Bokkeriejer

- Lunch vanaf 15:00
- Diner vanaf 12:30

Veerlotje .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Helaas een slechte ervaring gehad bij restaurant de bokkeriejer.

Tijdens een lange autorit de afslag genomen op de snelweg om ergens te gaan lunchen. Uiteindelijk reden we langs dit restaurant en zijn we naar binnen gegaan.

De eerste indruk was niet goed. De inrichting is vergelijkbaar met de sfeer van een bejaardentehuis en wij werden ook niet al te vriendelijk ontvangen.

De menu kaart heeft weinig mogelijkheden voor een lunch. Er staan bijna geen broodjes of salades op die je normaal gesproken wel bij een lunch verwacht. Wel kon er gekozen worden uit alle gerechten voor de avondkaart.

Uiteindelijk allebei gekozen voor een soepje. De tomaten soep en de wild bouillon. Toen wij vroegen of er ook een brood bij geserveerd kon worden was dit niet mogelijk.
Uiteindelijk kregen wij toch bij de soep stokbrood en roomboter. Vreemd dat je iets wat niet mogelijk is uiteindelijk wel krijgt.

Beide kommen soep waren van matige kwaliteit. Niks bijzonders en er zat niet veel smaak aan.

Het was erg jammer dat de service niet heel vriendelijk was. Het kwam op ons over alsof er werd gedacht : wat komen zij hier doen...
Toen wij ons eten op hadden zijn wij snel weer vertrokken.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
Het eten was zoals gewoonlijk uitstekend!
Bediening zeer correct en persoonlijk.
Hier voel je je echt een gast. Ook onze gasten waren zeer tevreden. en vonden dit voor herhaling vatbaar.
HansStassen .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2012
De met zorg samengestelde gerechten zijn van zeer hoge kwaliteit. Vaak verrassende combinaties die met het seizoen wisselen. De wijnkaart laat mooie bijpassende wijnen zien, de wijnarrangementen worden perfect afgestemd op de menu's. De bediening is vriendelijk en correct en de ambiance is sfeervol en rustig. Een regelrechte aanrader!