Boerderij Meerzicht

5,5
6,3
Mirjamlansingerland .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Verschrikkelijk restaurant. De pannekoeken waren niet lekker, niet goed gaar en we hebben het deels laten staan. Self service, en glaasje water kon je in de wc halen werd er gezegd. En dan wel gewone prijzen rekenen. Absoluut dik onvoldoende!
Je moet eerst afrekenen en daarna krijg je de pannekoek. Als het andersom zou zijn zou ik echt geklaagd hebben over prijs/kwaliteit.
Speeltuintje voor de kinderen leuk, maar verder kan je tafels niet makkelijk aan elkaar schuiven bij het terras aan de binnenkant. Bij terras aan speeltuin, boerderijdieren waren erg veel vliegen en stinkt ook echt naar dieren.
NabNab .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Geen leuke ervaring gehad jammer genoeg. Ook niet geschikt voor kinderfeestjes. Tevens waren de pannenkoeken niet lekker en hebben we ze maar laten staan en ergens anders een hapje gaan eten.
Bert-Jan S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Pannenkoek was slecht, salade ook en de koffie was niet te pruimen. Ik vond het erg duur voor de kwaliteit. Kraanwater naast onze drankjes was niet mogelijk. Ik heb nog nooit zo slecht gegeten in Amsterdam en me zo afgezet gevoeld.
Aart I.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Goede pannekoeken, self-service maar zeer vriendelijk personeel en heerlijk om buiten te zitten. Leuk om te combineren met wandeling in het Amsterdamse Bos.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Zojuist geweest om te eten met mijn gezin. De pannenkoeken zijn geweldig! Voor zowel kinderen als ouderen. Wij hebben enorm genoten van het eten.

Wel vind ik dat er qua zitplaatsen wat veranderingen moeten worden doorgevoerd. Het is begrijpelijk dat het hier zelfservice is. Alleen als je met kinderwagen en klein kind rondloopt met een dienblad zijn de afstanden/ruimtes verschrikkelijk onhandig.
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
We hebben hier al vaak gegeten in de afgelopen jaren. Vooral op zomerse dagen, op het terras. Altijd naar wens, tenzij je pech hebt met een sigarenroker aan een tafeltje in de buurt (bah!).
Gisteren binnen gegeten.
Voorheen waren we altijd zeer tevreden over de kwaliteit van de pannenkoeken; de afgelopen twee keren vonden we ze te donker, tegen 'aangebrand' aan. Erg jammer, want dat komt de smaak niet ten goede.
Frisdrank drinken uit een kartonnen wegwerpbeker vonden wij ook niet zo geslaagd.
Personeel dat er rondloopt zeer vriendelijk.
Cees N.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
Het blijft leuk een pannenkoek te gaan eten bij boerderij Meerzicht. Rond lunchtijd weet je dat het druk is en de twee machines draaien op volle toeren. Je krijgt hier een redelijke pannenkoek voor een aardige prijs. Jammer dat er geen indicatie staat over de wachttijd, want we moesten ruim 35 minuten wachten. Gelukkig speelde het weer mee en konden we buiten op het terras bivakkeren. Gezien het aantal kinderen zouden ze het roken eigenlijk moeten worden verboden, dan wel ontmoedigd. Een terras rookvrij zou ook een optie kunnen zijn. De pannenkoek is redelijk, een kant bruin en de andere kant nog bleekjes. Vanwege het haastwerk ligt alles niet netjes op zijn plek. Stroop komt twee kuipjes en met dat dekseltje in de wind krijg je altijd kleefhanden.
Goed de chocomel koud en lauw, dus je kunt kiezen hoe je die wilt drinken. Bij de kassa, de nieuwste PIN apparaten met contactloos betalen. Een hele vooruitgang.
Leuke omgeving, heerlijk rustpunt voor wandelaars en fietsers. Zo dichtbij de stad en toch buiten.

Theodort .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
Voor kinderen altijd leuk met dieren en een kleine speeltuin erbij. Kleine uitgifte en je krijgt een nummertje voor de pannenkoeken die je zelf moet ophalen. Er is geen bediening aan de tafels. Vroeger kon je alleen cash betalen maar dat is gelukkig nu aangepast. Heb de laatste keer een heerlijke kaas en spek pannenkoek genomen. Voor kinderen is er een speciale varaiant met extra kado
Hilton H.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2014
Broodje van de maand (ham en brie met een honing mosterd sausje) en 4 pannenkoeken gegeten bij boerderij Meerzicht. Was heerlijk, een pannenkoek die men ook in een pannenkoeken restaurant verwacht! Er was overigens veel keuze mogelijkheden voor zowel broodjes als pannenkoeken, waarbij een eigen combinatie maken ook mogelijk is.
Prijzen zijn wellicht iets aan de hoge kant voor een zelf-service restaurant, maar locatie en inrichting van de boerderij maken dat deels weer goed. Leuk om te zitten op een zonnige dag, midden in het bos met herten, pauwen en een speeltuin voor de kinderen!
Tafels worden snel afgeruimd en schoongemaakt en bij problemen wordt er direct te hulp geschoten. Ondanks dat het restaurant een zelf-service restaurant is, geef ik daarom een 8: personeel waar je mee te maken hebt is vriendelijk en behulpzaam.
Een aanrader om eens heen te gaan!
Eduard E.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2014
Pannenkoekenfabriek die heel degelijk werk aflevert. Eigenlijk gewoon goede pannenkoeken. Wel zelf gaan bestellen, nummertje trekken, wachten, enzovoorts, niet heel sfeervol. Gelukkig veel speelruimte en dieren voor de kinderen. Wel weer jammer van de vliegtuigen die af en toe vlak boven je pannenkoek opstijgen. Kortom: een tip met kinderen, maar check even de windrichting voor dat je gaat. O, en neem cash mee!
Esmeralda B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2014
Heerlijke pannenkoeken. Favorieten zijn de pannenkoek appel/kaneel en de spek/kaas.
Er is eigenlijk geen bediening; het is allemaal zelfbediening. Op zich wel prima systeem. De pannenkoeken zijn redelijk snel klaar.
Er zijn altijd genoeg kinderstoelen, nog nooit mis gegrepen.
Het is binnen oubollig. Zoals je op zich ook wel kunt verwachten. Echter het mag wel iets opgepimpt worden. Met name de toiletten zijn erg klein.
Maar dit is wel hét adres voor een heerlijke pannenkoek.
Cees N.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2014
Boerderij Meerzicht biedt nog steeds een aardige pannenkoek aan voor een redelijke prijs. Alleen jammer dat de ene kant van de pannenkoek goed doorbakken is en de andere kant niet. Komt door de automaat die ze gebruiken. Nog steeds zelfbediening met attente afruimploegen in een leuke gezellige omgeving en een flink terras. Leuke tierlantijntjes, zoals je dat kunt verwachten in een boerderij omgeving. Minpunt de stroop uit die plastic disposables, zo slecht voor het milieu. Weer goed de flesjes chocomel , die staan gekoeld en niet gekoeld. Kan je zelf kiezen hoe je het wil drinken. Af en toe is het spitsuur met vliegtuigen en dat is weer leuk voor spotters. Ligt prachtig in een weidegebied.
Spitskooltje .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2014
Afgelopen zondag hier wezen eten met 12 mensen. Omdat je niet kan reserveren moet je bij aankomst zelf met tafels gaan schuiven om een lange tafel te maken. Bediening doet men niet aan. Je krijgt twee A4-tjes waarop je kan aangeven welke pannenkoek je wilt en wat je erbij wilt drinken. Vervolgens breng je die naar de open keuken en je krijgt een nummer mee. Als jouw nummer op een display verschijnt is je bestelling klaar en mag je deze zelf weer afhalen.
Zeer vreemd concept voor een zaak als dit. Minste wat je verwacht is gewoon bediening aan tafel. Het is een leuke zaak om te zien, zowel van buiten als van binnen. Maar daar houd het dan ook mee op.
SuusHuub .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2013
Jammer dat de pannenkoeken niet gaar waren. En broodjes die zo onhandig belegd zijn dat ze niet met goed fatsoen zijn op te eten. En het servetje ligt dan ook nog bedolven onder een berg rauwkost. Geen culinair hoogstandje. Maar wel een heerlijk terras in een mooi bos.
Arnolds .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2013
Smaak pannenkoeken normaal. Niet de beste, niet de slechtste. Prijs te duur voor wat je krijgt. Service slecht vanwege wachttijd, niet kunnen pinnen en "moeten" betalen voor het gebruik van het toilet.
VanRiemsdijk .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2013
We waren in het Amsterdamse Bos en hadden best trek na een flinke wandeling.
Dus op advies van mijn friend gingen we naar deze Pannenkoeken Boerderij.
Binnen was het knus, gezellig en smaakvol ingericht.
Het is wel zelfbediening maar daar is de prijs ook na.
Lekkere pannenkoek met kaas en tomaat die prima was gebakken.
Het personeel is vriendelijk en houd de tafels netjes schoon.
Prima prijs / kwaliteit verhouding.
Annemarie E.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2012
Zoals altijd de meest heerlijke pannenkoeken ever gegeten! Alles ging weer vlot zoals gewoonlijk. Met het lekkere weer zalig op het terras kunnen zitten.
Enige minpunt was dat we werden overstelpt door wespen...zeker toen de pannenkoeken op tafel stonden natuurlijk... Begrijp dat Meerzicht hier zelf vrij weinig aan kan doen, maar wellicht zou het schelen als het personeel zich buiten iets vaker liet zien en de tafels goed zouden bijhouden (zeker op zo'n mooie zonnige dag als afgelopen zondag) Ook wespenvangers op strategische plekken zal allicht wat helpen. Het is erg jammer om als een gek je eten te moeten opeten, onderwijl de horlepiep dansend omdat je wordt aangevallen door wespen..
Verder uitstekend als altijd!
Nicolien V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2012
Heer-lij-ke pannenkoeken, met ruime keus voor hartig en zoet beleg. Mijn tafelgenoot mag geen lactose, maar na een telefoontje in de ochtend, was dat heel erg goed geregeld: even melden bij de kassa en de sojapannenkoek werd gebakken. Ook die pannenkoek bleek zeer de moeite waard. Al is dit een zelfbedienings-restaurant, je staat niet lang te wachten, door de goede logistiek. Geweldig voor een lunch of diner, al sluit het restaurant al om 7 uur.
Diny K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2012
Voor een baby-shower was deze lokatie uitgekozen. Je kunt hier niet reserveren maar men was heel behulpzaam om een plekje voor onze groep te regelen. Ik ben niet gek van pannenkoeken maar na die van Meerzicht geproefd te hebben is dat verleden tijd. De lekkerste pannenkoek ooit! Het is geen plek om gezellig uitgebreid te zitten maar prima om na een wandeling iets eten en drinken.