Bogor Roemah Makan

7,1

Jouw recensie over het restaurant Bogor Roemah Makan

Clint E.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2019
Ik had een bami rames besteld. De smaken waren authentiek. De bami was te vet. De sayour lodeh was ondermaats. Gado gado, de groente was te grof gesneden te grote stukken. De sateh babi was niet goed. Te grote stuken vlees. De sateh ajam was gemaakt van kippendijen en dat is niet mijn favoriet. De sambel goreng tempeh was te nat. Al met al te weinig aandacht aan het eten besteed. De bediening was niet alert. Verkeerde gerecht opgediend. En de borden werden bijna op tafel gegooid. We waren en nooit eederr geweest en de verwachtingen waren hoog. De prijzen waren gunstig en de sfeer is als een vergelijkbaar met een huiskamer.
Judith B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Gisteren met 12 personen gegeten bij bogor. We komen hier regelmatig en het eten is altijd prima.
Zo was het gisteren ook. Maar wat was de bediening verschrikkelijk! 2 jonge meiden, de arrogantie en verveling straalde van hun gezichten af. Menukaarten werden op tafel gegooid, het was teveel moeite om te vragen of we wat wilden drinken, dit dus zelf steeds gedaan. Vervolgens weg lopen zonder aan de andere gasten aan tafel te vragen of ze ook nog iets wilden drinken. Bij terugkomst over de hele tafel schreeuwen naar de andere kant ipv even naar de andere kant te lopen. Voortdurend op de telefoon zitten en geen aandacht hebben voor de gasten. Zo kan ik nog wel even doorgaan.
Echt heel jammer en kwalijk!
Helaas kon ik op de website geen email adres vinden anders had ik dit rechtstreeks gemaild.
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Een aantal jaren geleden was ik matig tevreden over Bogor, maar deze keer smaakte de uitgebreide rijsttafel voortreffelijk. Met 7 man een gezellige avond gehad met heerlijke gerechten en vriendelijke bediening. Niets op aan te merken.
Bea E.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Vanavond oorspronkelijk het voornemen om te gaan eten bij Indisch restaurant Bogor (Van Swietenstraat 2, Den Haag). Zaterdagavond, niet gereserveerd en rond 19u. een erg vol restaurant aangetroffen. Helaas dus geen gelegenheid om ter plekke te kunnen eten.
Alternatief aangegrepen om eten aan bestelling mee te nemen. Een nasi goreng rames speciaal, een bami goreng rames speciaal en een extra portie sate ayam. Normaliter de meest verfijnde en feestelijke gerechten van een Indisch restaurant waar alle specifieke elementen in zijn opgenomen: de heerlijke gebakken nasi en bami met vlees, groente en ei. Kortom, een lust voor alle zintuigen. Althans zo is dit te eten op vrijwel elke straathoek in Indonesië waar ik heb rond gereisd, ook op de Pasar Malam in Den Haag waar ik jaarlijks kom, maar helaas niet bij restaurant Bogor te Den Haag. In onze bestelling kreeg ik per gerecht een plastic bak mee waar alles enigzins ondefinieerbaar bij elkaar in was gekwakt. Uit milieuoverwegingen, scheelt plastic bakjes. Echter zo heb ik nadrukkelijk niet de gevarieerde maaltijd die ik m'n familie wilde voorzetten. Voor m'n familie die niet alles eten in het geheel geen optie om zo eens wat te kunnen proeven uit de heerlijk verfijnde en gevarieerde Indische keuken. Helaas toch maar weer noodgedwongen terug gegaan om te bespreken hoe dit op te lossen. Bijzonder onaangenaam gesprek gehad met de dame die me eerder ook had geholpen. Op mijn vraag wat ik had meegekregen, kreeg ik direct te horen dat dit precies was dat ik besteld had en dat dit zo hoort. Op m'n uitleg dat dit niet is wat ik gewend ben van een dergelijk gerecht, werd meerdere keren herhaald dat dit was dat ik besteld had. Mijn toelichting dat ik dit m'n familie niet kon voorzetten omdat die niet alles eten, stond ze in het geheel niet voor open. Ook niet op m'n vraag hoe we tot een oplossing konden komen. Na nogmaals herhalen dat deze bakjes eten niet aansloten bij wat ik wilde hebben uiteindelijk m'n geld grotendeels teruggekregen, onder de voorwaarde dat ik zou beloven dat ik nooit weer zou komen. Bij deze...

Serieus genomen & respectvol behandeld worden als klant. Ik heb in Indonesië rondgereisd, heb Indische vrienden, kom jaarlijks op de Pasar Malam... Dus ik weet wel wat ik kies en hoe ik mag verwachten dat dat er uit ziet. En dat was dit duidelijk niet. Voelde me persoonlijk bijzonder ongemakkelijk bij de discussie die we stonden te voeren in een vol restaurant...
Nils N.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Omdat restaurant vol was, bestelling opgehaald. Anders dan verwacht. Plastic bak met alles bij elkaar in, niet zoals gebruikelijk bij een Indisch restaurant. Terug gegaan naar restaurant. Niet prettig behandeld, bijzonder ongemakkelijk gesprek.
André K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Overtreft in kwaliteit echt de andere 'betere' indische restaurants. Leuke sfeer. Relaxed en heel vriendelijk. Goede bediening hoor.
Als t vol is dan is er veel geluid. Maar dat is overal als t vol is. Vol is natuurlijk ook een indicatie voor de populariteit/kwaliteit
Werner M. S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Simpel interieur, standaard keuken, maar heel smakelijk, mals vlees, prima gekruid. Ajam moet niet in een stuk aan het bot worden geserveerd, dat was een minpunt. Dat hebben we laten staan. Tweede bezoek met ons vieren, rijsttafel Bogor met extra sate kambing. De kambing was erg lekker. Aanrader. We komen hier vaker!
Maik R.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
De ‘mood’ heb ik bewust wat te hoog gescoord, want waar het gaat om het interieur van deze zaak, dat is ronduit sober en simpel... maar verder is de sfeer er gewoon goed en lekker laagdrempelig. Dat het restaurant zo populair is en dus ook gezellig druk, dat heeft alles te maken met de geweldige keuken, want het eten is er heerlijk en goed verzorgd!
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
We eten vaker bij Bogor en vaak ook heel smakelijk met een prettige bediening. Vandaag, en het is echt niet voor het eerst, klopte niks. De dames van de bediening waren vooral met zichzelf bezig en hadden geen oog voor de klanten. Toen het eten op tafel werd gezet werden we gesommeerd onze glazen weg te halen. Haal die glazen eens weg dan kan ik erbij!
En het eten, zeker het vlees kwam uit de magnetron. Alles opnieuw opgewarmd en taai. Schande. En als dit nou een incident was, dan schreef ik deze recensie niet maar het gebeurt regelmatig.
Die meiden zijn echt verschrikkelijk!
Rene M. V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Bogor blijft wat ons betreft een topper in de Indonesische keuken. Vandaag een heerlijke rendang en een bami rames special. Lekker zacht vlees en heerlijk pittig. Dat in een leuke huiskamer sfeer met vlotte bediening ,wat wil je nog meer. Misschien de spekkoek met een kopje koffie. Zeker doen .
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Dit Indonesische restaurant ligt een paar haltes met de tram van het centrum af maar is de reis zeker waard. De gerechten zijn echt heerlijk van smaak en je kan door het bestellen van verschillende kleine gerechten je eigen rijsttafel samenstellen. Opvallend is dat de pittigheid van sommige gerechten enorm meevalt en dat het temperatuurverschil bij de verschillende gerechten bij het uitserveren anders is. Een klein minpuntje maar verder geweldig.
Het is opvallend druk dus reserveren is wel nodig. Door die drukte is het wat rumoerig en is de oplettendheid van het personeel iets minder.
Het decor is wat oubollig maar juist daardoor heeft het iets ouderwets gezelligs en huiselijks. Zeker een aanrader.
Rachel V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Afgelopen zaterdag bij restaurant Bogor gegeten, het was weer een feestje. Fijne bediening ondanks dat het wel redelijk druk was. We hebben een super avond gehad en we houden deze traditie zeker in stand.
maria K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
feestje voor alle zintuigen, gastvrije ontvangst, Julia aan tafel is een pareltje, eten heerlijk en de restjes meenemen wordt hier gewoon aangeboden!!!
Martijn K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Ik kwam hier vroeger altijd toen ik nog in Den Haag woonde. Het eten en de bediening waren toen heel goed.
Maar wat was het deze keer een teleurstelling. Het eten was helaas smaakloos en koud. De bediening is gewoon vreselijk. Jonge meiden die meer met hun uiterlijk en telefoon bezig zijn. En wanneer ze aan je tafel komen zijn ze ronduit arrogant en chagerijnig.
Heel jammer!
Frank M.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Sommige tradities hou je graag in stand, zoals een jaarlijks etentje met vrienden bij Bogor. Helaas zie ik jaar na jaar de kwaliteit met sprongen achteruit gaan, met afgelopen zaterdag als triest dieptepunt. De tafel die we hadden gereserveerd was op het juiste tipstip niet beschikbaar, waarna we een half uur hebben moeten wachten, zonder enig excuus. Toen we eenmaal zaten werd er wat bestek en een mandje slappe, vette kroepoek op tafel gesmeten door de in-en-in chagrijnige en onbeschofte serveersters. De rijsttafel was niet alleen flink uitgekleed, het ergste was dat het eten van een dramatisch niveau was: oude, vette opgewarmde gerechten, droog vlees, slappe groenten. Terwijl we nog aan het eten waren, werden de bakjes alweer onder neus vandaan gerukt, wellicht om ons niet langer te kwellen. Toegegeven: duur is het allemaal niet, maar je krijgt er ook werkelijk niets voor (behalve een nacht buikpijn door het slechte eten). Einde traditie, volgende keer naar een van de vele echt goede toko's in Den Haag.
Erwin D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Zwaar teleurgesteld! De bediening is ronduit onbeschoft en de kwaliteit van het eten slecht. Zo was de kroepoek gebakken in zeer oude olie, waren de groenten verre van vers en had men niet de moeite genomen om de gekookte eieren die uit de koelkast kwamen op te warmen. Mijn indische schoonvader, kenner van indische restaurants in Den Haag, had er ook geen goed woord over. Ons zien ze hier voorlopig niet terug.
Angelique H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeten, heel gezellige setting! In mijn oude buurtje in DenHaag! Huiskamergevoel, We aten een lekkere rijsttafel, sateh, sajour lodeh, was echt lekker! Bij elkaar weer eens wat anders! Ik vond het leuk!
Werner M. S.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Het eten smaakte prima, het vlees mag een tikje malser, het meubilair is, wel, eenvoudig. Sfeer is gezellig, we komen terug.
Helena V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Eindelijk na jaren weereens naar Bogor. Niet gereserveerd maar voouit snel dan maar een tafel voor ons 2-en. En het was nog niet druk om 18.00uur. Nasi goreng speciaal met sate kambing er bij voor mij. Wat viel dat tegen; boontjes koud zonder smaak slap volgens mij gewoon uit zo'n glazen pot... Goreng was soort smurrie niks oosters. Veel te veel mini mais ook uit glazen pot of blik. Half ei met kwakkie d'r op zonder smaak. Sate kambing ... meerendeels rauw. Kortom zware tegenvaller. Hier wil ik niet meer komen tenzij ze een topper in de keuken zetten ipv een magnetron. En geen hippe meiden maar goed personeel. Na afloop naar huis gegaan was misselijk en jawel ... ik ben over m'n nek gegaan. Wat een slechte tent. Jammer.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Afgelopen zondag gegeten. Op aanraden van de 'beste Indonesische restaurants' in Den Haag, Bogur uitgezocht.
Het viel tegen. Ik weet niet of het te maken heeft met mijn kennis van Indonesisch eten maar dit was echt geen hoogstandje . De boontjes kwamen uit een pot, slap en niet klaargemaakt op z'n Indonesisch, alleen opgewarmd. De bami lijkt meer op Chinese bami, wat betreft de ingrediënten. Het vlees taai. De saté oké. Wat ik het meest gemist heb is dat er geen liefde in de bereiding van het eten gestopt is. Het was mega druk dus het eten werd in een (te) rap tempo op de tafels geploft. (magnetron?) Geen fijne herinnering aan overgehouden. Jammer...