Bojo

Lange Leidsedwarsstraat 49 1017 Amsterdam Nederland Kaart
31-206227434

Over het restaurant Bojo

Nadat Bob en John mijlenlange tochten met de Holland Amerika Lijn hadden gemaakt, brachten zij het beste van de Indonesische keuken naar Amsterdam. Ze openden restaurant Bojo, waar veel gasten genoten van de authentieke gerechten. Ruim 40 jaar na de opening is Bojo nog steeds een begrip in Amsterdam. Het opvallende interieur, het gezellige terras, de vriendelijke bediening en de traditionele kaart, het wordt een bezoek om nooit te vergeten.

Meer informatie over restaurant Bojo

• : Parkeerplaats

Maandag t/m zondag 16:00 - 00:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning

Jouw recensie over het restaurant Bojo

Ben S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Erna O.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Heerlijk eten, niet duur, vlotte en vriendelijke bediening. Alles wat je wenst al je uit eten gaat!
Nanneke D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
We waren al jaren niet meer bij Bojo geweest, terwijl we er vroeger vaak kwamen. Zo gaan die dingen soms maar nu waren we weer eens in de buurt en wij verheugden ons op een goed weerzien.
Wat een teleurstelling. De emping op de gado gado was vet en slecht gebakken, de extra emping die we besteld hadden werd niet geserveerd maar daar waren we nu natuurlijk niet rouwig om. De gado gado was eigenlijk alleen maar boontjes, tauge en pindasaus en de sate lam was taai, de sate kip vrij smakeloos.
We kregen de indruk dat er een nieuwe eigenaar is, die de kwaliteit van vroeger niet heeft kunnen handhaven. Jammer.
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Na een bioscoopbezoek besloten we even een hapje wezen eten bij BoJo.
Het was zeker niet het eerste bezoek. De combinatie van Indonesische / Jordanese sfeer is heerlijk gemoedelijk.
De gerechten zijn elke keer weer verrassend lekker. Vooraf hadden we pangsit en als hoofdgerecht Nasi Rames Speciaal. De wachttijd tussen voor- en hoofdgerecht was deze keer wat lang, terwijl het restaurant niet heel vol zat. Als nagerecht besloten we de pisang goreng en spekkoek te nemen, met koffie. Prima keuze en uitstekende prijs/kwalitieitverhouding: Twee personen voor/hoofd/na incl consumpties nog geen EUR 65,-
Eva T.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Kwaliteit van de nasi rames serieus slecht. Vlees was oud, taai en smaakloos. Ik was beter gewend, maar wel tien jaar geleden.
Ruud K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Niets op aan te merken.
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Gezellig, eenvoudig, lekker eten.
Soepina S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Was leuk ingericht en het eten was lekker, maar ik ben in 2001 voor het laatst geweest en toen vond ik het eten iets lekkerder.
Misschien was er nu een andere kok.
Anke K.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Heel lieve bediening, snelle service, heerlijk eten. Thuiskomen na 28 jaar!
René J.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Een lekker, recht toe recht aan gelegenheid zonder overbodige opsmuk. Je komt er er om lekker te eten, punt. De sfeer is gemoedelijk en ongedwongen. Je wordt er niet als een klant maar als een oude bekende behandeld en dat geeft een welkom gevoel. Verwacht geen uitgebreide kaart maar je hebt ook meer aan een beperkte keuze die van goede kwaliteit is. Aanbeveling; De Sateh Special is subliem. Maar neem deze dan wel met Lontong voor het originele Indische gevoel. Te lang geleden dat ik/we er geweest zijn.
Betty V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Het eten was heerlijk, de bediening erg aardig, en je zit in een autenthieke Indonesische sfeer. Wij waren naar 'de Stille kracht' van Couperus geweest, in de Stads Schouwburg en dit was een mooie aansluitende afsluiting.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Leuk, lekker en goed restaurant. Leuke inrichting en heerlijk eten. Kost bij niets! Gezellig en professioneel personeel. De gado gado en die vega sate zijn heerlijk. Probeer ook een het Bintang bier of de chardonnay.
Bas I.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Leuk restaurant en attent personeel. Het enige minpuntje was dat de sperziebonen te lang hadden gekookt en er daardoor voor mij niet zo appetijtelijk uitzagen.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Supertent! Goed eten, leuk personeel en mooie ligging. Alles is zoals het moet zijn en wat je er van mag verwachten. Zeer geschikt voor vegetariërs.
Betty N.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Gezellig, goede locatie, goede bediening, eten stond snel op tafel, maar niet meer zo lekker als vroeger. Boontjes waren overgaar, inktvis veel te pittig, gehakt in de loempia, rest van het eten wat smaakloos, niet de Indische smaak die het vroeger had. Teveel concessies gedaan aan toeristen? Jammer!
Pascal D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Altijd lekker eten en niet duur. Duurste gerecht is 17.50. Kom er al meer dan 25 jaar... logisch.
Danielle N.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Ik had meer verwacht van het eten, ik had een rijsttafel, dus verwacht ik ook echte typische Indonesische gerechten, maar boontjes en stoofvlees kan ik thuis ook klaarmaken, het eten lag allemaal op 1 bord, beetje slordig bij elkaar, spijtig maar geen aanrader!
Martine R.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
We waren er letterlijk en figuurlijk vol van. Gezellige sfeer. Goed eten. Aanrader
Mascha S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017