Bomenpark eten & drinken aan het water

Vorsselweg 3 5384 RW Heesch Nederland Kaart

Over het restaurant Bomenpark eten & drinken aan het water

Restaurant ’t Bomenpark wordt dankzij zijn unieke ligging ook de culinaire toegangspoort van natuurgebied Maashorst genoemd. Hier vind je ontspanning in de ruimste zin van het woord. Of je nu alleen van de rust en stilte wilt genieten of met het hele gezin op ontdekking gaat. Het kan allemaal. In restaurant ’t Bomenpark is het aangenaam thuiskomen. Warm, gastvrij en een heerlijke kaart. Buiten beleef je hier ook binnen, met verse producten uit de streek.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bomenpark eten & drinken aan het water

Dagelijks 11.00 - 21.00 uur

• Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Sterk punt blijft de prettige prijs/kwaliteit verhouding en de geweldige locatie, vooral als het weer zo goed meewerkt! Ondanks de drukte is er dankzij de uitstekende personeelsbezetting een prima service zonder lange wachttijden.
Ilsa D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Het eten was verrukkelijk! Onwijs genoten, voor-hoofd en nagerecht was fantastisch! De bediening was zeer kundig en erg vriendelijk! Zeker een aanrader!
Marle V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Snelle en goede service, heerlijk eten, vooral het broodje tonijn tataki. De locatie is prachtig. Helaas konden we niet buiten zitten, maar de volgende keer komen we als de zon schijnt.
Lianne V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Gerda D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Was gezellig! Zeer goede bediening. Zorgzaam en behulpzaam vriendelijk.
Maurits K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Geweldig eten en leuke bediening!

Wij hadden het 5 gangen verassingsmenu, een echte aanrader!

We gaan er zeker een keer terug.
Gerrit B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Prima gegeten op het terras. Met een lekker zonnetje, heerlijke gerechten en vriendelijke bediening was deze lunch heel goed.
Trudy H.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten, het duurde alleen wat lang voordat we iets te eten kregen. Er waren gasten die later kwamen en hete ten eerder kregen. Verder was het heel goed en heerlijk. Zeker een aanrader om weer terug te komen.
grdriessen .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Prima ontvangst, jassen worden netjes weggehangen en bij vertrek keurig aangereikt.
Tijd tussen de gangen is prima, niet gehaast waardoor er ook voldoende pauzes zijn tussen de verschillende gangen. De ambiance is prima, niets op aan te merken. De temperatuur in de ruimte is, wat mij betreft, wat aan de hoge kant. Zeker een aanrader.
Amber W.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Prachtige locatie. Personeel ook heel aardig, sommige meiden waren wel erg degelijk en netjes, wij vonden dat een beetje overdreven. Past wel bij de nette sfeer van het restaurant.
Eeg V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
We zijn al meerdere keren hier geweest voor de lunch en steeds tevreden weggegaan. Opvallend vriendelijk personeel en een fijne lunchkaart, prima verzorgd.
Mari V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Gezellig en rustig restaurant. Personeel zeer klantvriendelijk. Het eten was fantastisch. Omgeving in de bossen en aan het water heeft een ontspannen uitstraling. Goed verzorgd restaurant.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Wij vonden het allemaal echt heel lekker hadden een mooi plekje met ons tafeltje. Toppie !!!
Dianne V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Lekker gegeten met vriendinnen! De tomatensoep en broodje geitenkaas met rode biet waren heerlijk.
Je bent welkom bij het Bomenpark, TOP!
Ga zo door!
Joke E.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Geweldige locatie en lange wachttijd beschrijf ik als positief, wij hebben heerlijk kunnen dineren ,niet vlugvlug. Al bij al......helemaal top!!
M V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Kwaliteit kabeljauw was slecht, eerste keer niet goed doorbakken, tweede keer ook nog aan de rauwe kant en er zat werkelijk geen enkele smaak aan. Verder pindas in salade en in feta salade terwijl dit niet op de kaart vermeld stond. Ik heb een pinda allergie en ik ben nog nooit pindas tegengekomen in een feta salade. Ik had het moeten noemen volgens de serveerster maar daar heb ik geen seconde bij stilgestaan. De vermelde appel ben ik niet tegengekomen. De eerste portie frites was aan de lauwe kant, de tweede portie, uiteindelijk i alles opnieuw opgediend was goed heet en beter gebakken. Locatie is rumoerig. Voor mij en mijn moeder geen bomenpark meer.
Reina S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
We vonden het heel goed en gezellig. Alleen hadden we een drieluik besteld, die heel goed was, alleen voor een lunch een beetje weinig. Verder uitstekend.
Lucien V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Heerlijke gegeten, goed aangekleed restaurant. Prettige rustige sfeer, mooie omgeving en prettige bediening. Alles voor een leuke smakelijke avond.
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Een zeer gezellige sfeer waar je je thuis voelt! Het eten was heerlijk er word goed rekening gehouden met het verrassingsmenu als je dingen niet lust dat er een vervangend gerecht is! Hoge kwaliteit van eten en goede porties! Zeer tevreden over dit restaurant!
Ellie J.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Goede kwaliteit en lekker klaargemaakt, goede combinatie mooie gaaring van alles.Een echte aanrader voor goed , gezellig en lekker verantwoord etentje.