Boerderij de Middenhof Pannenkoekenhuis

7,2
7,1
Mark G.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
we hadden gereserveerd, maar omdat het niet zo druk was mochten we een tafel uitzoeken, het duurde echter 15 a 20 min voordat we iemand aan tafel kregen die vroeg of we wat wilde drinken. dit vonden we wel wat aan de lang kant, hebben daar ook excuses voor gekregen.
pannekoeken waren gewoon goed en lekker.

bij dessert om verse aardbeien gevraagd voor onze dochter de bediening wist niet wat ze zouden gaan kosten en vroeg of ze het nog door mooest geven, dat hoefde niet maar daar hebben we van geleerd. de aardbeien zaten in een kinder dessert glas en koste maar liefst 6.50. beetje prijzig voor een paar aardbeien.
Steven B.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
We zijn nu verschillende malen bij de Middenhof geweest. Het pannenkoekenhuis is groot en vrij lawaaiig als gevolg van het grote aantal (gezinnen met) kinderen (daar hou je natuurlijk rekening mee bij een pannenkoekenhuis), maar niet ongezellig, wel wat donker. De service vriendelijk, wel laat e.e.a. op zich wachten (vermoedelijk vanwege de drukte). De keuze aan pannenkoeken is groot en de pannenkoeken vonden wij smakelijk. Wel een duidelijk verschil per pannenkoek: de één perfect gebakken, de volgende wat te donker (licht verbrand). Al met al toch goed, zeker ook vanwege de oprechte belangstelling van het personeel met betrekking tot de tevredenheid van de gasten.
Miranda198 .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Afgelopen zondag heerlijk gegeten op het terras bij de middenhof, het weer was fantastisch en de pannenkoeken waren heerlijk. Ondanks de drukte deed de bediening prima zijn werk en kwamen wij aan niets te kort.
Pascal1978 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Pannenkoeken waren te kort gebakken en toen wij daarover een klacht indienden kregen wij 1 nieuwe(van de 3) ,helaas was deze nu verbrand .Eten was hier vroeger erg goed maar nu echt bedroevend .
Beste gast, allereerst hartelijk dank voor uw feedback, wij nemen positieve en negatieve recensies van onze gasten altijd mee in ons intern overleg en doen er iets mee. Echter willen wij wel op uw recensie reageren. U heeft 3 pannenkoeken besteld waarvan u er 1 heeft teruggegeven en daarbij vermeld dat hij niet voldoende was door gebakken, hiervoor hebben wij met alle plezier een nieuwe gebakken. Deze pannenkoek heeft u vervolgens in 2 gesneden en hebben u en uw partner deze samen gedeeld. De bediening is in de tussentijd bij u aan tafel geweest om te vragen of nu alles naar wens was, hierop heeft u bij de serveerster positief gereageerd. Wij vinden het erg jammer deze recensie via Iens te moeten vernemen en dat u uw onvrede niet direct bij navraag aan tafel heeft aangegeven.

Reactie van proever:

Wij hebben bij de serveerster aangegeven dat de pannenkoek verbrand was en zij vroeg of er weer een nieuwe moest komen,wij hebben aangegeven dat wij er klaar mee waren maar zij zou alsnog melding bij de kok maken ,jullie moeten het verhaal nu niet gaan verdraaien maar gewoon zorgen dat je als pannenkoekenrestaurant in staat bent om een fatsoenlijke pannenkoek te bakken
WJPW P.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Voor het heerlijk avondje aanving, met familie een pannenkoek gegeten in deze stadsboerderij. Het was er opmerkelijk rustig.
De boerderijsfeer is nog aanwezig. Grappige lampen. Maar verder doet het wat goedkoop aan.

De keuze in pannenkoeken is reuze.
We kozen voor de specialiteiten (rond de 13 euro): pannenkoek met zalm en creme fraiche en de ander met geitenkaas, rucola en walnoot. Beide zeer royaal belegd en prima van smaak. Minpuntje is dat de pannenkoek snel afkoelt door het koude beleg.

Prijs/kwaliteit prima in verhouding.
D.westerink .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
We hadden ruimschoots op tijd gereserveerd voor onze familie van 9 personen.
Echter, toen wij aankwamen in de nagenoeg lege zaal, dit waarschijnlijk van Sinterklaas, mochten wij zelf de tafel kiezen.
Er was geen tafel voor 9 personen gedekt. Het ruimschoots aanwezige personeel maakte ook geen aanstalten om dit te verzorgen. We hebben toen zelf een stoel, een placemat en bestek van een nabije tafel genomen en aan het hoofd gelegd, wat ook de ruimte weg nam om relax aan tafel te zitten.
Over de pannenkoeken niets dan goed. Smaakvol en ruim belegd.
De zaal zouden wij wat onderbreken met decoratie zodat het wat gezelliger oogt.