Bombarino

Muntstraat 2 6301 BW Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bombarino

Aline S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Voorgerecht heerlijk, decor heel gezellig. Helaas heel lang moeten wachten op hoofdgerecht. Na anderhalf uur toch maar even gevraagd waar het bleef. Zou nagevraagd worden. Helaas na half uur geen antwoord en geen hoofdgerechtt . Na nogmaals vragen kwam het hoofdgerecht snel met excuses en een drankje van het huis Hoofdgerecht (varkenshaas met champignonsaus/stroganoffsaus ) smaakte verrukkellijk. Het lange wachten daar gelaten zeker voor herhalING vatbaar.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Prima restaurant in het drukke Valkenburg. Het was mooi weer dus we konden lekker buiten zitten. Valkenburg is erg druk, dus veel geflaneer langs de terrasjes. Verbeeld me niks, maar je kijkt voornamelijk uit op dikke bierbuiken, tatoes, korte broekjes met mouwloze shirtjes en gouden kettingen. Hoog tokkie-gehalte. Maar goed, terug naar mijn tafeltje: heerlijk gegeten. Lekker carpaccio vooraf en de ossehaaspuntjes ook erg lekker. Mijn tafelgenoten gingen voor het kreeftenmenu en dat was ook helemaal top. Bediening erg vriendelijk en vlot. Herken de lange wachttijden niet van andere recensenten, ook al was het druk. Het decor was zoals hierboven omschreven. Mocht de pret niet drukken en eten in de hoofdstraat in Valkenburg houdt in: kijken en bekeken worden.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Mijn voorgerecht met garnalen was top lekker vol bord. Als hoofdgerecht had ik de ossenhaaspuntjes deze waren wederom heerlijk. Wel moest je lang wachten tussen de gerechten door. De bediening is wel vriendelijk en restaurant ligt gezellig.
Christel D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Mijn voorgerecht met garnalen was echt heerlijk. Als hoofdgerecht had ik de biefstuk medium deze was echter nog rauw. Verder moest je lang wachten tussen de gerechten door. De bediening is wel vriendelijk en ze verkopen ook halve portie's.
Benny21 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Goed en smakelijk eten tegen een goede prijs. Bediening is vlot en leuk. We hebben de lunch gebruikt en het was uitstekend. Kappertjes vergeten in de salade nicoise (kleinigheid) maar dat werd professioneel en vriendelijk uitgelegd, dat maak je soms wel anders mee. Zeker een aanrader om deze uit te kiezen tussen al die vele,vele aanbieders in Valkenburg !
Bart E.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Eten is heerlijk, alleen de wachttijden tussen de gangen zijn dramatisch.
Ruim anderhalf uur wachten op een hoofdgerecht, dit kan echt niet. Bediening erg traag.
John P.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Zaterdag 8 augustus een heerlijk gegeten bij dit restaurant. De vele toeristen, zoals wij zelf werden op een zeer vriendelijke wijze verwelkomt, zo werd er goed uitleg gegeven over de kaart. Vooraf aan ons diner kregen we een kleine amuse koud komkommer soepje, mosterd en rivier kreeftjes was een verassing, zo druk op het terras en toch dat kleine detail van gast gerichtheid, top.
Ons voor gerecht bestond uit Coquille met gerookte Zalm, sinaasappel en zoetzure rabarber. Een ware smaak explosie een voorgerecht die ik zeker weer zou nemen. De Runder Ribeye was heerlijk, vroeg of er gebakken champignons bij konden ipv saus, en kreeg mooie gebakken cantharellen er bij, champignons had de kok niet meer in huis vertelde de gastvrouw mij. Ook de Varkenshaas met saus was top. Het garnituur erbij was ook een geweldige combi.
Team Restaurant Bombarino, ga zo door, wij hebben genoten.
Chef, bedankt voor de cantharellen.
Natascha H.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2015
Op de deur staat iens topper 2014. Naar mijn mening zeker niet waard. Personeel vriendelijk daar geen opmerkingen over. Leuk dat je een amuse van het huis krijgt. Helaas het sfeervolle gedeelte was vol en wij kwamen op de iets wat verhoging te zitten, jammer het licht was te fel. We kozen voor de mix grill, worstjes waren aangebrand, kip droog en diverse stukjes vlees niet warm. De friet was te doorbakken. We hadden graag een carpaccio genomen, maar 15 euro is toch over de top. Een bacardi cola veel te duur! 5,60 alleen voor de bacardi terwijl je bij het stadsrestaurant 3,30 betaald. We hebben het toetje maar laten zitten. Nee een volgende keer proberen wij een ander restaurant.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Bij binnenkomst werden we vriendelijk begroet. De service was tijdens het hele diner heel goed. Het viel ons op dat ze het erg druk hadden en eigenlijk ook op zoek zijn naar extra personeel. Desondanks hebben wij geen last gehad van de drukte. Het eten was ook voortreffelijk! Het verrassingsmenu heeft mij blij verrast en ook het driegangenmenu naar (beperkte) keuze was heerlijk! Pluim voor de bediening en keuken! Prijs en kwaliteit tiptop in orde!
WinJor .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Heerlijk op het terras met verwarming. Naast al la carte kun kiezen uit verschillende menu's. En daarmee bedoel ik een 3,4 of 5 gangen menu. Wij hadden het drie gangen menu voor 24,95. Als extra kwam er een amuse en een mandje brood met kruidenboter, gezouten roomboter en olie met balsamico azijn. Ik ging voor de carpaccio, Jor voor goulashsoep. Daarna had ik een tournedous en Jor een schnitzel. Als toetje twee bolletjes ijs, mooi opgemaakt. Een gastvrije en vlotte bediening en de avond kon niet meer stuk. Tot een uur of tien op het terras gezeten.
Rkcop .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Erg sfeervol en gezellig restaurant, personeel was erg vriendelijk en gastvrij. Wij hebben een heerlijk 3 gangen keuze menu gegeten voor 24,95 de prijs kwaliteits verhouding is erg goed. Wij hadden beide een heerlijk frisse carpaccio vooraf. Als hoofdgerecht hadden we gekozen voor de vis van de dag en dat was deze keer slibtongetjes. We kregen 2 heerlijk gebakken slibtongetjes met volgens mij een boter dragon saus, verse tagiatella met groenten en frietjes. De frietjes hadden voor mij ook weggelaten kunnen worden maar mijn vriend was er blij mee. Als dessert kregen we 2 bolletjes ijs, 1 chocola en 1 banaan en verse slagroom.

Als wij nog eens naar valkenburg gaan komen wij hier zeker terug!
Dick W.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Absoluut genoten van een 4 gangen diner met roodbaars als hoofdgerecht. Alles fraai opgemaakt, maar wat belangrijker is: smaak en kwaliteit zeer goed. Prettige en vlotte bediening.
Joost H.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
Een gezellige hoekje in Valkenburg waar enkele dames met veel enthousiasme de bestelling opnemen en deze na niet te lang wachten wordt gebracht. Met uitzondering van de spareribs (wij hadden gekozen voor de Mix-Grill) was het erg lekker, ook de bijgeleverde salade en frites waren prima en de rekening viel erg mee. Voor herhaling vatbaar.
Stefan K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2014
Hier gaan eten met 6 kerels in kader van ploegenuitje:):) Hadden een leuk budget te besteden en ik wist dat dit toch een van de betere maar ook duurdere restaurants van Valkenburg is waar ze geode kreeft serveren. Dit laatste is iets wat je niet zo snel zult bestellen en wat verschillende mannen nog nooit gegeten hadden:) Mooi ingerichte zaak, erg vriendelijke dames in de bediening die zich niet van de wijs lieten brengen door 6 mannen met veel praatjes.

Heerlijk voorgerecht gehad, Carpaccio en daarna met zijn allen op één na aan de kreeft. Heerlijk gegeten, lekkere frietjes erbij, en die mixgrill van mijn andere collega was ook erg goed.

Nog een lekker toetje gegeten, wat goed getapte Brand Weizen erbij en al met al een prima avond gehad. Zeker een aanrader.
ArieConnie .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Met onze Japanse gast op het terras een plaatsje gevonden. Tafeltje is erg klein voor 3 personen, gelukkig was er binnen plaatsje genoeg. Vooraf een broodplankje, salade caprese en carpaccio besteld. Goed, maar de carpaccio mag malser. Daarna echt genoten van de ossenhaas puntjes en de tournedos rossini. Prettige bediening, voor herhaling vatbaar.
Werrelmann .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
We hebben ruim 1,5 uur moeten wachten op ons hoofdgerecht , een pasta en een visje ...
Eenmaal geserveerd is het eten niet warm maar lauw.
Om ons heen meer mensen die geïrriteerd lang moeten wachten op hun eten.
We zijn naar dit restaurant gegaan vanwege alle goede recensies maar we zijn gedesillusioneerd vertrokken met een eens maar nooit meer gevoel.
Op de inrichting na geen aanrader!
Nicole D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2014
Super goed geluncht hier. Originele broodjes. Ik had zelf een heerlijke variant op een clubsandwich (een van hun specialiteiten). Mijn man het broodje met makreel. Beide heerlijk.
We zaten op het terras. Een gezellige plek waar je zicht hebt op 3 straten die daar samenkomen.
De bediening was vlot en vriendelijk. Kortom: als we ooit weer in Valkenburg komen, gaan we hier zeker weer eten
Abby D.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2014
Heb hier de kreeftensoep gegeten echt een top gerecht zeker weten een echte aanrader! De service was goed. mooi restaurant en een ook leuke ligging op de hoek, groot terras en verder ook leuk ingedeeld en netjes ziet het er uit. de prijskwaliteit is goed. is wel wat prijzig maar zeker een aanrader.
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2014
We waren een weekendje in Valkenburg om een verjaardag te vieren. We besloten na een tijdje om op het terras van Bombarino te gaan zitten. Het terras was zo gezellig en de bediening zo goed dat we ook besloten te blijven eten. We werden naar een mooie tafel begeleid en het eten was heerlijk. De porties waren wat aan de grote kant, maar het was erg lekker. De inrichting is ook erg leuk, vooral de krijtborden op het toilet waar iedereen iets op kan schrijven. Ook de gratis wifi is een goede service. Al met al een goede ervaring.
Marylemmens .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
helemaal geweldig !!!! eten top en heel goed verzorgd !!! bediening ook helemaal top !!! Hier gaan we zeker terug !! Ook de entourage van het restaurant was zeer warm en aangenaam ,wij voelden ons hier zeer welkom !!!!! M.LEMMENS Maastricht