Bogey's

Krabbeweg 9 3231 NB Brielle Nederland Kaart

Over het restaurant Bogey's

Golfen, ontspannen, lekker eten en drinken in een landelijk gebied. Het kan allemaal in dit restaurant! Een plek waar golfers graag nog even een borrel drinken en napraten, maar ook prima als je niets met golf hebt maar op zoek bent naar een gemoedelijke sfeer en eerlijk eten voor een eerlijke prijs. Gewoon, voor een borreltje op het terras of omdat je zin hebt in een plezierige omgeving te genieten van een bord goed eten. Ook voor groepen heel erg geschikt. Met of zonder kinderen, voor jong en oud. Iedereen is hier van harte welkom!

Meer informatie over restaurant Bogey's

Maandag t/m zondag 8.00 - 21.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Bogey's

h.stoppelenburg .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Prima eten voor een goede prijs. Leuke locatie naast de golfbaan. Voor herhaling vatbaar!
Hoezo 120 tekens als recensie??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
hlwolffers .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Even ter info wij hebben heerlijk gegeten wisten van het bestaan van deze gelegenheid niets,dus nooit van gehoord dankzij de A.H KAARTEN zijn we gaan kijken op de site waar we naar toe konden gaan en prima gegokt voor herhaling vatbaar ook zonder kaarten dus betaalbaar en een leuk adres prachtige omgeving wij wonen in Brielle dus ik geef het aan de medebewoners van het 55 plus appment de Geuzenhof door van ons allemaal dus een tot ziens.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Was een hele relaxte en super gezellige avond!
Personeel heel attent en nergens een probleem mee
Waren met 11 personen en toen het koud werd na het voorgerecht gewoon naar binnen verhuisd..samen met de grote groep aan de ander kant ven het terras!
petje voor deze goede service!
Eten was prima al zouden wij allen de runderstoof niet als een pap op hetbord sereren maar met aardpurre of rijst in het midden..zou er veel smakelijker uit zien.
Volop heerlijke frieten en groente..flinke porties en een fantastisch groot ijs nagerecht.
Al met al een hele fijne avond gehad en zeker een reden om nog een keer terug te gaan.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Het is weer eens wat anders 'eten op de golfbaan'. Het restaurant ziet er keurig en sfeervol uit, het personeel was heel erg vriendelijk. De gerechten waren lekker en mooi opgemaakt/gepresenteerd. En als je dan maar zo weinig hoeft af te rekenen (een menu is 25 euro, dus de helft) is het helemaal feest. Een aanrader!
thea.vanderlaak .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
We hebben er heerlijk gegeten het wassen er wel rumoerig ,maar dat kwam vanwege eengolftoer ooi wat was geweest . N er moest ook een prijsuitreiking gedaan worden . Dat kan nu eenmaal niet zachtjes
Luti .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Super gegeten en super service.....compliment...????
Mooi uitzicht op de golfbaan....voor herhaling vatbaar!
Ook mooie keuze van gerechten!
AadvandenBos .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Dit was, in 3 weken tijd (onze vakantie in Brielle), onze tweede bezoek aan Bogey's. De eerste keer waren we met z'n 2-en zonder verdere gasten en was de bediening op en top, erg persoonlijk en vrij (prima!). We hadden toen een menu van de kaart en dat was prima. Deze keer was het drukker, waren er geheel andere mensen in de bediening met een geheel andere sfeer (wat zakelijker en onpersoonlijker, maar wel goed). Het eten was, met AH-spaarkaart deze keer, wederom prima hoor.
Marit Z.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Vrij laat gereserveerd voor 10 personen, met AH bonnen. Was geen probleem, zeer hartelijk welkom en zeer goede bediening en het eten van het menu was zeer royaal en goed. Voor herhaling vatbaar. Dank jullie wel.
Philip V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Eten was niets mis mee, maar de gerechten kwamen in sneltreinvaart voorbij. Stonden na een uur en een kwartier weer buiten
Theo R.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Het is een restaurant bij een golfclub. In de buurt is niks anders. Je moet er dus wel speciaal heen gaan om daar te eten. Het is een prettige atmosfeer met leuk personeel
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Prijs/kwaliteitverhouding is prima in orde: zeer veel waar voor je geld! Goede prijzen (ook a la carte) en leuke en attente bediening. Echt aan te raden om hier eens te genieten van goed eten en een mooi uitzicht over de golfbaan (indien mogelijk op een heerlijk terras!)
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Wij waren hier met de AH aktie en hebben lekker gegeten, vriendelijke bediening, alles op een goed tempo hoefden niet lang te wachten , maar gelukkig wel wat pauze tussen de gerechten,het zijn behoorlijke porties,meer dan voldoende.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Wij aten daar gisteren, 6 juni 2017, op een zeer stormachtige dag met windkracht 8 en veel regen!
Dus we waren zowat de enige gasten - en werden (dus) snel geholpen.
Als het drukker is zal de wachttijd wellicht wat langer zijn.....
iets.anders .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Bogey's heeft onze verwachtingen enorm overtroffen! Wij hadden hier nog nooit gegeten (het ligt schitterend aan de golfbaan maar wel wat afgelegen) en waren verrast door de kwaliteit en de gastvrijheid en de leuke sfeer binnen het team aldaar! Niets dan lof; alle (AH menu) vlees en visgerechten werden door ons vieren met smaak ontvangen en ook de bijgerechten waren precies goed! GA HIER ZEKER NAARTOE: EEN AANRADER en WAAR VOOR UW GELD!!
Michel F.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
We waren hier met de AH restaurantactie.
De krab- kreeftsoep was niet bijzonder.
De carpaccio was besprenkeld met teveel balsamico.
De ossenhaaspuntjes waren erg doorbakken.
De zalmfilet was niet bijzonder.
Het nagerecht was goed.

Al met al zullen we hier geen 2e keer gaan eten.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heerlijk gegeten. Gezellig restaurant. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Gereserveerd via de AH actie. Drie gangen keuze menu voor € 25,-. Voor ieder wat wils.
Fieke D.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Hier met de ah bon wezen eten. Alles lag keurig klaar inclusief de ah menukaart. We namen allemaal de uiensoep. Die was heerlijk en goed op smaak. De zalm perfect, de beenham goed en de biefstuk redelijk. Het was niet echt een mals stukje. Genoeg aardappelen en groente. Het toetje was ijs met advocaat en slagroom. Lekker als je er van houdt. De inrichting was prima en ondanks dat we niet golven voelden we ons hier echt welkom.
A.H.T. S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Wij zij zeer tevreden over aanbod,omgeving,bediening en het menu. Alles was goed verzorgd. Mochten wij nog eens in de buurt logeren dan lopen wij nog eens binnen.

Gr. Fam. Snoeren
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2013
Met een 32 Lords van golfclub ijsselweide met een arrangement koffie/brownie en na 18 holes van een voortreffelijk 3gangen menu genoten. De overgang naar een nieuwe cateraar was zeer duidelijk te merken. Alle mannen waren vol lof over de ook op een zeer vriendelijke wijze gepresenteerde heerlijkheden. Voorgerecht van een uitmuntende en gevarieerde salade. Hoofd metvkeuze uit zeebaas of biefstuk van het weideland kwaliteit. Zo mals en super gebraden. Nagerecht tot slot met creme en ijs. We hebben genoten en deze ervaring hebben we opgeslagen voor volgend jaar als we weer een keus van welke banen we gaan spelen op de agenda staat. Trouwens...we waren niet alleen en er werd op vele tafels heerlijke gerechten uitgeserveerd. Ze zijn daar goed bezig en geven op deze wijze goede visitekaartjes af. Onthouden dus als u bijv na golf ook nog van heerlijke culinaire momenten wilt genieten. Tot slot...uiterst vlotte en vriendelijke bediening. Met dank en complimenten. JT