Boer Goossens

Heilig Hartplein 2 5275 BM Den Dungen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Boer Goossens

René V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Wij komen met onze familie al vele jaren met regelmaat in dit restaurant. Recentelijk heeft het restaurant een mooie nieuwe look gekregen. Wij zitten vaak in de gezellige Brasserie aan de voorkant. Lekker een beetje rumoer. Als wijnliefhebber kom je hier goed aan je trekken. Altijd keus uit meerdere wijnen, gewoon per glas. De bediening is altijd ontspannen en kan goed adviseren. De gerechten zijn altijd van hoog niveau.
Lisette K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
Als verse inwoners van Den Dungen wilden we hier graag eten. De entourage is oubollig maar wel sfeervol. Prettige bediening en ondanks drukte in zowel het café gedeelte als het restaurantgedeelte prima service. Ze hebben een traditionele kaart, niet heel spannend. Wildmenu zag er goed uit en het eten was degelijk en lekker. Wij zullen er niet snel nog eens eten, dat komt niet door de kwaliteit van het eten, maar door het type restaurant en traditionele kaart.
Moustache .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2014
Zeer attente bediening, hier geluncht met 3 personen, alle een salade besteld echter de bediening kwam melden dat er niet voldoende tonijn was en wilde dit oplossen door bijv. gebakken gambas en zalm te serveren, goed idee, de visboer was nog niet gearriveerd, dus alles zal wel vers zijn en dat bleek ook mooie frisse salade erg smaakvol.
terras liep geleidelijk aan goed vol dus zal in de omgeving zeker goed bekend staan en dat is te merken. geen hoogdravende gerechten maar er wordt zeker aandacht aan besteed.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2013
Met een zeer goed bevriend Dungenaar naar dit monument ( '' Anno 1822 '' ) van Den Dungen / Maaskant. Er is een partij aan de gang in het café gedeelte. We krijgen snel een tafel in het restaurant gedeelte. Het ziet er een beetje gedateerd uit maar de co - eigenaar laat ons al snel weten dat het binnenkort verbouwd wordt. De bediening is uiterst vriendelijk en voorkomend. Ik neem als voorgerecht de champignons in crème saus . Het smaakt goed maar niet een geweldig wow factor. Daarna aan de mosselen die inderdaad zo vers zijn als beloofd door de eigenaar. Heerlijk middelgrote exemplaren, gestoofd in een basis van groenten / knoflook. De garnituur die er bij geserveerd wordt ook prima voor elkaar. Mijn tafel genoot heeft de kalfsbiefstukjes en dat is ook zeer geslaagd. Als nagerecht eigen gemaakte Chipolata pudding. Dit was ook zeer smakelijk en goed op temperatuur.
Kortom een zeer goed lokaal restaurant dat zijn doelgroepen scherp voor ogen heeft en daar goed op inspeelt.
Nu nog even het resultaat van de verbouwing afwachten. We zijn benieuwd.
Reynoud C.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2013
Heerlijk gegeten gekozen voor het favorieten menu kreeftensoep was super bediening was heel attent en de sfeer in de brasserie was heel prettig
Wilma P.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2013
Een zwoele zomeravond op het terras van Boer Goossens. Het kan vervelender. De soep leek uit een blikje of pakje te komen. Het hoofdgerecht kalfsvlees was lekker, goed klaar gemaakt en met voldoende garnituur. Boontjes lekker, frites en aardappelen goed, daarbij nog een salade. Deze was wel goed op smaak maar de sla was verlept. Al met al niet slecht gegeten, lekker wijntje erbij, vriendelijke bediening en een heerlijke omgeving. Alles bij elkaar genomen, prima.
Gustaaf V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2013
Met de familie naar Den Dungen afgereisd om asperges te gaan eten bij Boer Goossens, een klassiek dorpshotel in het centrum van het dorp. Ondanks het feit dat wij laat waren voor de lunch (14.00) was dat geen enkel probleem. Dat is Brabantse gastvrijheid. Vooraf gerookte zalm die echt lekker was. Wij dronken een heerlijke witte sauvignon blanc van het huis Salentijn (Argentinië) die zich ook goed met de asperges liet combineren. De asperges op klassieke wijze waren verrukkelijk en goed geschild. De licht gerookte ham, de krieltjes, het hardgekookte ei en de boterjus waren allemaal prima. Misschien zou je de laatste liefst apart geserveerd hebben. Aardbeien Romanov als toetje en onze zaterdag kon niet meer stuk. De prijs is zeer schappelijk. Ook de wijnen zijn zeer betaalbaar waardoor je hier graag ook iets anders dan de huiswijn drinkt. Overigens, met de huiswijn is waarschijnlijk ook niets mis.