Bomenpark eten & drinken aan het water

Vorsselweg 3 5384 RW Heesch Nederland Kaart

Over het restaurant Bomenpark eten & drinken aan het water

Restaurant ’t Bomenpark wordt dankzij zijn unieke ligging ook de culinaire toegangspoort van natuurgebied Maashorst genoemd. Hier vind je ontspanning in de ruimste zin van het woord. Of je nu alleen van de rust en stilte wilt genieten of met het hele gezin op ontdekking gaat. Het kan allemaal. In restaurant ’t Bomenpark is het aangenaam thuiskomen. Warm, gastvrij en een heerlijke kaart. Buiten beleef je hier ook binnen, met verse producten uit de streek.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bomenpark eten & drinken aan het water

Dagelijks 11.00 - 21.00 uur

smilde .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
We hadden het 5 gangen verrassingsmenu. Het was heerlijk maar soms tussendoor wel erg lang wachten. Als toetje was het natuurlijk ijs en moes, dus vroegen wij om een kaasplankje en hiervoor moesten we bijbetalen. Het is al een duur menu, dit is dan niet heel klantvriendelijk vooral omdat je 5 kleine stukjes kaas kreeg, maar wel hele lekkere kaas. De kaas maakte het voor ons het menu helemaal af.
We hebben heerlijk gegeten en je zit er gewoon heel lekker op het terras met het uitzicht over het water. Echt een aanrader.
Dennis W.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijk buiten kunnen zitten. De gerechten waren (in tegenstelling tot eerdere bezoeken) slechts redelijk. Daarom dit keer een 6.5
sangel .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Super mooie locatie aan het water. We wilden buiten zitten, maar het begon te regenen, dus we werden netjes naar de serre geleid. Eten is prima, bediening is prima.
PHM Z.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer, met een heel vriendelijke bediening. Komen snel weer eens terug.
Ferdi J.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Topeten op een toplocatie...gekozen voor een 3-gangen verrassingsmenu...voorgerecht bestond uit 3 kleine voorgerechtjes...hoofdgerecht kan men kiezen uit vlees of vis...nagerecht bestond ook uit 3 kleine nagerechten...nadien werd er ook nog gevraagd of er iets bijgevuld moest worden...toppie...ook supervriendelijke bediening...wij komen zeker nog eens terug!!!
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk bijgekletst met vriendinnen op het terras onder t genot van n uitgebreide lunch en drinken! Voor herhaling vatbaar!
hgnm.govers .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Zoals altijd was het weer voortreffelijk. We komen er graag, heerlijk aan het water.
Fijn personeel en de koks hadden het weer goed voor elkaar.
berry V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
het eten was goed alleen daarna meteen moeten overgeven dus waarschijnlijk iets niet goed geweest jammer nu nog steeds buikpijn
Katja B.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
De details maken het bijzonder. Elk gerecht (met name voorgerechten en desserts) zijn prachtig opgemaakt en heel lekker. De goede kwaliteit van het eten verrast. Waarschijnlijk door de goede prijs-kwaliteit verhouding en door de locatie. Wandelaars, honden, families - alles zit binnen. Dus je verwacht geen culinaire hoogstandjes - en die hebben ze wel!
Kiki D.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Samen met mijn 4 mannen een supergezellig etentje gehad bij het Bomenpark. Bediening was top en we hebben ook heerlijk gegeten.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Sterk punt blijft de prettige prijs/kwaliteit verhouding en de geweldige locatie, vooral als het weer zo goed meewerkt! Ondanks de drukte is er dankzij de uitstekende personeelsbezetting een prima service zonder lange wachttijden.
Ilsa D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Het eten was verrukkelijk! Onwijs genoten, voor-hoofd en nagerecht was fantastisch! De bediening was zeer kundig en erg vriendelijk! Zeker een aanrader!
Marle V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Snelle en goede service, heerlijk eten, vooral het broodje tonijn tataki. De locatie is prachtig. Helaas konden we niet buiten zitten, maar de volgende keer komen we als de zon schijnt.
Lianne V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar.
Gerda D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Was gezellig! Zeer goede bediening. Zorgzaam en behulpzaam vriendelijk.
Maurits K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Geweldig eten en leuke bediening!

Wij hadden het 5 gangen verassingsmenu, een echte aanrader!

We gaan er zeker een keer terug.
Gerrit B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Prima gegeten op het terras. Met een lekker zonnetje, heerlijke gerechten en vriendelijke bediening was deze lunch heel goed.
Trudy H.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten, het duurde alleen wat lang voordat we iets te eten kregen. Er waren gasten die later kwamen en hete ten eerder kregen. Verder was het heel goed en heerlijk. Zeker een aanrader om weer terug te komen.
grdriessen .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Prima ontvangst, jassen worden netjes weggehangen en bij vertrek keurig aangereikt.
Tijd tussen de gangen is prima, niet gehaast waardoor er ook voldoende pauzes zijn tussen de verschillende gangen. De ambiance is prima, niets op aan te merken. De temperatuur in de ruimte is, wat mij betreft, wat aan de hoge kant. Zeker een aanrader.
Amber W.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Prachtige locatie. Personeel ook heel aardig, sommige meiden waren wel erg degelijk en netjes, wij vonden dat een beetje overdreven. Past wel bij de nette sfeer van het restaurant.