Boerke Mutsaers

9,2

Jouw recensie over het restaurant Boerke Mutsaers

Ali M.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Zondag l.l een familiedag gevierd in het restaurant bij Boerke Mutsaers.
Dit bedrijf verdiend "n 10 met 'n griffel.
Het was super goed verzorgd, ze hebben onze afspraken meer dan waar gemaakt.
Om 12 uur de ontvangst was super verzorgd en uitnodigend
Het Walking Dinner elk gerecht was zeer smakelijk.
En ook de afsluiting was lekker.
Een adres om aan te bevelen en zeker om terug te komen.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Op een woensdagavond, na reservering (niet nodig!) hier binnen gestapt. Bij binnenkomst bleek dat we de enige klanten waren (tot 1900 uur ongeveer daarna nog een tafel van 6). Service en aandacht ruim voldoende, prima gastheer. Locatie nabij station, je ziet de treinen wel maar je hoort ze niet/amper. Inrichting licht gedateerd. Je kan voor minder dan 30 euro drie gangen kieze. We gingen voor carpaccio (prima, niet te) en scampi's in pasta (heerlijk). Daarna voor een stoofpotje (lekker, prima gaar en goed) en varkenshaaspuntjes (top, prima en ruime hoeveelheid). Nagerechten: bokkenpotenijs was er niet maar dat kon vervangen worden door een andere soort (hazelnoot, lekker). Alle gerechten waren prima en netjes. Niet onbelangrijk bij de afsluitende koffie een net plateau met versnapperingen
Cees47 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Prima restaurant met zeer vriendelijke bediening.
Uitstekend viergangendiner tijdens familie etentje.
Was op en top verzorgd, zeker voor herhaling vatbaar
Ton K.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Zondagavond hier gegeten,goed restaurant met goede kwaliteit.
Jammer dat er geen wijn laat staan een Bob arrangement was.
Beperkte wijn kaart dus.
De omgeving is niet aantrekkelijk.
De sukade van kalfsvlees is erg lekker!
Er was ook een 4 gangen asperge menu beschikbaar nadat wij hadden aangegeven dat wij een gang niet mochten hebben ( beenham ) werd er geen alternatief aangeboden.
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
We zijn hier afgelopen Vrijdag wezen eten, ik had goulashsoep en mijn vriendin gamba's met pasta vooraf, gewoon lekker. Daarna als hoofdgerecht kalfssucade en varkenshaasspies, allebei erg lekker. Met ruim voldoende groente, frietjes en salade erbij.
Al met al elke keer lekker rustige atmosfeer, bovengemiddeld lekker eten (echt alles klopt aan het eten, alles is goed bereid en goed op smaak) en goede prijs/kwaliteitverhouding
Echt een aanrader als je met familie wilt eten
Irene B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
Beetje strak "formele" ingerichte zaak, slechte akoestiek. Niet echt "mijn ding", maar je komt hier voor een ontspannen etentje met vrienden. Bediening alert, vlot en vriendelijk. Prijs-kwaliteitverhouding uitstekend. Royale porties. Ikzelf heb geen gebruik gemaakt van een voorgerecht, mijn dishgenoten wel: zij aten respectievelijk duivenborstjes op een bedje van tortellini, mosterdsoep en een zalmbonbon met forelmousse. Allemaal enthousiast. Bij toeval aten we alle 6 hetzelfde hoofdgerecht: een reestoofpotje. Uitstekend van smaak, wel erg machtig. Ook leuk geserveerd in een klein 1-persoonspannetje en een schaaltje met krielaardappeltjes en een diversiteit van groenten. Friet (ikzelf vond deze teveel naar ossewit (?) smaken, niet echt lekker) en salade in aparte schalen, ook ruim voldoende! Dessert ( 2x dame blanche, kaasbordje en een grand dessert du chef) eveneens royaal en smaakvol. Vooral het Grand Dessert is een aanrader! Om de twee maanden een wisselende kaart.