Boerke Mutsaers

Vijverlaan 2 5042 PZ Tilburg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Boerke Mutsaers

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Ton K.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Zondagavond hier gegeten,goed restaurant met goede kwaliteit.
Jammer dat er geen wijn laat staan een Bob arrangement was.
Beperkte wijn kaart dus.
De omgeving is niet aantrekkelijk.
De sukade van kalfsvlees is erg lekker!
Er was ook een 4 gangen asperge menu beschikbaar nadat wij hadden aangegeven dat wij een gang niet mochten hebben ( beenham ) werd er geen alternatief aangeboden.
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
We zijn hier afgelopen Vrijdag wezen eten, ik had goulashsoep en mijn vriendin gamba's met pasta vooraf, gewoon lekker. Daarna als hoofdgerecht kalfssucade en varkenshaasspies, allebei erg lekker. Met ruim voldoende groente, frietjes en salade erbij.
Al met al elke keer lekker rustige atmosfeer, bovengemiddeld lekker eten (echt alles klopt aan het eten, alles is goed bereid en goed op smaak) en goede prijs/kwaliteitverhouding
Echt een aanrader als je met familie wilt eten
Irene B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
Beetje strak "formele" ingerichte zaak, slechte akoestiek. Niet echt "mijn ding", maar je komt hier voor een ontspannen etentje met vrienden. Bediening alert, vlot en vriendelijk. Prijs-kwaliteitverhouding uitstekend. Royale porties. Ikzelf heb geen gebruik gemaakt van een voorgerecht, mijn dishgenoten wel: zij aten respectievelijk duivenborstjes op een bedje van tortellini, mosterdsoep en een zalmbonbon met forelmousse. Allemaal enthousiast. Bij toeval aten we alle 6 hetzelfde hoofdgerecht: een reestoofpotje. Uitstekend van smaak, wel erg machtig. Ook leuk geserveerd in een klein 1-persoonspannetje en een schaaltje met krielaardappeltjes en een diversiteit van groenten. Friet (ikzelf vond deze teveel naar ossewit (?) smaken, niet echt lekker) en salade in aparte schalen, ook ruim voldoende! Dessert ( 2x dame blanche, kaasbordje en een grand dessert du chef) eveneens royaal en smaakvol. Vooral het Grand Dessert is een aanrader! Om de twee maanden een wisselende kaart.