Bogor Roemah Makan

6,6

Jouw recensie over het restaurant Bogor Roemah Makan

Hans H.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
We eten vaker bij Bogor en vaak ook heel smakelijk met een prettige bediening. Vandaag, en het is echt niet voor het eerst, klopte niks. De dames van de bediening waren vooral met zichzelf bezig en hadden geen oog voor de klanten. Toen het eten op tafel werd gezet werden we gesommeerd onze glazen weg te halen. Haal die glazen eens weg dan kan ik erbij!
En het eten, zeker het vlees kwam uit de magnetron. Alles opnieuw opgewarmd en taai. Schande. En als dit nou een incident was, dan schreef ik deze recensie niet maar het gebeurt regelmatig.
Die meiden zijn echt verschrikkelijk!
Rene M. V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Bogor blijft wat ons betreft een topper in de Indonesische keuken. Vandaag een heerlijke rendang en een bami rames special. Lekker zacht vlees en heerlijk pittig. Dat in een leuke huiskamer sfeer met vlotte bediening ,wat wil je nog meer. Misschien de spekkoek met een kopje koffie. Zeker doen .
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Dit Indonesische restaurant ligt een paar haltes met de tram van het centrum af maar is de reis zeker waard. De gerechten zijn echt heerlijk van smaak en je kan door het bestellen van verschillende kleine gerechten je eigen rijsttafel samenstellen. Opvallend is dat de pittigheid van sommige gerechten enorm meevalt en dat het temperatuurverschil bij de verschillende gerechten bij het uitserveren anders is. Een klein minpuntje maar verder geweldig.
Het is opvallend druk dus reserveren is wel nodig. Door die drukte is het wat rumoerig en is de oplettendheid van het personeel iets minder.
Het decor is wat oubollig maar juist daardoor heeft het iets ouderwets gezelligs en huiselijks. Zeker een aanrader.
Rachel V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Afgelopen zaterdag bij restaurant Bogor gegeten, het was weer een feestje. Fijne bediening ondanks dat het wel redelijk druk was. We hebben een super avond gehad en we houden deze traditie zeker in stand.
maria K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
feestje voor alle zintuigen, gastvrije ontvangst, Julia aan tafel is een pareltje, eten heerlijk en de restjes meenemen wordt hier gewoon aangeboden!!!
Martijn K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Ik kwam hier vroeger altijd toen ik nog in Den Haag woonde. Het eten en de bediening waren toen heel goed.
Maar wat was het deze keer een teleurstelling. Het eten was helaas smaakloos en koud. De bediening is gewoon vreselijk. Jonge meiden die meer met hun uiterlijk en telefoon bezig zijn. En wanneer ze aan je tafel komen zijn ze ronduit arrogant en chagerijnig.
Heel jammer!
Frank M.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Sommige tradities hou je graag in stand, zoals een jaarlijks etentje met vrienden bij Bogor. Helaas zie ik jaar na jaar de kwaliteit met sprongen achteruit gaan, met afgelopen zaterdag als triest dieptepunt. De tafel die we hadden gereserveerd was op het juiste tipstip niet beschikbaar, waarna we een half uur hebben moeten wachten, zonder enig excuus. Toen we eenmaal zaten werd er wat bestek en een mandje slappe, vette kroepoek op tafel gesmeten door de in-en-in chagrijnige en onbeschofte serveersters. De rijsttafel was niet alleen flink uitgekleed, het ergste was dat het eten van een dramatisch niveau was: oude, vette opgewarmde gerechten, droog vlees, slappe groenten. Terwijl we nog aan het eten waren, werden de bakjes alweer onder neus vandaan gerukt, wellicht om ons niet langer te kwellen. Toegegeven: duur is het allemaal niet, maar je krijgt er ook werkelijk niets voor (behalve een nacht buikpijn door het slechte eten). Einde traditie, volgende keer naar een van de vele echt goede toko's in Den Haag.
Erwin D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Zwaar teleurgesteld! De bediening is ronduit onbeschoft en de kwaliteit van het eten slecht. Zo was de kroepoek gebakken in zeer oude olie, waren de groenten verre van vers en had men niet de moeite genomen om de gekookte eieren die uit de koelkast kwamen op te warmen. Mijn indische schoonvader, kenner van indische restaurants in Den Haag, had er ook geen goed woord over. Ons zien ze hier voorlopig niet terug.
Angelique H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeten, heel gezellige setting! In mijn oude buurtje in DenHaag! Huiskamergevoel, We aten een lekkere rijsttafel, sateh, sajour lodeh, was echt lekker! Bij elkaar weer eens wat anders! Ik vond het leuk!
Werner M. S.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Het eten smaakte prima, het vlees mag een tikje malser, het meubilair is, wel, eenvoudig. Sfeer is gezellig, we komen terug.
Helena V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Eindelijk na jaren weereens naar Bogor. Niet gereserveerd maar voouit snel dan maar een tafel voor ons 2-en. En het was nog niet druk om 18.00uur. Nasi goreng speciaal met sate kambing er bij voor mij. Wat viel dat tegen; boontjes koud zonder smaak slap volgens mij gewoon uit zo'n glazen pot... Goreng was soort smurrie niks oosters. Veel te veel mini mais ook uit glazen pot of blik. Half ei met kwakkie d'r op zonder smaak. Sate kambing ... meerendeels rauw. Kortom zware tegenvaller. Hier wil ik niet meer komen tenzij ze een topper in de keuken zetten ipv een magnetron. En geen hippe meiden maar goed personeel. Na afloop naar huis gegaan was misselijk en jawel ... ik ben over m'n nek gegaan. Wat een slechte tent. Jammer.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Afgelopen zondag gegeten. Op aanraden van de 'beste Indonesische restaurants' in Den Haag, Bogur uitgezocht.
Het viel tegen. Ik weet niet of het te maken heeft met mijn kennis van Indonesisch eten maar dit was echt geen hoogstandje . De boontjes kwamen uit een pot, slap en niet klaargemaakt op z'n Indonesisch, alleen opgewarmd. De bami lijkt meer op Chinese bami, wat betreft de ingrediënten. Het vlees taai. De saté oké. Wat ik het meest gemist heb is dat er geen liefde in de bereiding van het eten gestopt is. Het was mega druk dus het eten werd in een (te) rap tempo op de tafels geploft. (magnetron?) Geen fijne herinnering aan overgehouden. Jammer...
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Gisteren hier weer gegeten en deze keer viel het erg tegen. Ik had gereserveerd voor 4 personen. We kwamen met drie binnen om 18:30 waarop gelijk gevraagd werd waar de vierde was. Gemeld dat ze er aan kwam. We kregen een tafeltje en bij het bestellen van de drankjes werd weer gevraagd waar de vierde was. Maar weer gezegd dat ze onderweg was. De bediening was opgelucht dat de vierde tafelgenoot gearriveerd was. Ik denk dat als we met zijn drieën waren gebleven we wellicht een andere tafel gekregen hadden.
We hadden de rijsttafel Bogor voor 3 personen en als extra sate oedang, sambal goreng telor en 1 maal nasi en 1 maal bami besteld. Binnen no time kwam het eten al, waarbij de serveerster ons nauwelijks de tijd gaf om de drankjes aan de kant te zetten. Ze klapte de rechaud met het eten op tafel. Daarna begon ze druk plaats te maken voor de tweede rechaud en de andere kleine bakjes / schaaltjes. Dat had ze natuurlijk ook even kunnen vragen. Of van te voren even komen melden dat het eten eraan komt, zodat we zelf alles aan de kant kunnen zetten. De rest werd ook zeer onvriendelijk op tafel gezet. Er zat in geen enkel gerecht een lepel, een tafelgenoot had helemaal geen bestek. Het bestek werd met een zucht in de schaaltjes geduwd. Het eten was qua smaak oké maar niet qua temperatuur. De sambal goreng telor is niet zoals het hoort te zijn, een grijs eitje met een kwak ketchup en steenkoud. Kwam zo uit de koeling. Zelfs ik maak ze beter. We kwamen om 18:30 binnen en om 20:00 heb ik, na lang wachten, afgerekend. De tafels moeten wel heel vaak bezet worden op een avond waarbij inderdaad de tafelkleedjes gewoon worden omgedraaid voor de volgende gasten. Getver!
Het interieur is mooi geworden, zeker het plafond. Maar ja, daar ga je niet voor uit eten.
Voorlopig zien ze me niet meer terug.
Cock D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Allereerst de opmerking dat de Iens-site er opmerkelijk op is achteruit gegaan. Reserveren doen wij nooit. Probeer maar eens het Indonesische restaurant Bogor in Den Haag te vinden uitgaande van de naam als je niet bereid bent allerlei irrelevante marketing informatie mee te geven. Dat kost ergerlijk veel tijd. Verschrikkelijk klant onvriendelijk allemaal.
Toch maar een recensie geschreven. Gisteren de rijsttafel Pedis gegeten. Bogor was voorheen mijn favoriete restaurant, maar sinds een jaar of twee eigenlijk tweede keus. Op zich is het eten goed en de prijs-kwaliteit verhouding maakt het nog steeds een van de beste indonesische restaurants van Den Haag. Maar die extra kwaliteit is een beetje verloren gegaan. De Sate bijvoorbeeld was wat taai. Maar toch hebben we prima gegeten, in een enorm leuke entourage.
We komen heus wel weer terug.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
eten was niet origineel talor sambalgoring is een gekookt eitje met tomatenketup je krijgt wel veel het is niet vies maar geen Indisch
Erwin Reginald B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Zondag avond in de bogor gegeten wat een gezellige zaak , echt top Indisch gegeten , saté kambing , tahu telor , kankung wat een combinatie van unieke gerechten , waande me op een markt op Lombok
Dalisay1805 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Gewoon weer overheerlijk, lekker zoals altijd. Wij blijven positief. En nee, dit is geen sterrenrestaurant. Maar dit is een heerlijke huiskamer. Daar rijden wij voor om. Dankjewel Bogor.
Bloh .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Wij (met vrienden) uit Moordrecht hebben weer genoten van de authentieke indonische keuken bij Bogor.
Als vanouds; ontvangst aller aardigst en het eten was weer erg lekker.
De lams sate (kambing) was om te smullen, trouwens alle sateetjes zijn erg lekker.
We zullen snel weer komen.
Etty V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Weer eens bij Bogor gegeten en deze keer de vegetarische rijsttafel uitgeprobeerd. Uitstekende gerechtjes met verschillende smaken, allemaal goed! De bediening was wat trager deze keer maar dat neem je voor lief als je lekker zit te eten. Het was ook wel erg druk met afhalen, dus dat verklaarde het wel. Het blijft gewoon een topper deze tent!
ArnoldDH .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Voor het eerst sinds een tijdje met mijn vriendin weer eens naar Bogor gegaan.
Het eten is er eignelijk naar mijn smaak altijd goed tot uitstekend tegen een schappelijke prijs, in een setting van een rommelig huiskamerrestaurant. Daar is niets mis mee.
Dit keer vond ik bediening, communicatie en aandacht echt beneden peil. Een uur en 10 minuten tot het opdienen vind ik geen acceptabele wachttijd. Bovendien bestelden we Sate Kambing, bestelling werd opgenomen en doorgegeven maar het gerecht bleek er niet meer te zijn, dus geen goede communicatie uit de keuken.
Dit hoorden we van een andere tafel, is ons niet verteld, ook niet toen de rest werd opgediend. En bij navraag nauwelijks reactie en geen uitleg of verontschuldiging of alternatief. Dus überhaupt geen acceptabele communicatie.
Hoewel we (waarom eigenlijk) toch een tip hadden gegeven werd de betaling zonder reactie, glimlach of bedankje meegenomen.
Kortom, een slechte ervaring en voorlopig ga ik niet kijken of het opknapt. Misschien een keertje afhalen, want het eten zelf was weer prima.