Boei35

-40% op de Rekening

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Boei35

Een bijzonder restaurant op een bijzondere plek: in een rondeelgebouw midden in het vestingstadje Heusden kun je heerlijk eten, borrelen en genieten van het uitzicht over de vesting, de jachthaven en de Bergsche Maas. Genieten en gezelligheid zijn de belangrijkste ingrediënten van dit restaurant. Alles wat je hier geserveerd krijgt is betaalbaar, snel, vers, persoonlijk en puur. Simpel genieten dus!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Boei35

Goed, ca 3minuten lopen van de "Demer"
  • Kom je met de auto?
    Parkeren adres ; Scheepswerf 1. U parkeert bij een wit kantoorpand. Aan de overzijde van de haven ziet u al de Boei. U loopt via een mooie bomen laan over een nostalgisch brug. U vindt Boei35 op de bovenste verdieping van het Rondeel/Toren.
  • : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats.

Maandag en dinsdag gesloten
vanaf 1 juni Woensdag tot en met zondag 12.00 - 23.00 uur

• Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Boei35

Liesbeth W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heerlijk gegeten met supergezellige bediening. Echt een aanrader. Als je jezelf niet kietelt dan lach je nooit????????????
C V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
We kwamen binnen en waren de enige gasten om te eten. gelukkig kwamen er later meer gasten en gingen er ook mensen die aan de bar zaten, eten. De bar was behoorlijk gevuld, met bulderende mensen. In ieder geval was er 1 gast die enorme lachbuien had. Het leek ernaar dat hij behoorlijk wat had gedronken. Wij konden elkaar soms amper verstaanbaar maken.
Bediening was uiterst vriendelijk en leek zich wat ongemakkelijk te voelen. Ook na onze klacht vroeg hij of we iets anders wilden. Bij afrekening werd er moeilijk gedaan, want volgens hen deden zij niet mee met de AH actie van 20% korting. Uiteindelijk wel gekregen.
Eten was echt beneden peil. Kun je in een snackbar veel beter krijgen: kipdeiensate met waterige satesaus en een kwak gezuurde groenten (oa atjar). Frieten leken gefrituurd in olie.
Voor het toilet moest je buitenom met een trap: erg donker, koud (want je trekt je jas niet aan om naar het toilet te gaan) en onveilig.
Samengevat: de uitstraling is aantrekkelijk,maar binnen en eten valt tegen.
Erna H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Wij hebben vanavond heerlijk gegeten bij Boei 35. Goede sfeer, prachtig uitzicht over het water en fijne muziek op de achtergrond...gewoon top!! Zowel het voorgerecht en hoofgerecht waren verrukkelijk. Als nagerecht had ik een lavacakje, voor de echte chocoladeliefhebber echt iets om te proberen. Wij komen zeker nog eens terug. Een absolute aanrader!!
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Helaas was de klandizie zeer beperkt en wel voordinertot ons. Eten en bediening goed, maar eten in een leeg restaurant is niet ons idee van uit eten gaan.
Nella V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Erg leuk met name met het lied “er is er een jarig”, hele goede bediening. Nagerecht was een beetje minder, maar het voorgerecht en hoofdgerecht was top!
Liesbeth W.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Heerlijk gegeten
Wanda W.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Eten was goed en heeft de avond goed gemaakt. Bediening was bij binnenkomst niet hartelijk, op de kaart staan specials, maar worden niet verteld. Verder zeer onhandige bediening en niet oplettend. Kwaliteit van eten heeft het meer dan goed gemaakt, voor een gezellige bediening moet je hier niet zijn.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Top ..............lekkere gegeten .................superlpcatie............................................................
Suze V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Leuk uitzicht over de haven. Lekker gegeten.
judith V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Super Gegeten en vriendelijke bediening.Mooi uitzicht ,een pareltje aan de maas.
Komen zeker snel terug...........................top.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Super kok
Marion .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Op de menukaart stond dat er bij alle hoofdgerechten verse groenten en gebakken aardappeltjes geserveerd werden. Deze hebben wij niet gezien en toen we erom vroegen moesten we het erbij bestellen. De zeewolf was vrij "snotterig". Er werd gevraagd of we vooraf wat brood wilden, dit kregen we tijdens het voorgerecht pas. Jammer dat wanneer je met z'n vieren bent er 3 witte broodjes en 3 bruine broodjes op het bordje liggen.
Verder wel een mooie plek met een mooi uitzicht.
Rein D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en wat een mooi uitzicht over de haven.
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Op 21 mei is het prachtig weer. We zien een mooi terras bij Boei 35. Na een kwartier wachten nog niemand van de bediening gezien! Toen we opstapten hebben we wel nog gemeld dat in dat kwartier nog twee andere klanten ook vertrokken waren omdat er niemand te zien was. Het personeel was dus duidelijk niet met hun klanten bezig.
Sjoerd B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Het enige wat wij storend vonden was de luidruchtigheid en het in de weg staan van de mensen aan de bar.
Als we naar het toilet wilde gaan moest je je erdoor wringen om er langs te komen,ook als je het vroeg aan de mensen bleven ze vaak staan.
Dat is het enige min puntje want het eten en de bediening waren TOP.
Komen zeker graag nog een keer terug.
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Heerlijk avondje uit. Eten prima, bediening ook. Niets op aan te merken. Hier hoop ik nog wel eens vaker naar tor te gaan.
Jos H.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Je kan er goed eten gezellig ende prijs is goed ien je word er goed geholpen
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Leuke gezellige kleine ambiance. Wij vonden het jammer dat de,bediening te,weinig aandacht besteed aan de gasten. De geserveerde gerechten kwamen niet overeen met wat op de kaart stond. Er was geen rijst, geen groente bij de slib tong, Bij spareribs had je alleen frietjes ook geen groente of salade, ijs zat niet bij het toetje.. Uiteindelijk vonden wij het karig qua prijsverhouding.
rbvdst V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Nu voor de derde keer Boei 35 bezocht en wederom prima gegeten. Goede prijs kwaliteit verhouding, enthousiaste kok! Wederom voor herhaling vatbaar.
Tineke K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Zeker voor herhaling vatbaar. Eten was heerlijk en mooi geserveerd. Ruime porties,te ruim voor mij en mijn partner.
Had niet gelezen,als dat al ergens zou staan,dat je 2 trappen op moet.
Wij waren er in de avond,donker buiten. Gaan n jeer terug als de zon schijnt. Dan kun je nl.uitkijken over het water. Boei 35 he.
Groet,
Tineke