Bogor Permai

Erg duur
Lang
B.L. K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
"Bel even van tevoren en dan staat het klaar". Dat deed ik dus: een grote nasi rames (witte rijst) met slechts TWEE gerechten. Sambel Goreng Tahu en Sajoer Lodeh. Ik kreeg de eigenaar aan de lijn, die over de telefoon al moeite had met het onthouden en ik hoorde hem mompelen "even opschrijven". Mijn man alle moeite gedaan om lopend vanuit centrum mijn eten op te halen, omdat ik ziek op bed lag. En wát kreeg ik ipv S.G. Tahu? Boontjes! En dat niet alleen, witte rijst volop en weinig van die slechts 2 gerechten. En dát is wat mij dus al meerdere malen was opgevallen. Als de zoon (neem ik aan) bedient, geen enkel probleem, naar prijs en service. Maar de eigenaar is altijd zeer scheutig met zijn opscheppen van de gerechten, prop alles maar vol met de rijst, bamie, nasi! En onderstaande recensie dat de kwaliteit varieert van taai vlees en niet vers, dát klopt! Heb dan ook - ziek en al - alles teruggebracht en geld teruggevraagd. Het enige wat die kerel kon zeggen was dat dat het kon gebeuren, geen enkele sorry, niets! 2 gerechten niet kunnen onthouden, terwijl ik deze tot 2x toe herhaalde! Nooit meer daar, een klant minder...
Pro T.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Sinds de opening van deze toko heb ik in de afgelopen jaren hier af en toe eten afgehaald. Wat altijd opviel, is dat het altijd wisselend van kwaliteit was. Soms goed, maar andere keren gewoon ronduit slecht, taai vlees met zenen, te lang doorgekookte groente/ei etc. Ik bestelde hier altijd rames met witte rijst. De witte rijst staat hier echter niet in de toonbank, maar achter in de keuken. Gisteren zag ik toevallig vanuit de winkel hoe de eigenaar de witte rijst tot mijn grote verbazing met zijn blote handen!! in mijn afhaal bakje smeet. Dit kan toch echt niet, dit hoor je gewoon met lepel op te scheppen en niet met je blote handen. Zeer onhygiënisch. Voor mij vanaf nu dus nooit meer Bogor Permai!
Yayan .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Uit eerdere ervaring wist ik dat alles hier lekker was en vers klaargemaakt met fijne kruiden en gewenste pittigheid. Maar nu heb ik gebruik gemaakt van de catering-mogelijkheid: voor een feest hadden we een dag van te voren 9 x de rijsttafel voor 2 personen afgesproken en op het afgesproken tijdstip stond de bestelling klaar. Let op, wel met twee personen het eten komen ophalen, want de grote warmhoud-container, waarin zo'n 11 schalen zaten, weegt behoorlijk zwaar. Alle gasten waren goed te spreken over het eten en na afloop heeft nog menig gast een doggybag meegenomen, inclusief wijzelf. En ook de volgende dagen! smaakte het eten nog heerlijk.
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Fantastisch eten bij deze afhaaltoko! Authentieke smaken en alles is even vers en lekker. Bel van tevoren en je bestelling staat voor je klaar. Maar doe je dit niet, dan hoef je bij het afhalen ook niet lang te wachten. En voor de prijs hoef je het niet te laten. Een absolute aanrader!
J R.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Jaren geleden hebben we op een familiefeest al eens mogen genieten van gerechten van Bogor en omdat we vandaag praktisch langs Diemen kwamen en trek hadden in Nasi Rames besloten we hier een tussenstop te maken. Het was nog vrij vroeg, een uur of drie maar de deur was al los en de counter was goed gevuld met heerlijke gerechten. We bestelden Bami Rames waarbij je naast bami kunt kiezen uit twee vlees- en twee groentegerechten. Uiteraard bestelden we daar nog de nodige snacks bij en ook nog tjendol! Dat laatste is een soort van bouwpakket; verschillende zakjes die je samenvoegt met ijsklontjes.
Er was helaag geen Daging Peté en Gambing hebben we eigenlijk vergeten naar te vragen.
De gerechten waren ruim bemeten en zeer smakelijk. Rendang was kruidig en verder waren de groentegerechten ook erg lekker. De risolle goed gevuld en de tjendol tenslotte lekker fris en zoet. Hulde voor deze heerlijkheden, tot de volgende keer!
Maurice N.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
De beste afhaal voor Indonesisch eten, ik ben ze niet beter tegengekomen. Alles wordt vers bereid in eigen keuken en iedereen is enorm vriendelijk. Zelf woon ik in Amsterdam en rij graag om zodat ik hier mijn gerecht kan halen! Ik heb nog nooit iets gehad wat niet lekker was en ik kom hier wekelijks. Tip: koop ook een potje sambal voor thuis, deze ga je nergens anders krijgen. Eenmaal deze gehad, nooit meer sambal uit de supermarkt..
Jurjen85 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Heerlijk Indonesisch eten vooral de nasi ramas. Prima prijs aangezien je een flinke bak vol krijgt. Zeker de moeite waard om even langs te rijden.
Ron020 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Bij Bogor is het eten prima vooral de Nasi Ramas speciaal .En zeker de prijs waard. Met liefde klaar gemaakt en dat proef je zeker .
Poetjini .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2014
Heerlijk eten ; vriendelijke eigenaar. Vooral de rendang is erg lekker, evenals de bali, de sajoer lodeh, alles eigenlijk.
Philip .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2013
Heerlijk eten. Pedis is ook lekker pedis.
mijn favoriet is de daging bali, sate kambing en qua groenten de courgette en tofu.
Service is echt geweldig, met name van de eigenaar. Krijg altijd extra kroepoek voor de kinderen en meestal ook wat atjar ketimoen.
Decor valt weinig over te zeggen want take away.
Jasper G.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2013
Echt fantastisch lekker eten, elke keer weer. Voor 11,25 haal ik een menu waar van alles inzit waar je met z'n 2-en echt ruim van kunt eten. (decor is eigenlijk nvt want gaat hier om afhaal)
DonJia .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2013
Ik heb hier gisteren weer eten gehaald, en elke keer weer neem mezelf voor vaker langst te gaan, want het is niet zomaar goed: het is echt fenomenaal goed, dit eten. Ik ben mijn hele leven al een liefhebber van de Indonesische keuken, en wat mij betreft is Bogor Permai een van de besten. Ik prijs mijn zegeningen dan ook dat we hier in Diemen deze toko hebben, en getuige de drukte op zondagavond zijn er meer die zo denken. De groenten zijn vers, met nog een beetje een bite, en de keur aan gerechten goed op smaak.

Ik begrijp ook echt niet hoe sommige mensen Bogor Permai duur vinden. 'Duur' is een designerkoffie voor 5 euro of een fruitsmoothie voor 10 in een hippe koffiebar. Luister, je kunt bij Bogor Permai een rijsttafel krijgen voor rond de 30 euro. 'Voor twee personen', heet dat op het menu, maar daarvoor krijg je dan zo'n 10-12 verschillende gerechten mee. Ik heb het gister bij thuiskomst gewogen: 5 kilo aan overheerlijke Indonesische gerechten. Voor twee personen? Ik ben een grote eter, en mijn partner ook, maar hier eten we met gemak twee dagen van. Sorry hoor, maar dan is 30 euro echt een top-deal. Zoals de uitdrukking gaat: daar maak je het echt niet zelf voor.