Bomenpark eten & drinken aan het water

Vorsselweg 3 5384 RW Heesch Nederland Kaart

Over het restaurant Bomenpark eten & drinken aan het water

Restaurant ’t Bomenpark wordt dankzij zijn unieke ligging ook de culinaire toegangspoort van natuurgebied Maashorst genoemd. Hier vind je ontspanning in de ruimste zin van het woord. Of je nu alleen van de rust en stilte wilt genieten of met het hele gezin op ontdekking gaat. Het kan allemaal. In restaurant ’t Bomenpark is het aangenaam thuiskomen. Warm, gastvrij en een heerlijke kaart. Buiten beleef je hier ook binnen, met verse producten uit de streek.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bomenpark eten & drinken aan het water

Dagelijks 11.00 - 21.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Bomenpark eten & drinken aan het water

Bram V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Lekker eten, heerlijke wijn en leuk personeel! De inrichting binnen, is niet mij stijl. Buiten ziet het er wel top uit!!
Lonneke H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Gerechten waren weer lekker. We hadden een fijne plaats aan het raam. De kinderen smullen telkens van de belegde boterdam
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk en gezellig gegeten. De plaats voor de persoon in rolstoel was goed gekozen: geen gedoe met mensen die er (bijna) niet langs konden. Alle vier dus genoten van deze middag!
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Sfeervol ingericht, leuke mooi opgemaakte smaakvolle gerechten en attente bediening.
Na één keer aangegeven te hebben dat iemand een notenallergie had werd daar consequent aan gedacht. Top !
Joke K.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant. zeker een aanrader. Het verrassing menu was top! Alleen jammer dat we 20 minuten op ons nagerecht moesten wachten, maar ok dat was weer erg lekker. Wij komen hier zeker terug en zullen dit restaurant zeker aanbevelen bij vrienden en bekenden. Top!!
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Gezellig ,lekker en iets anders (wangetjes) en mooie portie, perfect klaargemaakt alles.
Dus een fijne avond gehad met vrienden.
R. V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Weer heerlijk bij Bomenpark gegeten. Porties waren aan de grote kant. Had ook graag wat meer groenten gezien en wat meer keuzes aan visgerechten.
Leuke gerechten op de kaart, vriendelijke attente bediening.
Robbert S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Weer heerlijk gegeten bij het Bomenpark. Prachtige locatie en een goede sfeer. Ervaren en vriendelijk personeel met uiteraard goed eten. Blijft een echte aanrader!
Peggy V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken. Gezellig druk. Mooi ingericht en een geweldige lokatie zo aan het water. De bediening was aardig en behulpzaam.
Liedy V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Tafeltjes wat dicht op elkaar en erg rumoerig. Wij zaten in de serre. Geen moment gelegenheid voor een rustig gesprek. Vanwege het geluidsinvoer en de dicht op elkaar gepakte tafeltjes. Het eten had wat warmer mogen zijn. Borden waren niet warm, dus snelle afkoeling van de gerechten.
José V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Gezellig binnen en buiten gezeten. Goed personeel, lekkere hamburger met salade. Mes mag scherper om door het broodje heen te komen. Gezellig gezeten.
1 glas wijn 5 euro is aan de hoge kant.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Alles vers bereid. Gezellige, sfeervolle omgeving midden in de natuur en nog belangrijker erg vriendelijk personeel.
Henny E.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Goede lunch. Had iets warmer gemogen maar het was druk...
Personeel kan iets attenter. Sommige verzoekjes werden vergeten en toen we wilden afrekenen was er niemand die de signalen opving.
Leuke gelegenheid om een wandeling in de natuur te combineren met een hapje.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Met oud collega's heerlijk gegeten. Dit was niet de eerste keer en dit zal ook zeker niet de laatste keer zijn. Leuk, gezellig en goed restaurant
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Zoals altijd vriendelijke bediening, lekker eten en een goede sfeer in een geweldige omgeving.
Zeker voor herhaling vatbaar
M Z.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
We hadden gereserveerd voor 5 personen maar bij binnenkomst bleek er geen tafel voor ons klaar te staan. We mochten uit diverse 4 persoons tafels kiezen waar er een stoel bij geschoven zou worden terwijl er meerdere 6 persoon tafels vrij waren. Toen ik daar op wees zei men dat die tafels gereserveerd waren. Ja wij hadden toch ook gereserveerd!? Later kwamen er mensen vrij binnen lopen die niet gereserveerd hadden en zij mochten wel aan die tafel plaats nemen. Hele slechte service en we voelden ons niet welkom of gewaardeerd! Later nog 2 tournedos terug gestuurd omdat deze niet goed gebakken waren. Ook jammer! De voorgerechten waren super dat wel!
Carmen V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten, sfeervolle inrichting en een prachtige locatie. Echter moesten we extreem lang wachten op het hoofdgerecht en het dessert. Het viel ons op dat dat bij de andere gasten ook het geval was. Desondanks voor herhaling vatbaar mits het tempo van het uitserveren dan normaal is.
Carmen V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Sfeervolle inrichting en een prachtige locatie. Echter moesten we extreem lang wachten op zowel het hoofdgerecht als het dessert. Het viel ons op dat dit bij de andere gasten ook het geval was. Desondanks voor herhaling vatbaar, mits het tempo van het uitserveren dan 'normaal' is.
Anneke H.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
we hebben heerlijk gegeten met onze vrienden.
Is voor herhaling vatbaar.
Anja K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Het voorgerecht was lekker maar erg minimalistisch. Drie kegeltjes zalm en twee kleine ronde plakjes tonijn en dat voor €11. Stond niet in verhouding vond ik.
Bestel het niet weer.