Bojo

Lange Leidsedwarsstraat 49 1017 Amsterdam Nederland Kaart
31-206227434

Over het restaurant Bojo

Nadat Bob en John mijlenlange tochten met de Holland Amerika Lijn hadden gemaakt, brachten zij het beste van de Indonesische keuken naar Amsterdam. Ze openden restaurant Bojo, waar veel gasten genoten van de authentieke gerechten. Ruim 40 jaar na de opening is Bojo nog steeds een begrip in Amsterdam. Het opvallende interieur, het gezellige terras, de vriendelijke bediening en de traditionele kaart, het wordt een bezoek om nooit te vergeten.

Meer informatie over restaurant Bojo

• : Parkeerplaats

Maandag t/m zondag 16:00 - 00:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning

Jouw recensie over het restaurant Bojo

Arthur B.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Erg leuk restaurant. Heerlijke gerechten en gezellige sfeer. Prettige bediening. Sate schotel is een aanrader.
Wij komen bij gelegenheid zeker terug om ook andere gerechten te proberen.
Denice K.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Het eten was niet heet genoeg toen het aan tafel kwam en we moesten best lang wachten. Daarnaast viel de smaak erg tegen. De boontjes waren te zacht en de varkens saté te taai/droog.
Anja R.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Is niet meerde Bojo van vroeger,vond met name de saté erg tegenvallen !
Tanja K.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Na 39 jaar weer binnen gestapt.
Thuiskomen heet dat. Vriendelijke bediening en zalig eten
Vincent S.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Heerlijk gegeten met ons gezin: Nasi kuning, 3 soorten sateh en een gadogado. Dank ook voor de koffie en spekkoek van het huis!
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Lekkere ongecompliceerde Indische hap in een geweldig gezellige 60er jaren omgeving.
Michael D.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Kom al jaren bij BoJo en het is altijd genieten van het eten en de vriendelijke bediening. Zeker nog jaren van genieten!
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Heel goed restaurant lekker eten en heel aardig personeel
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Lekker makan erg gezellig en goede gezellige bediening top.
Erna O.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Heerlijk eten, niet duur, vlotte en vriendelijke bediening. Alles wat je wenst al je uit eten gaat!
Nanneke D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
We waren al jaren niet meer bij Bojo geweest, terwijl we er vroeger vaak kwamen. Zo gaan die dingen soms maar nu waren we weer eens in de buurt en wij verheugden ons op een goed weerzien.
Wat een teleurstelling. De emping op de gado gado was vet en slecht gebakken, de extra emping die we besteld hadden werd niet geserveerd maar daar waren we nu natuurlijk niet rouwig om. De gado gado was eigenlijk alleen maar boontjes, tauge en pindasaus en de sate lam was taai, de sate kip vrij smakeloos.
We kregen de indruk dat er een nieuwe eigenaar is, die de kwaliteit van vroeger niet heeft kunnen handhaven. Jammer.
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Na een bioscoopbezoek besloten we even een hapje wezen eten bij BoJo.
Het was zeker niet het eerste bezoek. De combinatie van Indonesische / Jordanese sfeer is heerlijk gemoedelijk.
De gerechten zijn elke keer weer verrassend lekker. Vooraf hadden we pangsit en als hoofdgerecht Nasi Rames Speciaal. De wachttijd tussen voor- en hoofdgerecht was deze keer wat lang, terwijl het restaurant niet heel vol zat. Als nagerecht besloten we de pisang goreng en spekkoek te nemen, met koffie. Prima keuze en uitstekende prijs/kwalitieitverhouding: Twee personen voor/hoofd/na incl consumpties nog geen EUR 65,-
Eva T.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Kwaliteit van de nasi rames serieus slecht. Vlees was oud, taai en smaakloos. Ik was beter gewend, maar wel tien jaar geleden.
Ruud K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Niets op aan te merken.
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Gezellig, eenvoudig, lekker eten.
Soepina S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Was leuk ingericht en het eten was lekker, maar ik ben in 2001 voor het laatst geweest en toen vond ik het eten iets lekkerder.
Misschien was er nu een andere kok.
Anke K.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Heel lieve bediening, snelle service, heerlijk eten. Thuiskomen na 28 jaar!
René J.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Een lekker, recht toe recht aan gelegenheid zonder overbodige opsmuk. Je komt er er om lekker te eten, punt. De sfeer is gemoedelijk en ongedwongen. Je wordt er niet als een klant maar als een oude bekende behandeld en dat geeft een welkom gevoel. Verwacht geen uitgebreide kaart maar je hebt ook meer aan een beperkte keuze die van goede kwaliteit is. Aanbeveling; De Sateh Special is subliem. Maar neem deze dan wel met Lontong voor het originele Indische gevoel. Te lang geleden dat ik/we er geweest zijn.
Betty V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Het eten was heerlijk, de bediening erg aardig, en je zit in een autenthieke Indonesische sfeer. Wij waren naar 'de Stille kracht' van Couperus geweest, in de Stads Schouwburg en dit was een mooie aansluitende afsluiting.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Leuk, lekker en goed restaurant. Leuke inrichting en heerlijk eten. Kost bij niets! Gezellig en professioneel personeel. De gado gado en die vega sate zijn heerlijk. Probeer ook een het Bintang bier of de chardonnay.