Bokes

Platielstraat 7 6211 GV Maastricht Nederland Kaart

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

Maandag t/m zondag 12.00 - 22.00 uur

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Huisdieren welkom , Wi-Fi
9,2

Jouw recensie over het restaurant Bokes

Jolenta E.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Leuke attente bediening, eten prima. Leuk menuutje met leuke prijs. Misschien een kacheltje op het terras tijdens de koelere dagen?
johan T.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Zeer vriendelijk, lekker en echt een aanrader!
Nick V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Bediening was zeer snel, behulpzaam en uitermate vriendelijk!
Zef A.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Prima restaurant nabij het Vrijthof, prijs/kwaliteit is goed.
AJC M.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Wij kozen het "hapjes" menu, dus diverse kleinere voorgerechten en twee kleinere hoofdgerechten. Allemaal met een eigen smaak, leuk gepresenteerd. Daarbij een goed wijnadvies (er wordt geen wijnarrangement aangeboden) van de vriendelijke en adequate bediening. Het restaurant is niet groot dus zeker reserveren.
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Prmia restaurant, heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Ik vond het alleen wat fris, net niet helemaal comfortabel qua temperatuur.
Rene E.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
erg gezellige sfeer, gezellige
bediening en mooie overzichtelijke kaart. aanrader! wij hebben het 3 gangenmenu gekozen. geen spijt van gehad.
henk M.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Top gerechten aan scherpe prijs en zeker voldoende.
Zeer vriendelijke bediening.
Tonny F.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Uitgekozen via recensies op Iens en hun menukaart! De gerechten daarop spraken ons zeer aan en ze hebben ons niet teleurgesteld :-) We werden hartelijk ontvangen, en zijn begonnen met thee, geserveerd in schattige potjes, op het terras buiten. Lekker even bijkomen in een gezellig straatje. Daarna binnen een knus tafeltje uitgezocht en werd ons een heerlijk aperitief aangeboden. Na het lekkere brood met smeersel hebben we als voorgerecht de spies scampi en de trio van Coquille genomen, lekker licht begonnen, maar wat was dat smaakvol zeg, heerlijk! Wat een goed begin. Toen we daarmee klaar waren kwam de ober langs om ons te verblijden met een glaasje scroppino. Als hoofdgerecht hebben we de vegetarische tagliatelle met paddenstoelen en de tagliatelle met scampi genomen. En wederom was het voortreffelijk, alles heerlijk op smaak gebracht, het bord uiteraard helemaal leeg, wat een weelde en genot! We zaten toen al vol, maar komen zeker terug om al het andere lekkers van hun te gaan proeven.
Selene V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Prima ontvangst bij Bokes. Leuke, warme zaak en attent personeel. Onze koffie werd met zorg geserveerd, inclusief een aantal lekkernijen. Leuk, weer eens wat anders dan een koekje in een celofaantje. Daarna twee salades besteld. De salade met gamba’s was lekker, goed aangekleed maar wel wat karig mt de gamba’s. In een van de gamba’s zat het darmkanaal nog, jammer maar kan gebeuren. De salade Oosterse kip was een aanfluiting; smaakloze dressing, sla, komkommer, een stu’ of 5 cashewnoten en 6 stukjes droge kip. Niks Oosters aan te bekennen. Jammer van de tegenvallende salade, anders had zbokes zeker weten hoger gescoord.
Johan C.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
heerlijke avond, super eten en bediening
Astrid M.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Een heerlijk kerstmenu gehad. De porties waren goed. Het was heel fijn dat je evt. Ook a la Carter kon eten. Zeer vriendelijke bediening. Ze vroegen wanneer je de volgende gang wilde eten.
Mario S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Vanavond heerlijk gegeten. Mooie opmaak van het bord, lekkere producten en juiste porties. Snelle bediening in een goede sfeer. Kortom, wat een leuk restaurant!
Anna D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
uiensoep was lekker.hoofdgerecht was minder we hadden idee dat bij salade bokes met wildberedingen met kant en klaar cq diepvriesproducten werd gewerkt.bedining corect.wijn lekker.
Carine H.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
3de keer dat we weekend naar Maastricht komen en 3de keer dat we bij bokes gaan eten we zijn weer ontvangen zoals koningen volgend jaar zeker terug!!!!
MaestroPierro M.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk gegeten gisteravond!
Meindert J.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Zowel voorgerecht als hoofdgerecht goed verzorgd en prima van smaak. Prettige en attente bediening.
Als een dame blanche op de kaart staat met de vermelding met warme chocoladesaus verwacht je dat die bij het serveren ook warm is
Margot N.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijke avond!
Karlijn J.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten! De diverse soorten wild waren goed bereid en de bijgerechten pasten er prima bij. Bediening was vriendelijk en behulpzaam. Wij komen nog eens terug.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Mijn vrouw heeft gebruik gemaakt van het dagmenu en ik heb a la carte gegeten. Alle gerechten zijn erg lekker en alles is vers. Vanaf volgende week is er een nieuwe kaart en de eigenaar heeft deze vol trots laten zien. Wij hebben al wat mogen proeven van deze kaart en ik kan je melden: het is heerlijk. Men geeft je alle tijd om rustig te eten en als je even wilt wachten tot het volgende gerecht is dat absoluut geen probleem. Dit restaurant is echt een toppertje.