Bomenpark eten & drinken aan het water

Vorsselweg 3 5384 RW Heesch Nederland Kaart

Over het restaurant Bomenpark eten & drinken aan het water

Restaurant ’t Bomenpark wordt dankzij zijn unieke ligging ook de culinaire toegangspoort van natuurgebied Maashorst genoemd. Hier vind je ontspanning in de ruimste zin van het woord. Of je nu alleen van de rust en stilte wilt genieten of met het hele gezin op ontdekking gaat. Het kan allemaal. In restaurant ’t Bomenpark is het aangenaam thuiskomen. Warm, gastvrij en een heerlijke kaart. Buiten beleef je hier ook binnen, met verse producten uit de streek.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bomenpark eten & drinken aan het water

Dagelijks 11.00 - 21.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Bomenpark eten & drinken aan het water

Mark V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Dit is een van de pareltjes in de regio. Lekker eten tegen een goede prijs. De ambiance van de locatie is goed en de bediening is altijd vriendelijk.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Het was gewoon keurig verzorgd
De tafel keuze was ook goed, vond het alleen niet fijn, net toen ik met mijn gezin in een belangrijk gesprek zat de serveerster met de kaart kwam
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Leuke accomodatie. Vriendelijk personeel en een uitstekende kaart. Verse producten en heerlijk klaar gemaakt. Kom hier zeker nog vaker terug. Je moet wel reserveren anders is er geen plek.
arie.kemps .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Een mooie gelegenheid in een mooi stukje natuur . De entourage en kwaliteit van het eten en drinken met de bediening is goed. Het geluidsniveau is soms wat rumoerig voor een goed gesprek.
Mieke J.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk geluncht en zeker voldoende. Het broodje Vitello Tonato was rijkelijk belegd.
Ook mijn tafelgenoot was dik tevreden met het broodje carparccio.
P.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Het was allemaal goed, alleen een tafel van 6 personen we waren met z'n tween en als je dan ziet dat er andere mensen weggestuurd worden omdat er geen plaatsen meer zijn, dan is dit slecht gepland. jammer.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Heerlijk gegeten bij het Bomenpark in Heesch. Gastvrije bediening en van verrassend 4 gangen verrassing menu genoten.
De wachttijd was prima en de ambiance gezellig.
Jacqueline R.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Er werd alleen vaak gevraagd of we nog wat wilde, terwijl we nog aan iets zaten. Verder was het prima. Jammer dat je recensie niet geplaatst wordt als deze geen 120 tekens bevat.
S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
kom hier graag nog een keer terug en zal het ook aanbevelen. opm bij wachttijd mis optie dat die prima was vandaar redelijk aangevinkt
John V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Zeker een aanrader, wij komen er zeker vaker.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Liesbeth G.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Lekker eten, verrassend menu.
Ook voor een kop koffie of lunch is dit een prima plek!
Erwin H.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
wij hadden een tafel aan de raamzijde gevraagd, dit bleek niet mogelijk. Kregen een tafel in de serre en dat is t.o.v. het restaurant toch wel een verschil. Weinig ruimte tussen de tafels en lawaaierig. Onze voorkeur gaat toch sterkt uit naar het restaurant gedeelte
jennoss J.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Prima locatie. Ruime parkeergelegenheid. 's Zomers heerlijk buiten eten op terras aan het water.Heerlijke wandmogelijkheid direct bij het Bomenpark.
Vriendelijk personeel en prima kwaliteit eten.
José V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Prima lunch en aardig personeel
D, L.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Indien bij opmerking iets wordt toegevoegd, graag daar ook van tevoren rekening mee houden. Daarom reserveer je nl. Hadden gevraagd om een plaats niet in de serre, vanwege rumoer. Kan nl niet zo goed horen. Bij aankomst werd dit pas opgemerkt. Wel door personeel aangeboden om eerst in de serre plaats re nemen en later door te schuiven naar het restaurant, maar je gaat je halfvolle bord toch niet verhuizen naar een andere tafel. Erg vreemd. Dus in serre plaatsgenomen. Was erg druk en achter ons zat een zeer luidruchtige dame. Nee, was niet leuk, konden elkaar ternauwernood verstaan, dus zo kort mogelijk gebleven. Jammer...
Denise R.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Leuk restaurant met een prachtige ligging in het bos en aan het water. Hele vriendelijke bediening en we hebben een heerlijke lunch genuttigd.
Mirjam H.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Gezellige gelegenheid om wat te drinken en te eten. Prijs/kwaliteit verhouding is goed. Bediening erg vriendelijk.
In de serre zit je leuk, maar is het wat rumoeriger en frisser dan binnen.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Mooie lokatie in bosrijke omgeving aan het water. Is nog aparte zaal die af te huren is voor groepen. Prima en vlotte bediening.
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Lekker eten in sfeervol restaurant! Fijne bediening.
c.anderson .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Sfeervolle ambiance.Prettige, riendekijk, adequate bediening. Een plek om terug te komen. Weghebben de zaak op meerdere momenten bezocht en waren telkens weer blij verrast.