Boguette

Dinsdag t/m Zaterdag 10:00 - 19:00

7,2
Lotte E.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Heerlijke vietnamese broodjes. Erg authentiek en lekker! Moeilijk kiezen maar mijn favoriet is toch de lemongrass beef denk ik. Met een bubblethea heb je dan een geweldige lunch. De bediening is attent en behulpzaam. Het terrasje kan beter, stoeltjeskeuze is denk ik niet geweldig, maar het broodje maakt dit weer helemaal goed.
Chaos .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Kom hier wekelijks een broodje halen, de lemongrass beef is favoriet. Ook een aanrader: de summer rolls.
Snelle, vriendelijke bediening, geweldige broodjes, wat wil je nog meer?
EllaC1982 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Wij komen vaker broodjes halen, het is altijd lekker maar de laatste 2 keer is het ons inderdaad opgevallen dat de broodjes minder gevuld zijn. Vinden we wel erg jammer, jullie zijn ons favoriet. Ik hoop dat jullie wat met de recensies doen want ik zie meerdere recensies over dat de broodjes minder gevuld zijn. We hopen op verandering want we komen graag terug. Ons favoriet is de Lemongrass pork.
We komen graag terug!
GenietVanHetEten .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Afgelopen zaterdag hadden we zin in een bubble tea en besloten we om weer bij Boguette langs te gaan. De bubble tea smaakt nog goed, maar de broodjes zien er kleiner uit dan voorheen. Ze worden minder goed belegd. De lunch was een ok lunch. Ik heb betere broodjes bij Boguette gehaald.
Niels K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2015
Duim omhoog voor een van de beste snelle lunch zaakjes in het centrum van Rotterdam. Heerlijke Thaise broodjes en wat andere specialiteiten. Snelle en vriendelijke bediening.
Labbunny .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2015
Bij binnenkomst was er een warm onthaal, het was mijn eerste bezoek hier en de mevrouw aan de kassa legde mij uit wat voor etenswaren zij verkopen. Het was hun twee jarig bestaan en ik kreeg daarom een gratis bubbletea! Ik heb de five spices chicken broodje en een taro coconut bubbletea genomen om mee te nemen. Het broodje was heel lekker, maar naar mijn smaak zat er teveel wortel op. De bubbletea was ook smakelijk alleen vond ik de tapioca pearls iets te hard.

Het decor was niet bijzonder, maar wel netjes.
Ik zou hier wel terug komen, ik raad deze tent dan ook aan!
Eattastelife .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2014
Normaal eten wij de Vietnamese baguette in Parijs dus we waren opgetogen dat we dit zaakje zagen. Jammergenoeg viel het nogal tegen. Ze hebben heel weinig beleg tussen de baguette gedaan. Het was zelfs nogal beschamend en zonde van het geld. De zoektocht naar een goede Vietnamees in Nederland gaat verder :)
Jeng .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Baguetten van flink formaat. Varken en rund, veel citroengras, pepers en koriander. Allemaal lekker. Perfect voor snelle lunch
Kees P.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2014
De lemongrass pork en 5 spice chicken waren zeer smakelijk van flink formaat, mag van mij ook hier ca phe sua da op de kaart maar zal zeker bij drukte wel geen tijd voor zijn helaas. Ben wel benieuwd hoe vlot de bediening is als het druk is.
Yawak .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Zes broodjes gehaald bij boguette. Broodjes smaakte goed, maar waren wel erg karig gevuld. Het personeel was vriendelijk.
Kikiboe .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2014
Een heerlijk broodje lemongrass pork gehad van een goed formaat tegen een schappelijke prijs. Spijt dat ik de stempelkaart niet had meegenomen want ik kom zeker nog eens terug!
Nana V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2014
In de middag een lekker broodje gehaald. Stokbroodjes met smaakvolle Vietnamese vulling, zoals rundvlees lemongrass en Vietnamese balletjes in tomatensaus, met lekkere verse kruiden. Zal ik zeker nog eens een broodje gaan halen!
Giovanni88 .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2014
Nice place to be in Rotterdam centrum. Fresh lunch with good meet en bread. Simple bread shop to have a nice lunch, short en good food. Nice drink out Vietnam, friendly people. I will go for sure back.....
Amy A.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Mensen gaan voor vietnamese broodjes speciaal naar Parijs, dit hebben we zelf ook gedaan, omdat we erg benieuwd waren naar de kwaliteit ervan. Dit viel erg tegen. Ondanks dat we al het één en ander hadden gegeten in Rotterdam, kon ik het niet laten om hier toch een broodje te proeven. Het zag er druk en goed uit, hetgeen in Parijs ook het geval was, maar daarentegen was deze gelukkig wel lekker. Authentieke broodjes vaak met varkensvlees, dit keer hebben we, voor de verandering, voor de Five Spice Chicken Roll gekozen, goed van smaak en goede verhouding ingrediënten.

Voor een lekker en betaalbaar broodje moet je hier zijn en niet helemaal naar Parijs, voor een vietnamees broodje.
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2014
Perfecte broodjeszaak om af te halen; de zaak is vrij klein, dus niet heel geschikt om daar te gaan zitten. Dat is geen probleem want de broodjes zijn heerlijk! Lekkere koriander en top vlees!
Go get a Boguette.
Ichiban .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2013
Broodjes zijn lekker groot en knapperig. Keuze is beperkt, maar alles klinkt even lekker. Uiteindelijk voor een broodje met rundvlees gekozen, smaakt erg goed. Ook de bubble tea smaakte goed. Goede tent om je broodje voor lunch te halen
Wil R.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2013
Lekkere verse broodjes, smal assortiment, maar dat is geen enkel probleem, de smaken zijn goed, er wordt veel gebruik gemaakt van verse koriander, wat mij betreft heerlijk. Er worden simpele baguettes gebruikt, maar doordat ze nog even in de oven gaan zijn ze heerlijk knapperig. Je moet wel tijd hebben want even een broodje halen is er niet bij, want wat gaat het hier langzaam. Al met al een prima adres voor een lekker broodje
Wouter S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2013
Heerlijke verse broodjes voor een belachelijk lage prijs hie. Hele flinke baguettes goed gevuld met groenten, vlees, paté en koriander en pepertjes. Gemiddelde prijs: 3,95. Ook de bubble tea (wat ik nog nooit op had) is heerlijk fris! Bediening snel en vriendelijk.
Olaf V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2013
Dit zijn de beste broodjes die ik ken in Rotterdam. Krakend verse bageutte belegt met friszure komkommer en wortel daarop lekker gemarineerd vlees en afgetopt met een blaadjes koriander en pepertjes.Eigenlijk zo simpel maar ongelofelijk goed en lekker. Vriendelijke bediening ook in een piepklein zaakje waar je zelfs ook nog kan zitten.
Lin51 .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2013
Gisteren heb ik vier broodjes bij Boguette gehaald. Chicken, beef, lemon grass pork en tofu. De broodjes waren heerlijk! Vooral de koriander op de broodjes smaakte goed. Je kunt namelijk aangeven of je het op je broodje wilt hebben. Ik had nog wat broodjes bewaard voor vandaag, even in de oven gedaan en het was weer smullen! Oja, ze hebben ook nog verschillende soorten fresh tea. De honey peach tea (met stukjes lychee) is zeker een aanrader!!