Boei35

Putterstraat 92 5256 AP Heusden Nederland Kaart

Speciale deals

40% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Boei35

Een bijzonder restaurant op een bijzondere plek: in een rondeelgebouw midden in het vestingstadje Heusden kun je heerlijk eten, borrelen en genieten van het uitzicht over de vesting, de jachthaven en de Bergsche Maas. Genieten en gezelligheid zijn de belangrijkste ingrediënten van dit restaurant. Alles wat je hier geserveerd krijgt is betaalbaar, snel, vers, persoonlijk en puur. Simpel genieten dus!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Boei35

Goed, ca 3minuten lopen van de "Demer"
  • Kom je met de auto?
    Parkeren adres ; Scheepswerf 1. U parkeert bij een wit kantoorpand. Aan de overzijde van de haven ziet u al de Boei. U loopt via een mooie bomen laan over een nostalgisch brug. U vindt Boei35 op de bovenste verdieping van het Rondeel/Toren.
  • : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats.

Maandag en dinsdag gesloten
vanaf 1 juni Woensdag tot en met zondag 12.00 - 23.00 uur

• Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Boei35

A B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Mooie locatie, pracht uitzicht. Lekker eten...
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Rustige avond. Wel perfecte bediening en een super ribeye. Locatie is in de zomer geweldig, in het donker wat minder. Mooie avond gehad.
Liesbeth W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heerlijk gegeten met supergezellige bediening. Echt een aanrader. Als je jezelf niet kietelt dan lach je nooit????????????
Leuk dat jullie er waren! tot snel. gr team boei35
Erna H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Wij hebben vanavond heerlijk gegeten bij Boei 35. Goede sfeer, prachtig uitzicht over het water en fijne muziek op de achtergrond...gewoon top!! Zowel het voorgerecht en hoofgerecht waren verrukkelijk. Als nagerecht had ik een lavacakje, voor de echte chocoladeliefhebber echt iets om te proberen. Wij komen zeker nog eens terug. Een absolute aanrader!!
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Helaas was de klandizie zeer beperkt en wel voordinertot ons. Eten en bediening goed, maar eten in een leeg restaurant is niet ons idee van uit eten gaan.
Nella V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Erg leuk met name met het lied “er is er een jarig”, hele goede bediening. Nagerecht was een beetje minder, maar het voorgerecht en hoofdgerecht was top!
Liesbeth W.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Heerlijk gegeten
Wanda W.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Eten was goed en heeft de avond goed gemaakt. Bediening was bij binnenkomst niet hartelijk, op de kaart staan specials, maar worden niet verteld. Verder zeer onhandige bediening en niet oplettend. Kwaliteit van eten heeft het meer dan goed gemaakt, voor een gezellige bediening moet je hier niet zijn.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Top ..............lekkere gegeten .................superlpcatie............................................................
Suze V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Leuk uitzicht over de haven. Lekker gegeten.
judith V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Super Gegeten en vriendelijke bediening.Mooi uitzicht ,een pareltje aan de maas.
Komen zeker snel terug...........................top.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Super kok
Marion .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Op de menukaart stond dat er bij alle hoofdgerechten verse groenten en gebakken aardappeltjes geserveerd werden. Deze hebben wij niet gezien en toen we erom vroegen moesten we het erbij bestellen. De zeewolf was vrij "snotterig". Er werd gevraagd of we vooraf wat brood wilden, dit kregen we tijdens het voorgerecht pas. Jammer dat wanneer je met z'n vieren bent er 3 witte broodjes en 3 bruine broodjes op het bordje liggen.
Verder wel een mooie plek met een mooi uitzicht.
Rein D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en wat een mooi uitzicht over de haven.
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Op 21 mei is het prachtig weer. We zien een mooi terras bij Boei 35. Na een kwartier wachten nog niemand van de bediening gezien! Toen we opstapten hebben we wel nog gemeld dat in dat kwartier nog twee andere klanten ook vertrokken waren omdat er niemand te zien was. Het personeel was dus duidelijk niet met hun klanten bezig.
Sjoerd B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Het enige wat wij storend vonden was de luidruchtigheid en het in de weg staan van de mensen aan de bar.
Als we naar het toilet wilde gaan moest je je erdoor wringen om er langs te komen,ook als je het vroeg aan de mensen bleven ze vaak staan.
Dat is het enige min puntje want het eten en de bediening waren TOP.
Komen zeker graag nog een keer terug.
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Heerlijk avondje uit. Eten prima, bediening ook. Niets op aan te merken. Hier hoop ik nog wel eens vaker naar tor te gaan.
Jos H.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Je kan er goed eten gezellig ende prijs is goed ien je word er goed geholpen
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Leuke gezellige kleine ambiance. Wij vonden het jammer dat de,bediening te,weinig aandacht besteed aan de gasten. De geserveerde gerechten kwamen niet overeen met wat op de kaart stond. Er was geen rijst, geen groente bij de slib tong, Bij spareribs had je alleen frietjes ook geen groente of salade, ijs zat niet bij het toetje.. Uiteindelijk vonden wij het karig qua prijsverhouding.
rbvdst V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Nu voor de derde keer Boei 35 bezocht en wederom prima gegeten. Goede prijs kwaliteit verhouding, enthousiaste kok! Wederom voor herhaling vatbaar.