Boelies

• Per boot te bereiken
6,8
6,9
7,2

Jouw recensie over het restaurant Boelies

Kleine H.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Hier héél héél héél slecht gegeten. 2 droge aangebrande taaie sate gekregen. Dit aangegeven bij de bediening die ons bord meteen mee terug heeft genomen naar de keuken. Dan verwacht je iets nieuws of een excuus, kop koffie maar nee helemaal niets! Uiteindelijk wel de rekening gekregen. Eigenaar gaf aan dat zij de sate hebben geproefd in de keuken en dat die gewoon goed was. Uhh in de keuken is mijn sate dus opgegeten door het personeel, de sate die ik nu moet betalen!!!???? Zelf politie erbij gehaald omdat wij weigerde om die sate af te rekenen. Manager zat inmiddels dronken aan de bar en was zeer recalsitrant en totaal niet voor reden vatbaar. Door politie in het gelijk gesteld en uiteindelijk bedrag enigzins in mindering gebrach. Niet helemaal naar mij zin maar koos eieren voor mijn geld om escalatie te voorkomen.
Noooooit gaan eten dus!!!!
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Kinderfeestje arrangement via aqua splash. Prijs-kwaliteit zeer slecht. Kroketten van de goedkoopste kwaliteit die mogelijk is. Mayonaise wat veel te weinig is voor de kids dus alles bij bestellen. Kroket in zelfde kartonnen bak als de patat. 8 capri sonne drankjes worden op tafel gesmeten. Niet gekoeld! Het was +25 graden die dag, dus een gekoeld drankje is toch wel het minste !!! En geen keus in smaak, allemaal de zelfde of je had niets. Ongeïnteresseerd personeel en je wordt zo snel mogelijk weggewerkt. En na 15 minuten kan je 60 euro afrekenen.
k W.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
terras in de zon met leuk uitzicht drankjes krijg je snel maar de bediening is kort af en het eten ver beneden de verwachting.
Hanneke G.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Gezellig restaurant met prachtig uitzicht. Heerlijk gegeten, voldoende keuzes. Goede bediening met persoonlijke aandacht..
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Eten ver onder de maat! Zeker voor die prijs! Rauwe aardappelen, doorgebakken (niet te vreten) kip en gamba's en slordige borden! Slecht! Slecht! Slecht!
Ruud D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Al snel bleek dat vaste gasten eerder werden geholpen dan wij als nieuwe gasten.
na een tijdje ons glas wijn en na 2 keer vragen eindelijk de menukaart.
Brood met tapenade kwam 45 minuten later en na nog eens een 45 minuten gevraagd wanneer ons hoofdgerecht kwam.
“nou het hoofdgerecht wordt pas doorgegeven aan de keuken als het voorgerecht is uitgeserveerd en dat duurt nu een uur…althans dat zij de serveerster die ons ook liever ontweek. Dus 2 uur na binnenkomst zou eindelijk ons hoofdgerecht klaar zijn.
Totaal geen sympathie voor ons als gasten, dus zijn we opgestapt.
Ik kan begrijpen dat het soms lang kan duren eer je te eten krijg, maar zeg dat dan even vooraf zodat gasten weten waar ze aan toe zijn of geef desnoods een gratis drankje weg, maar dit leek helemaal nergens naar.

11-JE S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Leuke plek, hartelijke bediening, prima eten, ontspannen sfeer. Kortom; een echte strandtent in de positieve zin van het woord!
Joop S.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Jammer onze ervaringen zijn ook niet top. De bediening was oke. Het eten daar en tegen ......
Tournedos was heel taai, patat half rauw, sorbet mierzoet en de bordpresentatie stelde niets voor.
Ben zelf geen keukenprins maar dit had ik zelfs beter gekund. Weinig aandacht aan besteed.
geeske1951 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Dit seizoen weer voor t eerst gegeten bij de Boelies het was perfect . Ik ben voor de asperges met zalm gegaan ( nergens beter gegeten ) mijn man de mixed grill perfect . Hier mag de kok nooit meer weg fantastisch . Ook de bediening was super echt een aanrader
Marjolein A.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Wij hadden hier eerder al een keer geluncht na de strandwandeling. Lunch was prima.
Echter deze keer konden wij geen lunch bestellen zei de serveerster omdat het brood er nog niet was, restaurant was gewoon open. Dat was wel vreemd.
De koffie, Cappucino, thee en ice tea waren prima.
Vriendelijke omgeving, honden mogen mee en het is direct aan het strand.
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2014
Mooi locatie voor Beach tent. Deze is goed bereikbaar met de auto. Parkeren is gratis en er kan eventueel voor de deur gestopt worden. Op 13-08-2014 hier met zn vieren gegeten.
Bij de bestelling van de eerste drankjes gelijk breekbrood met smeersel besteld. Deze was warm en tapenades en kruidenboter lekker. Wij namen tweemaal het vleespotje, 1 x sliptong en 1 x de spareribs. Als dessert 2 x melkovaaltje met sagroom en 1 x de dame blanche. Howel er geen hoogvliegers bijzaten ( kan je dit hier eigenlijk verwachten ?? hoewel perry's is ook een beachtent) was het eten wel smakelijk. Ik zou hier voor een lunch zeker nog wel heen gaan maar voor een echt diner misschien een stapje verder gaan ( ook financieel). Al met al toch leuk geweest,
Raymond B.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2014
Leuke locatie om met de kinderen te eten. Lekker uitzicht op het Haringvliet, de hond is ook welkom. De service is prima, het was druk waardoor we binnen zaten. Zodra er buiten plek was werd ons gevraagd of we buiten wilde zitten. Met 3 man sterk werd onze tafel verhuisd, en opnieuw gedekt. Maar het belangrijkste is dat het eten prima was. Dit verwacht je niet bij een strandtent.