Bombay Palace

Koningstraat 99 1781 KE Den Helder Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bombay Palace

Ruben S.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2014
Na onze goede eerdere ervaringen met Indiaas eten en de goede recensies van dit restaurant, besloten we hier te gaan eten. Helaas voldeed het eten niet aan onze verwachtingen. De onion bhajee leek in onze ervaring bestrooid met kant-en-klare aardappelkruiden die we kenden van thuis. De hoofdgerechten waren ok, maar niet van de kwaliteit zoals we gewend zijn, we misten de typische Indiase smaaksensatie. Opvallend was, dat wij de gehele avond de enige gasten waren.
Niels A.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2013
Door goede recensies besloten we binnen te gaan bij Bombay Palace. Maar het krediet van die recensies was al snel verspeeld. Eerst 10 minuten moeten wachten voordat we een kaart kregen. De serveerster gaf steeds aan zo te komen, maar had het blijkbaar te druk met de andere 4 tafels. Wel steeds nette verontschuldigingen, "sorrie, het is druk". Toen we vervolgens de kans kregen om een drankje te bestellen, meteen maar geprobeert het hoofdmenu te bestellen. Maar dat kon natuurlijk niet, want; "Het is druk, we hebben maar 2 koks en die zijn voor een andere tafel bezig (lees: 4personen)." 2 minuten later kon het ineens wel, blijkbaar had de vriendelijklachende serveerster al in de gaten dat we op het punt stonden te vertrekken. 20 minuten na bestelling kwam de serveerster terug met de mededeling dat de garnalen op waren, waarop we de vraag stelden of ze uberhaupt al begonnen waren. Dat bleek al wel, anders waren we ook weg gegaan. Het eten kwam vervolgens wel aardig snel en was goed (curry kip en korma kip). Nogwel een opmerkelijk puntje was het drinken. Had een mangosap besteld maar kreeg een mangolassie (stonden beiden op de kaart voor verschillende prijzen), bij navraag gaf de serveerster aan dat het allebei hetzelfde is, ook toen ik dubbelcheckte en vroeg of ze het wel zeker wist kon ze ons verzekeren dat het hetzelfde was, vreemd!
Uiteindelijk wel extra verontschuldigingen voor de garnalen, waaruit nogmaals duidelijk werd dat het restaurantje draait vanuit een goed hart, maar het personeel te incapabel is om er iets goeds van te maken. Jammer, want het eten is best goed.
Monatoetje .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2012
het restaurant is wat verouderd, en dat zie je. verder is het er warm en sfeervol. het personeel is erg aardig en behulpzaam. alles is hier mogelijk. mijn neefje met noten alergie, wel spicy op een gerecht dat mild is. Je proeft gewoon dat het vers is. als je het vraagt mag je zelfs even in deze bijzonde keuken kijken.
Proever1999 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2012
Een paar weken geleden ben ik met mijn familie een dagje naar Den Helder geweest en we brachten een bezoek aan dit Indiase restaurant omdat ik gek ben op Indiaas eten. Toen we binnenkwamen zag het restaurant er goed uit maar nader inzien bleek het restaurant toch oud te zijn.

Het eten was niet heel erg naar mijn wens. Ik ben beter gewend. Het was namelijk zuur terwijl Indiaas eten altijd in balans moet zijn. De Garlic nan was niet echt garlic nan. Er was namelijk geen smaak. Normaal moeten de Hotwings en Madras curry wel pittig zijn maar naar mijn en mijn tafelgenoten's gevoel was dit totaal niet pittig. Ook moesten we lang wachten op ons eten.

Tot slot: lieve dame in de bediening maar weinig kennis over Indiaas eten.