Bomenpark eten & drinken aan het water

Vorsselweg 3 5384 RW Heesch Nederland Kaart

Over het restaurant Bomenpark eten & drinken aan het water

Restaurant ’t Bomenpark wordt dankzij zijn unieke ligging ook de culinaire toegangspoort van natuurgebied Maashorst genoemd. Hier vind je ontspanning in de ruimste zin van het woord. Of je nu alleen van de rust en stilte wilt genieten of met het hele gezin op ontdekking gaat. Het kan allemaal. In restaurant ’t Bomenpark is het aangenaam thuiskomen. Warm, gastvrij en een heerlijke kaart. Buiten beleef je hier ook binnen, met verse producten uit de streek.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bomenpark eten & drinken aan het water

Dagelijks 11.00 - 21.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Bomenpark eten & drinken aan het water

Carmen V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten, sfeervolle inrichting en een prachtige locatie. Echter moesten we extreem lang wachten op het hoofdgerecht en het dessert. Het viel ons op dat dat bij de andere gasten ook het geval was. Desondanks voor herhaling vatbaar mits het tempo van het uitserveren dan normaal is.
Carmen V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Sfeervolle inrichting en een prachtige locatie. Echter moesten we extreem lang wachten op zowel het hoofdgerecht als het dessert. Het viel ons op dat dit bij de andere gasten ook het geval was. Desondanks voor herhaling vatbaar, mits het tempo van het uitserveren dan 'normaal' is.
Anneke H.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
we hebben heerlijk gegeten met onze vrienden.
Is voor herhaling vatbaar.
Anja K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Het voorgerecht was lekker maar erg minimalistisch. Drie kegeltjes zalm en twee kleine ronde plakjes tonijn en dat voor €11. Stond niet in verhouding vond ik.
Bestel het niet weer.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Had bij de reservering doorgegeven dat we kwamen om verjaardag schoonvader te vieren.Had wel verwacht dat ze de moeite zouden nemen om op zijn minst uit gastvrijheid hem even te feliciteren dat is niet gebeurd en vindt ik een gemiste kans.ik had de varkens Sate deze heb terug gegeven om dat die te koud was en er veel nat van het vlees op bord lag.Nadien was die wel goed bij terugkomen.bediening prima en vriendelijk en hard werkend.mooie locatie en om een broodje te eten prima plek maar zal niet terug komen voor een diner als we iets te vieren hebben.
Isabelle V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Erg lekker eten en leuke bediening. Één minpuntje, de kaart is al erg lang hetzelfde, waardoor er niet veel afwisseling is qua gerechten.
José V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Lekkere salade gegeten en wat drankjes genomen. Heel gezellig buiten op het terras gezeten met het oog op de mooie vijver. Geweldig mooie locatie. Vooraf rond de vijver gewandeld en vervolgens een lekkere lunch bij Bomenpark. Personeel is vriendelijk en het eten is er lekker.
Ineke W.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Ondanks dat het helemaal vol zat hoefden er niet lang te wachten op onze lunch. Goed bezetting van personeel dus!
Eten was lekker. Jammer dat er een ingrediënt niet op voorraad was. Het zou een goede service geweest zijn als daar een ander extra product voor in de plaats was gekomen. Nu werd het weggelaten en geen vervanging. Gemiste kans voor optimale service.
José V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Lekker buiten gezeten bij deze prachtige locatie. Wat bijgekletst, super lunch en prettig personeel. Prijs kwaliteit is goed. Personeel overvraagt je niet, als je ze nodig hebt dan zijn ze er. Attent personeel.
Dndinnes D.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
perfecte lokatie, zeer vriendelijke
bediening, mooie kaart. Na een wandeling met de honden lekker iets gedronken
en gegeten. dit was de eerste keer en zeker niet de laatste. mooie kaart.
Margriet B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Altijd lekker en gezellig.
smilde .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
We hadden het 5 gangen verrassingsmenu. Het was heerlijk maar soms tussendoor wel erg lang wachten. Als toetje was het natuurlijk ijs en moes, dus vroegen wij om een kaasplankje en hiervoor moesten we bijbetalen. Het is al een duur menu, dit is dan niet heel klantvriendelijk vooral omdat je 5 kleine stukjes kaas kreeg, maar wel hele lekkere kaas. De kaas maakte het voor ons het menu helemaal af.
We hebben heerlijk gegeten en je zit er gewoon heel lekker op het terras met het uitzicht over het water. Echt een aanrader.
Dennis W.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijk buiten kunnen zitten. De gerechten waren (in tegenstelling tot eerdere bezoeken) slechts redelijk. Daarom dit keer een 6.5
sangel .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Super mooie locatie aan het water. We wilden buiten zitten, maar het begon te regenen, dus we werden netjes naar de serre geleid. Eten is prima, bediening is prima.
PHM Z.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer, met een heel vriendelijke bediening. Komen snel weer eens terug.
Ferdi J.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Topeten op een toplocatie...gekozen voor een 3-gangen verrassingsmenu...voorgerecht bestond uit 3 kleine voorgerechtjes...hoofdgerecht kan men kiezen uit vlees of vis...nagerecht bestond ook uit 3 kleine nagerechten...nadien werd er ook nog gevraagd of er iets bijgevuld moest worden...toppie...ook supervriendelijke bediening...wij komen zeker nog eens terug!!!
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk bijgekletst met vriendinnen op het terras onder t genot van n uitgebreide lunch en drinken! Voor herhaling vatbaar!
hgnm.govers .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Zoals altijd was het weer voortreffelijk. We komen er graag, heerlijk aan het water.
Fijn personeel en de koks hadden het weer goed voor elkaar.
berry V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
het eten was goed alleen daarna meteen moeten overgeven dus waarschijnlijk iets niet goed geweest jammer nu nog steeds buikpijn
Katja B.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
De details maken het bijzonder. Elk gerecht (met name voorgerechten en desserts) zijn prachtig opgemaakt en heel lekker. De goede kwaliteit van het eten verrast. Waarschijnlijk door de goede prijs-kwaliteit verhouding en door de locatie. Wandelaars, honden, families - alles zit binnen. Dus je verwacht geen culinaire hoogstandjes - en die hebben ze wel!