Bogor Roemah Makan

Meer informatie over restaurant Bogor Roemah Makan

• Airconditioning , Catering
Paulhoutwijk P.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
eten was niet origineel talor sambalgoring is een gekookt eitje met tomatenketup je krijgt wel veel het is niet vies maar geen Indisch
Erwin Reginald B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Zondag avond in de bogor gegeten wat een gezellige zaak , echt top Indisch gegeten , saté kambing , tahu telor , kankung wat een combinatie van unieke gerechten , waande me op een markt op Lombok
Dalisay1805 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Gewoon weer overheerlijk, lekker zoals altijd. Wij blijven positief. En nee, dit is geen sterrenrestaurant. Maar dit is een heerlijke huiskamer. Daar rijden wij voor om. Dankjewel Bogor.
Bloh .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Wij (met vrienden) uit Moordrecht hebben weer genoten van de authentieke indonische keuken bij Bogor.
Als vanouds; ontvangst aller aardigst en het eten was weer erg lekker.
De lams sate (kambing) was om te smullen, trouwens alle sateetjes zijn erg lekker.
We zullen snel weer komen.
Etty V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Weer eens bij Bogor gegeten en deze keer de vegetarische rijsttafel uitgeprobeerd. Uitstekende gerechtjes met verschillende smaken, allemaal goed! De bediening was wat trager deze keer maar dat neem je voor lief als je lekker zit te eten. Het was ook wel erg druk met afhalen, dus dat verklaarde het wel. Het blijft gewoon een topper deze tent!
ArnoldDH .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Voor het eerst sinds een tijdje met mijn vriendin weer eens naar Bogor gegaan.
Het eten is er eignelijk naar mijn smaak altijd goed tot uitstekend tegen een schappelijke prijs, in een setting van een rommelig huiskamerrestaurant. Daar is niets mis mee.
Dit keer vond ik bediening, communicatie en aandacht echt beneden peil. Een uur en 10 minuten tot het opdienen vind ik geen acceptabele wachttijd. Bovendien bestelden we Sate Kambing, bestelling werd opgenomen en doorgegeven maar het gerecht bleek er niet meer te zijn, dus geen goede communicatie uit de keuken.
Dit hoorden we van een andere tafel, is ons niet verteld, ook niet toen de rest werd opgediend. En bij navraag nauwelijks reactie en geen uitleg of verontschuldiging of alternatief. Dus überhaupt geen acceptabele communicatie.
Hoewel we (waarom eigenlijk) toch een tip hadden gegeven werd de betaling zonder reactie, glimlach of bedankje meegenomen.
Kortom, een slechte ervaring en voorlopig ga ik niet kijken of het opknapt. Misschien een keertje afhalen, want het eten zelf was weer prima.
Martha D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Na jaren weer eens hier gaan eten. We waren vroeg 5 uur en we bestelde na 15 minuten ons eten. Inmiddels kwam het personeel ook binnen en een medewerkster vroeg aan het personeel wat ze wilde eten en gafijn het door aan de keuken. De medewerkster die onze bestelling had opgenomen kwam naar ons toe dat de vis die op het weekmenu stond niet aanwezig was dus ik bestelde de ikan balie. De medewerkster zaten al te eten en wij ook behalve de ikan was nog niet klaar inmiddels hadden ik al rijst, samoerai loden en tempeh gegeten en nog was de ikan balie er niet. Ik ben toen maar gaan vragen en kreeg te horen doordat de ene vis er niet was en ik iets anders wilde duurde het langer iets dat mijn probleem nee toch. Verder de sambal boontjes kwamen uit een blik doorgeklikt bonen. Service was bijzonder

Moste01 .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Het eten was redelijk, maar sprong er niet uit qua verfijnde smaak. De service van (één van de) medewerksters was weinig servicegericht en in sommige gevallen zelfs klantonvriendelijk. Het lijkt alsof men het tegen vrienden heeft in plaats van tegen klanten. De entourage is leuk en gezellig,
Pauline1979 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Onlangs voor het eerst gegeten bij Bogor. Prima snelle bediening en uitstekend eten. Zet alle Indonesische restaurants waar we tot nu toe zijn geweest in de schaduw. Geweldige pedis rijsttafel. Komen zeker terug!!
Ilse B.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
De rijsttafel Bogor voldeed niet aan onze verwachtingen, de saté babi was taai en de veel te grote stukken vlees zaten vol met zenen. De boontjes waren meer dan doorgekookt en smakeloos en sommige vleesgerechten droog. Heel jammer, we kwamen hier vaak, de vorige keer hadden we ook al onze twijfels en toch weer geprobeerd, maar nu toch maar op zoek naar een ander Indonesisch restaurant. De bediening was erg vriendelijk.
Leny En Karel .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Op advies hier op een dinsdagavond gegeten. Midden in een woonwijk en in voormalige woningen is een heus restaurant gevestigd.
Rames speciaal met witte rijst en bami rames speciaal was onze bestelling. Een gevarieerd palet van gerechtjes dat heerlijk smaakte. Neem daarbij attente bediening en redelijk prijzen voor drankjes en de koffie na, en wij hebben ingrediënten om dit bezoek te herhalen.
Het restaurant was vrijwel vol.
Jacqueline M.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Lauw eten en Mexicaanse roerbak mix als groente. Niet de smaak die je mag verwachten. We kregen 1 mes bij de rijsttafel. Personeel vliegt door de zaak en was luidruchtig. Heel onpersoonlijk. De kroepoek was prima.
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Vandaag weer heerlijk gegeten hier. De hoofdserveerster die ons herkende van eerdere bezoeken vroeg of zij iets mocht samenstellen voor ons. Dat mocht en wat een goede keuze! Ati Ajam, morning glory, nasi kunning, rendang het kon niet op. zoals altijd vriendelijke bediening en aardig voor onze dochter, ze kreeg haar eigen bakje kroepoek. Na 25 jaar is het nog steeds genieten hier.
Master_fijnproever .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Sfeervol klein restaurant met echt huiskamergevoel. Eens in de zoveel tijd heb ik vreselijk veel trek in Indonesisch eten en dan ga ik altijd naar Bogor. Ook andere restaurants wel eens geprobeerd, maar Bogor springt er bovenuit qua authentieke smaak. Emping vooraf met een heerlijke sambal (die altijd in een klein potje op tafel staat). De rendang is ook heerlijk en de sateetjes. Om kort te zijn is ALLES lekker en op authentieke wijze bereidt zoals je het ook in Indonesië kan eten.
Dalisay1805 .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Weer heerlijk gegeten hoor! Wat is het mooi geworden. Vooral het plafond ziet er goed uit alles weer lekker fris. Maar al met al het interieur is prima maar het belangrijkste is toch het eten en dat was weer op en top! Bediening is vriendelijk snel en geeft goed advies. Tot snel weer Bogor
Eter-pro77 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Vaak in dit restaurant geweest en altijd is de kwaliteit wisselend.
Afgelopen vrijdag de 29e samen met een vriend een tafel voor 2 bezet gehouden.
De rijsttafel moest het worden.....
Jammer...niet lekker, nergens zat smaak aan..( en we waren niet verkouden) smoor smaakloos, rendang smaakloos, nasi koening mwah, sate was wel aardig, boontjes smaakloos, sajur lodeh tja...en dan die homp kip.....mwah...sambalsmaak. We hebben bijna alles laten staan en dan nog vragen of het gesmaakt heeft.....toch een beetje gek.
Nee, voorlopig geen Bogor meer.....
Tip voor Bogor, ook al is het druk, blijf op de kwaliteit letten.....zo lopen klanten een deur verder.....toch jammer?!
Etty V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
De naam zegt het al: dit is een eetkamer waar je Indisch eten geserveerd krijgt in een huiselijke omgeving alsof je bij je tante op bezoek bent. We bestelden met vier personen anderhalve rijsttafel Bogor en we konden wat overbleef mee naar huis nemen. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.
De vleesgerechten waren allemaal goed, alhoewel er een stukje lamsvlees van de saté kambing wat taai was. De sambal telor was, zoals anderen al terecht opmerkten, niet zoals het hoort. Ook de sajur lodeh heb ik niet aangeraakt omdat die er veel te waterig uitzag.
We namen nog koffie en pisang goreng en onze avond was helemaal goed!
Wel reserveren want het loopt helemaal vol die eetkamer!
Rodolph I.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Na jaren weer eens naar Bogor met een groep van vijf. Heerlijke sateh gegeten en de bediening was uitstekend en vriendelijk. De eieren in zoetzure saus vonden we minder geslaagd en er was geen geweldige diversiteit aan groentegerechten ten opzichte van de vele verschillende sateh's. De entourage is zoals je bij een indo in een woonwijk in Den Haag verwacht: huiselijk en ietwat krap. Het hoort er allemaal bij, we vonden het prima.
Lekkerbek-Jos .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Met familie hier genoten van een rijsttafel. Kwaliteit van gerechten is wisselend. De nasi/rijst, sajoer, smoor, kipgerecht, boontjes en zo is prima, maar de telor smaakt eerlijk gezegd nergens naar. En de saté babi was echt niet mals genoeg. Maar ja, de prijs is ook niet hoog.
Bediening was zeer vriendelijk.
Decor kan beter: binnen de tafels nogal krap tegen elkaar, buiten lastig parkeren.
Maar ik kom zeker terug voor nog eens zo'n eerlijk, eenvoudig diner zonder pretenties.
Michelvandenbroek .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Afgelopen zaterdag bij Bogor gegeten. Na dat ik alle negatieve reacties over dit restaurant had gelezen heb ik het zelf toch anders ervaren. Bij binnenkomst werden we vriendelijk begroet, de dame in kwestie pakte haar "reserveringslijstje " erbij en liet ons zien aan welke tafel wij konden zitten. Vervolgens werden we vlot bediend en goed geadviseerd. Het eten was gigantisch lekker en de sfeer zoals je dat proeft in een indonesich eethuisje. Voor je rust moet je dan ook niet naar Bogor. De Sateh kambing was weer heerlijk en sajoer loddeh was ook om te smullen prijs kwaliteit was top. We werden geadviseerd om een rijsttafel met 3 personen te delen en mocht het nog nodig zijn konden we bij bestellen. Het enige minpunt vind ik toch echt de stoelen en tafels. Fijn restaurant en kom er graag weer terug