Boerderij Meyendel

6,8
Duur
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wat een leuke lokatie.lekker gewandeld.en lekker gegeten.wij zijn geholpen door cheranique leuke vrolijke meid.wij komen zeker terug.
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wij zijn afgelopen woensdagmiddag geweest en ik vond de sfeer knus en de mensen daar waren behulpzaam
Cher haalde een doekje voor me omdat ik iets gemorst had. De omgeving is ook prachtig dus na een wandeling is het heerlijk toeven bij meyendel.
Fabienne S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Dit is een super gezellig restaurant met heel spontaan en hulpvaardig personeel ! Vooral de erwtensoep en de cappuccino waren erg lekker!
Stephan M.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Na een wandeling met de hond hebben wij een bezoek gebracht aan meyendel. Het eten smaakte goed en het personeel was vriendelijk, wij hebben zeker genoten en begrijpen niet waarom er zoveel negatieve reacties zijn. Het is zeker de moeite waard om van de locatie te genieten!
Verkaden .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Wederom een bezoek gebracht aan deze locatie, welke prachtig is gelegen in het bosrijke duingebied....
De vriendelijkheid van de dame achter de kassa is ver te zoeken, de rest staat er een beetje ongeïnteresseerd bij (is dat echt nodig 4 dames achter de balie waar alleen koffie wordt geschonken en afgerekend?)
Het was wederom erg druk, maar hebben we het eten redelijk snel ontvangen. Keukenpersoneel is in ieder geval in voor een glimlach!
Arnoud V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Niets toe te voegen aan de onderstaande ervaringen. Boerderij Meyendel is wat je krijgt als een ondernemer een monopolie heeft in een markt (hier: eten en drinken in natuurgebied Meyendel). Je kunt bijna vragen wat je wilt, zonder daar veel voor te hoeven doen. Mijn vraag aan de eigenaar: maar wil je dan zélf niet dat mensen met plezier bij je komen, in plaats van gedwongen in een matig onderhouden vreetschuur te veel geld kwijt zijn voor iets simpels als een uitsmijter en een pannenkoek, domweg omdat er geen alternatief is?
Gonny R.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Na een prachtige wandeling is het opmerkelijk om dan terecht te komen in een restaurant waar zoveel meer mee gedaan kan worden. Zit je op een mooie locatie moet je zelf je eten halen en opruimen en dat voor een absurd bedrag, 9,00 euro voor een pannenkoek gemiddeld zonder bediening is echt te hoog. De afruimplek was overvol, niet netjes. Toiletten waar de zeep op is en de handdroger kapot, jammer. Het eten was matig, nee de volgende keer eten we ergens anders.
Reinier L.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Gezellig en warm ingerichte ruimte. Helaas zit het meubilair buiten op het terras onder de vogelpoep en vettigheid. Op tafel staan uitgedroogde en uitgebloeide plantjes. 9 euro voor een uitsmijter vind ik erg veel geld, zeker omdat er sprake is van zelfbediening. En heel bijzonder smaakt ie nou ook weer niet. Bovendien komt een fooienpot op het uitserveerbuffet wat overdreven over wanneer er slechts bestellingen worden opgenomen met een norse blik, zonder enige vorm van vriendelijkheid. Vele gemiste kansen op een
prachtige locatie. Erg jammer.
Robert O.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Het viel mij tegen het eten. Een uitsmijter met alles er op en eraan voor E 10. Met maar een gebakken ei, kapot gebakken spek en salami en kaas die niet eens gesmolten Als het gaat om zelfbediening dan had ik wel wat beters verwacht. De koffie en de lekkere sinaasappelsap waren wel erg lekker. Het geheel erg rommelig.
Yvette S.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Wat vreselijk jammer dat zo'n slecht restaurant op zo'n toplocatie zit! Je handen gaan er van jeuken om er iets moois van te maken. Iets met lekkere, met zorg bereide broodjes. Zelfgebakken taarten (of elders gebakken maar tenminste vers). Lekkere ijsjes voor normale prijzen (nu B-merk voor A-merk prijs). Vriendelijk personeel. Het is er soms heel druk, maar dat is het in andere restaurants en pannenkoekenhuizen soms ook. Dus het kán wel. Er is wel een goed toilet, dat verzacht de pijn een beetje.
Jelmer V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2016
Ik begrijp alle negatieve reacties niet zo goed... Ja het is een pannenkoekenhuis. Met zelfbediening. Dan weet je ook waar je aan begint.
Pannenkoeken waren prima. Wel aan de prijs maar dat komt door de locatie (die is fantastisch). Tien minuten moeten wachten en erg vriendelijk geholpen.
Verkaden .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Afgelopen zaterdag geweest, het was druk! OK je moet even wachten voordat je aan de beurt bent (daar kies je dan zelf voor). De pieper ging na een kleine 10 minuten, gewoon snel in mijn beleving met deze drukte. Vriendelijke behulpzame Spaanse dame bij de uitgifte.
Pannenkoeken goed gaar en broodje kroket was prima.
Tjeerd A.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Vandaag gewandeld van uit Den Haag naar Meyendel en dan wil je bij de boerderij wel even koffie drinken. Zelfbediening vind ik op zich ok. Een half uur lang wachten is niet leuk. Er was geen service. Zelf de troep opgeruimd. Ik vond het niet goedkoop. De salade was lekker. De kroket ook lekker, maar de bijgeleverde boterham een trieste aanfluiting. Al met al geen goede ervaring. Niet leuk. Ik begrijp de frustratie van al die andere klanten heel goed en ik kan het onderschrijven.
Jean M.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Wat jammer! Was het vroeger gezellig, druk, maar zag je personeel rennen en hun best doen. Nu een gaarkeuken idee waarbij je de hoofdprijs betaald om alles zelf te regelen. Personeel staat achter de zelfbedienigsbalie niets te doen omdat de doorloop slecht is. 3/4 uur wachten op eten. Een enorme miskleun!! Hoop dat de eigenaar dit leest en zijn vergissing inziet.
Reoewein N.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Jammer erg onpersoonlijk geworden. Niet nagedacht over nieuw service systeem. Geen relatie tussen zitgedeelte en ruimte en snelheid in uitgifte gedeelte. Te weinig aandacht voor kwalitatief eten. Appeltaart wordt overgeschept uit de doos! Dat wil je hier toch niet. Verder qua prijs kan en mag je niet zulke bedragen vragen voor selfservice . Dranken prima maar niet voor Bv de Pannenkoek. Duidelijke dat ze hier een monopolie positie innemen en erg kosten georiënteerd zijn. Oh ja ook zeer beperkt aanbod in , te weten 1 Pannenkoek! Nog heel veel te doen aan kwaliteit, service en prijsstelling. Voor mij op deze manier niet nog een keer ! Jammer had zo mooi kunnen zijn in deze omgeving!
Airport .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Ook wij zijn zeer ontevreden weggegaan. Op de kaart hebben ze het over een gezellig vuurtje, maar er stonden helaas kaarsen in de haard. De pannenkoeken waren niet lekker. De spek kaas pannenkoek was onder de spek niet gaar en de kaas was zo doorgebakken dat hij bitter was. Dit gold ook voor de kaas pannenkoek.
Ook het zelfbedieningsconcept is niet prettig. De prijzen zijn hetzelfde gebleven, maar de bediening is weg. Jammer, want wij kwamen er al jaren als wij in de buurt waren.
Helaas geen liefde voor het eten of voor de klant.
God .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Superslechte service. Mensen lopen met overvolle dienbladen dwars door elkaar heen. Onhandig om met je handen vol bestek, theezakje, stroop/suiker te pakken. Lijkt meer op een goedkoop wegrestaurant. Prijs/kwaliteit absoluut niet in verhouding.
Anita K.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Ik schrijf echt nooit een recensie maar NU moest ik het gewoon van mijzelf
Mensen waar moet ik beginnen:
Ten eerste de prijs kwaliteit verhouding is totaal uit balans. Kwaliteit is er niet.
- Lauwe koffie, lauwe chocolade melk -- prijs: 2,90
- Vieze naar mijn smaak ingekochte taarten ( ...cent per puntje inkoop zeg maar 3 x over de kop) verkoop 3,75. Waar is de liefde? Maak de taarten zelf en vraag er dan desnoods meer voor!

Geen tosti op de kaart NEE... men is te bang dat er geen omzet word gedraaid en er teveel mensen een tosti bestellen voor de kinderen en gaan dan voor de 9,- pannenkoek ( gedwongen). Bedrijf is teveel gefocust op omzet en snel verdienen. Geen liefde voor eten en kwaliteit. Tja er is niets in de buurt dus ze kunnen het ook maken. Je hebt het koud en ben hongerig. Neem zelf wat te eten mee mensen, is mijn advies!
Evenals de winst die er op gebak met -kant en klare smaak- wordt gemaakt.
Totaal geen liefde voor eten en de klant. Jammer!
Mensen die er werken hebben het gewoon te druk! Zijn super aardig hoor . Zij kunnen niet er niets aan doen het is het beleid
Marloes D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2016
Na een fikse wandeling nam ik een pannenkoek met spek en kaas. Deze was (gewoon) lekker. Ik mis de sfeer van een echt pannenkoekenhuis met vlammen onder de pan. Dit restaurant is zelfbediening, je haalt alles, ook de borden zelf op van een buffet. Dat is de reden dat ik een 6 geef voor service (er is niet veel service). De deur van de doorgifte naar de serre is niet open te maken met al die borden in je hand, gelukkig heb ik wat horeca ervaring.
Voordeel, het gaat wel snel, ze kunnen enorme menigten mensen wegstouwen.
Mijn partner nam de jachtschotel, deze was lekker, maar hij zou hem niet nog een keer nemen. Te veel spek. Koffie was lekker. Prima plek om na het wandelen even wat te drinken/eten.
Edgar V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Helaas...ik moet me aansluiten bij de klagers..de pannekoeken zijn belabberd slecht, de onze was aan de ene kant aangebrand en aan de andere kant maar net gaar. Leek erop of het beslag uit een pak pannekoekenmix kwam, met water aangelengd.. Ook kun je niet echt spreken over 'service' als je voor een restaurant met zelfbediening prijzen moet betalen die je normaliter betaalt mét service. Maar ja, de lokatie is perfect, alleen jammer dat alles daarop draait. De zaak straalt echt iets uit van 'ze komen toch wel, dus waarom zouden we het onze klanten makkelijk maken'...en dat is toch niet een fijne gastvrije mentaliteit...voor ons gelijk de laatste keer hier...