Boerderij Meyendel

6,4
5,5
Jet-1 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Ik kwam met mijn moeder met een rollator. Restaurant was heel druk. Toen ik vroeg of er plek was zei bediening dat ik zelf maar moest zoeken. Pannenkoek droog. Zelfbediening op zich okay. Inrichting voorspelbaar maar past bij de boerderij. Invalidentoilet valt niet op, bordje zou handig zijn. Er waren veel kinderen en een verjaardagspartijtje aan de tafel naast ons. Ik was doof van het geschreeuw en kinderen liepen steeds tegen stoel aan. Advies om dergelijke partijen te laten reserveren en in een apart gedeelte te zetten.
M B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Ik ben al een paar keer bij Meijendel geweest en het was altijd goed! Er heerst een gezellige sfeer en het personeel is ontzettend vriendelijk. Daarnaast is het niet alleen kindvriendelijk maar ook diervriendelijk. Kortom, ik vind het altijd heerlijk om na een lange wandeling even bij te komen bij Meijendel!
Babette V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Ik ben niet zo van de (negatieve) recensies, maar hier kan ik het niet laten om iets te schrijven over zo'n mooie plek met haardvuur en leuke buitenzitplekjes, maar waar men werkelijk alle producten van de kaart weet te verpesten. Helaas is dit de enige locatie om iets te ten of drinken in dit fijne natuur/wandelgebied. We komen hier alleen omdat er geen andere mogelijkheden zijn. Het eten is echt niet ok en de prijzen te hoog voor wat je krijgt. Van verse producten hebben ze hier nog nooit gehoord. De pannenkoeken lijken van karton en de zoute soep uit een pakje poeder is niet weg te krijgen. Zelfs een kroket of koffie wordt niet met aandacht bereid.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wat een leuke lokatie.lekker gewandeld.en lekker gegeten.wij zijn geholpen door cheranique leuke vrolijke meid.wij komen zeker terug.
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wij zijn afgelopen woensdagmiddag geweest en ik vond de sfeer knus en de mensen daar waren behulpzaam
Cher haalde een doekje voor me omdat ik iets gemorst had. De omgeving is ook prachtig dus na een wandeling is het heerlijk toeven bij meyendel.
Fabienne S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Dit is een super gezellig restaurant met heel spontaan en hulpvaardig personeel ! Vooral de erwtensoep en de cappuccino waren erg lekker!
Stephan M.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Na een wandeling met de hond hebben wij een bezoek gebracht aan meyendel. Het eten smaakte goed en het personeel was vriendelijk, wij hebben zeker genoten en begrijpen niet waarom er zoveel negatieve reacties zijn. Het is zeker de moeite waard om van de locatie te genieten!
Verkaden .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Wederom een bezoek gebracht aan deze locatie, welke prachtig is gelegen in het bosrijke duingebied....
De vriendelijkheid van de dame achter de kassa is ver te zoeken, de rest staat er een beetje ongeïnteresseerd bij (is dat echt nodig 4 dames achter de balie waar alleen koffie wordt geschonken en afgerekend?)
Het was wederom erg druk, maar hebben we het eten redelijk snel ontvangen. Keukenpersoneel is in ieder geval in voor een glimlach!
Arnoud V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Niets toe te voegen aan de onderstaande ervaringen. Boerderij Meyendel is wat je krijgt als een ondernemer een monopolie heeft in een markt (hier: eten en drinken in natuurgebied Meyendel). Je kunt bijna vragen wat je wilt, zonder daar veel voor te hoeven doen. Mijn vraag aan de eigenaar: maar wil je dan zélf niet dat mensen met plezier bij je komen, in plaats van gedwongen in een matig onderhouden vreetschuur te veel geld kwijt zijn voor iets simpels als een uitsmijter en een pannenkoek, domweg omdat er geen alternatief is?
Gonny R.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Na een prachtige wandeling is het opmerkelijk om dan terecht te komen in een restaurant waar zoveel meer mee gedaan kan worden. Zit je op een mooie locatie moet je zelf je eten halen en opruimen en dat voor een absurd bedrag, 9,00 euro voor een pannenkoek gemiddeld zonder bediening is echt te hoog. De afruimplek was overvol, niet netjes. Toiletten waar de zeep op is en de handdroger kapot, jammer. Het eten was matig, nee de volgende keer eten we ergens anders.
Edmond V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Mooie locatie, heerlijke pannenkoeken, leuk systeem met een wekker als je moet wachten op eten. Vriendelijke bediening en net als bij wegrestaurant, je zet de borden in een rek en die komen ze geregeld leeghalen. Het was toen mooi weer, dus konden we heerlijk buiten zitten met het zicht op de fietsen.
Reinier L.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Gezellig en warm ingerichte ruimte. Helaas zit het meubilair buiten op het terras onder de vogelpoep en vettigheid. Op tafel staan uitgedroogde en uitgebloeide plantjes. 9 euro voor een uitsmijter vind ik erg veel geld, zeker omdat er sprake is van zelfbediening. En heel bijzonder smaakt ie nou ook weer niet. Bovendien komt een fooienpot op het uitserveerbuffet wat overdreven over wanneer er slechts bestellingen worden opgenomen met een norse blik, zonder enige vorm van vriendelijkheid. Vele gemiste kansen op een
prachtige locatie. Erg jammer.
Robert O.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Het viel mij tegen het eten. Een uitsmijter met alles er op en eraan voor E 10. Met maar een gebakken ei, kapot gebakken spek en salami en kaas die niet eens gesmolten Als het gaat om zelfbediening dan had ik wel wat beters verwacht. De koffie en de lekkere sinaasappelsap waren wel erg lekker. Het geheel erg rommelig.
Yvette S.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Wat vreselijk jammer dat zo'n slecht restaurant op zo'n toplocatie zit! Je handen gaan er van jeuken om er iets moois van te maken. Iets met lekkere, met zorg bereide broodjes. Zelfgebakken taarten (of elders gebakken maar tenminste vers). Lekkere ijsjes voor normale prijzen (nu B-merk voor A-merk prijs). Vriendelijk personeel. Het is er soms heel druk, maar dat is het in andere restaurants en pannenkoekenhuizen soms ook. Dus het kán wel. Er is wel een goed toilet, dat verzacht de pijn een beetje.
Jelmer V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2016
Ik begrijp alle negatieve reacties niet zo goed... Ja het is een pannenkoekenhuis. Met zelfbediening. Dan weet je ook waar je aan begint.
Pannenkoeken waren prima. Wel aan de prijs maar dat komt door de locatie (die is fantastisch). Tien minuten moeten wachten en erg vriendelijk geholpen.
Verkaden .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Afgelopen zaterdag geweest, het was druk! OK je moet even wachten voordat je aan de beurt bent (daar kies je dan zelf voor). De pieper ging na een kleine 10 minuten, gewoon snel in mijn beleving met deze drukte. Vriendelijke behulpzame Spaanse dame bij de uitgifte.
Pannenkoeken goed gaar en broodje kroket was prima.
Tjeerd A.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Vandaag gewandeld van uit Den Haag naar Meyendel en dan wil je bij de boerderij wel even koffie drinken. Zelfbediening vind ik op zich ok. Een half uur lang wachten is niet leuk. Er was geen service. Zelf de troep opgeruimd. Ik vond het niet goedkoop. De salade was lekker. De kroket ook lekker, maar de bijgeleverde boterham een trieste aanfluiting. Al met al geen goede ervaring. Niet leuk. Ik begrijp de frustratie van al die andere klanten heel goed en ik kan het onderschrijven.
Jean M.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Wat jammer! Was het vroeger gezellig, druk, maar zag je personeel rennen en hun best doen. Nu een gaarkeuken idee waarbij je de hoofdprijs betaald om alles zelf te regelen. Personeel staat achter de zelfbedienigsbalie niets te doen omdat de doorloop slecht is. 3/4 uur wachten op eten. Een enorme miskleun!! Hoop dat de eigenaar dit leest en zijn vergissing inziet.
Reoewein N.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Jammer erg onpersoonlijk geworden. Niet nagedacht over nieuw service systeem. Geen relatie tussen zitgedeelte en ruimte en snelheid in uitgifte gedeelte. Te weinig aandacht voor kwalitatief eten. Appeltaart wordt overgeschept uit de doos! Dat wil je hier toch niet. Verder qua prijs kan en mag je niet zulke bedragen vragen voor selfservice . Dranken prima maar niet voor Bv de Pannenkoek. Duidelijke dat ze hier een monopolie positie innemen en erg kosten georiënteerd zijn. Oh ja ook zeer beperkt aanbod in , te weten 1 Pannenkoek! Nog heel veel te doen aan kwaliteit, service en prijsstelling. Voor mij op deze manier niet nog een keer ! Jammer had zo mooi kunnen zijn in deze omgeving!
Airport .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Ook wij zijn zeer ontevreden weggegaan. Op de kaart hebben ze het over een gezellig vuurtje, maar er stonden helaas kaarsen in de haard. De pannenkoeken waren niet lekker. De spek kaas pannenkoek was onder de spek niet gaar en de kaas was zo doorgebakken dat hij bitter was. Dit gold ook voor de kaas pannenkoek.
Ook het zelfbedieningsconcept is niet prettig. De prijzen zijn hetzelfde gebleven, maar de bediening is weg. Jammer, want wij kwamen er al jaren als wij in de buurt waren.
Helaas geen liefde voor het eten of voor de klant.