Boeng

Meer informatie over restaurant Boeng

• Airconditioning
Amajou2 .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2015
op bezoek bij vrienden wordt aangeraden om surinams eten te gaan halen boeng is bekend hier inderdaad vriendelijke gasten 2 bami en ketjap kip terug thuis waren de bakjes snel leeg de bami was heerlijke en de kip ook voor deze kwaliteit hebben wij weinig betaald als hier op bezoek weer ben wordt het weer afhalen bij boeng
Jeroen .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
#Was smakelijk maar nou niet bepaald spectaculair. De pom en bakeljauw smaakten niet echt vers. Sotosoep was goed maar voor de rest redelijk
Soo .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2013
Altijd op zoek geweest naar een goede Surinaamse toko en ben jaren geleden via google hier terecht gekomen. Sindsdien haal ik hier altijd mijn Surinaamse eten, ondanks het feit dat ik hier niet in de buurt woon. De bami wordt vaak vers bereidt (als het op is sowieso) en de saoto soep is super! Ik krijg altijd flinke porties en de mensen zijn heel aardig en vriendelijk.

Reden genoeg om terug te blijven komen! Dikke aanrader!

Benjamin-0 .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2013
Als ik Moet werken in de Avond en ik heb geen zin om te koken haal ik hier snel even wat. De ene keer Bambi de andere keer nasi. Het is altijd heerlijk. Ben er al tijden niet meer geweest.
Geer S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2012
Vanavond was ik er weer; kom er helaas te weinig sinds ik niet meer in de buurt woon. Heb jaren bij hen om de hoek gewoond en toen was het m'n vaste afhaalstek. Nog steeds is de bami onovertroffen in Den Haag. De zoete kip en ketjap kip zijn er heerlijk bij en de pom is verrukkelijk. Je wordt altijd vriendelijk geholpen. Als de bami op is, maken ze à la minute verse bami voor je. Vanavond 11,75 voor een grote portie bami en twee porties kip. Geen geld voor die kwaliteit.