Bollywood Indiaas restaurant

Lange Leidsedwarsstraat 108 1017 NN Amsterdam Nederland Kaart
31-204899003

Over het restaurant Bollywood Indiaas restaurant

Tafel vol met lekkers

Als je wilt dineren middenin de drukte van de stad, genieten van veel mensen, druk verkeer maar vooral lekker Indiaas eten, dan ben je hier aan het juiste adres! Bij Bollywood krijg je je tafel met lekkers nooit helemaal leeg. Vooral hun zoete amandelbrood en hun mangodrankje 'Lassie' moet je proberen!

Meer informatie over restaurant Bollywood Indiaas restaurant

• : Parkeerplaats, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Janpeter M.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Heerlijk gegeten, Zo moet een Indiaas restaurant zijn. Het is er gezellig en lekker formeel. Ze doen hun best en het eten is echt goed. De butter Chicken is gewoon goddelijk. Lekker pupperdums en koffee van het huis. Kom zeker terug!
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Ik heb hier vanavond met een oud collega gegeten en we hebben allebei heerlijk gegeten. Het eten bij bollowood is echt heerlijk! Alles is heerlijk gekruid en het vlees was heel mals. Ook hebben we 2 voorgerechten en een bijgerecht genomen die ook echt authentiek waren.
De bediening was goed en vriendelijk en het eten was snel klaar. Voor iedereen die van goed gekruid en lekker eten houdt is dit een absolute aanrader!!
Ik had de massala, wat als ontzettend pittig werd omschreven, maar dit was goed te doen voor mij, ik vond dit het beste gerecht!!
Bojana Z.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Echt lekker gegeten hier, Butterchicken is goddelijk lekker. Hierbij een Peshwari nan is zo goed. Als drankje mango lassi genomen, goed bevallen. Service was aardig en snel. Het restaurant ziet er leuk uit, grappig met die posters van oude Indiase films.
Ike B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
We hadden met 5 personen het Royalmenu oid, het voorgerecht bestond uit ...tja wat was het, gefrituurde meuk, zoiets als kipnuggets of zo. In iedre geval 1 grote schaal met alles van hetzelfde uit de frituur. Dat was een helegrote teleurstelling! De currys op zich waren zeer smakelijk maar door de vele positieven berichten hadden we er echt meer van verwacht.....
Coen I.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Zeer vriendelijke bediening. Telefoon opladen no problem. Eten was erg lekker.Vaak is het vlees droog maar bij Bollywood waren de curry's en kip erg mals.

1 minpunt vond ik de muziek te hard. Het gaat op een gegeven moment op de zenuwen. Verder prima
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Bij toeval hier beland en geen spijt! Begonnen met uien bhajee's (erg lekker) en prawn pakora voor mijn vrouw (dito prima). Dochterlief beperkte zicht tot de chicken korma (het schaaltje kon hergebruikt worden na afloop - alles op) en wij vervolgden met de chicken saag (lekker gekruid!) en lamb bhuna balti. Alles prima! Komen graag nog een keer.
Monique P.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Redelijk geprijsd.
Utsa S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Echt lekker gegeten. Mooi en gezellige sfeer. Leuk muziek en prachtig service. Ik ga hier vaak eten. Butter Chicken en Chicken tikka masala was goed voorbereid. Heerlijk smaak!!!
Aneke S.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Heerlijk gegeten bij Bollywood, Naan was lekker zacht. We hadden dit keer vegetarische gerechten genomen, beviel ons goed, de panir is zalig hier. De ober was vriendelijk en snel. Kortom een leuke avond gehad
Rashid H.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Het was weer heerlijk zoals altijd!
Vandaag de Prawn Bhuna geprobeerd, echt een aanrader!
Volgende keer ga ik voor de Lamb chops.
Kijk er nu al naar uit.
maria S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Erg lekker gegeten hier, was vroeger hier geweest, dus dachten weer even proberen. Het restaurant is aardig wat veranderd, het is leuk gerenoveerd, het heeft nu een echte Bollywood thema gekregen. Keurig gedaan. Eten was altijd al lekker. Niks te klagen daarover. Kortom een top avond gehad hier!
Ranjit K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten met mijn vriendin. We hadden een tafel op de bank aan de zijkant. We namen de Bollywood menu. Lekkere voorafjes en heerlijke currys. Service was lief. Het is ook een leuk restaurant, gezellige sfeer.
Saba K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Lekker gegeten met mijn nichtje. Zij houd erg van Indiaas, dus we dachten we komen hier langs. Service was vriendelijk en snel. ButterChicken is echt goed hier. Lekker genoten!
Nayan O.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Top service en lekker eten. Bij binnenkomst vriendelijk begroet en bij het aperitief kunnen geniet van het mooie decor. Mooie schilderijen, beelden en bollywood liederen op de achtergrond. Mango lassi met vindaloo is een aanrader!
Arjion M.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk gegeten bij Bollywood, aangegeven dat we naar de Melkweg moesten, dus beetje opschieten met serveren van eten. Daar werd prima gehoor aan gegeven. Ik had een Curry met Garnalen in een kokos sausje, smaakte erg lekker. Het Bollywood thema is goed in het restaurant verwerkt. overal posters en muziekfilmpjes op de schermen.
Topie!
Ranjit S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Mixed pickles met pappadums. Dat was alvast een uitstekend begin. Het leuke van Indiaas eten is dat ze ook over een zeer uitgebreide vegetarische kaart beschikken.

Wij namen twee verschillende gerechten zodat we konden 'ruilen'. Beiden waren voortreffelijk.

De bediening is zeer attent en uiterst vriendelijk. Op dit restaurant is werkelijk niets aan te merken. Een absolute topper op een onverwachte plek.

En inderdaad, alles voor een zeer schappelijke prijs.

Hier komen we zeker (vaak) terug.
Krisna B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Erg lekker gegeten hier, had dit keer de bombay Alloo en de Spinazie met Indiase kaas, Kreeg hierbij heerlijke naanbrood erbij. De Mango lassi hierbij maakte het helemaal goed. Het is goed om af en toe vegetarisch te proberen. Alleen het duurde beetje lang, maar het was ook een beetje druk. Kwam ook een grote Indiase groep binnen gewandeld, zie je ook niet elke dag. Maar verder was het toppie!
Gurdhian M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
We kregen een rustige tafel aangeboden, met leuke lichten erop. Publieks is van alles, van Indiaas tot lokalen en ook wat aantal Spanjaarden, heel divers. Het restaurant ziet er over het algemeen als een bollywood film uit. Over posters van films af op schermen worden muziek filmpjes afgespeeld. Bediening is vriendelijk en goed, lege glazen worden geruild voor nieuwe! Ik zelf had een Butter Chicken met een Garlic naan, ik had gevraagd om er groene pepers in de naan te zetten. De naan was goed pittig. Kom zeker nog terug hier!
Kukhi M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Heerlijk gegeten, Bediening vriendelijk en snel. Restaurant ziet er prachtig uit, dat hebben ze goed gedaan met het bollywood thema.
Eten is echt lekker, het duurt dan ook iets langer voor sommige gerechten klaar zijn, maar dat merk je ook dat het echt vers en lekker. Top restaurant!
Lucky1 .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Toevallig hier in de buurt, al een tijdje niet hier geweest dus dachten even hier een hapje eten. Ze hebben het inmiddels verbouwd, ziet er toppie uit. De chicken tikka masala is nog steeds heel goed, complimenten aan de chef. Service uitstekend en vriendelijk. Kreeg nog een koffie van het huis.