Bokes

Platielstraat 7 6211 GV Maastricht Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

rikwiegel W.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Cees M.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Lekker gegeten, prijs/kwaliteit verhouding is goed. Zeer vriendelijke en goede bediening. Korting via IENS was niet doorgekomen maar werd zonder problemen toegepast.
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Goede kwaliteit, vriendelijke bediening. Een aanrader.
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Goede ontvangst, leuke spontane bediening. Gerechten heerlijk.
Peter O.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk eten verzorgd door fijne mensen!
Lilian J.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Vriendelijke en attente bediening. Lekker eten.
Wim en Ria S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
erg genoten
Heer en mevrouw H.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Genoten van de plek en het eten.
Mary D.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Prima gegeten. Gezellige ambiance. Vriendelijk personee
Gerdien D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Met de hightea bon van gift4you heb ik hier met een vriendin genoten van een heerlijke hightea. Afwisselende gerechten en ruim voldoende qua hoeveelheid.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Na een dag gewinkeld te hebben, zijn we gaan eten in dit gezellige restaurant. We komen hier wel vaker en weten dat het eten er erg lekker is voor een leuke prijs en de sfeer is gemoedelijk en rustig is. Dit is een restaurant waar je terug komt als je er eenmaal gegeten hebt. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Let goed op de klanten en reageert meteen als je wat wilt vragen. We hebben hier heerlijk gegeten en bevelen het aan iedereen aan om te gaan eten.
Jan Willem D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Gezellig restaurant vlakbij het Vrijthof. Een combinatie van strak en modern qua inrichting. Personeel jong maar ervaren en bovenal vriendelijk enthousiast. Beperkte keuze door Gift for You bon maar met de mogelijkheden helemaal niets mis. Eten liet niet lang op zich wachten. Borden mooi opgemaakt en gepresenteerd met heldere en bekwame uitleg. Smaak algemeen prima. We hebben er goed gegeten!
Jan Willem D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Een smal en diep restaurant met strakke maar ook knusvolle hoekjes. Personeel jong maar vriendelijk en vooral enthousiast. Eten liet niet lang op zich wachten. Borden mooi opgemaakt en gepresenteerd met heldere en duidelijke uitleg. De smaak was prima.
Anique A.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Gezellig restaurant met goede kaart. Helaas schort t nogal aan de executie. De voorgerechten waren prima maar de kalfsoester was "te gaar" en droog, de saus te dun. Het trio van wild was juist té rosé. Meest irritante was de te directe feedback op wat en hoeveel we aten en we voelden ons verplicht de gratis scropino te nuttigen.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Via Social Deal hier heerlijk gegeten. Ondanks dat het een aangepast menu is, is er keuze genoeg. Vooraf hebben wij een carpaccio en een zalmtartaar gegeten. Beide waren erg vers. Als 2e gerecht hebben we beide een gevulde tomatensoep genomen. dit was als tussengerecht erg lekker en stimuleerde vopor het vervolg. Als hoofdgerecht hebben we een struisvogelbiefstuk met portsaus en kabeljauw met pestosaus genomen. ook deze gerechten waren helemaal top. Als nagerecht een koffie en een tiramisu genomen. Dit alles samen met vooraf een lekker glaasje chardonnay en bij het eten een heerlijke fles Cabetnet Savignon genomen. de bediening is erg attent en vraagt ook of alles naar wens is (maar niet storend). Daarnaast komt de eigenaar ook even langs om een praatje te maken. Kortom: een echte aanrader!
Preuve01 .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Opnieuw met veel plezier hier geweest, wat een gezellig restaurant; goed personeel dat de gerechten keurig presenteert, heerlijke seizoensgerechten en oprecht aandacht voor de gasten. Ik vind de smaak keuzes in de keuken erg lekker, niet te veel poespas, gewoon oprechte gezonde keuzes zonder te veel sauzen. Ik vind het echt een restaurant dat mee gaat met de seizoenen. Voor ons is dit een top restaurant.
pvalkier V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
De aardappelsoep vooraf was compleet smakeloos en het brood teveel aangebrand en daardoor bitter.
Het (vlees)hoofdgerecht was niet origineel van smaak. Het vlees en de groenten waren niet op smaak gebracht en erg flauw.
Het toetje dat uit de oven was een bakje roodfruit met daarop een smakeloos laagje deeg.
De Rioja wijn was aardig, maar veel te duur.
Samengevat: Matige prijs-kwaliteitverhouding en kleurloos eten.
Voor mij absoluut geen terugkomer.
A G.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Wat een prettige, persoonlijke bediening! Terwijl wij niet uit het zuiden kwamen :). We hebben een prima driegangenmenu genomen en kregen tussendoor een heerlijk Italiaans drankje. Zeer attente ober die tussendoor vroeg of we wilden wachten of juist tempo wilden maken.
Trudi53 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Met de Bongobon, High Tea genuttigd bij Bokes. Fantastisch. Mochten we weer eens in Zuid Limburg zijn dan zullen we ook zeker eens een diner gaan proberen.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant. Op advies van de eigenaar vooraf een heerlijke oosterse hamburger gegeten waarbij een salade met een heerlijke dressing werd geserveerd. Deze was voortreffelijk. Daarna heeft mijn vrouw een trio van vis genomen (Scampi's, mosselen en gepocheerde kabeljauw). Dit was een voortreffelijke combinatie en erg lekker. Ik zelf heb een lekkere tournedos met friet genomen. Het geheel hebben we met een heerlijke Tiramisukoffie en een chocoladekoffie afgesloten. Al met al weer een heerlijke en gezellige avond gehad. De bediening is voortreffelijk en vraagt ook of het volgende gerecht al door kan of dat je nog even wil wachten. Zo zie je het graag. Prima service. Een echte aanrader als je in Maastricht bent!