Bombay Inn

• Airconditioning
7,2
P B.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Seekh Kebab en Butter Chicken.. heerlijk mals vlees, perfect gekruid en uitstekend op smaak gebracht. Wat weinig restaurants lukt is constante kwaliteit. Bij Bombay Inn geen probleem. Eigenaar en zijn vrouwen koken zelf en houden zo de smaak en kwaliteit constant (hoog).

Absolute aanrader!
Connie D.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Heerlijk gegeten ,mooie prijs klasse,vriendelijk personeel. Vroeg een karaf wijn en kreeg een glas. Geen probleem,kreeg er een karaf bij en heb dat glas niet hoeven te betalen. Dit is chapeau.
Cees-jan D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Voor de tweede keer hier gegeten en het was wederom voortreffelijk. Alles duidelijk vers gemaakt. We hadden de vegetarische biryani, de chicken tikka masala, de saag paneer met garlic en butter naan. Alles was even lekker.
Een biryani kan te droog worden maar deze was heerlijk ‘sappig’ en vol. In de chicken tikka proefde je de verse groenten die duidelijk niet al de hele dag in de saus hebben geprutteld.
Goede bediening door de familie/eigenaar. Eenvoudige inrichting.
Mdl89 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Heerlijke Indiaase gerechten voor een hele redelijke prijs. Genoeg keus uit vlees, vega en vis gerechten. Leuke manier van uitserveren: je krijgt diverse pannetjes op tafel. De hoofdgerecht porties zijn erg groot. Een hoofdgerecht is makkelijk te verdelen over twee personen. Inrichting is niet bijzonder origineel, maar we sfeervol. Wij aten er (zelf voor Nederlandse begrippen) heel vroeg en zaten tot 18:00 uur alleen in het restaurant, en dat is dan wel jammer want dan is het restaurant meteen heel erg groot.

Grootste pluspunt was de extreem vriendelijke bediening die alles goed uitlegde en het geen probleem vond om het overige eten in bakjes mee te geven.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Na te lange tijd weer eens gegeten bij het eenvoudige familierestaurant Bombay Inn. De inrichting mag dan sobertjes zijn, zowel het eten als de service is uitmuntend. We waren met z'n vieren en iedereen was zeer tevreden. Ik had de pakora met kip en de Perzische biryani met kip. De pakora was lekker maar de biryani was in één woord fantastisch: wat een smaak in een ogenschijnlijk eenvoudig gerecht! En voor de prijzen hoef je het zeer zeker niet te laten. Een aanrader dus!
Nikki K.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Voor de vierde keer hier gegeten en elke keer weer even goed!
De bediening is altijd super vriendelijk en helpt je, wanneer nodig, met iets kiezen van het heerlijke menu. Wij, mijn vriend en ik, gaan eigenlijk altijd voor de bombay inn special voor 2 personen. Allemaal verschillende gerechtjes, stuk voor stuk heerlijk.
Hoewel het in het meest toeristische deel van amsterdam zit, zit het meestal vol met locals.
Omdat het vaak zo druk is kan het voorkomen dat je even moet wachten, maar ik vond het in dit geval niet storend.
Hier komen we zeker vaker terug.
Raatm .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Met familie uit de UK met zijn zessen hier gegeten. Was echt super! Prima service, heerlijk eten en ook nog eens helemaal niet duur. Een van de beste Indiaase restaurants in Nederland!
Jackiebas .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Voedsel is fantastisch!! Saag paneer bestel ik meestal en die heb ik tot nog toe nergens anders lekkerder kunnen vinden.

Een mango lassi als toetje, heerlijk.
P B.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Al meer dan 30 jaar constante, hoge kwaliteit (eigenaar kookt zelf), heerlijk, malse lam, garnalen curry's, maar ook overheerlijke vegetarische gerechten en lekkere nan's. Kom er al jaren en zal er nog vele jaren blijven komen. Zonder twijfel een van de beste Indiase restaurants van de stad.

Niet zo 'fancy' en straks als sommige zaken in de buur, maar dat nou precies de charme van deze zaak zijn.
Koertjan M.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
ik eet al jaren bij bombay inn , echte indiaanse keuken , en de prijs kwaliteit eten is uitstekend.
voor een dinner betaal je ongeveer 22 euro dit is met drank ,waar vindt je nog zo iets .
Rizwan A.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2014
We hadden Chicken Curry,Lam birjani en naan gegeten.
Verder hadden wij ook salt lassi en wijn.
we hadden het eten wel beter verwacht.
De service was normaal.Decor is saai.
Priya M.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2014
Een vriend van mij is een regelmatige bezoeker van dit restaurant, en vroeg mij mee om kennis te maken met dit restaurant.
Dit restaurant is gesitueerd in hartje centrum maar als je de prijzen bekijkt van het menu zou je dat never nooit denken.

Ik koos voor de sheekh kebab als voorgerecht en de chicken Vindaloo als hoofdgerecht. Mijn gezelschap koos voor de chicken pakora als voorgerecht en de lams massala met rijst als hoofdgerecht.

De sheekh kebab kwam op een bordje salade en was lekker van smaak, van mij had deze echter wel wat meer gekruid mogen zijn. De chicken pakora heb ik ook mogen proeven en ook deze vond ik ietwat flauw.
De curry's echter waren heerlijk van smaak, en hadden de authentieke massala smaken. Een goede curry weet ik wel te waarderen, vooral als je dit eet met Naan. Het was super! Tot mijn spijt had ik mijn eten al binnen 5 minuten op, en keek beduusd naar mijn gezelschap die net zijn 2e hap nam. Dat zegt natuurlijk genoeg, hier kom ik vaker naartoe!

Ik ben dol op Indiase Chai en Mango Lassie, alleen vond ik deze in dit restaurant niet lekker. De chai was gekruid met oa peper, en daar hou ik persoonlijk niet van. De mango lassie was voor een lassie erg dun en mierzoet, ik heb deze dan ook laten staan.

Verder vond ik de service top! De liedjes op de achtergrond brachten mij terug naar mijn jeugd, mijn moeder luisterde altijd naar Bollywoodmuziek uit de jaren 70. De moghols doeken die ingelijst in het restaurant hingen gaven de inrichting de mysterieuze Indiase sfeer die je ook in India tegenkomt.
Bernard V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2014
Dit is een zaak waar we al jaren komen. Vriendelijke bediening, een interieur dat vreemd genoeg altijd als gezellig aanvoelt - ook als de zaak bijna leeg is. En het eten is superbe.
Deze keer echter, heb ik een paar kanttekeningen.
Ik was met mijn vrouw en schoonouders. Mijn vrouw had een mild gerecht besteld, maar kreeg daarentegen iets wat nogal pittig was. Het eten van mijn schoonvader daarentegen was heel flauw. Mijn schoonmoeder op haar beurt had een gerecht met veel te zoute spinazie.
Jammer, want voor de rest was alles hier weer picobello. De aankleding, de bediening, het verdere eten en de mango-lassies. Uiteraard gaan we hier nog weleens naar terug. Voorlopig echter niet. Er zijn genoeg goede betaalbare Indiase restaurants in de stad.
Nancy G.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2014
We zouden vaker bij Bombay Inn willen eten. Als je van Indiaas eten houdt is het gewoon erg goed. Heerlijk eten voor een klein prijsje. Compleet vegetarische menu (te veel eigenlijk voor een persoon) is maar €14. Interieur is niet top maar voor ons maakt dat helemaal niet uit. Er is ook geen terras, en is een beetje donker binnen - prima op een donkere winterse avond. Echt een aanrader!
Margot V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
Ja er zitten nog authentieke restaurants in de Lange Leidsedwarsstraat tw de Bombay Inn op nr 46. Heerlijk Indiaas gegeten, integere maar attente bediening, inrichting gedateerd maar daar kwamen we niet voor. Het was niet druk op zaterdagavond maar laat dat geen reden zijn om niet te naar binnen te gaan. Prettig geprijsd, goede hoeveelheden alleen voor King Fisher betaal je €4.
C. B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2013
Onlangs sinds lange tijd weer hier gegeten, en wat was het weer goed. Ik en mijn tafelgenoten namen een menu. Het is niet te geloven hoe veel lekkers je dan voor je geld krijgt. De kip tandoori was zeer smakelijk, evenals de butter chicken. Het ijsje toe is simpel maar ook weer erg lekker. Het decor loopt wat achter maar stiekem is dat ook wel heel gezellig, geeft het iets huiselijks.
Bombay Inn blijft een aanrader!
Fredo L.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
Het eten was heerlijk en zeer betaalbaar; we betaalden circa € 20 per persoon. We hadden geen voorgerecht, maar wel enkele Lassi's en Indiaas brood (Naan) als bijgerecht. De inrichting was simpel en de temperatuur was een beetje te warm. Grappig is dat het dichts bij zijnde restaurant ook een 'Indian Restaurant' is.
Hijme S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2013
Ik eet al sinds 1992 regelmatig in dit restaurant en ik moet zeggen: het eten smaakt elke keer weer beter. Wat je ook kiest, het is lekker. Volgens mijn tafelgenoot, die zelf in India geweest is, was het menu authentiek.
De bediening is vriendelijk en snel. En dan het interieur: daaraan is sinds 1992 niet veel gedaan. Dat vind ik juist leuk.
Francien B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2012
Indiaas restaurant met erg lage prijzen, waardoor prijs-kwaliteitsverhouding erg goed is. Van mij had het eten (een biriami-schotel) wel wat meer uitgesproken smaken mogen bevatten. Ik vond het wat vlak smaken. Bediening is prima: aardig en snel. Decor is gedateerd. Conclusie: prima restaurant om even snel iets te eten voor weinig geld.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2012
Ik ben geen kenner van de Indiase keuken en ben bij de keuze van dit restaurant dan ook volledig afgegaan op de recensies bij Iens. En ik sluit me er bij aan. Heerlijke voor-, hoofd- en bijgerechten voor wel zeer schappelijke prijzen. Een echt familierestaurant waarbij pa, ma en de kinderen hun best doen om er voor te zorgen dat het je aan niets ontbreekt. Lekker Indiaas bier en goede Franse wijnen voor een eerlijke prijs maken het geheel compleet. Ik zal hier zeker vaker komen