Boka Bizarra Beach

Nollehoofd 5 4384 Vlissingen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Boka Bizarra Beach

Tegr .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Om onze vakantie af te sluiten dachten wij heerlijk te eten op een top locatie. Lokatie is geweldige, jammer dat we dat niet kunnen zeggen over het diner, wijn was heerlijk.
Mijn warmer voorgercht duo van garnaal mossel was koud, Mijn lamsrack was een groot lomp stuk vlees totally over done. Van mijn partner de ceviche van makreel stug en hard zijn ribeye te gaar en droog. Erg jammer. We hebben dit keurig aan de bediening doorgeven, die overgins heel vriendelijk waren en een drankje werd aangeboden, dat hebben we niet genomen. Zeker van een top lokatie verwacht je goede kwaliteit eten.
HansHub .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Mooi uitzicht en locatie!

Geschikt om even een hapje te eten of een bakje koffie/ aperitief te drinken.

Had er meer van verwacht!
Had wat meer mooiere culinaire gerechten verwacht,
het oog wil ook wat! Het ziet er allemaal wat gewoon uit.

Er zitten meer mogelijkheden in dit restaurant wat niet uitgediept wordt, het is nog een beetje gewone strandtent. Jammer vooral omdat het z'n mooie locatie is.

Net correcte bediening, niet te stijf en niet te los!
Eline J.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Gezellig restaurant aan het einde van de boulevard met een geweldig uitzicht over de Westerschelde. 180 graden om te zien, want mijn vriendin en ik zitten bij de terras, om de schepen te bewonderen. (Gelukkig dat wij zijn niet binnen, die vond ik heel somber decor, liever lichte sfeer met decor)
Menu: Zeebaarsfilet met een witte wijnsaus, met tomaat, olijven, ui en basilicum. Die smaken heel goed en mooie versiering als kunst. Dessert: Tompouce met duindoornijs en karamel-babbelaarsaus: heel verrassing met een leuke versiering... Prima ! Als ik weer naar Vlissingen ga reizen, dan kom ik zeker naar Boka Bizarra Beach, liever met mooie weer, dan zitten we lekker in terras.. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding ! Goede smaakvolle !! En lekker wijn !!
Anton D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Lekker geluncht! De service was prima en de lauwwarme brie gedrapeerd over tomaat met pest en zeeuwse grilspek smaakte voortreffelijk op een heerlijk vers broodje met nog wat eikenblad erbij. Zeker met een vers getapte La Chouffe was goed toeven aan de monding van de Westerschelde.
TY 5.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Gezellig restaurant aan het einde van de boulevard met een geweldig uitzicht over de Westerschelde, zeker bij zonsondergang. We zijn hier al een paar keer eerder geweest en dat was reden om weer naar Vlissingen te rijden.

Menukaart met voldoende keuze en mooie gerechten. We begonnen met soep van geroosterde tomaat en venkel en kozen als hoofdgerecht de rib-eten en de maiskip. Het dessert bestond uit een parfait van witte chocolade en kokos. We hebben dan ook heerlijk gegeten. De bediening was minder ervaren, maar wel vriendelijk.

In het weekend is er livemuziek in het ondergelegen restaurant. Doordat het volume aan de harde kant stond vonden wij dit storend. Voor ons betekent dit dat we in de weekenden helaas op zoek moeten gaan naar een ander restaurant.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Geweldig leuke zaak op een hele mooie locatie met uitzicht over de Westerschelde.

Altijd een locatie in Vlissingen om gezellig met vrienden een middagje of een avond te verblijven. Mooie menukaart, goede gerechten en relaxte sfeer.

Toen wij er waren was er live muziek waarbij 2 geweldige gasten / zangeressen uit het publiek mee gingen zingen met de live zangers - topsfeer en we hadden nog wel een paar uur kunnen blijven zitten.

Een aanrader!

Robert D.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Even een erwtensoepje met roggebrood en Zeeuws spek als lunch. Een zeer royaal bord vol met gloeiend hete soep - rijk van smaak, mooie dikke structuur en goed aangevuld met varkensvlees en rookworst. Prima, heb vers te malen peper of zout niet toegevoegd. Helemaal in balans - een voortreffelijk gerecht voor vijfeneenhalve euro. Vriendelijke bediening en fenomenaal uitzicht. Bij Pantha Rei op de begane grond.
René B.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Afgelopen donderdag hier gegeten, voor de eerste keer, gelegen op de eerste verdieping boven een beroemde strandtent in Vlissingen op het einde van de Boulevard. Een welkome aanvulling van de betere zaken waar je in Vlissingen kan eten en dat zijn er niet zo heel veel...HEERLIJK brood! 'Land en Sea' een spies met ossenhaas en grote scampis(ontdarmt!), beurre blanc en een HEERLIJK smaakvol groente bouquet !! Echt een aanrader afgezien van de unieke plek ! MOSSEL kroketjes en garnalen kroketjes heerlijk op smaak, en dat is een kunst !!!
Heel Belgie pronkt ermee, maar hier zijn ze echt goed. GA eten.
Zeer goede prijs kwaliteit verhouding !! Goede smaakvolle niet te dure wijnen. Enfin,, Doen ! Want ik ga er er volgende week weer heen, wanneer we er zijn.
Erika S.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2014
Warm en toch open interieur met een weids uitzicht.
Kleine kaart, maar heerlijke gerechten. Vriendelijk personeel.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Ghost1966 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
Op bezoek in Vlissingen een wandeling langs boulevard en strand gemaakt. Ik belandde bij Boka Bizarra Beach voor de lunch. Het uitzicht is werkelijk fenomenaal. De schepen varen bijna langs je tafel.
Ik heb een glas witte wijn besteld met garnalenkroketten. Het gerecht was heerlijk, 2 kroketten met groene mayonaise en lekker bruin brood en een salade. Volgens de kaart waren de kroketten huisgemaakt, en dat geloof ik, want de kroketten waren zeker niet de standaardkroketten uit een zak. De dressing over de salade was heerlijk, er zat iets van citroen in, maar niet te overheersend.
Al met al een heerlijk lunchgerecht op een prachtige plek.
Het meisje in de bediening was hartelijk en opmerkzaam. Puntje van aandacht: haar eigen lunch gebruikte ze achter de bar en haar collega die kwam assisteren ging met tas en al achter de bar eerst koffie voor haarzelf pakken. Komt een beetje raar over op de gasten.
Henk1950 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2013
180 graden zeezicht! Op de Nollepier. Unieke locatie in een mooi nieuw gebouw. Jammer alleen dat er geen kraanwater werd aangeboden. De kwaliteit van de gerechten was wisselend. Het toetje was erg lekker.