Bomenpark eten & drinken aan het water

Vorsselweg 3 5384 RW Heesch Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bomenpark eten & drinken aan het water

Voordelig
Desi R.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
In een mooi verbouwde ruimte gezeten die een natuurlijke en warme uitstraling heeft. De bediening is vriendelijk en behulpzaam. Genieten van super lekker eten bij een prachtig uitzicht. Ook toegankelijk voor mensen met beperkingen, ze beschikken ook over een miva (rolstoeltoegankelijk) toilet.
Het eten is een mooi gevarieerd aanbod, mooi gepresenteerd en erg lekker.
W_D .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Zeer mooie locatie, goede kwaliteit.
Enigste minpuntje is misschien dat we na 20 min zelf om de menukaart moesten vragen.
Verder echt een aanrader!
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Wat zal ik ervan zeggen....
Mooi vergroot terras, aardig personeel maar ze lieten (te) veel steken vallen.
Te veel vergeten, of te traag, het hoofd was ergens anders of er was te weinig personeel?
Aardappelpreisoep laag op smaak, palet van voorgerechtjes lekker maar weinig uitdagend.
Mooie zeetong maar de beloofde beurre noissette was een of andere witte, niet lekkere,onduidelijke schuim. Friet lekker, salade met veel paprika en weinig dressing.
Vlees van t verassingsmenu entrecote en ribeye heel veel vet, ook niet meegenomen voor de hond! 3 x excuses van de bediening maakte dat niet goed.
Nagerechtje matig. Jammer we waren beter gewend.
Gijsje30 V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Het was even slikken toen bleek dat we een maand tevoren al onze menukeuze moesten doorgeven.
Begrijpelijk is het wel; het is makkelijk i.v.m. de inkoop (voor in totaal 4 x een Kerstdiner) en het geeft een stukje rust tijdens het diner zelf. Gelukkig had ik een spiekbriefje bij me met daarop ieders keuze.
We werden bij de deur vriendelijk welkom geheten in dit strak en toch sfeervol ingerichte restaurant, dat beschikt over een flink terras aan een plas. Een mooi plekje om bij zonnig weer te vertoeven!
Het 4-gangen Kerstdiner werd voorafgegaan door een amuse: tartaar van gerookte eendenborst met vijgenjam. Heerlijk van smaak; een toppertje!
De voorgerechten carpaccio en drie bereidingen van zalm zagen er mooi uit en waren goed van smaak. De gemarineerde dungesneden kalfslende was erg zacht van smaak. De truffelmayonaise moest het hem doen. We genoten daarna alle 4 van de romige kreeftensoep waar aan tafel een scheutje couvoisier aan werd toegevoegd. In combinatie met de juiste hoeveelheid cognac heerlijk vol van smaak! 3 Van ons hadden voor de kabeljauw gekozen (met 2 Black Tiger gamba’ en saus van beurre noisette) en ook hier voegden we zelf wat (zout)smaak aan toe. De hertenrugfilet met saus van eigen jus plus Pedro Ximines en hertenpeper waren wel heel vol van smaak en op de juiste (= op verzoek meer dan medium) manier geserveerd.
Hoewel halverwege het diner werd gevraagd of het tempo van serveren naar onze zin was (!), raakten we (wellicht door het lunch-tijdstip) al wat vol en lukte het 1 van ons niet om het kaasdessert in z’n geheel te nuttigen. Jammer, want het werd uitnodigend gepresenteerd met dadelbrood en ook een bolletje gemberijs (wat trouwens afweek van het ijs van honing en gorgonzola dat op het menu stond waarop wij onze keuzes baseerden). Bij het granddessert ging het ons beter af en gingen de schaaltjes bijna schoon terug. Toen bleek dat we ruim een uur op de taxi moesten wachten, kozen we toch nog voor een afsluiting met koffie/thee. Nadat het personeel hoorde van deze lange wachttijd wilden ze gelijk een alternatief aanbieden, waar we geen gebruik van konden maken aangezien het een rolstoeltaxi betrof. Maar erg attent!
Al met al een plek om terug te keren vanwege de ligging, de sfeer, de erg vriendelijke en attente bediening, de mooi opgemaakte borden met meest smakelijke gerechten.
Sjors01 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Leuk en mooi restaurant in de recreatievepoort Heesh. We hebben daar erg lekker gegeten, mooi opgemaakt borden en smaakvol. Betaalbaar. En geen honger meer na de laatste gang. Dat is bij zeer dure restaurants wel vaak anders. Dan eet je voor de smaak maar niet voor de honger. Had een heerlijke 300gr Kalfsribeye wat was dat lekker zo'n mooie pure smaak zelden zo'n lekker Kalfsribeye gegeten.
Vol smaak mals precies goed gebakken, lekkere groente, helaas frietjes.
Jammer dat er bij elk restaurant saaie frietjes worden geserveerd. Ik zou graag zien dat BV's Rogge, spelt of pasta of een verse aardappel puree wordt geserveerd. Kan geen frietjes meer zien, maakt het eten goedkoop en zeer saai.
Maar voor rest een goede aanrader, kom zeker nog eens terug.
MaudvanMook .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Vanavond echt zalig gegeten. Alles klopte. De bediening (super gastvrij en professioneel), het decor en het eten was van pure kwaliteit. Geen opsmuk...gewoon erg lekker. En wat me opviel is dat ik eigenlijk alles lekker zou vinden op de kaart. Echt een aanrader, must go ????????
Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2015
Gisteren gegeten bij Bomenpark. Eerst oesters genoten met een glaasje prosecco. Vervolgens Langoustine met buikspek, om als hoofdgerecht te genieten van zeebaars met coquilles. Mijn vriendin was hier eerder geweest, voor mij was deze eerste keer een aangename verrassing! Vriendelijke bediening, die ons tipte over een nog leuke tafeltje aan de serre, die toevallig was vrijgekomen. Naast de koffie wilde ik graag een goed glas whisky, ik mocht er verschillende ruiken en proeven. Qua eten een pluim ook voor de keuken. De gerechten waren goed op smaak en perfect gegaard. Volgende keer alleen geen zout op de frieten doen, dan kan ik ook zelf als ik dat wil. Bijzonder scherp geprijsd. Wat betreft het decor: dit is smaak, maar de simpele afdruk van bomen boven de bar vind ik zonde. Plak er wat boomschors tegenaan en het geeft een veel mooier beeld. Verder is de zaak strak en schoon, met een mooi terras in het zonnetje! Hier komen we zeker terug.
Irene B.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
Schitterende locatie in een mooie natuuromgeving. Niet echt gereserveerd voor de lunch, wel aangegeven dat wij met vier personen zouden komen eten. Geen probleem. Fijn dat er om 14.00 uur alsnog voor ons een tafel gereserveerd was vanwege de onverwachte drukte én omdat wij "van ver" kwamen. Bij aankomst genoten van heerlijke wijnen, 2 rood (Spaans) 2 Verdecchio (Italiaans wit) eens wat anders als die eeuwige Chardonnay of Sauvignon. Alle 4 gekozen voor een drie-gangen lunchmenu met als hoofdgerecht vis. Dat bleek een juiste keuze. Brood met boter als smaakmaker, voor een persoon een probleem vanwege een allergie, probleem werd onmiddellijk opgelost en een extra broodje werd geserveerd.
Wat hebben we daarna gesmuld van de originele proeverij van voorgerechtjes: carpaccio (heel apart van smaak) 'n cocquille op een garnalentaartje en een mousse van geitenkaas, compôte en gedroogde ham. Hoofdgerecht: een stukje kabeljauw en heilbot op de huid gebakken met een garnituur van romanesco en mini spruitjes Voldoende salade (lekker met die haricots verts en gemengde noten!) en frieten. Bijvragen was geen enkel probleem. Als afsluiting een dessertproeverij. Ook hier was niets mis mee: crème brulée, vanilleijs op een bedje van pistache en chocolademousse. Een heerlijke wandeling na onze buiken rond gegeten te hebben in de mooie omgeving, maakte een geweldige middag compleet.
Extra complimenten én hulde voor de nog jonge bediening, de gegeven 10 is hun alleszins gegund!
Makebeliefde .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2015
Met vier personen gegeten, twee van ons namen het 3 gangen verassingsmenu en twee het 4 gangen verassingsmenu. Voorgerecht bestond uit drie kleine proeverijtjes met tonijn, kabeljauw en carpacio. Perfect klaargemaakt en het zag er prachtig uit. Hoofdgerecht vlees was goed, zacht iberico wangetje en wild hazenruggetje. Hoofdgerecht vis was een heilbot, ook zacht van smaak. Wederom mooi opgemaakt. Ook het dessert bestond uit een proeverijtje van drie dingen, lekker! Bediening was jong, maar professioneel. De ruimte heel sfeervol. Zeker een aanrader!
Wilscheffers .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
Gisteravond met 4 personen gegeten in het Bomenpark. Het was weer een feest, fijne bediening lekkere gerechten en een hele gezellige ambiance. Alles liep op rolletjes, mooi op tijd, mooie bordjes en super gerechten..
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2014
Op 14 december j.l. hebben we ons 25 jarig huwelijk gevierd bij het Bomenpark. We hadden het Kerstdiner besteld voor 10 personen aan de grote chef's tafel. Van te voren hadden we op een prettige manier het een en ander besproken, hoe we het allemaal graag wilden. Dat is ook helemaal waargemaakt! Vanaf vier uur 's middags kwamen we zo een beetje aan en na thee, koffie en gebak te hebben genoten gingen de meesten van ons wandelen in het park. Het meer rond is ongeveer 20 minuten lopen, Daarna een borreltje en om kwart over zes het begin van het diner. Amuse, gegrild stukje tonijn met een toefje erop. Lekker. Daarna de kreeftensalade of een mousse van spekbokking. Beiden echt lekker. Daarna een kreeftensoep of wildbouillon, de kreeftensoep was zalig zacht en romig en de wildbouillon krachtig met paddenstoeltjes. Beiden echt lekker maar de kreeftensoep won het. Daarna gamba's of lamsrack, de gamba's een smaaksensatie en de lamsrack perfect rosé. Daarna kabeljauw of hertenrugfilet. Er was maar 1 persoon met kabeljauw en die was er niet echt van gecharmeerd. de hertenrugfilet was perfect bereid. Bij de hertenrugfilet zat o.a. ook een boterzachte pastinakenpuree. Als dessert hadden we allen een grand dessert. Helemaal goed. De wijnen die erbij geserveerd werden waren goed in harmonie (Spaanse huiswijn wit en rood en een lichte witte dessertwijn). Bordopmaak bij alle gangen was keurig (modern). De bediening liep (ondanks dat het volle bak was) als een trein, heel hartelijk en relaxed. Ondanks dat het hele restaurant bezet was hadden we een ook een fijne eigen gezelligheid aan tafel en je kon op een gewone toon met elkaar converseren. Een heel geslaagde dag die onze verwachtingen ver overtroffen heeft! Voor mensen die een fijn kerstmenu willen genieten dit jaar kunnen wij het kerstmenu van Bomenpark (eten & drinken aan het water) warm aanbevelen. Alvast een Prettige Kerst (wellicht bij Bomenpark eten & drinken aan het water).
Guus S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2014
Op 24 november heerlijk gegeten!! Leuke sfeervolle ambiance, gezellige bediening en gerechten waarvan je kan zien dat ze met zorg en liefde zijn bereid!! Prijs/kwaliteit is echt TOP!! Bedankt voor deze leuke avond!!
Rob-Bernadette .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Kijk zo moet het dus..... Vriendelijke en rustige ontvangst, bij een flinke drukte op zaterdagavond. Aperitief kwam snel (prima Verdejo). Mooie kaart, tafelgenoot gamba's en tonijn, ik zeebaars met coquille en ham. Heel goed en lekker strak gepresenteerd (klein aandachtspunt: de gamba's waren aan de gare kant, maar nog wel binnen de marge). De ruime portie eendenborst (voor allebei) was mooi rosé en kwam met een goede garnituur (rozijnen in Cointreau erbij, leuk hoor). Wijnadvies kwam met proefslokken (Malbec of Côtes de Ventoux); het werd de laatste: Cuvée Niels. Goede combi met het zoete van de eend. De kaasplank werd door Kopke port (Colheita 2000) begeleid. Voortreffelijk. Tafelgenoot nam geen dessert, maar kreeg de port wel als proefje, erg attent. Prima koffie. Deze zaak heeft ambitie, dat zie je aan de presentatie van de gerechten (misschien nog eens nadenken over de sla en frietjes, moet dat nou altijd...lekkere friet trouwens hoor), de bediening is attent, deskundig en vriendelijk. Prijzen volstrekt redelijk. Keep it up daar aan het water......
JvB .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
Na een wandeling hebben we hier geluncht. Qua locatie is het prachtig en na een wandeling was het ook goed toeven op het terras. Aangezien we in het bos vreselijk veel paddestoelen hadden gezien besloten we om maar in die sfeer te blijven en een Italiaanse bol met bospaddestoelen en courgette te nemen. Het bleek een goed keuze te zijn: smaakvol en goed gevuld. Bij een volgende wandeling komen we hier zeker weer terecht.
Astrid A.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2014
Toen we binnen kwamen vroegen we of we ook buiten konden eten omdat het mooi weer was maar die jongen zei meteen dat hij op buienradar had gekeken en dat het elk moment kon gaan regenen, dus gingen we binnen zitten. De volgende gasten werden wel meteen naar buiten begeleid ,binnen was het koud door de airco en buiten na een uur nog steeds warm.we leken dus een lokkertje voor andere gasten, weinig keuze op de kaart wat er was smaakte wel goed maar als je maar 4 vlees gerechten op het menu hebt staan en dan moet verkondigen dat er 1 op is ! Het desert viel ook tegen , mooie locatie eten smaakte wel maar ga niet nog een keer daar eten.
Fleurig .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Al eerder wel wat gedronken bij het Bomenpark na een wandeling, maar nu voor het eerst gegeten. Een 3-gangen verrassingsmenu en deze was heerlijk!! Voor een proeverij van diverse voorgerechten en als hoofdgerecht kun je kiezen uit vlees, vis of vegetarisch en natuurlijk een overheerlijk toetje. Bediening is warm en hartelijk en de sfeer is heerlijk knus en ontspannen. We komen snel weer!
Pinkel .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2013
Op een van de warmste dagen van het jaar zijn we bij het Bomenpark gaan eten. De ober die ons verwelkomde was zeer attent bij het aanwijzen van een geschikt tafeltje (aan de rand werd het erg warm, dus gingen we daar niet zitten). Binnen een half uur hadden we denk ik al 5 verschillende medewerkers aan onze tafel gehad, wat rommelig en onrustig was.
We namen het verrassingsmenu, wat €25 kost. Het voorgerecht was prima: een bord, mooi opgemaakt en goed van smaak gevuld met diverse hapjes. Helaas liep de kwaliteit van het eten daarna terug: het hoofdgerecht werd amper 5 minuten na het voorgerecht geserveerd, de groenten waren veel te gaar: smakeloze sperzieboontjes met nog een steeltje eraan. Ook de salade was flauw en zag er oud uit. Het toetje was redelijk. Het uitzicht over het water is prachtig maar we zullen niet meer terugkomen vrees ik.
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2012
het uitzicht is geweldig! Bediening aardig maar niet altijd alert!
Eten qua voorgerechten lekker,maar de hoofdgerechten waren matig.
Schol in roomboter gebakken zonder saus of citroen(stond ook zo op de kaart) droog vergezeld van een spiesje caprese, bakje sla en frites kan veel beter! Tournedos met bospaddenstoelen (mooie naam voor kastanjechampignons) en cognacpepersaus! Was dezelfde saus als bij de varkenshaasspies maar daar zou portsaus bij hebben gezeten. Toetje aardbeien met ijs en slagroom redelijk simpel! Potentie is er zeker maar de finishing touch moet nog worden gezocht!
Wietskevdb .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2012
Het restaurant ligt op een prachtige lokatie met een terras met uizicht op het water en het natuurgebied. De bediening is erg vriendelijk en het eten heeft een prima prijs-kwaliteitverhouding. Hoofdgerechten tussen de € 13 en € 24. Ook een leuke zandbak voor de kleintjes naast het terras.