Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Bomm Bar Bistro

Best of MoMents

Bomm heeft een rijkelijk gevulde kaart. De Bomm Platters en de Tasting & Sharing Menu zijn inmiddels een begrip. De Bomm Burger noteert een mooie zesde plek bij de Hamburgertest 2017. Pure producten en wisselende dagspecials met voor ieder wat wils. Of het nu gaat om luxe borrelhapjes, vis, vlees, pasta, desserts of de compleet verzorgde High Tea/Wine/Gin. In een trendy inrichting met niks meer of minder dan waar voor je geld. Heerlijk eten is één, (h)eerlijk eten voor een eerlijke prijs is twee. En één plus twee is Bomm.

Halve fles mineraalwater

Vrijdag en Zaterdag 11:30 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Bomm Bar Bistro

Jaco V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Geweldig restaurant met een zeer vriendelijke en deskundige personeel. De kaart is zeer divers zodat er voor iedereen wat op staat. We komen hier zeker terug !!!!
Vera H.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Zeer vriendelijk en toegewijd in bediening en keuken, overheerlijke hamburgers.
Sigrid D.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Bevlogen en enthousiast werden we ontvangen en werd er uitleg gegeven over de gerechten. Er werd rekening gehouden met onze wensen qua invulling van het drie gangen diner en het eten was heerlijk en mooi opgemaakt. Oog voor de klanten, met erg leuke persoonlijke touch. Mogelijkheid om binnen en buiten te zitten. Een plek waar we zeker vaker gaan eten!
PatriciaW .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Zeer vriendelijk personeel. We lieten ons verrassen door de kok. We hadden wat verzoekjes, en die werden prima aangepast. Kortom, heerlijk gegeten en een prima wijn gedronken.
Korrie S.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Heerlijk gegeten, gevarieerde kaart en super gezellige bediening. Aanrader!
Sacha S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Relaxte sfeer heerst er in dit kleine restaurantje met Aziatische invloeden. Kaart is vooral gericht op kleine hapjes die je met je elkaar deelt en de specials van de dag. Eten is van prima kwaliteit en de bediening is zeer vriendelijk. Hebben een gezellige avond gehad. Leuk adresje om nog eens teug te komen.
Amber E.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Wederom weer heerlijk gegeten hier!
Jaco V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Erg goed geluncht in een gezellig restaurant. We hadden voor 5 personen de Bomm lunch platter besteld, Vis, vlees van een zeer hoog niveau. de 6e persoon had de club sandwich en ook deze was ook erg goed.
De bediening was zeer attent/snel en gastvrij. Kortom een restaurant waar we zeker vaker gaan lunchen !!!
Monica V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
wat een leuke plek voor lunch / diner /or other occassion ( gelegenheid) het is eten is echt lekker ! service vriendelijk en prijs/kwaliteit top
Imke R.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Ik ben hier voor de vierde keer geweest. 3x in de avond en 1x in de middag. Ik heb alle keren heerlijk gegeten. Leuk dat er iedere keer de gerechten wisselen op de plateaus. Zo blijft het weer een verrassing wat je dit keer krijgt. De bediening is erg vriendelijk en het is een gezellige kleine zaak.
Marc P.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Fijn ontvangst en service de hele avond. Zeer lekker gegeten. Aanrader!
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Bij binnenkomst werd ons meteen verteld dat wij 1,5 uur konden blijven (half 8 moesten wij weg van ons tafeltje). De reden hiervan was dat er twee groepen mensen zouden komen. Wij hadden netjes ruim van tevoren gereserveerd dus dit kwam enorm rauw op ons dak. Dit was namelijk een speciale avond voor ons en die wilden wij vieren met een lekker diner. Erg jammer, want dit was geen "all you can eat" concept, maar erg werd wel naar gehandeld vonden wij. Verder was de diamanthaas erg droog. Mijn partner had de hamburger en die was wel lekker (achteraf spijt dat ik de hamburger zelf ook niet had gekozen). Uiteindelijk geen dessert meer genomen vanwege het feit dat wij ons opgejaagd voelden en liever naar huis wilden.
Al met al, teleurstellend, hoog hipster gehalte en gastvrijheid ver te zoeken. Niet voor herhaling vatbaar.
Amber E.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten en een gezellige sfeer. Echt een aanrader!
Gert H.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Tja, leuk tentje in potentie. Zou klein maar fijn kunnen zijn. Gerechten zijn wel aan de prijs. Als je nog niet zo lang open bent moet je wel eerst scoren voor je de prijzen ophoogt. Bediening vriendelijk maar amateuristisch. In een wijnbar moet je weten wat je schenkt. Kortom, te duur voor het gebodene, te onvolwassen voor deze prijs.
Willem K.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Afgelopen zaterdag heb ik met mijn gezin een bezoek gedaan aan Bomm. Via Iens gevonden. Hier in het kort mijn bevindingen.
De ontvangst is hartelijk en de zaak is sfeervol ingericht. De jonde dame in de bediening was duidelijk in opleiding, maar iedereen moet het leren. Mooie uitgebreide kaart met prima gerechten die in de praktijk zeer smaakvol uitpakte. Kortom, een prima ervaring en komen zeker nog eens terug!
Dick M.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
De ontvangst is heel vriendelijk en gastvrij.
Als je telefonisch hebt gereserveerd dan ontvang je een foto van het bord met de speciale recepten via WhatsApp, niet alleen modern maar ook praktisch.

We hebben gekozen voor de scholfilet en de steak.
Allebei prima, de steak net iets beter dan de schol.
Ook de desserts hebben ons goed gesmaakt.
Frits O.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Het menu gaf verschillende verrassingen met afwisseling en een hele goede smaak!
Onno O.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Eten was prachtig opgemaakt en erg lekker, we (2p) hadden bruchetta en wild.
We zaten boven en dat was wel erg warm. Stoeltjes niet zo comfortabel.
Maar verder een topavond gehad
Remco B.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Een jaar verkering gevierd met een etentje bij Bomm. Erg lekkere proeverij gehad die zeer afwisselend was: vis, gamba's, buikspek en biefstuk. Allemaal uitmuntend. Verder een overheerlijk en verrassend toetje: ravioli gevuld met nutella.

Kortom: Een luxe diner voor een prima prijs. Aanrader!
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Lekker eten met vriendelijke bediening. Goede prijs kwaliteit.