Bollywood Indiaas restaurant

Lange Leidsedwarsstraat 108 1017 NN Amsterdam Nederland Kaart
31-204899003

Over restaurant Bollywood Indiaas restaurant

Tafel vol met lekkers

Als je wilt dineren middenin de drukte van de stad, genieten van veel mensen, druk verkeer maar vooral lekker Indiaas eten, dan ben je hier aan het juiste adres! Bij Bollywood krijg je je tafel met lekkers nooit helemaal leeg. Vooral hun zoete amandelbrood en hun mangodrankje 'Lassie' moet je proberen!

Meer informatie over restaurant Bollywood Indiaas restaurant

• : Parkeerplaats, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Lucky1 .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Toevallig hier in de buurt, al een tijdje niet hier geweest dus dachten even hier een hapje eten. Ze hebben het inmiddels verbouwd, ziet er toppie uit. De chicken tikka masala is nog steeds heel goed, complimenten aan de chef. Service uitstekend en vriendelijk. Kreeg nog een koffie van het huis.
Manushara .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Deze week voor een zakelijk diner bij Bollywood geweest, had klanten uit India, en die wilden Indiaas eten. In deze wijk heb je genoeg Indiase restaurants om te kiezen dus even langs alle gewandeld, deze leek ons wel lekker gezellig. Bij binnenkomst kregen we een rustige tafel in de hoek. Gelijk wat pupperdums van het huis gekregen. Heb dit keer vegetarisch gegeten ivb met onze klanten. Moet zeggen dat het wel smaakten, de Indiase kaas is zeker aan te raden. Ik had sahi panir genomen met de garlic. toppert!
Service is vriendelijke en spreekt goed ABN. Decor ziet er goed uit, leuk ingericht!
Wezel23 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Ik kom regelmatig bij dit Indiaas restaurant als ik bij het Leidseplein bent, perfect voor als je naar de voorstelling moet, wel verstandig om het ook aan te geven dat je om een bepaalde tijd wegmoet, dan zullen ze daar rekening mee houden als het goed is.

Het eten is altijd heerlijk. Vooral de Tandoori gerechten en Nan brood. Echte authentieke Indiase smaken. Je kunt zelf kiezen of je het gerecht mild, medium of pittig wilt hebben. De sfeer is altijd gezellig en met de muziek is het alsof ik in India ben. Ze spelen Indiase muziek filmpjes af, erg leuk om te zien.

Bediening is ook altijd vriendelijk en snel. Als je lekker Indiaas bij het Leidseplein wilt eten zou ik naar Bollywood gaan
Gurmail K.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Ben hier wezen eten met paar vrienden, we namen de Tandoori mix grill, Butterchicken en de Goanese Fish curry. Allemaal echt goed gesmaakt, elk gerecht had een andere smaak. De zaak ziet er verder heel goed uit, het heeft een schone en een luxe uitstraling. Daarnaast is de service vriendelijk en spreekt vloeiend ABN, wat zeker een pluspunt is.
Thomas B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
De Onion Baji was lekker maar had iets meer ui mogen hebben maar smaak was goed. De samosa was erg lekker. Butter chicken was heerlijk zoals ik het gewend ben en de Garlic naan was ook erg lekker. Alleen de koffie na het eten was erg slap. Ook moesten wij vaak om drinken vragen in plaats dat wij gevraagd werden (er waren maar liefs 3-4 tafels met klanten). Ik zou zeker voor het eten terug komen. Decor was op zich netjes, maar omdat ik in het interieurbouw wereld werk kijk ik naar de details en die waren wat minder (niet dat dat belangrijk hoeft te zijn).
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Voor we naar een theater voorstelling aten we vanavond met zijn vieren bij Bollywood. We werden aangenaam verrast. Vooraf hadden we de Non Veg plater en die was erg lekker. Als hoofdgerecht had ik zelf de chicken tikka massala. Mijn man de Biryani Hollywood met kip, lamsvlees en garnalen. Zwager de Tandoori chicken en schoonzus de Lamb tikka massala. Erg lekker allemaal. Heerlijk gegeten en de bediening was ook prima. We komen hier zeker nog eens terug.
Margriet W.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Heerlijke lamscurry gegeten, madras en rogan josh. Rijst en garlic naan ook heel lekker. Raita vond ik minder interessant. Jammer dat er geen groente bij zit, die moet je weer apart bestellen.
Mingco G.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Bij aankomst ontbrak één lepel. Ik vroeg aan de ober een nieuwe lepel, maar die is helaas nooit aangekomen. Het eten was opzich prima, afgezien van het feit dat het bier schrikbarend duur bleek te zijn achteraf.
Ikbenproever J.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Leuk betaalbaar Indiaas restaurant midden in het toeristische centrum van Amsterdam.
Lekkere chicken tikka massala rijst en naan.
Lassie mango moet je zeker proberen; is heerlijk! Aanrader als je een hapje gaat eten in buurt van Leidseplein.
Janpeter112 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
hier lekker tijdens een weekendje weg in Amsterdam terecht gekomen Indiaas gegeten. En dat smaakt naar meer. Alle drie hebben we heerlijk gegeten. Mijn vriendin koos voor een zalm curry met een zoetige smaak en ikzelf voor een pittige lamsvlees curry. Alle 3 heerlijk met rijst, naanbrood en een frisse salade. Vooraf een Indiaas biertje, dat ook goed te drinken is en ook de rode wijn bij de pittige curry smaakte goed. Toe nog Indiaas ijs met een iets andere structuur dan we gewend zijn en niet zo geweldig als het eten zelf. Onze dochter koos nog voor een echte Indiase thee, maar die was zelfs met melk nog te bitter om lekker te zijn. Alles bij elkaar echter een geweldige ervaring met een attente bediening en een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
Deewan .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
heerlijk bij dit dit restaurant gegeten, Bediening legt alles goed uit is ook nog es snel.
Eten is een topper, probeer de chicken tikka masala. Die is verrukkelijk.
Decor is heel goed ingewerkt bij de thema. Je ziet bollywood er echt in komen.

Kom zeker nog es terug.
Irne .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Nav goede recensies op Iens hier een tafeltje voor drie personen gereserveerd. Maar wat een tegenvaller was het. Wat het eten betreft, had ik wellicht niet de juiste keuze gemaakt, de vegetarische aubergine curry was me veel te pittig, ondanks mijn verzoek voor een niet-pittig gerecht. Maar wat was de bediening een blamage. Na het opdienen niemand meer aan tafel gezien, er is ons niet gevraagd of het smaakte en of we nog wat wilden drinken (terwijl m'n glas na drie happen eten al leeggedronken was om te blussen). Bij het afruiming van de tafel werd geen woord gewisseld. We hebben zeker nog 45 minuten aan een lege tafel gezeten, niemand meer gezien. Geen kans om drinken of dessert te bestellen. Ik geneerde me werkelijk voor m'n vrienden dat ik ze meegenomen heb naar dit restaurant. Voor mij een reden een Iens-account aan te maken.
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Ik had er iets meer van verwacht afgaande op de recensies. Best lekker gegeten hoor, maar niet om je vingers bij af te likken. We zaten buiten want het was een warme dag en dan zit je wel erg tussen de toeristenmassa. Wel leuk mensen kijken.
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Erg lekker gegeten. Wat ons opviel was dat er boven een Indiase partij was en de mensen onderling ook zeer tevreden waren over het eten - altijd een goed teken! Inrichting, tja, ik ben nog nooit in India geweest, dus zal het wel aan mij liggen, maar gaten in het tafellaken is niet nodig, toch? Maar, verder een super vriendelijke bediening en nogmaals, erg lekker gegeten.
Maria23smith .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Mijn vriendin "loves" Indiaas eten en met name kip vindaloo, lekker heet. Dus wij gaan regelmatig uit eten in Indiase restaurants door geheel Nederland. Dit keer belanden we in Amsterdam bij Bollywood. Bij het bestellen stonden er een paar gerechten niet op maar dat was geen probleem, deze werden gewoon gemaakt, prima. De geserveerde gerechten, voornamelijk de Vindaloo is de graadmeter, waren voortreffelijk. We hadden 5 gerechten, 2 nans, koffie, nagerecht en 3 consumpties voor maar 53 euro voor twee personen. Wij hebben hier voortreffelijk gegeten en zullen bollywood aan iedereen gaan aanraden voor goede kwaliteit tegen een redelijke prijs.
Nayan O.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Geweldige service! Uitgebreide uitleg over de Indiaanse gerechten. Een aanrader is de butter chicken met mals en gemarineerde kip.
Hedda K.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Echt heel lekker gegeten, goed, netjes en gezellig restaurant tussen alle schreeuwerige budget "restaurants".
Al vaker Indiaas gegeten, dit is zeker een van de betere.
Gewoon kwaliteit, komen zeker terug!
Noa334 .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Afgelopen week bij Bollywood gegeten, wauw! Ik dacht dit voor het eerste keer was maar ik was hier eerder al geweest wat toen ook een leuke avond was.
Bij binnenkomst komen de heerlijke geuren uit de open keuken je al tegemoet. We hebben na de voorgerechten genoten van een royal tandoori en een biryani met garnalen, zelden zo goed gegeten! De kaart is super uitgebreid, wat ik een hele grote plus vind. De prijzen zijn zeer vriendelijk, helemaal vergeleken met de super kwaliteit.
Wij gaan zeker snel terugkomen!
T.h.m.allewijn .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
prima prijs-kwaliteit verhouding. gegeten voor theaterbezoek met drie personen. vriendelijke bediening.
een redelijk uitgebreide kaart.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Het Indiaase eten was heerlijk! De kip was lekker mals en de bediening was prima. Goede koffie maken is slechts het enige aandachtspunt.