Bohica

Zondag Gesloten
Voordelig
Patty W.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Vanavond met ons gezin uit eten geweest bij Bohica, met een groupon bon. Wat hebben we heerlijk gegeten! Het eten is met passie bereid.
Genoten van de gastvrijheid en de mooie verhalen van de eigenaresse.
Echt een aanrader, wij komen hier zeker terug!
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Wij hebben hier op een mooie nazomeravond op het terras gezeten op het mooie Muzenplein en genoten van allemaal verschillende Libanese hapjes. Vooral de aubergine met tomatensaus, de kebbeh met gehakt en de kaasrolletjes vonden wij erg lekker. De bediening was erg vriendelijk en ook de kokkin kwam later nog aan ons tafeltje om te vragen of het allemaal smaakte.
Kattie .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Met groupon hier gegeten op een vrijdagavond, onbeperkt libanese tapas. Zeer vriendelijk ontvangen en idem bediend. Serveerster vroeg regelmatig of het lekker was, gaf uitleg over gerechten en vroeg of we nog wat wilde bestellen. Eten was smakelijk en afwisselend, wel iets flauw allemaal. Vele kleine gerechtjes, lekkere salades en veel vegetarische, niets met vis erbij helaas. Kokkin kwam ook naar tafel om te vragen of alles naar onze zin was. Restaurant is gelegen aan bijna onvindbaar plein, helaas voor hun, want behalve drie groupon tafeltjes was er niemand. Gun ze het allerbeste, maar denk niet dat ze het daar redden, veel te afgelegen, loopt niemand langs. Een irritant iets: wat een vreselijke te harde muziek, soort house, hoort hier totaal niet thuis, daarom maar een 7 voor het decor, terwijl de zaak er toch gezellig uitziet.
Sietse E.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
fantastisch gegeten en geproefd bij bohica. Een rustige zaterdagavond maar daardoor een heerlijk vlotte bediening. Alles werd netjes uitgelegd en een aantal keer bijbesteld van de kleine, maar fijne tapaskaart. Prima prijs/kwaliteit verhouding.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
voor de tweede keer via een groupon voucher onbeperkte tapas gegeten was weer heerlijk lekkere verse saladen, zeer vriendelijke bediening en vlotte bediening goede uitleg leuk en goed restaurant hoop dat ze het gaan reden met dit restaurant zou zonden zijn maar heb er wel vertrouwen in
Sjuf .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Het was een druilerige dinsdagavond en heel rustig op het fraaie en autovrije Muzenplein, maar binnen bij Bohica genoten mijn tafelgenoot en ik enigszins in het donker bij een zacht theelichtje van Libanese tapas. Via een deal van Groupon voor Libanese tapas waren wij aan tafel bij Bohica geschoven. Wij werden vriendelijk bediend door een dame. Zij gaf ons goed advies. Ons tapasetentje werd onderverdeeld in een aantal rondes. Ik weet niet hoeveel rondes, want wij kwamen niet verder dan twee, maar wij kregen in ieder geval 2 uur de tijd voor tapas. De eerste ronde kregen we alle beschikbare salades, (dip)sauzen en hapjes voorgeschoteld, zodat we ze allemaal konden proeven, waarna we in de volgende rondes (max 3 items per ronde) de gerechten konden kiezen die we het lekkerst vonden. De gerechten uit de eerste ronde hoefden wij niet allemaal verorberd te hebben om aan de volgende rondes te beginnen. Dat is maar goed ook, want de porties salades en (dip)sauzen waren relatief groot. De hapjes waren daarentegen klein. De salades, (dip)sauzen en hapjes waren naar mijn smaak vers en smakelijk. Naar mijn mening: eten, bediening en decor zeker ruim voldoende tot goed.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Allemaal kleine hapjes die we onbeperkt konden bestellen, een uitstekende service van de dame die goede uitleg gaf over de gerechten en ze ook snel op tafel bracht. Daar gaat het een klein beetje mis, er zijn gerechten bij die lauw tot koud zijn en toch echt warm geserveerd dienen te worden, waarom deze " te" snelle service en niet even de gerechten iets langer bereiden en/of verwarmen? Bij het eten een goed glas wijn voor een redelijke prijs. De gerechten hadden voor ons iets meer smaak/pit mogen hebben, de Libanese keuken kent best wel wat uitgesproken smaken en kruiden die er nu niet echt helemaal uit kwamen, misschien kwam dit ook wel omdat bepaalde gerechtjes lauw waren. Toch een 7 voor het eten omdat het niet slecht was, maar er kunnen nog wel een aantal zaken verbeterd worden!
Juliette M.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Met een grouponbon heerlijk op het fijne terras van Bohica Libanese tapa's gegeten. De bloemkoolsalade is een aanrader, maar eigenlijk was alles heerlijk. De bediening is zeer vriendelijke en gastvrij en het restaurant ligt aan een verrassend mooi plein. We komen hier zeker nog eens terug.