Bomenpark eten & drinken aan het water

Vorsselweg 3 5384 RW Heesch Nederland Kaart

Over het restaurant Bomenpark eten & drinken aan het water

Restaurant ’t Bomenpark wordt dankzij zijn unieke ligging ook de culinaire toegangspoort van natuurgebied Maashorst genoemd. Hier vind je ontspanning in de ruimste zin van het woord. Of je nu alleen van de rust en stilte wilt genieten of met het hele gezin op ontdekking gaat. Het kan allemaal. In restaurant ’t Bomenpark is het aangenaam thuiskomen. Warm, gastvrij en een heerlijke kaart. Buiten beleef je hier ook binnen, met verse producten uit de streek.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bomenpark eten & drinken aan het water

Dagelijks 11.00 - 21.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Bomenpark eten & drinken aan het water

• Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Altijd weer gezellig om bij het Bomenpark te lunchen of te dineren!
Prijs-kwaliteitverhouding is prima, mooi terras aan het water.
Erg sfeervol.
Mirjam T.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Will H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Heel rumoerig, tafels te dicht bij elkaar. Eten prijs /kwaliteit precies goed.
Bediening uitstekend, heel vriendelijk.
Volgende keer kiezen wij niet meer voor de serre.
Shirly M.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Mooi restaurant, prettige sfeer, prima bediening en heerlijk 3gangen-diner. Een van onze tafelgenoten was jarig en kreeg een leuke verrassing. Heel attent.
Roos-lie H.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Super vriendelijk personeel prima food mooie locatie we waren met vrienden die wel wat gewend zijn zij vonden het ook heel bijzonder zeker voor herhaling vatbaar.
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Heerlijk geluncht, gezellig aan het water. Ook geschikt voor kinderen. Mooi sjchoon sanitair en vriendelijk personeel, een aanrader.
Kitty V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Super lekker gegeten.
Echt een aanrader!
In de Serre stonden de tafeltjes wel heel dicht bij elkaar waardoor er weinig privacy was...
wilma .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Als minpunt zou ik willen noemen de beperkte zitplaatsen voor twee personen . Op de bank, de tafeltjes staan veel te dicht op elkaar. Je hebt daardoor geen privacy , dat is niet prettig.
Joke K.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
We hebben we heerlijk gegeten. Genoten van het 3 gangen verrassingsmenu. Ik had voor vlees gekozen en mijn partner voor vis. Beide waren weer voortreffelijk. Geweldig hoe de borden opgemaakt worden, zo mooi, bijna jammer om het te verstoren. De smaken samen zijn en feestje op de tong. Wil je lekker eten, kom dan zeker eens eten bij Bomenpark in Heesch. Bedankt koks en bediening! Joke en Harrie.
Henri M.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Goede service, vriendelijke medewerkers. Zowel om te lunchen als voor het diner komen wij graag bij Restaurant het Bomenpark.
Han Z.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Goed restaurant met vlotte en vriendelijke bediening. we opa en oma waren er met 3 kleinkinderen in de leeftijd van ±18 jaar.
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Wij hebben geluncht op het terras met een behoorlijk hoge temperatuur. Mooi aan het water onder een grote parasol. Heerlijk gezeten en eten was uitstekend. Prijs kwaliteit verhouding is goed, Vriendelijk personeel. We hebben een heerlijke ontspannen lunch gehad.
Coumans C.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Gereserveerd en mijn vriendin zat er al en ik werd naar een andere tafel gestuurd. Brood werd erg snel weg gehaald we hadden geen tijd om het op te eten. Steeds andere serveerster aan onze tafel.
Judith W.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
De kaart is divers, het eten is heerlijk en een lust voor het oog en je zit er prachtig aan het water. En dan is de service ook nog eens uitstekend! Bij aankomst werden we persoonlijk ontvangen. Ik kreeg zonder erom te hoeven vragen een vaas aangeboden voor het bosje bloemen dat ik op tafel legde. Opvallend was dat we geen vast persoon hadden die ons bediende maar verschillende mensen, allemaal even vriendelijk en attent. Prijzen zijn heel billijk, terwijl de gerechten en het interieur luxe aandoet. Drinkbakjes aanwezig met kraan waar je zelf fris water uit kunt tappen zodat je viervoeter ook mee kan genieten. Dit was mijn tweede bezoek aan deze zaak; ook de vorige keer was het hier zo aangenaam.
Janneke D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Mooi omgeving, lekker gegeten. Alleen jammer dat je bij een reservering toch niet de plaats krijgt die je wilt ivm gasten die voor 4 personen of meer hebben gereserveerd.
Hans A.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Wij gebruiken Bomenpark al jaren om met zakelijke relaties te gaan lunchen of dineren. Dat bevalt ons perfect. Goede sfeer, goede ambiance en goed eten voor een goede prijs.
Ook privé gaan we met vrienden dineren of wel eens wandelen in de omgeving en daarna wat eten of drinken.
Kortom, zowel zakelijk als privé onze vaste uitvalsbasis en dat bevalt ons prima.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Prima plek! Super vriendelijk personeel!
Broodje zalm was keurig verzorgd en goed van smaak.
Ook de kroketten waren heerlijk, waarbij ook lekker brood werd geserveerd.
Esther E.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Prachtige locatie met sfeervol terras. Het driegangenverrassingsmenu was goed geprijsd en de porties ruim. Ook de serre is mooi en gezellig om te zitten. Tafel ziet er verzorgd uit en de bediening is erg vriendelijk.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
zeetong was slecht gekken nog rood van binnen, en met rouwe groente die er nier bij paste.
ander eten en voorgerecht was goed