Bogey's

Krabbeweg 9 3231 NB Brielle Nederland Kaart

Over het restaurant Bogey's

Golfen, ontspannen, lekker eten en drinken in een landelijk gebied. Het kan allemaal in dit restaurant! Een plek waar golfers graag nog even een borrel drinken en napraten, maar ook prima als je niets met golf hebt maar op zoek bent naar een gemoedelijke sfeer en eerlijk eten voor een eerlijke prijs. Gewoon, voor een borreltje op het terras of omdat je zin hebt in een plezierige omgeving te genieten van een bord goed eten. Ook voor groepen heel erg geschikt. Met of zonder kinderen, voor jong en oud. Iedereen is hier van harte welkom!

Meer informatie over restaurant Bogey's

Maandag t/m zondag 8.00 - 21.00 uur

• Af te huren , Bar , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Fieke D.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Hier met de ah bon wezen eten. Alles lag keurig klaar inclusief de ah menukaart. We namen allemaal de uiensoep. Die was heerlijk en goed op smaak. De zalm perfect, de beenham goed en de biefstuk redelijk. Het was niet echt een mals stukje. Genoeg aardappelen en groente. Het toetje was ijs met advocaat en slagroom. Lekker als je er van houdt. De inrichting was prima en ondanks dat we niet golven voelden we ons hier echt welkom.
A.H.T. S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Wij zij zeer tevreden over aanbod,omgeving,bediening en het menu. Alles was goed verzorgd. Mochten wij nog eens in de buurt logeren dan lopen wij nog eens binnen.

Gr. Fam. Snoeren
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2013
Met een 32 Lords van golfclub ijsselweide met een arrangement koffie/brownie en na 18 holes van een voortreffelijk 3gangen menu genoten. De overgang naar een nieuwe cateraar was zeer duidelijk te merken. Alle mannen waren vol lof over de ook op een zeer vriendelijke wijze gepresenteerde heerlijkheden. Voorgerecht van een uitmuntende en gevarieerde salade. Hoofd metvkeuze uit zeebaas of biefstuk van het weideland kwaliteit. Zo mals en super gebraden. Nagerecht tot slot met creme en ijs. We hebben genoten en deze ervaring hebben we opgeslagen voor volgend jaar als we weer een keus van welke banen we gaan spelen op de agenda staat. Trouwens...we waren niet alleen en er werd op vele tafels heerlijke gerechten uitgeserveerd. Ze zijn daar goed bezig en geven op deze wijze goede visitekaartjes af. Onthouden dus als u bijv na golf ook nog van heerlijke culinaire momenten wilt genieten. Tot slot...uiterst vlotte en vriendelijke bediening. Met dank en complimenten. JT