Boelies

Meer informatie over restaurant Boelies

• Per boot te bereiken
Rldebruijn1 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Al snel bleek dat vaste gasten eerder werden geholpen dan wij als nieuwe gasten.
na een tijdje ons glas wijn en na 2 keer vragen eindelijk de menukaart.
Brood met tapenade kwam 45 minuten later en na nog eens een 45 minuten gevraagd wanneer ons hoofdgerecht kwam.
“nou het hoofdgerecht wordt pas doorgegeven aan de keuken als het voorgerecht is uitgeserveerd en dat duurt nu een uur…althans dat zij de serveerster die ons ook liever ontweek. Dus 2 uur na binnenkomst zou eindelijk ons hoofdgerecht klaar zijn.
Totaal geen sympathie voor ons als gasten, dus zijn we opgestapt.
Ik kan begrijpen dat het soms lang kan duren eer je te eten krijg, maar zeg dat dan even vooraf zodat gasten weten waar ze aan toe zijn of geef desnoods een gratis drankje weg, maar dit leek helemaal nergens naar.

11-JE S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Leuke plek, hartelijke bediening, prima eten, ontspannen sfeer. Kortom; een echte strandtent in de positieve zin van het woord!
Joop S.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Jammer onze ervaringen zijn ook niet top. De bediening was oke. Het eten daar en tegen ......
Tournedos was heel taai, patat half rauw, sorbet mierzoet en de bordpresentatie stelde niets voor.
Ben zelf geen keukenprins maar dit had ik zelfs beter gekund. Weinig aandacht aan besteed.
Geeske1951 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Dit seizoen weer voor t eerst gegeten bij de Boelies het was perfect . Ik ben voor de asperges met zalm gegaan ( nergens beter gegeten ) mijn man de mixed grill perfect . Hier mag de kok nooit meer weg fantastisch . Ook de bediening was super echt een aanrader
Marjolein A.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Wij hadden hier eerder al een keer geluncht na de strandwandeling. Lunch was prima.
Echter deze keer konden wij geen lunch bestellen zei de serveerster omdat het brood er nog niet was, restaurant was gewoon open. Dat was wel vreemd.
De koffie, Cappucino, thee en ice tea waren prima.
Vriendelijke omgeving, honden mogen mee en het is direct aan het strand.
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2014
Mooi locatie voor Beach tent. Deze is goed bereikbaar met de auto. Parkeren is gratis en er kan eventueel voor de deur gestopt worden. Op 13-08-2014 hier met zn vieren gegeten.
Bij de bestelling van de eerste drankjes gelijk breekbrood met smeersel besteld. Deze was warm en tapenades en kruidenboter lekker. Wij namen tweemaal het vleespotje, 1 x sliptong en 1 x de spareribs. Als dessert 2 x melkovaaltje met sagroom en 1 x de dame blanche. Howel er geen hoogvliegers bijzaten ( kan je dit hier eigenlijk verwachten ?? hoewel perry's is ook een beachtent) was het eten wel smakelijk. Ik zou hier voor een lunch zeker nog wel heen gaan maar voor een echt diner misschien een stapje verder gaan ( ook financieel). Al met al toch leuk geweest,
Raymond013 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2014
Leuke locatie om met de kinderen te eten. Lekker uitzicht op het Haringvliet, de hond is ook welkom. De service is prima, het was druk waardoor we binnen zaten. Zodra er buiten plek was werd ons gevraagd of we buiten wilde zitten. Met 3 man sterk werd onze tafel verhuisd, en opnieuw gedekt. Maar het belangrijkste is dat het eten prima was. Dit verwacht je niet bij een strandtent.
Sudderlapje .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2012
We waren er met 10 man op een sudderhete dag in mei 2012. Van de serveerster moesten we maar binnen gaan zitten hetgeen geen pretje was want van een airco of zelfs maar een ventilator hebben ze bij Boelies nog nooit gehoord. Toen we erop aandrongen dat we buiten wilden zitten, werd de serveerster, die toch al niet de vriendelijkheid zelve was, zeer onaangenaam. De hele avond werden we verder min of meer genegeerd. Het eten kregen we bijzonder laat en werd ook op onze tafel gekwakt (kan het niet anders noemen). Een aantal van ons had koud eten maar vanwege de grimmige sfeer, hebben we hier maar niks meer over gezegd. Kortom: een prima tent als je afgebekt wil worden, maar normale mensen kunnen er maar beter met een boog omheen gaan!