Boerske Zaandam

Vrijdag en Zaterdag 09:00 - 18:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Willemijnlodewijks .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Prima plek om even te lunchen als je met kinderen bent. Er is een speelhoekje, zodat de kinderen kunnen spelen en de ouders kunnen eten. Het eten is simpel, maar lekker. Het personeel is erg klantvriendelijk en behulpzaam. Ik ga hier vaker lunchen als ik in de stad ben.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2015
Echt een heerlijk pistoletje gegeten bij Boerske, met curryworst, gebakken uien en zuurkool.
Leuke entourage en vriendelijke bediening.
Een aangename verrassing.
Erwin G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2014
Op een middag hier een keer een hamburger gegeten.
Wat een fabrieksmatige harde klomp is dat zeg! Echt massief, leek wel van rubber.
Alles wat ze hier verkopen komt kant en klaar binnen en er er is geen spraken van ambachtelijkheid.

De zaak ziet er verder wel mooi uit van binnen en het is leuk gerestaureerd. De bediening kan iets socialer.

Zdg .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2013
Lekker, snel eten. Alles huisgemaakt en goed geprijsd. Vriendelijke bediening, het heeft wel meer het cafetaria idee dan echt een restaurant. Je drinken krijg je in plastic flesjes. Maar de boerske burger is een aanrader.
Housemouse .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2013
Het is een leuke snackbar met een redelijk gezellige sfeer. Eten was helemaal niet lekker. We namen een broodje tonijnsalade en een broodje kaas. De broodjes waren warm maar de tonijnsalade was smaakte vreemd - het was ranzig en leek oud - het broodje kaas kwam zonder boter of blaadje sla, mosterd. De thee kwam in een vies glas. De bediening was laks. Ik ga hier niet meer eten.