Bojo

Lange Leidsedwarsstraat 49 1017 Amsterdam Nederland Kaart
31-206227434

Over het restaurant Bojo

Nadat Bob en John mijlenlange tochten met de Holland Amerika Lijn hadden gemaakt, brachten zij het beste van de Indonesische keuken naar Amsterdam. Ze openden restaurant Bojo, waar veel gasten genoten van de authentieke gerechten. Ruim 40 jaar na de opening is Bojo nog steeds een begrip in Amsterdam. Het opvallende interieur, het gezellige terras, de vriendelijke bediening en de traditionele kaart, het wordt een bezoek om nooit te vergeten.

Meer informatie over restaurant Bojo

• : Parkeerplaats

Maandag t/m zondag 16:00 - 00:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Terras
9,1

Jouw recensie over het restaurant Bojo

Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Leuk, lekker en goed restaurant. Leuke inrichting en heerlijk eten. Kost bij niets! Gezellig en professioneel personeel. De gado gado en die vega sate zijn heerlijk. Probeer ook een het Bintang bier of de chardonnay.
Bas I.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Leuk restaurant en attent personeel. Het enige minpuntje was dat de sperziebonen te lang hadden gekookt en er daardoor voor mij niet zo appetijtelijk uitzagen.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Supertent! Goed eten, leuk personeel en mooie ligging. Alles is zoals het moet zijn en wat je er van mag verwachten. Zeer geschikt voor vegetariërs.
Betty N.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Gezellig, goede locatie, goede bediening, eten stond snel op tafel, maar niet meer zo lekker als vroeger. Boontjes waren overgaar, inktvis veel te pittig, gehakt in de loempia, rest van het eten wat smaakloos, niet de Indische smaak die het vroeger had. Teveel concessies gedaan aan toeristen? Jammer!
Pascal D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Altijd lekker eten en niet duur. Duurste gerecht is 17.50. Kom er al meer dan 25 jaar... logisch.
Danielle N.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Ik had meer verwacht van het eten, ik had een rijsttafel, dus verwacht ik ook echte typische Indonesische gerechten, maar boontjes en stoofvlees kan ik thuis ook klaarmaken, het eten lag allemaal op 1 bord, beetje slordig bij elkaar, spijtig maar geen aanrader!
Martine R.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
We waren er letterlijk en figuurlijk vol van. Gezellige sfeer. Goed eten. Aanrader
Mascha S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Gezellig en erg lekker
Elizabeth J.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Great experience
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Wij kwamen hier vanwege de hoogste rating op IENS voor een Indonesisch restaurant in Amsterdam, maar vonden het eten heel matig. Er zijn heel veel betere Indonesische restaurants in de stad. Misschien wordt de IENS rating nogal (positief) beïnvloed door veel toeristenbezoekers, die nooit eerder Indonesisch aten? Wel heel aardige en vlotte bediening en prettige atmosfeer. Gerechten in het algemeen te flauw, sommige onderdelen echt niet smakelijk. Sate Babi wel goed. Alleen Indonesische traditionals van matige kwaliteit.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
prima indonesich restaurant, goede kwaliteit, puike bediening
Dik B.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Het was al weer vijf jaar geleden dat ik in Bojo gegeten heb. Het was weer als vanouds: goed. En leuk om de eigenaar Glen weer te zien en te spreken. Ik neem me voor om weer vaker langs te gaan.
joke.terhorst T.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Weer eens heerlijk gegeten bij Bojo. Goede sfeer. Gezellige bediening. Heerlijk eten
Nico S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Het was al weer een tijd geleden dat we bij BoJo hadden gegeten. Het is een echte aanrader. Leuke sfeer, alerte, professionele en snelle bediening. En het eten was heerlijk tegen een heel gunstige prijs! Een echte aanrader.
Niek K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Restaurant(je) bestaat al 100 jaar :-). Door de tijd heen gelukkig weinig veranderd: klein, informeel, bruin/Indonesisch, dicht op elkaar, geweldig eten, vriendelijke bediening, prijs-kwaliteit een 10.
Hoda F.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Eten was lekker, ik heb Ajam kerrie gegeten.
Echt hele gezellige sfeer. Kwaliteit is goed.
Zeker niet duur.
Ik zal zeker weer terug komen.
Glenn K.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Kom al jaren bij BoJo
In mijn jeugd kennis mee gemaakt
Na het stappen kon je daar tot de vroege ochtenduren nog terecht voor een heerlijke maaltijd
Prima restaurant en het eten is er nog altijd goed!
Youssef H.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Ben hier vandaag wezen eten en ik en mijn familie hebben heerlijk gegeten van de indonesische specialiteiten van Bojo. Zeker voor herhaling vatbaar en ook echt een aanrader.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Het eten was lekker en de de kipsate was ook erg lekker. De bediening was erg vriendelijlk maar ik vind toch dat het tijd wordt voor een opknapbeurt voor het interieur.
Bahaa A.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Ik was er afgelopen zaterdag nacht met mijn vrouw, en ik kan u vertellen dat ik had een geweldige maaltijd. Alles is vers en goed gekookt, en ze zijn erg vriendelijk. DANK Bojo