Bomenpark eten & drinken aan het water

Vorsselweg 3 5384 RW Heesch Nederland Kaart

Over het restaurant Bomenpark eten & drinken aan het water

Restaurant ’t Bomenpark wordt dankzij zijn unieke ligging ook de culinaire toegangspoort van natuurgebied Maashorst genoemd. Hier vind je ontspanning in de ruimste zin van het woord. Of je nu alleen van de rust en stilte wilt genieten of met het hele gezin op ontdekking gaat. Het kan allemaal. In restaurant ’t Bomenpark is het aangenaam thuiskomen. Warm, gastvrij en een heerlijke kaart. Buiten beleef je hier ook binnen, met verse producten uit de streek.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bomenpark eten & drinken aan het water

Dagelijks 11.00 - 21.00 uur

• Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Lucien V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Ellie J.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
marielle J.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Succes verzekerd! Regelmatig bezoeken wij het restaurant, ook even na een gezonde boswandeling. Nu met collega uit Schotland gegeten in de avond, waarbij succes verzekerd is, ongeacht wat je bestelt, alles is even prima!
Hanneke Z.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Super vriendelijke bediening. Verassende gerechtjes.
Het is er wel lawaaiig als er veel mensen zijn; moeilijk om elkaar te verstaan aan tafel.
Ligging is prachtig !
hgnm.govers .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Op de eerste plaats wensen wij het team van het Bomenpark Van Harte Gefeliciteerd met hun 5 jarig jubileum.
Een erg leuke aanbieding vanwege het 5 jarig bestaan een geweldig menu. Conclusie Voortreffelijk Heerlijk echt een aanrader voor iedereen. Een Pluim voor de koks en hun personeel. Voor herhaling vatbaar.
D A.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Ik heb een hele fijne avond gehad! Het personeel is vriendelijk en behulpzaam! Het eten was lekker en de prijs-kwaliteit verhouding prima. Ik kom hier graag nog een keer terug!
Hessel A.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
We hebben gebruik gemaakt van de jubileumaanbieding (5-gangen vegetarisch menu tegen een gereduceerde prijs). Het menu was zeer origineel (en dat is zeker bij vegetarische gerechten - nog steeds - bijzonder) en erg goed. De bediening is zeer vriendelijk en ondanks de drukte hoefden we niet lang op de gerechten te wachten. Voor de jubileumaanbieding is de prijs-/kwaliteitverhouding zeer gunstig. De overige prijzen liggen op een 'normaal' niveau.
lekkerbel .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
Culinair in de watten gelegd
Bomenpark bestaat 5 jaar en biedt voor deze gelegenheid een 5 gangen diner aan voor een vriendelijke prijs. De aftrap was een carpaccio. Altijd lekker, hoewel die van ons iets minder koud geserveerd had mogen worden. Daarna kregen we een bordje met gerookte zalm en een rillette van zalm voorgeschoteld; heerlijk! Het feest werd voortgezet met een stukje zeebaars met een gamba. Ook lekker! Als hoofdgerecht werd er een malse kalfsentrocote opgediend op een bedje van groente vergezeld van rode wijnsaus. De avond werd afgesloten met een bord met kleine toetjes. Het was met recht 'een heerlijk avondje'.
Patricia H.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Zoals altijd weer super goed, mijn man en ik komen hier al 2,5 jaar regelmatig en iedere keer is het weer genieten!!
Personeel is super vriendelijk en laat je altijd met een goed gevoel de deur uit gaan.
Remco P.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Goed eten, goede service. Vriendelijk personeel en dat allemaal op een hele mooie locatie bij het water. Absolute aanrader!
TW B.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Echt een prima restaurant. Wij hebben hier nu voor het eerst gegeten en het was heerlijk. Verder ook erg vriendelijk personeel!
betsie B.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
we zijn maar heel even geweest .alleen hoofd gerecht . we kregen net te horen dat onze dochter was bevallen van 2 meisjes .ons bezoek was van korte duur maar het hoofd gerecht was heerlijk .komen zeker nog eens terug.
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Goed gegeten voor een schappelijke prijs. Aardige bediening.
.............................................................
marionawater .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
geweldig heerlijk gegeten, komen zeker weer terug. Echte culinaire gerechten en niet de standaard dingen die je overal zien
Joke G.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
We komen al jaren bij Bomenpark!!! Zegt natuurlijk al genoeg. Bediening prima, altijd goed gemutst. Eten blijft voortreffelijk!!! We verheugen ons nu al op de zomer zodat we buiten op het terras kunnen vertoeven!!!!
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Lekker genoten van de luxe borrelplank! Door de drukte duurde het wel even voordat we konden bestellen, maar dat was te begrijpen.
Desi R.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
In een mooi verbouwde ruimte gezeten die een natuurlijke en warme uitstraling heeft. De bediening is vriendelijk en behulpzaam. Genieten van super lekker eten bij een prachtig uitzicht. Ook toegankelijk voor mensen met beperkingen, ze beschikken ook over een miva (rolstoeltoegankelijk) toilet.
Het eten is een mooi gevarieerd aanbod, mooi gepresenteerd en erg lekker.
W_D .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Zeer mooie locatie, goede kwaliteit.
Enigste minpuntje is misschien dat we na 20 min zelf om de menukaart moesten vragen.
Verder echt een aanrader!
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Wat zal ik ervan zeggen....
Mooi vergroot terras, aardig personeel maar ze lieten (te) veel steken vallen.
Te veel vergeten, of te traag, het hoofd was ergens anders of er was te weinig personeel?
Aardappelpreisoep laag op smaak, palet van voorgerechtjes lekker maar weinig uitdagend.
Mooie zeetong maar de beloofde beurre noissette was een of andere witte, niet lekkere,onduidelijke schuim. Friet lekker, salade met veel paprika en weinig dressing.
Vlees van t verassingsmenu entrecote en ribeye heel veel vet, ook niet meegenomen voor de hond! 3 x excuses van de bediening maakte dat niet goed.
Nagerechtje matig. Jammer we waren beter gewend.