Bokes

Maandag t/m zondag 12.00 - 22.00 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Huisdieren welkom , Wi-Fi
9,2

Jouw recensie over het restaurant Bokes

Christine V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Prima lekker gegeten en leuke bediening!!
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Bedienend personeel was zeer vriendelijk, behulpzaam en vol kennis van de kaart.
Eten was heerlijk, met veel lekkere opties. Ook goede flexibiliteit geboden voor onze kinderen. En bonus 20% korting, omdat we via iens hadden besteld! Super avond dus!
Natasja C.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Vriendelijk personeel, lekker eten en even genoten van elkaar zonder kinderen.
Bedankt voor uw leuke recensie.
jan T.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Lekkere asperges, goede bediening en prettige sfeer
Bedankt voor de leuke reactie hoop dat u nog een mooie avond gehad heeft gr mark pastoor
Carola V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Een mooie avond in Maatsricht. Er was enige paniek in de meterkast twee meter achter ons, maar dat deed niets af aan het lekkere eten en de attente bediening. Bedankt!
Geerke B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Prima gegeten in een leuke atmosfeer
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Cozy adresje voor een snelle lunch. Originele presentatie van de dagsoep, aangenaam van smaak.
Ingrid W.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
mijn vrienden waren blij met mijn keuze: eten, sfeer, prijs, alles was prima
Jef V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Weer is bij Bokes gegeten werkelijk wat een goede ontvangt en geweldig eten voor die prijs .top eten en vriendelijke bediening bedankt weer voor de prettige avond
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Ik snap niet zo goed waarom Bokus zo'n hoge recensie heeft. Het voorgerecht was lekker, maar het hoofdgerecht viel erg tegen. En het is best aan de prijs.. Bediening wel goed!
Jolenta E.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Leuke attente bediening, eten prima. Leuk menuutje met leuke prijs. Misschien een kacheltje op het terras tijdens de koelere dagen?
johan T.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Zeer vriendelijk, lekker en echt een aanrader!
Nick V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Bediening was zeer snel, behulpzaam en uitermate vriendelijk!
Zef A.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Prima restaurant nabij het Vrijthof, prijs/kwaliteit is goed.
AJC M.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Wij kozen het "hapjes" menu, dus diverse kleinere voorgerechten en twee kleinere hoofdgerechten. Allemaal met een eigen smaak, leuk gepresenteerd. Daarbij een goed wijnadvies (er wordt geen wijnarrangement aangeboden) van de vriendelijke en adequate bediening. Het restaurant is niet groot dus zeker reserveren.
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Prmia restaurant, heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Ik vond het alleen wat fris, net niet helemaal comfortabel qua temperatuur.
Rene E.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
erg gezellige sfeer, gezellige
bediening en mooie overzichtelijke kaart. aanrader! wij hebben het 3 gangenmenu gekozen. geen spijt van gehad.
henk M.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Top gerechten aan scherpe prijs en zeker voldoende.
Zeer vriendelijke bediening.
Tonny F.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Uitgekozen via recensies op Iens en hun menukaart! De gerechten daarop spraken ons zeer aan en ze hebben ons niet teleurgesteld :-) We werden hartelijk ontvangen, en zijn begonnen met thee, geserveerd in schattige potjes, op het terras buiten. Lekker even bijkomen in een gezellig straatje. Daarna binnen een knus tafeltje uitgezocht en werd ons een heerlijk aperitief aangeboden. Na het lekkere brood met smeersel hebben we als voorgerecht de spies scampi en de trio van Coquille genomen, lekker licht begonnen, maar wat was dat smaakvol zeg, heerlijk! Wat een goed begin. Toen we daarmee klaar waren kwam de ober langs om ons te verblijden met een glaasje scroppino. Als hoofdgerecht hebben we de vegetarische tagliatelle met paddenstoelen en de tagliatelle met scampi genomen. En wederom was het voortreffelijk, alles heerlijk op smaak gebracht, het bord uiteraard helemaal leeg, wat een weelde en genot! We zaten toen al vol, maar komen zeker terug om al het andere lekkers van hun te gaan proeven.
Selene V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Prima ontvangst bij Bokes. Leuke, warme zaak en attent personeel. Onze koffie werd met zorg geserveerd, inclusief een aantal lekkernijen. Leuk, weer eens wat anders dan een koekje in een celofaantje. Daarna twee salades besteld. De salade met gamba’s was lekker, goed aangekleed maar wel wat karig mt de gamba’s. In een van de gamba’s zat het darmkanaal nog, jammer maar kan gebeuren. De salade Oosterse kip was een aanfluiting; smaakloze dressing, sla, komkommer, een stu’ of 5 cashewnoten en 6 stukjes droge kip. Niks Oosters aan te bekennen. Jammer van de tegenvallende salade, anders had zbokes zeker weten hoger gescoord.