Bommel

Meer informatie over restaurant Bommel

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Vrijdag Gesloten
Zaterdag en Zondag 10:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Bommel

Lenny R.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Gisteren gedineerd bij de Bommel. Na eerdere bezoeken wederom goed bevallen.
Vooraf brood met smeersels, prima maar niet bijzonder. Aioli mocht sterker ipv zoet. Tapenade en kruidenboter waren lekker.
Als hoofdgerechten de Sate die als beste van Middelburg wordt bestempeld door mijn ega, voor mijzelf de biefstuk die prima was.
Achteraf een goede koffie. Bediening altijd erg aardig.
anemona .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Ik at gisteren een lunch bij Bommel en ik zat op het terras waar ongeveer 15 % bezet was. Thee werd snel gebracht maar de lunchhap duurde en duurde maar. Ik vroeg of het wel lukte en na navraag werd mij verteld dat het nog 5 min duurde. Dat werden wel meer minuten. Ik kreeg een bord met warme en koude gerechten dus ik begon met de warme, halverwege zag ik pas dat de sla niet vers mee was, bruine randen. Het had toen geen zin meer om terug te geven. Bij het afrekenen heb ik er wel wat van gezegd en ik kreeg als antwoord: ik geef het wel door naar de keuken. Er werd nogal automatisch gezegd: het spijt me, maar daar had ik toen dus niets aan. Bovendien vroeg ik me nadien af of het wel in de keuken zou aankomen
Kris S.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Lunch met twee personen. Eigenaren erg onvriendelijk! " wat wil jij eten!?? "
Het eten was echt slecht! Een clubsandwich was niet meer dan vier plakken witbrood met heksenkaas, ei , tomaat en vettige kip... Echt slecht! Beetje jammer!
Ruurd W.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Zondag binnengevallen na bios De Ruyter. Teleurstellend. Bij bestellen Zowel dagmenu als spareribs op. Kan niet door drukte komen! Na brood met smeersel dat eerst moet afgebakken hebben we spijt te zijn gaan zitten. Bedienend meisje probeert er nog wat van te maken. Cajun zalm heeft niks cajuns (swamp ervaring), gelukkig is de eendeborst mooi rosé. De kipsate is het niet volgens m'n dochter. De porc chops zozo, maar weinig spicy. De friet wordt van tafel gered, want rauw. Blijkbaar proeft er soms wel iemand iets. Aan dit soort tenten gaat de horeca kapot
Adriana_R .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Ik kom een aantal keer per jaar in de Bommel maar dit bezoek was wel echt teleurstellend. Gegeten met 3 personen.

Besteld: broodje kruidenboter vooraf
2x mossels en 1x biefstuk als hoofd.

Wachttijd voor brood: 45 minuten! Veel te lang. We moesten hier zelf om vragen en kregen terug: 'keuken was het vergeten, tsja er hangen ook zo veel bonnen'. Geen excuus of wat dan ook.

Wachttijd hoofd: 1 uur en 20 minuten, wat natuurlijk helemaal lang is. We hebben 2x iets moeten vragen, bedienend personeel zei niets uit zichzelf. Ober kwam vertellen dat we echt zo aan de beurt waren terwijl het toen nog zeker 25 minuten duurde.

Kwaliteit eten: oke! Bij de mossels miste ik wel iets van een salade. Frietjes waren er ruim voldoende.

Ik vind het echt niet erg om te wachten op mijn eten. Als men van te voren aangeeft: 'goh jongens, het is druk dus het kan even duren...' Dan is dit echt geen probleem maar dit was een beetje jammer. Bij het afrekenen werden er wel 3 drankjes van de rekening gehaald, is nog best netjes.

Decor is zeer jaren '90.
Huib V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Gewoon even lunchen en deden we de Bommel op de markt aan. Daar hebben die meiden het begrepen. Ze zijn klantgericht en weten van wanten. Twee rechterhanden in is altijd handig maar inzicht is nog beter. Broodje tonijnsalade en ik kaaskroketten brood. Goed watertje erbij en smullen maar. Goed, vers, snel en lekker. Niet te gek met de prijs en is het ook geen nieuwe tent. Wel schoon en mankeert er niets aan. Verrekte aardige meiden die de lach op hun gezicht hebben en stralen. Kom hier zeker terug.
Leo R.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2014
Na enige teleurstellende horeca-bezoeken in Goes was de kwaliteit van eten en bediening bij Bommel een verademing. Goede, verse Griekse salade en een curry die misschien iets te vloeibaar was, maar goed pittig en met goede, verse ingrediënten. Vriendelijke, niet opdringerige bediening en uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Hier zullen we zeker terugkomen.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2012
We hebben hier gelunched, Belgische uiensoep en bospaddestolensoep (biologisch) met bruin stokbrood. Hierna nog een broodje tonijnsalade. Royale porties, uiensoep ietwat peperig, aardige bediening. Duurde alleen erg lang voordat we onze gerechten kregen.
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2012
Sinds lange tijd weer eens gegeten bij Café Bommel en was aangenaam verrast. Menu is gevarieerd, meer richting restaurant dan eetcafé. Een mix van bekende klassiekers en gerechten met een twist. De porties zijn ook geschikt voor mensen met flinke honger dus een goede prijs-kwaliteit verhouding. Bediening was vlot, vriendelijk en ervaren, gewoon erg prettig. Absoluut een aanrader voor een heerlijke maaltijd voor een leuke prijs in een informele setting.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2012
Bommel is een eetcafe met een robuste uitstraling qua interieur, bediening en menukaart. Hebben er geluncht op een mooie herfstdag. De bediening was zeer vriendelijk en de menukaart vrij omvangrijk voor een eetcafe. Wij kozen voor een tomatensoep (vlakke smaak) en bruin brood met kroketten (te lang doorgefrituurd). Qua prijs-kwaliteitsverhouding niets te klagen, maar het ambitieniveau kan wel iets omhoog qua smakelijkheid van de gerechten en gekozen presentatie.