk. Dit is niet voor niets een van mijn favoriete restaurants.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Met 7 oud-collegas gegeten, het eten was eenvoudig, maar smakelijk klaargemaakt. "We zaten in de serre, wat aan de krappe kant. De bediening was gastvrij. Een leuk concept, voor herhaling vatbaar.