Bommel's eten drinken

Emmastraat 14 6881 ST Velp (Gelderland) Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bommel's eten drinken

7,1
Jsa .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Goed gegeten. We hadden geen starter genomen maar carpaccio met salade en heerlijke dressing. Hierbij kregen we helaas niet een paar sneetjes stokbrood. Als hoofdgerecht eend, had iets sappiger mogen zijn maar toch goed van smaak. Tussendoor kregen er een klein pittig tomatensoepje. De huiswijn alsook de bediening prima! De ambiance is prettig en warm. De geschilderde tafeltjes zijn vervangen en inrichting is nu veel mooier. In eerste instantie hadden we wel zin in de dagspecial maar die vonden we toch echt te prijzig. 31 euro voor een lamsrackje. Advies: vraag naar de prijs voor wat buiten de kaart aangeboden wordt.
Heimen D.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Met z'n zessen op zondag gegeten. Na gezellig borrelen met een heerlijke amuse aan tafel gegaan. Heerlijke voor-, hoofd- en nagerechten. We hadden het reuze na ons zin. Na ruim 3 uur verlieten met een erg goed gevoel het restaurant. Voor herhaling vatbaar.
Echtgenieten .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Vrij laat binnengekomen, zeer vriendelijk verwelkomd door de serveerster en vervolgens de gerant (eigenaar.) Op zoek naar een bourgondisch hoogtepunt? Wij vonden het deze avond. Zeker toen we de aanvankelijke keuze voor nul-bier wijzigden in wijn, ontdekten wij de passie van deze ingetogen heer; Bourgondisch eten, pure smaken en bijpassende wijnen. We zijn zalig verwend en vermaakt. Alleen de gerant is de prijs al waard. Wat omschreven werd als 'een snack als voorgerecht ' bleken gamba's met precies de goed bite in een verrukkelijke enigszins pittige dressing, met krokant brood en een iets zoete olie. Een veelbelovende start, aangenaam vergezeld door een Dornfelder wijn, licht sprankelend, uitstekende suggestie van de gerant. Daarna de keuze uit twee witte wijnen, waarvan wij de Contrapunto (Spanje) kozen. Zelden zo'n lekkere wijn gedronken. Prachtig passend bij de stevige witvis Spreij (jonge kabeljauw), een wijnsaus om te zoenen, een salade nu eens niet met zuur maar een spannende milde dressing en de lekkerste frietjes in de wijde omtrek. Het interieur is verrassend, een mix van kunst en klassiek, heerlijke stoelen, een bank bij het raam, vazen met prachtige echte rozen, aangename akoestiek en muziek, kortom, alles ademt liefde voor het vak en de gast. Het toetje was een echt goede creme brulee die de bijgaande ijs en saus niet eens nodig had maar wel verrassend smaakvol was. Met een Sauterne onweerstaanbaar lekker. Een taxi na afloop is aan te raden. Evenals voldoende tijd om van dit alles te genieten.
Ansvanstrien .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Heerlijk gegeten bij Bommel's. We waren met 5 onder wie 2 vegetariërs. Ook zij waren blij verrast met hun 'inspiratiemenu', in deze voormalige vleeshouwerij! We begonnen met een broodplankje, met vers, donker brood en o.a. een heerlijke pesto. De vegetariërs kregen een uitgebalanceerde mix van groentes en gegrilde geitenkaas. Het vlees (zowel de biefstuk als de varkenshaas) was precies goed gegaard en heerlijk mals. Daarbij lekker dikke frieten in een puntzak en een tongstrelende Argentijnse rode huiswijn.
Ik was de enige die nog plek had voor een toetje: mijn creme brulee met ijsbolletje had precies dat lekkere krokante laagje: een aanrader. De bediening was erg vriendelijk. Er werd de niet-vleeseters keurig gevraagd of zij meer of minder champignons wilden en we werden allemaal ook nog eens verrast op een klein, pittig tomatensoepje.
ByMR .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Geen bijzonder restaurant. Een slechte prijs kwaliteit verhouding. Er wordt geen aandacht besteed aan de presentatie van het eten. Ook wordt aan de producten niets toegevoegd. Het eten wordt vanuit de pan op het bord gelegd en meer niet. Dat is iets wat een beetje thuiskok ook kan en waardoor je je (gezien de prijs die ze voor de gerechten vragen) bekocht voelt. Ook het interieur is slordig en rommelig afgewerkt, waardoor dat de boel ook nog eens verder naar beneden haalt. Het personeel daarentegen is attent, vriendelijk en redelijk alert op lege glazen.
EW Z.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Redelijk laat naar binnen gegaan. Pluspunt dus. Meeste bnederlandse restaurants zijn dan al dicht of gaan dicht, zo midden in de week. Een steaknatuur met ei dat als voorgerecht stond als hoofdgerecht laten bereiden. Partner bestelde een voorgerecht tonijn met zalm. Geadviseerd werd een charcuterie-bordje. Alles wqas bjzonder smaakvol. Goede kwaliteit, smakelijke opdiening en meedenken met de klant. Eigenaar/partner die er duidelijk iets van wilde maken. Zette zich in, wist wat hij deedt. Frietjes er bij besteld. Ook prima gelukt. Zelfs een Beaune-wijndessertje werd op goede temperatuur gepresenteerd. Sfeer was rustig, zelfs gezellig. Keuken kwam er glansrijk doorheen. Daar komen we voor terug. Qua decor is het wennen. De tafels zijn druk beschilderd. Moet je van houden. De zaak is weinig klassiek; het houdt het midden tussen 'kijk mij een trendy zaak hebben en dit is een serieus restaurant... kortom, daar moet nog even aan gewerkt worden. Kniesoor echter die om deze reden niet zou terugkomen naar dit restaurant. Daar is de keuken namelijk te goed voor.
Linda L.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
het eten was zeer goed. bediening erg vriendelijk. Leuke omgeving.
goede prijs/ kwaliteitsverhouding. heerlijke terras buiten.
Pwenfj .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Super lekker gegeten bij Kleur in Velp. Enthousiaste bediening die toch netjes op achtergrond aanwezig blijft. Je proeft en ziet aan het eten dat het met zorg en liefde is bereid. Lekker, vers, smaakvol en leuke combinaties. Beetje bourgondisch maar absoluut niet standaard. Wij waren blij verrast met dit restaurant en gaan er zeker terugkomen!