Bollywood Indiaas restaurant

Lange Leidsedwarsstraat 108 1017 NN Amsterdam Nederland Kaart
31-204899003

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Bollywood Indiaas restaurant

Tafel vol met lekkers

Als je wilt dineren middenin de drukte van de stad, genieten van veel mensen, druk verkeer maar vooral lekker Indiaas eten, dan ben je hier aan het juiste adres! Bij Bollywood krijg je je tafel met lekkers nooit helemaal leeg. Vooral hun zoete amandelbrood en hun mangodrankje 'Lassie' moet je proberen!

Meer informatie over restaurant Bollywood Indiaas restaurant

• : Parkeerplaats, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Charlotte K.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Vandaag weer heerlijk gegeten bij Bollywood! We zijn onderhand al bij veel Indiase restaurants geweest maar dit blijft veruit de beste! De peshwari naan is hier zo lekker, en de butter chicken zo mals en goed van smaak! Je moet wel een beetje van gekruid eten houden natuurlijk. De bediening is ook super snel en oplettend! Hier komen we altijd graag weer!
Carine B.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Excellente table (pas un piège à touristes), et fréquenté aussi par des indiens, un bon indice !! A découvrir absolument
Gurmail K.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Heerlijk wezen eten, lang geleden hier geweest. Nu mijn tweede keer. Sfeer is lekker informeel, geen formele gedoe. De Mix grill is zeker aan te raden. Daarnaast is de mango lassi zeker een aanrader.
De bediening is vriendelijk. Kom zeker nog ooit weer terug.
Paul O.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijk traditioneel eten met een zeer uitgebreide menu kaart. Had wel last van keuze stress, maar het eten maakte daarna alles ruimschoots goed. Score voor mij een 9,5
A-Nieuweling N.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Erg lekker eten en dankzij de Iens kortingsactie voor een heel zacht prijsje. Vriendelijk personeel, no nonsense. Voor herhaling vatbaar.
Krisna B.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
We hadden vooraf gemaild met het restaurant, of we voor één gast rekening konden houden met een speciaal menu (geen te scherp eten). Dat werd vooraf per mail uitstekend afgehandeld: complimenten. We hadden gereserveerd, en kregen te horen dat we vooraf moesten refereren aan de mail. De ober die ons hielp, wist van niks, maar bij het noemen van de voornaam van de dame, kwam ze ons speciaal verwelkomen. Prima. We hebben heerlijk gegeten. Niks op aan te merken. De entourage is wel wat Indiaas-shabby, maar eigenlijk hoort dat er wel bij. Service was lekker snel en eten is super goed!
Purnima S.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Geweldig restaurant, niets dan goede dingen te zeggen. Het restaurant is heel mooi ingericht. De sfeer in het restaurant is heel gezellig. Het menu heeft een heleboel selecties. Het eten was uitstekend! De chicken tikka masala was heerlijk.
Janpeter M.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Heerlijk gegeten, Zo moet een Indiaas restaurant zijn. Het is er gezellig en lekker formeel. Ze doen hun best en het eten is echt goed. De butter Chicken is gewoon goddelijk. Lekker pupperdums en koffee van het huis. Kom zeker terug!
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Ik heb hier vanavond met een oud collega gegeten en we hebben allebei heerlijk gegeten. Het eten bij bollowood is echt heerlijk! Alles is heerlijk gekruid en het vlees was heel mals. Ook hebben we 2 voorgerechten en een bijgerecht genomen die ook echt authentiek waren.
De bediening was goed en vriendelijk en het eten was snel klaar. Voor iedereen die van goed gekruid en lekker eten houdt is dit een absolute aanrader!!
Ik had de massala, wat als ontzettend pittig werd omschreven, maar dit was goed te doen voor mij, ik vond dit het beste gerecht!!
Bojana Z.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Echt lekker gegeten hier, Butterchicken is goddelijk lekker. Hierbij een Peshwari nan is zo goed. Als drankje mango lassi genomen, goed bevallen. Service was aardig en snel. Het restaurant ziet er leuk uit, grappig met die posters van oude Indiase films.
Ike B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
We hadden met 5 personen het Royalmenu oid, het voorgerecht bestond uit ...tja wat was het, gefrituurde meuk, zoiets als kipnuggets of zo. In iedre geval 1 grote schaal met alles van hetzelfde uit de frituur. Dat was een helegrote teleurstelling! De currys op zich waren zeer smakelijk maar door de vele positieven berichten hadden we er echt meer van verwacht.....
Coen I.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Zeer vriendelijke bediening. Telefoon opladen no problem. Eten was erg lekker.Vaak is het vlees droog maar bij Bollywood waren de curry's en kip erg mals.

1 minpunt vond ik de muziek te hard. Het gaat op een gegeven moment op de zenuwen. Verder prima
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Bij toeval hier beland en geen spijt! Begonnen met uien bhajee's (erg lekker) en prawn pakora voor mijn vrouw (dito prima). Dochterlief beperkte zicht tot de chicken korma (het schaaltje kon hergebruikt worden na afloop - alles op) en wij vervolgden met de chicken saag (lekker gekruid!) en lamb bhuna balti. Alles prima! Komen graag nog een keer.
Monique P.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Redelijk geprijsd.
Utsa S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Echt lekker gegeten. Mooi en gezellige sfeer. Leuk muziek en prachtig service. Ik ga hier vaak eten. Butter Chicken en Chicken tikka masala was goed voorbereid. Heerlijk smaak!!!
Aneke S.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Heerlijk gegeten bij Bollywood, Naan was lekker zacht. We hadden dit keer vegetarische gerechten genomen, beviel ons goed, de panir is zalig hier. De ober was vriendelijk en snel. Kortom een leuke avond gehad
Rashid H.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Het was weer heerlijk zoals altijd!
Vandaag de Prawn Bhuna geprobeerd, echt een aanrader!
Volgende keer ga ik voor de Lamb chops.
Kijk er nu al naar uit.
maria S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Erg lekker gegeten hier, was vroeger hier geweest, dus dachten weer even proberen. Het restaurant is aardig wat veranderd, het is leuk gerenoveerd, het heeft nu een echte Bollywood thema gekregen. Keurig gedaan. Eten was altijd al lekker. Niks te klagen daarover. Kortom een top avond gehad hier!
Ranjit K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten met mijn vriendin. We hadden een tafel op de bank aan de zijkant. We namen de Bollywood menu. Lekkere voorafjes en heerlijke currys. Service was lief. Het is ook een leuk restaurant, gezellige sfeer.
Saba K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Lekker gegeten met mijn nichtje. Zij houd erg van Indiaas, dus we dachten we komen hier langs. Service was vriendelijk en snel. ButterChicken is echt goed hier. Lekker genoten!