Over restaurant Bomm Bar Bistro

Een moment om te koesteren

Bomm: Best of MoMents. Bomm heeft een rijkelijk gevulde kaart. Pure en dagverse producten met voor elk wat wils. Of het nu gaat om borrelhapjes, vis, vlees, pasta of desserts. In een trendy inrichting met niks meer of minder dan volop waar voor je geld. Heerlijk eten is één, (h)eerlijk eten voor een eerlijke prijs is twee. En één plus twee is Bomm.

Halve fles mineraalwater

Dinsdag t/m Donderdag 11:30 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 11:30 - 22:30

Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Lekker eten met vriendelijke bediening. Goede prijs kwaliteit.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Ontzettend leuke nieuwe aanwinst voor Kralingen. Inmiddels een aantal keer geweest. Gezellig knus restaurant met een leuke kaart, vooral de sharing platters zijn erg leuk! De eigenaresse en haar broer zijn altijd bijzonder gastvrij. Echt een aanrader!
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gisteravond met vrienden hier gegeten. Kleine bistro met sfeervolle bar en attente bediening die met enthousiasme een toelichting gaf op de dagspecials. Wij komen zeker nog een keer terug :)
Sjanneke E.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heel leuke tent! Het eten is erg lekker en met kwaliteit. Als voorgerecht een plaat gemixt met vlees en vis was allemaal echt lekker. Als hoofdgerecht lekkere Angus burger gegeten. Ook goede kwaliteit. Ook nog heel goede bediening en goede wijnen, dus wij komen echt terug. gewoon alles heel goed, bedankt!
Frederique V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
vriendelijke bediening, goed tempo van de gerechten, gezellige ambiance. zeker een aanrader.
Ewoud B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Wat een leuk nieuw restaurant is Bomm Bar Bistro. Misschien net iets buiten de gebaande paden, maar zeker een bezoek waard. Zeer vriendelijke ontvangst waarna wij boven in de leuk en fris ingerichte zaak werden geplaatst. Enthousiast werd verteld over de wijnen en de eerst (huis)wijn was al zeker de moeite waard. Ook de kaart is verrassend met een mix van kleine gerechten, bites en 'gewone' gerechten. Hiernaast ook nog eens een keur aan daggerechten. Wij kozen voor 'het menu', een verrassingsmenu bestaande uit bijna alle kleine gerechten + bites. Heerlijke vis om mee te beginnen, hierna vlees en een overheerlijk toetje. En dan ook nog eens leuke bijpassende wijnen. Wij komen zeker nog eens terug. Pas op; de zaak is een echte 'pijpenla', dit betekent dat je best wel dicht bij je buren aan de andere tafel zit....
Mariskavm .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Bomm op de Oudedijk in Kralingen is echt een aanrader! Wij hebben hier afgelopen woensdagavond met z'n tweeën gegeten en waren er heel snel over uit dat we hier ongetwijfeld vaker zullen komen. Het eten was ontzettend lekker en van goede kwaliteit en de bediening is vriendelijk en attent. Daarnaast is het een mooi en sfeervol zaakje, waar je heel gezellig zit. Top dus!
Berkies .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Sinds de opening van Bomm in mei, zijn wij er al een aantal keer geweest. De kwaliteit van het eten is altijd super, heerlijk bereid en de bediening is erg aardig en attent. De kaart heeft voor ieder wat wils, met goede borrelhapjes, vlees, vis, pasta, salades en desserts. Gisteren heerlijke vis van de dag genomen, zeebaars, op de huid gegrild op een mooi opgemaakt bord met gegrilde groenten en antiboise saus. Onze kids zijn dol op de spaghetti bolognese, maar namen dit keer lasagna die ze ook erg goed smaakten. Verder hadden we nog een topper: de salade met yellowfin tonijn,. Een goede fles wijn erbij en zelfgemaakte bread&butter (mmmm) toe en wij hebben weer genoten van een heerlijk avondje Bomm. Bomm, ga zo door!
Jan Willem B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Op 6 september gegeten.
leuke kaart,origineel en waar voor je geld.(verrassingsmenu à 32,50)
trendy inrichting.
Vriendelijke bediening met degelijke uitleg.
Kortom een aanwinst en aanrader.
"smaakt naar meer"
Jan Willem Bom
Lian Ka T.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Aanwinst voor Kralingen! Hele prettige en vakkundige mensen. Eten van hele hoge kwaliteit en met zeer veel aandacht bereid. Fijne sfeer, ontspannen. Wij komen zeer regelmatig bij Bomm met ons gezin en met vrienden en iedere keer is de service weer heel plezierig en het eten heerlijk; o.a. een fantastische salade met tonijn, de meest malse saté ajam die ik ooit heb gegeten, verse slow juice, prachtige wijnen en te lekkere desserts (ook allemaal home made!). Een aanrader :-).
Kralingen_010 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Goede uitstraling
Eten wordt leuk gepresenteerd en grappige stempel met naam restaurant op burger
Erg lekker eten
Bediening Is vriendelijk en attent maar mist wat kennis van het menu
Caroool .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Bij Bomm kun je heerlijk eten. Al meerdere keren op het terras drankje gedaan en hapje gegeten. Ze hebben vele keus uit hapjes om te delen, maar je kunt ook gaan voor een burger, salade, vlees of vis. Afgelopen vrijdag voor mijn verjaardag gekozen voor het sharing menu met 5 personen en het was weer heerlijk. De hele avond heerlijke gerechten om te delen en ook het toetje werd niet vergeten. Bij Bomm kun je dus goed uitgebreid eten maar ook voor een borrel met vrienden is het een leuke plek. Het interieur is mooi en de bediening servicegericht en vriendelijk. Er is een prima wijnkaart en ook voor een mooie gin tonic kun je hier terecht.
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Gisteren hier geweest, bij de meest recente aanwinst in mijn buurt. We werden verwelkomd door een jonge man die helaas niet wist wat witte port is. ?? . Vervolgens werd de bediening overgenomen door de bedrijfsleidster, een vriendelijke vrouw met wie we een prima contact hadden. De kaart is wat onsamenhangend, dat het verrassingsmenu duurder is dan drie gangen a la carte niet zo heel gebruikelijk. Toch hebben we dat genomen, resultaat was per gang een aantal gerechtjes. Alles was heel smakelijk. Bijzonder was wel dat we bij de 2e gang een veel te klein bordje kregen wat pas nadat we daarom vroegen vervangen werd. Enfin, kan gebeuren.
Het decor is mooi zeker gezien de betrekkelijk korte tijd dat men aan het verbouwen is geweest. Wel wat krap. En die koelkast met pakken melk zou ik iets meer uit het gezicht zetten.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Vandaag een heerlijk diner gegeten bij BOMM aan de Oude dijk in Rotterdam.
De uitermate vriendelijke bediening kon me het sharing menu aanbevelen.
Gestart werd met een heerlijke sashimi van zalm, tonijn en coquille. Super gepresenteerd en heerlijk op smaak gebracht.
Aangezien we uitgebreid wilde eten kregen we als tussengerecht een heerlijke sharingplatter met verschillende kaas- en vleessoorten en lekkere tapenades.
Voor het hoofdgerecht een super stuk rib eye met een net zo goede jus de veaux.
We sloten af met een chocolate lover, met chocolade hapjes die ik nooit ergens lekkerder heb gegeten.

Naast het eten hebben we mooie wijnen gepresenteerd gekregen en zijn we nog blijven hangen met een Nederlandse gin met elderflower tonic.

Ik zou BOMM aan iedereen willen aanbevelen. Super aanwinst voor Kralingen Rotterdam!
Patrickvb .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Een nieuw zaakje op de Oude Dijk in Rotterdam. Wij kwamen er een week na opening om iets te eten. Dit was geen probleem en we zijn hartelijk ontvangen door de eigenaar. Wij hebben beide de kleine versie van de Black Angus burger besteld. De eigenaar kwam zich verontschuldigen, deze was helaas niet meer op voorraad, maar we kregen de grotere variant voor de prijs van de kleinere, hoe top is dat!
Een eigenaar die zijn vak verstaat, service en persoonlijke aandacht, een super goede start voor dit nieuwe zaakje! Wij gaan hier zeker vaker langskomen!