Boer Geert

Meer informatie over restaurant Boer Geert

6,8
Chloe B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
de broodjes zijn heerlijk.
mijn keuze gaat vaak naar een pisoletje kabab en een pistoletje pastrami.
altijd als ik kom is het super druk, dus dan lijkt het wel een fabriek bestellen hup de volgende en zijn de tafeltjes altijd erg vies.dus wij eten de broodjes lekker thuis op. ook mag voor mij het beleg iets minder(ik denk dat ik een van de weinige ben haha)maar waar voor je geld krijg je zeker.
Bobeldijk ..
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Vandaag wederom heerlijk geluncht met goed belegde en smaakvolle broodjes bij deze volle zaak.
Soms rijen, maar vandaag op een later tijdstip een rustige binnenkomst.
Vriendelijk ontvangst altijd, hoe druk het ook is.

Een aanrader als je in de buurt bent en wil genieten van goed belegde broodjes. Een keuze waar je U tegen zegt.

Tot snel maar weer.
Bignose .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Goede broodjestent, met beenham, worsten, carpaccio en veel meer. De kip teriyaki is altijd erg lekker, maar zalm en tonijn zijn ook prima. Het is vaak druk, maar de werknemers weten wat ze doen. Niet ieder een eigen taak, maar iedereen doet van alles door elkaar heen. Misschien kan dit efficiënter, maar waarom zou je. Mensen wachten toch wel als het eten goed is!
Dick K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Je moet hier beslist een broodje zalm eten. Het is zalm van Het Saense Rookhuis en de Zaankanter weet dan dat dit meer dan goed is. Helaas alleen op donderdag en vrijdag te krijgen want daarna is de zalm op en is het er pas weer op de volgende donderdag. Het zou toch fijn zijn als er wat meer zalm ingekocht werd, kan ik op dinsdag ook van die mooie zalmsmaak genieten.
Alex7 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2015
Al jaren dé plek voor een snelle lunch in Zaandam. Het is hier altijd druk en dat is niet zonder reden, Wij aten gisteren een pistoletje met teriyaki en een pistoletje pastrami voor € 4,95. Goed op smaak en redelijk geprijsd. Vriendelijk en snel personeel, tafels mogen wel wat vaker afgenomen worden.
Michiel B.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Vanmiddag weer eens bij Boer Geert (niet die van 'Boer Zoekt Vrouw' - red.) geweest omdat vrouwlief aanrechten en vrieskisten wilde kijken bij de Keukenconcurrent. Anders kom je namelijk niet in dat tochtgat dat Zaanplein heet. En dat is jammer, want Boer Geert is een van de beste broodjeszaken van gans het land. Wat daar in de vitrines ligt, mensen, grenst aan het ongelooflijke! Ik koos, bescheiden, voor een pistoletje (perfecte) ribeye en nog zo'n hard puntje met warm vlees & satésaus. Wegspoelen met een lekkere bak koffie verkeerd: toplunch! En dan is het te doen, zo'n verplicht dagje Keukenconcurrent...
Sergio B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2015
Je hebt broodjeszaken waar je een prima broodje kunt eten. En dan heb je Boer Geert. Als Michelin een broodjes ster uit zou geven, dan prijkte hij hier ongetwijfeld achter de toonbank.

Bij Boer Geert is het tijdens de lunch druk. Ik bedoel, echt druk. De rij met wachtenden staat regelmatig tot ver buiten de deur. Maar het wachten is het helemaal waard. Er is enorm veel keuze, maar tochg is alles even smaakvol en de ingredienten van hoge kwaliteit. Een "simpel" broodje daar doen ze hier niet aan, alles krijgt precies de aandacht en detail die nodig is om iets echt lekkers te maken. Schroom niet om buiten je comfortzone te bestellen, je zult niet worden teleurgesteld.
Rachel B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2015
Altijd heeeeeerlijke broodjes, maar voor de gezelligheid moet je hier niet komen.
Toch komen we hier vaak, want voor zo'n lekker broodje rijden we wel even om.
Rolf M.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Ik was weer in de buurt en ben meteen weer langsgereden. Boer Geert heeft het broodje tot een culinair kunstwerk verheven. De prijzen zijn vergeleken met normale broodjeszaken zeer bescheiden. Je betaalt hetzelfde, maar krijgt meer. Sorry, maar ik ben een fan. Helaas geen afspraken in de buurt van Zaandam binnenkort. Maar er ligt nog wat in de koelkast...

Had ik al gezegd dat ze ook vriendelijk zijn?
Ekie52 .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
De broodjes zijn zonder meer heerlijk en tegen een redelijke prijs. Je moet ze echter niet ter plekke willen opeten. Alles is even vies. Tafels plakten, de vloer plakte. We waren er op een tijdstip dat het niet druk was, dus dat kan geen excuus zijn. Bovendien liep er genoeg personeel rond die niets liep te doen. Uiteindelijk de tafels zelf maar enigszins schoongemaakt.
Rolf M.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
Door mijn werk dat me door heel Nederland voert, ken ik heel wat broodjeszaken en lunchtentjes. En degenen waar ik voor omrij en in staat ben de volgende klant te bellen dat ik helaas iets verlaat ben, zijn zeldzaam. Maar Boer Geert is er een van. Gister ben ik er nog geweest en heb meteen wat voor thuis meegenomen. De beste broodjes, soorten beleg die niemand anders heeft en erg vriendelijke mensen. Tja, en dat het binnen wat kaal en minder gezellig is, daar til ik dan niet aan. Meestal neem ik de broodjes toch mee.

Gister een broodje warme pastrami en een broodje tonijnsalade. En ze waren weer heerlijk. Zometeen als ontbijt het broodje met brie even in de oven doen, hmmmmm. Goed begin van de zaterdag.

Hopelijk ben ik snel weer eens in de buurt!
Ferdinand P.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2013
Het is hier altijd druk, al ruim 10 jaar lang, en dat heeft een reden. Fantastische broodjes, de lekkerste lunchroom die ik ken en dankzij mijn werk als vertegenwoordiger ken ik er genoeg. Ik ben hier al sinds de opening vaste klant en echt alles is lekker, van de 'simpele' pistolet Mexicaanse Mix tot de calzones en de meer specialistische broodjes met warme geitenkaas. Ik denk dat ik daar zo maar ga ontbijten ;)
Peter .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2013
Ben een aantal jaren geleden gemigreerd naar Brabant en dan mis je toch een aantal dingen,1 van die dingen is boer Geert. Gelukkig wonen tot nu toe mijn ouders nog deels in de omgeving dus heel af en toe kan ik nog genieten van de overheerlijke broodjes. Maar binnenkort emigreren zij ook voorgoed en zullen ze proeven van het Brabantse leven. Dus boer Geert het word tijd dat je hier ook eens je deuren gaat openen. Ze zijn bezig met de stad (helmond) te vernieuwen en daar zouden jullie heel goed tussen passen.
Babs S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2013
Waarschijnlijk hebben wij het verkeerde broodje gekozen( een broodje met gesneden vlees in rode saus). Het vet bleef eraf druipen, niet warm. Waarschijnlijk zijn er veel lekkerder broodjes te kiezen. Dit was echt een afknapper. Wel heel aardige bediening.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2013
De broodjes zijn hier altijd lekker, het is er altijd druk en lekker zitten is niet echt gezellig hier.
Maar dat maken de broodjes ruim goed, leuke bediening en gewoon goede verse producten
Christine P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2012
Ik ben hier een flink aantal jaar terug geweest toen het net bestond en ik ben er vandaag geweest. Ik dacht dat is een mooi vergelijk om een recensie te schrijven. Het decor heeft nu ook echt wel z'n beste tijd gehad. Het is sowieso klein en het aantal tafels is tijdens lunchtijd echt te weinig. Er staat vaak ook een enorme rij en dan lopen al heel veel mensen weg. Het eten is prima. Wel aan de prijzige kant voor de hoeveelheden die je krijgt. De service is hartelijk en de tafels worden ook echt meteen schoongemaakt als je daar om vraagt. Alleen schiet het dus niet op. Vandaar een 6 voor de service. Maar voor een late of juist vroege lunch is het prima aan te bevelen.
Anton V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2012
Fantastische lekkere broodjes met een geweldige keuze aan royale porties beleg.
Bedienng snel en correct.
Maar het blijft wel een broodjeszaak en de broodjes kun je het beste mee naar huis nemen en daar opeten want het decor dan kan echt niet meer in deze tijd; zelfs niet in een goede brooodjeszaak.
Danielle300 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2012
Boer Geert is mijn favoriete broodjeszaak. Ik ben verliefd op een aantal broodjes die ze serveren, vooral de beenham met de heerlijke honingmosterd saus. Bediening is altijd vriendelijk. Mooie toonbank waarop je alle "waren" ziet liggen en het water je al in de mond loopt. In de zomer kan je lekker buiten zitten. Binnen aan een tafeltje zitten doe ik nooit, ziet er niet echt "relaxed" en ontspannen uit. Maar bij Boer Geert vergeet je alle kleine minpuntjes als je een hap van je broodje genomen hebt.
Alex49 .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2012
Ik vind de naam croissanterie een naam die de zaak tekort doet.. Boer Geert heeft vele soorten overheerlijke broodjes. Ik heb zelden zulke geweldige broodjes gegeten als hier! Ook vele soorten "warme" exotische broodjes. Een absolute aanrader voor de fijnproever die voor een schappelijke prijs wil smullen. Een zeer goede bediening. In de grote glazen vitrines heb je een goed overzicht over de vele soorten gerechten. Enige nadeel: de lokatie, in een industriegebied/mebelboulevard. Vooral zomers aan te raden (lekker buitenterras)