Boeien

Nieuwe Jachthaven 5 4924 BA Drimmelen Nederland Kaart

Over het restaurant Boeien

Boeien is het eerste en misschien wel enige foodtruckrestaurant van Nederland op een prachtige locatie in Jachthaven de Biesbosch. Het is een plek, die eruit ziet als een vintage huiskamer, waar je je direct thuis zult voelen. Bij Boeien kun je heerlijk eten, drinken en verblijven. De sfeer is ongedwongen. Het eten wordt bereid en geserveerd vanuit een stoere foodtruck, die midden in het restaurant staat.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Boeien

Jazeker, je kunt ons met de bus bereiken!
  • Kom je met de auto?
    Richting de Nieuwe Jachthaven in Drimmelen en bij de rotonde links (2e afslag), dan kun je ons niet missen.
  • : Gratis parkeerplaatsen genoeg voor iedereen!

Maandag 10:00 tot 20:00 uur
Dinsdag & Donderdag gesloten
Woensdag 10:00 tot 21:00 uur
Vrijdag & Zaterdag 09:00 - 22:00 uur
Zondag 09:00 - 20:00 uur

• Af te huren , Bar , Doorlopende service , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi