Boerderij de Middenhof Eetcafé

6,9
7,2
CClekkerbek .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
We hebben er weer een culinair uitje van gemaakt.
Het was smullen.
Vooraf namen wij coquilles met coppa di parma, de borden waren mooi opgemaakt.
Daarna nam de een kalfsentrecote en de ander fazant (er was nog voor 1 persoon) en het was lekkerrrrrrr.
De gebakken spruitjes waren hemels bereid, wauw!
Hier dronken wij een boschendal, shiraz bij.
Het dessert bestond uit een perentaartje en een kaasplankje.
Als sluitstuk een heerlijke espresso met likor43.
Wij hebben geen uren hoeven wachten op ons eten, het liep vlotjes.
Het eten werd op tijd geserveerd met enkele tussepauzes, zoals het hoort.
Bedankt.
Mirjam M.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Zaterdag 24/09 met de familie uit eten geweest. We hebben 2 uur op ons eten moeten wachten dat ofwel koud was of niet op smaak gebracht. De mosselen waren overigens wel lekker. Er werd helaas niet gelet op de pinda-allergie die meerdere malen benadrukt werd. Alles bij elkaar komen we hier niet meer terug.
Jenneke12 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het eten was matig. Wij hadden van de menukaart van het eetcafé gekozen.
We hadoen geen voratie. Het hoofdgerecht bestond uit knechtenvlees (gestoofd runvlees) en pennen met meerdere vleessoorten . Het vlees was goed maar de pepersaus er bij vond ik geen combinatie. De salade was erg karig
De frietjes goed.
De crème brulé was droom en koud. De bediening was niet goed. Lang wachten op de gerechten.
Zuilen er nier snel weer naar toe gaan.

Ew66 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Heerlijk gegeten op het terras met 2 personen. Naar wij begrepen is er een nieuwe kok in de bistro en daarmee is het niveau zeker omhoog gegaan. Wij hebben gekozen van de bistrokaart; vooraf cocquilles en kwartel, als hoofdgerecht kalfsentrecote en rumpsteak, mooi opgediend, kwaliteit uitstekend en voor een redelijke prijs. Voor herhaling vatbaar.
Otto T.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Heerlijk het verrassing menu gegeten, waarbij alles goed op smaak was. Bij de warme gerechten de borden warm en mooi opgemaakt. Voorgerecht en dessert gewoon lekker.
Bediening mag nog aan gewerkt worden, vriendelijk maar nog niet helemaal voldoende klant gericht.
Zeker voor herhaling vatbaar.
6388 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Mijn man werd 50 en we hebben met een select gezelschap culinair uitstekend gegeten.
Vooraf in gesprek menu doorgesproken en tafel was erg mooi gedekt met wit tafellinnen.
Bediening erg goed, eten uitstekend. Het was voor ons een prachtfeest waar wij met plezier op terug kunnen kijken. Bedankt geheel team Middenhof.
Louise M.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Alles was heerlijk. Ik weet niet wat er veranderd is maar het is geweldig. De sfeer. De ontvangst. Een heerlijke traditionele kaart en geweldig klaar gemaakt. Enorm genoten. Em leuk weer volle bak.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Heerlijk gegeten in het eetcafe'!
Lekkere carpaccio en heerlijke asperges met gerookte zalm.
De bediening was erg vriendelijk en het eetcafe' ziet er gezellig uit.
Net een huiskamer in oude stijl.
Echt een aanrader tegen een redelijke prijs
Elibertmaria .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Boerderij Middenhof ligt op een mooie locatie. We zijn op Koningsdag met 8 personen wezen eten, naar volle tevredenheid. Vriendelijke bediening en lekker eten. De menukaart is niet uitgebreid maar voldoet. De dorade buiten de kaart was uitstekend. De borden waren mooi opgemaakt en ruim voldoende met een goede huiswijn erbij.
Wij komende zeker terug.
Tamara S.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Heerlijk met zijn vieren gegeten...
Ik heb genoten van de garnalen in knoflookolie... En als hoofd had een plateau net verschillende vlees soorten.. Was echt heerlijk .. Zeker voor herhaling vatbaar...
Heidi D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Regelmatig komen wij bij de Middenhof in de Bistro. Al jaren!! De eigenaar die nu de scepter zwaait heeft het wel begrepen. Heeft wat veranderingen doorgevoerd en dat heeft goed uitgepakt. Een leuk en gemoedelijk eetcafé waar je heerlijk kunt eten en waar je in een gezellige sfeer zit.

Wij hebben pas geleden in de Bistro gegeten (meestal kun je ons daar wel vinden als we uit eten gaan). Even lekker met z'n tweeën, omdat dochterlief uit logeren was. Al bij binnenkomst komt de gezelligheid je tegemoet. Een open keuken waar heerlijke gerechten worden bereidt, werden ontvangen door de gastheer. We hadden een leuke tafel. En omdat we met z'n tweeën waren (en op de fiets) wilde we een lekker flesje wijn. De gastheer vertelde ons dat ze in het eetcafé een wijnkelder hebben waar je een fles wijn mag uitzoeken (yihaaa, dat is dus niet veranderd), voor mij als wijnliefhebber leuk om even te vertoeven. Zo gezegd zo gedaan, ik had een Chablis uitgezocht en die was verrukkelijk.
Een nieuwe menukaart, jammer dat het surprisemenu van de kaart gehaald is. Maar ik kan vertellen dat de gerechten die wij uitgezocht hadden ook erg verrassend lekker waren.
Mijn man en ik hebben een onwijs fijne avond gehad. Bediening was heel erg vriendelijk, het eten was heerlijk.
Jullie zien ons zeker terug in de toekomst!!! Ga vooral zo door!!
Rogier F.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
De Middenhof vernieuwd? Nieuw concept? Vandaag voor het eerst in hele lange tijd weer eens bij de Middenhof gegeten en helaas een matige ervaring. De gerechten zijn niet erg verleidelijk. Er ontbreekt creativiteit en fantasie. De prijs is niet hoog maar de verwachting komt zeker niet overeen.
Voorgerechten:
Warm gerookte zalm(OK)
Vitello Tonato (OK Maar weinig kleur en passie)
Gamba's in kruidenboter (Matig, maar wat mag je verwachten voor €9,50)

Hoofdgerechten:
3 x Mixed Grill. 2 x met Stroganoff saus bestaande uit Kip/Varkenshaas/Rund (alles erg doorbakken en daardoor droog, saus is ok en ook noodzakelijk. 1 x zonder saus maar met kruidencrème
1 x Schnitzel (ok maar wel droog)
1 x buikspek met spare rib & Varkensmedaille omwikkelt met spek en hete boontjes Naar horen zeggen ok en lekker pittig.

Nagerechten:
2 x Crème Brûlée (is ok niet het idee dat deze zelf is gemaakt maar uit pakje komt. Halffabrikaat waarschijnlijk)
1 x Vanille ijs met Advocaat ( ja wat moet je ervan zeggen het was vanille ijs en advocaat met slagroom. Zag er niet uitnodigend uit)
1 x Petit Grand Dessert (Wat een aanfluiting echt geen passie en waarschijnlijk was men het al zat in de keuken. Petit Grand Dessert 3 Items € 9,50 flinterdunne cheesecake, Flinterdunne Tiramisu, Kleine flûte voor de helft met een soort parfait en appel oud. Geen toefje slagroom of iets van rood fruit en desnoods een muntblaadje of zo)
1 x Cheese Cake (Dit mag je echt geen cheese cake noemen! Flinter dun en klein, bodem net zo dik als de cheesecake bij elkaar 1,5 cm max) Gemarineerde annanas was erg bitter!

Bediening deed zijn best, desondanks kan men hier wel in verbeteren door meer mensen in de bediening te plaatsen. Het duurde allemaal lang, de drankjes daar in tegen deden ze wel snel en .. men had zeker de wil het goed te doen. De borden zijn niet te tillen en is echt krachtsport voor de bediening!

Samenvattend weinig passie, weinig creativiteit. Voldeed niet aan mijn verwachtingen (Eetcafé) Jammer!! Wellicht de prijs hoger maken of gewoon eerlijke maaltijden serveren naar waarde.

Jeanine V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Eerste paasdag en eerste kerstdag gegeten bij de Middenhof. Vriendelijk personeel, snelle service en heerlijk eten! Zeker voor herhaling vatbaar!
CClekkerbek .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Zondag 14 februari Valentijn. De Bistro was leuk versierd met ballonnen en extra kaarsjes en het licht wat gedimd. De nieuwe menukaart heeft heerlijke gerechten op de kaart staan. Vooraf een Valentijn prosecco en toen een amuse van het huis, een bloemkool soepje. Wij namen vooraf de hertenham en reblochon kaas, toen allebei eendenborst, deze was perfect gebakken. Als dessert kozen wij een kaasplankje en petit grand dessert. We hebben zitten smullen. De witte en zwarte brigade was goed op elkaar ingespeeld, niemand hoefde lang op hun eten te wachten. Chapeau ga zo door.
Elloy K.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Beste meneer van de bistro, u heeft mensen niet het gevoel dat ze welkom zijn. Kan beter. Even naar gasten toelopen i.p.v. in de deuropening blijven staan. Het concept even toelichten misschien. Verder is het leuk hoor, 3 concepten onder 1 dak, maar het niet willen uitserveren van een (1) pannenkoek om 16:30 uur in het verder verlaten eetcafé zou helemaal geen probleem hoeven te zijn. 'We hebben vanavond heel veel reserveringen staan' klinkt dan als een slechte smoes die de ongastvrijheid voor een tweede keer onderstreept.
Powerball .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Wat een drama. Lang wachten op eigenlijk alles: van eerste drankje, het eten en de rekening. Bediening loopt rond maar hebben geen idee waar ze mee bezig zijn. Productkennis is ver te zoeken en de eigenaar lacht alles weg onder het mom van "ja, het is druk vandaag". Eten ook niet om over naar huis te schrijven. Fantasieloos en matig van smaak. Voor ons even geen Middenhof meer.
Janni V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Mijn 50ste verjaardag met ruim 40 mensen gevierd in het Eetcafé (volledig voor ons gereserveerd). We hadden buffet 2 van het Happerij menu. Het eten was heerlijk en zeker voldoende, de bediening goed - voldoende te drinken, maar niet opdringerig. Sfeer was super. Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding. Voor mij was het een onvergetelijke avond.

Paar leuke dingen:
- De kinderen werden verwend met een kleurplaat, pannenkoek, ola ijsje en een kadootje aan het eind.
- Toen de warme kersen net op waren toen mijn 90 jarige tante dessert haalde bij het buffet, werd later nog aan haar tafel een heel ruim portie warme kersen gebracht.

Dank aan de iedereen van de Middenhof!

Alleen maar zeer positieve reacties gehad van vrienden/familie, hieronder een paar voorbeelden:
'Leuke locatie en heerlijk eten'
'Wat was het leuk, lekkere dingen en allemaal goede kwalitiet, goede bediening het was grandioos'
'Je proefde de kwaliteit en de versheid'
'De kinderen vonden het ook erg leuk en lekker'
'Leuk al die details in de boerderij'

René H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
We hebben met een clubje mensen heerlijk gegeten bij de MIddenhof. Speciaal voor ons deden ze de Bistro open en konden we in een aparte, huiskamerachtige sfeer genieten van een heerlijk menu waarbij opvallend was hoe fantastsch de bediening was. Vriendelijk en uiterst behulpzaam. Kortom een aanrader
Ansvankesteren .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
Vandaag in Boerderij de Middenhof heerlijk geluncht. Het was zeer goed eten...ook nog een verrukkelijk nagerecht op! Een gezellige gemoedelijke sfeer daar ! Vriendelijk personeel.
Ook de eigenaren van de Middenhof zijn ZEER gastvrij en attent ! Aan te bevelen daar te eten /lunchen...of wat dan ook!!!
AdCrol .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Inkvis, zalmtartaar en rundercarpaccio waren voortreffelijk.
De hoofdgerechten: eendenborst, lendebiefstukken met patat broccoli en salade smaakten perfect.
De sfeer was gezellig en ontspannen en de bediening attent en alert.
We komen zeker terug! Kan het aanbevelen.