Bollywood Indiaas restaurant

Foto's van gerechten

Speciale deals

Over het restaurant Bollywood Indiaas restaurant

Tafel vol met lekkers

Als je wilt dineren middenin de drukte van de stad, genieten van veel mensen, druk verkeer maar vooral lekker Indiaas eten, dan ben je hier aan het juiste adres! Bij Bollywood krijg je je tafel met lekkers nooit helemaal leeg. Vooral hun zoete amandelbrood en hun mangodrankje 'Lassie' moet je proberen!

Meer informatie over restaurant Bollywood Indiaas restaurant

• : Parkeerplaats, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Bollywood Indiaas restaurant

Anita L.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Lekker. Goede kruiden. Heerlijk
Shanti C.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening.
Mila T.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten!
Robin E.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Heerlijk gegeten, had misschien wat minder zout gekund
Lucky1 S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
wederom weer heerlijk gegeten, had de
tandoori, het weer lekker een mals.
Eten bij bollywood is een sensatie, het geeft echt dat bollywood sfeer. moet hier echt weer terug komen.
Ruben Z.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Lamb Rogon Josh super lekker. Lekker zacht vlees, goed gekruid beetje pittig.
Prima bediening en zeer snel bediend.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
We hebben heerlijke Indiase gerechten gegeten. Om vaker terug te komen.
Deewan K.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Kortom een Topper, zit in een gezellige straat. Was lekker weer dus we hadden een gezellige tafel op het terras.
Eten is echt goed, heb zelden zo lekker Indiaas gegeten, wel beetje teveel maarja ik heb een kleine buik.

Service is vriendelijk en aardig. Kom zeker terug.
Nancy E.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Heerlijk eten, ook nu de 2e keer. Prijzen heel redelijk, zeker zo dicht bij het Leidseplein.
Hugo B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Bollywood is een prima restaurant. Wij waren er met familie voorafgaand aan bioscoopbezoek. De inrichting en muziek zijn niet overdreven traditioneel maar een moderne interpretatie van de indiase traditie. Het is van je eigen smaak afhankelijk hoe je dat ervaart, ik miste juist wel dat traditionele, andere familieleden vonden het juist een verademing. De gerechten waren goed van smaak, maar niet bijzonder moet ik heel eerlijk zeggen. Leuk om een keer geweest te zijn.
Yvonne R.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Vegetarian platter als vooraf was erg zout en niet bijzonder. De curry gerechten waren okay, echter geen salade of groenten bij de gerechten. Er werd niet moeilijk gedaan over een glas water dat was prima en de bediening was vriendelijk! Prijs gemiddeld 15%-20% hoger dan bij andere Indiase restaurants dus met de Iens korting kom je op ongeveer hetzelfde uit.
Sanne B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Hier gegeten met de restaurantactie, omdat we die avond in A'dam moesten zijn voor een concert. De reviews waren al goed, en daar sluiten wij ons bij aan. Supervriendelijke bediening, wachttijd tussen de gangen werd afgestemd met ons. Heerlijke smaken, porties van goede grootte. Wij gaan nog eens terug voor een avondje uitgebreid Indiaas eten.
Nettie G.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Ik kom hier vaker en het eten is altijd heerlijk en de bediening vriendelijk! Aanrader!
L D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Eten was niet heel bijzonder, voorgerecht was super, hoofdgerecht: saus leek erg op elkaar, weinig variatie, vlees was taai of droog, nagerecht (ijs met 2 bolletjes) was wel heel karig , bediening was enthousiast maar slordig,

Wel mooi dat we 20% korting op de rekening kregen (moest er wel om vragen)
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Terecht een hoge score op IENS. HEERLIJK gegeten.
Els D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Lekker en leuk restaurant met een leuk thema
Dewi I.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Ik kom al jaren geregeld bij Bollywood. Door de centrale ligging is het een goede én gezellige plek om af te spreken met vrienden of een dagje Amsterdam af te sluiten!

Het interieur is netjes - al waren naar verluid (van de vriendin met wie ik was) de wc's deze keer niet al te fris - knus en de bediening is echt heel erg attent!

En het eten, heerlijk! Ik bestel graag de tandoori paneer tikka met een roti en zo ook deze keer. Deze werd zoals altijd weer mooi opgediend en was superlekker en precies pittig genoeg. Mijn vriendin bestelde de Chicken Curry met een naan en die viel ook erg lekker in de smaak, al had ze hem niet pittig besteld en vond ze hem toch aan de pittige kant.

De prijs-kwaliteitverhouding is sowieso dik in orde, maar dat we er deze keer nog 20% korting op kregen, was helemaal mooi! Wij komen zeker weer terug!
Charlotte K.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Vandaag weer heerlijk gegeten bij Bollywood! We zijn onderhand al bij veel Indiase restaurants geweest maar dit blijft veruit de beste! De peshwari naan is hier zo lekker, en de butter chicken zo mals en goed van smaak! Je moet wel een beetje van gekruid eten houden natuurlijk. De bediening is ook super snel en oplettend! Hier komen we altijd graag weer!
Carine B.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Excellente table (pas un piège à touristes), et fréquenté aussi par des indiens, un bon indice !! A découvrir absolument
Gurmail K.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Heerlijk wezen eten, lang geleden hier geweest. Nu mijn tweede keer. Sfeer is lekker informeel, geen formele gedoe. De Mix grill is zeker aan te raden. Daarnaast is de mango lassi zeker een aanrader.
De bediening is vriendelijk. Kom zeker nog ooit weer terug.