Bokes

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Anique A.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Gezellig restaurant met goede kaart. Helaas schort t nogal aan de executie. De voorgerechten waren prima maar de kalfsoester was "te gaar" en droog, de saus te dun. Het trio van wild was juist té rosé. Meest irritante was de te directe feedback op wat en hoeveel we aten en we voelden ons verplicht de gratis scropino te nuttigen.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Via Social Deal hier heerlijk gegeten. Ondanks dat het een aangepast menu is, is er keuze genoeg. Vooraf hebben wij een carpaccio en een zalmtartaar gegeten. Beide waren erg vers. Als 2e gerecht hebben we beide een gevulde tomatensoep genomen. dit was als tussengerecht erg lekker en stimuleerde vopor het vervolg. Als hoofdgerecht hebben we een struisvogelbiefstuk met portsaus en kabeljauw met pestosaus genomen. ook deze gerechten waren helemaal top. Als nagerecht een koffie en een tiramisu genomen. Dit alles samen met vooraf een lekker glaasje chardonnay en bij het eten een heerlijke fles Cabetnet Savignon genomen. de bediening is erg attent en vraagt ook of alles naar wens is (maar niet storend). Daarnaast komt de eigenaar ook even langs om een praatje te maken. Kortom: een echte aanrader!
Preuve01 .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Opnieuw met veel plezier hier geweest, wat een gezellig restaurant; goed personeel dat de gerechten keurig presenteert, heerlijke seizoensgerechten en oprecht aandacht voor de gasten. Ik vind de smaak keuzes in de keuken erg lekker, niet te veel poespas, gewoon oprechte gezonde keuzes zonder te veel sauzen. Ik vind het echt een restaurant dat mee gaat met de seizoenen. Voor ons is dit een top restaurant.
Pvalkier .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
De aardappelsoep vooraf was compleet smakeloos en het brood teveel aangebrand en daardoor bitter.
Het (vlees)hoofdgerecht was niet origineel van smaak. Het vlees en de groenten waren niet op smaak gebracht en erg flauw.
Het toetje dat uit de oven was een bakje roodfruit met daarop een smakeloos laagje deeg.
De Rioja wijn was aardig, maar veel te duur.
Samengevat: Matige prijs-kwaliteitverhouding en kleurloos eten.
Voor mij absoluut geen terugkomer.
Annemies G.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Wat een prettige, persoonlijke bediening! Terwijl wij niet uit het zuiden kwamen :). We hebben een prima driegangenmenu genomen en kregen tussendoor een heerlijk Italiaans drankje. Zeer attente ober die tussendoor vroeg of we wilden wachten of juist tempo wilden maken.
Trudi53 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Met de Bongobon, High Tea genuttigd bij Bokes. Fantastisch. Mochten we weer eens in Zuid Limburg zijn dan zullen we ook zeker eens een diner gaan proberen.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant. Op advies van de eigenaar vooraf een heerlijke oosterse hamburger gegeten waarbij een salade met een heerlijke dressing werd geserveerd. Deze was voortreffelijk. Daarna heeft mijn vrouw een trio van vis genomen (Scampi's, mosselen en gepocheerde kabeljauw). Dit was een voortreffelijke combinatie en erg lekker. Ik zelf heb een lekkere tournedos met friet genomen. Het geheel hebben we met een heerlijke Tiramisukoffie en een chocoladekoffie afgesloten. Al met al weer een heerlijke en gezellige avond gehad. De bediening is voortreffelijk en vraagt ook of het volgende gerecht al door kan of dat je nog even wil wachten. Zo zie je het graag. Prima service. Een echte aanrader als je in Maastricht bent!
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Te veel dressing over de salades waardoor je de zalm of carpaccio niet meer proefde. Soepen weinig smaak, zeer lekker brood!
Hoofdgerecht kwam direct na voorgerecht, dat was jammer. Personeel was zeer luidruchtig aanwezig in de keuken
Jenny D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Met 7 man hier gegeten 26 december. Het was redelijk druk en de zaak leek wat onderbemand. De wachttijden waren dan ook iets te lang voor mijn smaak, echter ruimschoots gecompenseerd door zeer attente bediening en een scroppino spoom tussen voor en hoofdgerecht. Ikzelf had als voorgerechtje van het kerstmenu het trio van coquilles. De smaak was voortreffelijk, alleen het bestek was wat grof voor de kleine gerechtjes. Ook van mijn gezin niets dan goede reacties.

Als hoofd had ik de tournedos rood besteld. Er was eerst wat verwarring doordat de bediening zich meldde met een 'doorbakken' tournedos, terwijl niemand dat besteld had. Dit werd echter snel gecorrigeerd en leek op een communicatiefout te berusten, de tournedos was namelijk perfect naar mijn smaak. Als een liefhebber van krokante frietjes (lekkere mayonaise!) kwam ik ook daar aan mijn trekken, en als afsluitertje een degelijk kaasplankje, de kaasjes werden netjes toegelicht. Om de avond helemaal geweldig te maken waren zowel de witte als de rode huiswijn (uit mijn hoofd heb ik de sauvignon(?) en merlot gehad) hartstikke lekker.

Alhoewel de bediening uit studenten lijkt te bestaan is dat aan hun attitude en professionaliteit niet direct te merken (misschien studenten van de hotelschool?), er zijn geen fouten gemaakt (op de kleine communicatiemisser na) en hebben we een fantastisch diner gehad, voor een heel schappelijke prijs, zeker op deze ideale locatie.

Kortom: een absolute aanrader!
Hugo P.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
We waren op zoek naar een restaurant waar we de dinercadeaukaart konden gebruiken en kwamen bij Bokes terecht. Gezellige restaurantje met een leuke aankleding. Bediening was druk en aanwezig, dat maakte het ook wel gezellig. Het eten liet een beetje aan de wens over: weinig vlees in het vleesstofje, de biefstuk was ok maar niet om over naar huis te schrijven. Al met al ok, maar zou er niet terug gaan.
Marloes B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
We hebben dit keer geluncht bij Bokes en zoals altijd was dat een heerlijk ontspannen ervaring. De eigenaar, Mark, is altijd erg opgewerkt, alert en in voor een gezellig praatje. Nooit hoef je te vragen of je glas mag worden bijgevuld, gastvrijheid is hier vanzelfsprekend. De porties qua eten zijn 's avonds soms wat aan de ruime kant, maar voor de lunch was het dit keer echt perfect, zeker na een ochtend flink shoppen!
Jeroen F.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
Gisteren uit eten geweest bij Bokes in Maastricht. Heerlijk weer dus een half uurtje later aangeschoven dan gereserveerd maar daarvoor wel een tafel buiten gekregen. Twee personeelsleden die buiten serveerden op een bijzonder aangename ongedwongen wijze maar met snelheid en finesse.Alles was beschikbaar en zelfs op het laatste moment nog wisselen van gerecht was geen enkel probleem. De fles met krnwtr werd gratis geserveerd en spa blauw had men niet eens.Gewoon weg simpel en geweldig. We hadden een vier gangen menu en kregen tussen door nog een klein bolletje citroenijs in witte mouserende wijn. Er was aandacht besteed aan het eten hoewel de maaltijden redelijk standaard waren. Gewoon lekker eten in ede echte Maastrichtse bourgondische sfeer.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Vandaag samen met mijn vriendin bij Bokes in Maastricht gegeten. We hadden nog een diner cadeaucard, van het aanbod in Maastricht leek dit restaurant ons het leukst. Wat betreft eten hebben we allebei een verschillende ervaring gehad. We kozen allebei voor het menu (3 gangen voor 30 euro, inclusief amuse van het huis). Ik ging voor vlees, mijn vriendin voor vis. Ik kreeg vooraf salade met ossenhaas in sojasaus, verrukkelijk! Mijn vriendin had een nogal saaie salade, met 2 gamba's, een kreeftenbisque en een garnalenkroket. De kroket was het meest smaakvol, dat was veelzeggend over het voorgerecht. Als hoofdgerecht kregen we entrecote en slibtongetjes geserveerd, wederom was het vlees veel beter van smaak dan de vis. Het nagerecht, een carameltaartje met ijs en slagroom was prima. Kortom, wat betreft het eten een behoorlijk verschil. Waar ik prima heb gegeten, waren de visgerechten van mijn vriendin erg gewoon en niet bijzonder smaakvol. Het personeel is wel enorm enthousiast en gastvrij, ze denken echt mee met de gast. Wil je een bepaald ingredient van een gerecht niet dan doen ze daar absoluut niet moeilijk over en serveren ze een aangepast gerecht. Het restaurant is sfeervol ingericht. We hebben een leuke avond in restaurant Bokes gehad, maar van het eten hadden we stiekem wat meer verwacht.
Karin259 .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2015
Vandaag een heerlijke hight tea bij Bokes in Maastricht gehad.
Het was heel erg lekker en er was genoeg voor iedereen.
Alles is vers en handgemaakt, bediening super vriendelijk en erg behulpzaam.
Leuk knus tentje.
Echt een aanrader!!
Pipamajo B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2015
Een high tea ban bongo gehad bij Bokes
Het begon met 2 sandwiches waarvan een met echt vieze smeerkaas.
Het kopje soep smaakte naar niks
Een scone met jam die redelijk smaakte.
Het stukje quiche smaakte ook naar niks
Het appeltaartje was heel matig.Het minimale tiramisu was prima
De 2 truffelchocolaatjes waren smerig
Bovendien was het heel weinig.
De bediening is een keer aan tafel geweest
Het decor krijgt een 3 omdat het verlopen uitziet en je overal op de muren in het groot ""bokes"ziet staan.
Het was met afstand de slechtste high tea ooit
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Gisterenavond een heerlijk hoofdgerecht gegeten met ons tweetjes.
Zalm en lamskoteletjes Alles was naar wens.
De bediening was heel vriendelijk.
Alles was heel goed!
Sonja27divo .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Ik had mijn beste vriendin een High Tea kado gedaan en we hadden gereserveerd bij Bokes, jammer genoeg viel die heel erg tegen. Ten eerste heel lang moeten wachten (okè... dat kan gebeuren op een zaterdag) we hadden inmiddels wel al een kannetje (2 kopjes) thee gekregen. Na bijna 3 kwartier en na vragen of het nog lang duurde kregen we eindelijk een klein soepje in een glaasje wat prima smaakte, daarna kwam de High tea toren.......3 sandwiches die erg uitgedroogd waren en waarvan de eerste met parmaham was die behoorlijk droog was, de 2de was met een soort kaas/kruidenboter, ik pakte de sandwich vast en voelde gelijk dat er iets in zat, na hem geopend te hebben zat er een hele dikke knobbel harde boter in (net zo groot als een dikke knikker), de derde sandwich was met een soort vis spread, leek meer iets uit een potje dan zelf gemaakt. De scone was lekker, jammer van de slagroom uit spuitbus (zakte snel in elkaar). De kleine quiche was erg flauw, koud en nat van binnen. Het kleine appeltaartje en de tiramisu konden er wel mee door. Ik ben een chocolade liefhebber maar de laatste 2 kleine
bonbonnetjes vond ik niks lekkers in mijn mond. Wat me behoorlijk stoorde was dat ze tussendoor niet eens zijn komen vragen of we nog voorzien waren van thee (dit hebben we zelf moeten vragen) en toen we opstonden en zeiden dat we er vandoor gingen kwam een jongen van de bediening op ons af en vroeg of alles naar wens was geweest, niet dus..... zeiden we op een nette manier en hebben uitgelegd waarom en dat we betere High tea`s hebben gehad, hij was een beetje verslagen, had ik dat geweten zei hij toen. Voor ons dus geen High tea meer bij Bokes!!
Paul E.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Heerlijk geluncht met z'n tweetjes op een zaterdagmiddag. Personeel uiterst vriendelijk en gaf ons ruim de tijd voor de maaltijd. Eten is erg goed, een aanrader. Leuke locatie ook, midden in het centrum. Al met al een fijne ervaring...
Dennis87 .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2014
Gisteravond met 2 personen gegeten op het terras bij Bokes. Zalm was erg lekker, echter in de salade van partner een lang haar! Erg jammer, uiteraard wel nieuwe bestelling gekregen. Echter tijdens het betalen hadden ze hier wel rekening mee mogen houden m.i. Verder niet direct speciaal.
K V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2014
Reeds diverse keren voor de lunch in Bokes geweest. Diverse maaltijd salades gegeten, deze waren altijd zeer smaakvol met verse ingrediënten. Nette bediening.