Bogey's

Krabbeweg 9 3231 NB Brielle Nederland Kaart

Over het restaurant Bogey's

Golfen, ontspannen, lekker eten en drinken in een landelijk gebied. Het kan allemaal in dit restaurant! Een plek waar golfers graag nog even een borrel drinken en napraten, maar ook prima als je niets met golf hebt maar op zoek bent naar een gemoedelijke sfeer en eerlijk eten voor een eerlijke prijs. Gewoon, voor een borreltje op het terras of omdat je zin hebt in een plezierige omgeving te genieten van een bord goed eten. Ook voor groepen heel erg geschikt. Met of zonder kinderen, voor jong en oud. Iedereen is hier van harte welkom!

Meer informatie over restaurant Bogey's

Maandag t/m zondag 8.00 - 21.00 uur

• Af te huren , Bar , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi