Bombay Palace

7,1
6,8
Sanjay_NL .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Tijdens een bezoek aan Scheveningen hebben mijn vriendin en ik besloten om hier te komen eten en helaas is dit tegengevallen. Het eten was matig gekruiden waardoor de smaak wat tegenviel. De tandoori chicken had geen smaak en doet geen recht aan het authentieke recept. De bediening is op zich prima, maar wel erg traag. Het decor oogt oubollig en is toe aan verfrissing.

Al met al hebben wij de authentieke Indiase keuken tijdens ons bezoek gemist; daarom dan ook geen aanrader voor de liefhebber van authentiek Indiaas eten.
Betie .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Heb hier lekker gegeten met het gezin eten was uitstekend alleen bediening
Was niet zo vriendelijk en Het restaurant zelf vind ik een beetje rommelig.
Nsrbidesi .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Heerlijk indiaas eten, we zijn dol op biryani, maar zo lekker als hier hebben we het nog nergens geproefd. Op aanraden van de bediening butter chicken en tikka masala paneer erbij genomen. Was erg lekker!! Je merkt dat het eten vers bereid word met verse ingrediënten, en daarom moet je iets langer wachten maar het was het zeker waard. Aardige bediening en de eigenaar kwam een praatje maken. Was er geweest voor een verjaardag en we kregen een heerlijke taart van het huis. Aan te raden voor mensen die een authentieke indiaase ervaring willen ondervinden
Karman34 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Ik heb hier echt lekker gegeten samen met mijn vriendin. Kip tandoori was echt tof en niet te pittig. Service was heel vriendelijk en behulpzaam. Ik kom hier zeker nog terug met mijn vriendin. Ook een geschikte locatie voor een date.
Chelseaz .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Tijdens onze trip naar Scheveningen nogmaals hier geweest. Lekker indiaas gekruid, soms is de service wel traag.Moest 3 keer naar de drankjes vragen alhoewel het niet druk was.
De lamsvlees was lekker zacht. We komen hier zeker wel terug
Christian B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2015
Hier gisteren gegeten, het eten was aardig op smaak. De bediening is wel vriendelijk maar erg traag, heb lang moeten wachten om te kunnen betalen. De indeling doet wel erg ouderwets aan, hier en daar moet er hoognodig worden schoongemaakt. Al met al een redelijke indruk.
Sheela .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Tijdens een dagje scheveningen naar dit restaurant geweest.

We bestelden een pittig lamsgerecht, milde prawn massala en gemengde groente.
Alle gerechten waren lekker en goed gekruid.

een aanrader.

John-Desiree V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2015
Zojuist heerlijk gegeten, wij hadden o.a. lam vindaloo, butter chicken, korma groenten, kip tiki massala. Alles heeft zijn eigen speciale smaak, zoals het ook hoort, de vindaloo was pittig maar de smaak heeft de bovenhand.
Een absolute aanrader voor de liefhebber van indiaas eten.
Magda234 .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2014
Lekker pittige ,chicken curry, somosa(het lekkerst in Den Haag) ,chicken Tikka , garlic naan gegeten.

Service is traag .

de decor is oud , moet wel opnieuw ingericht worden.
Ca24 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
In 1e instantie voor een ander Indiaas restaurant gekozen, maar hier terecht gekomen. Geen spijt.. Heerlijk eten, prima service! Entourage en inrichting inderdaad gedateerd. Maar ondanks dat een aanrader.
Ratjetoetje .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2014
Samen met mijn vrouw spontaan dit restaurant ingelopen en het is ons goed bevallen.
Voorgerecht Chicken Chaat en een Samosa. Hoofdgerecht Chicken Curry Madras en Chicken Biryani. Overheerlijke gerechten die je smaakpappillen doen tintelen.
Prima bediening, erg vriendelijk.
Echt een aanrader!
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2014
Bij binnenkomst viel ons meteen op dat de hygiëne van het restaurant te wensen over laat. Vieze vloerbedekking, vieze stoelen en ramen. Ik bleef aan de stoel plakken van de vettigheid.
We zaten lange tijd ook als enigste in dit restaurant. We bestelden een thali en die werd na onze wens ingevuld. Eten was goed, maar niet geheel mijn smaak. Ik ben veel beter gewend bij andere Indiase restaurants. Bediening was vriendelijk en zelfs de eigenaar kwam regelmatig langs om te vragen naar onze ervaringen betreft het eten. Leuk voor een keer, maar ik zou er niet snel naar teruggaan. Eten ook vrij prijzig!
Menko W.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2014
Bombay Palace ken ik al heel lang en ik ben er altijd tevreden weggegaan. Voordat ik er deze keer met vrienden naartoe zou gaan checkte ik even de laatste recensies op iens.nl en ik schrok me rot. Hoe kan dat? Zou het zoveel slechter geworden zijn? Ik kon het niet geloven en we namen het risico. Ik kan iedereen verzekeren dat het eten nog steeds prima is, dat de eigenaar een schat is en dat het decor, ook na 20 jaar, nog steeds niet bijzonder is maar wel gezellig en dat is het voornaamste toch? We waren weer zeer tevreden. Ga er heen!
Lucky1 .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2014
Super lekker gegeten met collega's. Eenvoudige uitstraling van het restaurant, maar het eten is onvoorstelbaar lekker. Bediening vriendelijk en gericht op de klant.
Sandra43 .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2014
Ik heb daar geweldig van al het eten genoten. Kom hier zeer regelmatig en zeer graag en niet vaak genoeg. De butterchicken is zalig, kip is lekker mals, smaakt bijna hetzelfde als de butterchicken die we in India ook gegeten hebben. De bediening is zeer vriendelijk en ontspannen. Décor is wel beetje verouderd .
Krish .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Wij hebben hier voor een groep Vegetable Birjani laten afhalen.Het eten was geheel zonder smaak.Het leek alsof de groenten met de rijst gemengd is zonder kruiden.
Voor mij zeker geen aanrader.
Arjo W.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2014
Goede avond gehad met heerlijk eten, prettige bediening, en ook nog een leuke verrassing vanwege mijn verjaardag (die ze ter plekke nog geregeld hebben). Een echte aanrader!
René H.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2013
Eenvoudig restaurant met zeer vriendelijke persoonlijke bediening door de eigenaar en zijn gezin en heerlijke versgemaakte gerechten. En dat op 2 minuten lopen van de Scheveningse boulevard!