Bommel

7,1
7,2
Anemona .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Ik at gisteren een lunch bij Bommel en ik zat op het terras waar ongeveer 15 % bezet was. Thee werd snel gebracht maar de lunchhap duurde en duurde maar. Ik vroeg of het wel lukte en na navraag werd mij verteld dat het nog 5 min duurde. Dat werden wel meer minuten. Ik kreeg een bord met warme en koude gerechten dus ik begon met de warme, halverwege zag ik pas dat de sla niet vers mee was, bruine randen. Het had toen geen zin meer om terug te geven. Bij het afrekenen heb ik er wel wat van gezegd en ik kreeg als antwoord: ik geef het wel door naar de keuken. Er werd nogal automatisch gezegd: het spijt me, maar daar had ik toen dus niets aan. Bovendien vroeg ik me nadien af of het wel in de keuken zou aankomen
Kris S.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Lunch met twee personen. Eigenaren erg onvriendelijk! " wat wil jij eten!?? "
Het eten was echt slecht! Een clubsandwich was niet meer dan vier plakken witbrood met heksenkaas, ei , tomaat en vettige kip... Echt slecht! Beetje jammer!
Juffrouw_Jannie .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2015
Op de bonnefooi binnengelopen op onze eerste avond Middelburg. Lekker gegeten, de zalm was prima en mijn eendeborst ook. De frieten waren heerlijk.. zoals ze horen te zijn. Ook prima nagerechten met ijs van de 'overkant' en zelfgebakken appeltaart.
Wat de avond nog leuker maakte was de bediening. Gezellige jongeman, enthousiast en servicegericht. Toen we het pand verlieten kregen we allerlei tips en foldertjes mee om ons in Middelburg te kunnen vermaken. Als we weer eens in de stad gaan ga ik hier zo weer eten.
Ruurd W.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Zondag binnengevallen na bios De Ruyter. Teleurstellend. Bij bestellen Zowel dagmenu als spareribs op. Kan niet door drukte komen! Na brood met smeersel dat eerst moet afgebakken hebben we spijt te zijn gaan zitten. Bedienend meisje probeert er nog wat van te maken. Cajun zalm heeft niks cajuns (swamp ervaring), gelukkig is de eendeborst mooi rosé. De kipsate is het niet volgens m'n dochter. De porc chops zozo, maar weinig spicy. De friet wordt van tafel gered, want rauw. Blijkbaar proeft er soms wel iemand iets. Aan dit soort tenten gaat de horeca kapot
Adriana_R .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Ik kom een aantal keer per jaar in de Bommel maar dit bezoek was wel echt teleurstellend. Gegeten met 3 personen.

Besteld: broodje kruidenboter vooraf
2x mossels en 1x biefstuk als hoofd.

Wachttijd voor brood: 45 minuten! Veel te lang. We moesten hier zelf om vragen en kregen terug: 'keuken was het vergeten, tsja er hangen ook zo veel bonnen'. Geen excuus of wat dan ook.

Wachttijd hoofd: 1 uur en 20 minuten, wat natuurlijk helemaal lang is. We hebben 2x iets moeten vragen, bedienend personeel zei niets uit zichzelf. Ober kwam vertellen dat we echt zo aan de beurt waren terwijl het toen nog zeker 25 minuten duurde.

Kwaliteit eten: oke! Bij de mossels miste ik wel iets van een salade. Frietjes waren er ruim voldoende.

Ik vind het echt niet erg om te wachten op mijn eten. Als men van te voren aangeeft: 'goh jongens, het is druk dus het kan even duren...' Dan is dit echt geen probleem maar dit was een beetje jammer. Bij het afrekenen werden er wel 3 drankjes van de rekening gehaald, is nog best netjes.

Decor is zeer jaren '90.
Huib V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Gewoon even lunchen en deden we de Bommel op de markt aan. Daar hebben die meiden het begrepen. Ze zijn klantgericht en weten van wanten. Twee rechterhanden in is altijd handig maar inzicht is nog beter. Broodje tonijnsalade en ik kaaskroketten brood. Goed watertje erbij en smullen maar. Goed, vers, snel en lekker. Niet te gek met de prijs en is het ook geen nieuwe tent. Wel schoon en mankeert er niets aan. Verrekte aardige meiden die de lach op hun gezicht hebben en stralen. Kom hier zeker terug.
Leo R.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2014
Na enige teleurstellende horeca-bezoeken in Goes was de kwaliteit van eten en bediening bij Bommel een verademing. Goede, verse Griekse salade en een curry die misschien iets te vloeibaar was, maar goed pittig en met goede, verse ingrediënten. Vriendelijke, niet opdringerige bediening en uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Hier zullen we zeker terugkomen.
Emielk .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2014
Zeer aangenaam verrast! We hebben hier eerst geborreld en hadden lage verwachting over het eten, omdat de kok niet wist hoe de aioli gemaakt wordt ('We krijgen dat aangeleverd, dus we weten het niet precies').

Omdat er op nieuwjaarsdag weinig anders open was, hebben we toch mar besloten hier te eten. Met een zeer lastige allergie kostte het wat tijd om met de bediening te overleggen hoe het eten wel zou kunnen. Uiteindelijk bleken enkele vleesgerechten zonder saus te kunnen. Daarop hebben we de kok verzocht of hij dan in ieder geval iets van een saus/jus er bij kon maken. En dat was, tot onze grote verrassing, echt een succes! Net als al het eten van de overige vijf personen (onder andere de eend met calvados-saus, de spareribs, de daghap).

Het is misschien niet het beste eten wat we ooit hebben gehad, maar de kwaliteit was ver boven de verwachting die we hadden bij het binnengaan van wat er van buiten uit ziet als een eetcafé.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2012
We hebben hier gelunched, Belgische uiensoep en bospaddestolensoep (biologisch) met bruin stokbrood. Hierna nog een broodje tonijnsalade. Royale porties, uiensoep ietwat peperig, aardige bediening. Duurde alleen erg lang voordat we onze gerechten kregen.
Yo_navi .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2012
Sinds lange tijd weer eens gegeten bij Café Bommel en was aangenaam verrast. Menu is gevarieerd, meer richting restaurant dan eetcafé. Een mix van bekende klassiekers en gerechten met een twist. De porties zijn ook geschikt voor mensen met flinke honger dus een goede prijs-kwaliteit verhouding. Bediening was vlot, vriendelijk en ervaren, gewoon erg prettig. Absoluut een aanrader voor een heerlijke maaltijd voor een leuke prijs in een informele setting.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2012
Bommel is een eetcafe met een robuste uitstraling qua interieur, bediening en menukaart. Hebben er geluncht op een mooie herfstdag. De bediening was zeer vriendelijk en de menukaart vrij omvangrijk voor een eetcafe. Wij kozen voor een tomatensoep (vlakke smaak) en bruin brood met kroketten (te lang doorgefrituurd). Qua prijs-kwaliteitsverhouding niets te klagen, maar het ambitieniveau kan wel iets omhoog qua smakelijkheid van de gerechten en gekozen presentatie.
Bepjans .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2012
Helaas was het eten, een menu, ver onder de maat. De mosselsoep was lekker, maar de grote gamba 's waren letterlijk en figuurlijk prut. Na 3 gamba's hebben we het bedienend personeel hierop aangesproken. Ze hebben de resterende 2 gamba's meegenomen, maar een ervan stonk en de andere was weer prut. Commentaar van de bediening was dat gamba's zachte delen hebben en zodoende zacht zijn. Wij als ervaren gamba-eters weten wel beter! Wij hebben helaas geen enkel excuus mogen ontvangen. Het totaal was ver onder onze gerechtvaardige verwachtingen.
Teja en Bep
Yvonne2012 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2012
Leuk eetcafé. Prima prijs/ kwaliteit verhouding. Goede bediening. Niet te vrij, maar wel in voor een leuk praatje.een keer geluncht en een keer geborreld en gegeten. Beide keren heerlijk gezeten en goed gegeten. Wij vonden de mosselsnack als lunchgerecht leuk bedacht en lekker!
Mark W.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2012
Voor een eetcafé een prima keuze. Het eten is voldoende, maar zeker geen rede om naar Middelburg te komen. Gewoon een nette prijs kwaliteit verhouding. De locatie heeft een gezellige uitstraling en ligt prachtig voor het oude stadhuis denk ik, aan het markt plein. Voor een wijntje en een mossel een prima locatie.