Boei35

Putterstraat 92 5256 AP Heusden Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Boei35

Een bijzonder restaurant op een bijzondere plek: in een rondeelgebouw midden in het vestingstadje Heusden kun je heerlijk eten, borrelen en genieten van het uitzicht over de vesting, de jachthaven en de Bergsche Maas. Genieten en gezelligheid zijn de belangrijkste ingrediënten van dit restaurant. Alles wat je hier geserveerd krijgt is betaalbaar, snel, vers, persoonlijk en puur. Simpel genieten dus!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Boei35

Goed, ca 3minuten lopen van de "Demer"
  • Kom je met de auto?
    Parkeren adres ; Scheepswerf 1. U parkeert bij een wit kantoorpand. Aan de overzijde van de haven ziet u al de Boei. U loopt via een mooie bomen laan over een nostalgisch brug. U vindt Boei35 op de bovenste verdieping van het Rondeel/Toren.
  • : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag en donderdag 16.00 - 23.00 uur
Vrijdag t/m zondag 12:00 - 23:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Boei35

Rein D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Leuke kaart, sfeer en prima eten en vriendelijke bediening! 1 tafel genoot een dieet wens en is door de chef kok heel goed rekening mee gehouden. Zeker de moeite waard om te gaan eten en vergeet vooral niet te genieten van het uitzicht over haven en rivier de Maas.
Jos H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Het is goed eten en wij vinden het heerlijk om rustig te eten .voor herhaling vatbaar gaan dit zeker herhalen
Mike H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Ronduit tenen krommend !
Het begon al bij de ontvangst. Bij binnenkomst kregen we het gevoel of we ongevraagd bij wild vreemden op hun bankstel in hun woonkamer waren gaan zitten of zo.

Vervolgens werden we, druipend van de regen en met onze jassen nog aan, een minuut of 5 op de plek gehouden midden in de zaak terwijl er druk rond gekeken werd naar de volledige lege zaak waar we konden gaan zitten. "Ga daar maar zitten werd er gezegd". Het ging van kwaad tot erger.... De planning was een puinhoop en de stress vloog omhoog toen er naast ons 2en nog een stel binnen kwam. Gelijk werd er voor versterking gebeld om de piepkleine zaak draaiende te houden.

Het eten was flauw en fantasieloos en van een zeer goedkope en slechte kwailiteit.

We wisten niet hoe snel we daar weg moesten komen.

Dat je een horeca pand huurt of koopt betekent nog niet dat je in de horeca thuis hoort.

Jammer.... ( Maar Eur 2.50 rekenen voor een 0.2 ltr glaasje Cola ging dan weer moeiteloos )

Wij maken vaak gebruik van Vakantie veilingen of in dit geval Social deal maar dit was de slechtste deal ooit.

Joep V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Je komt via een trap (je moet dus goed ter been zijn) in het restaurant, vanwaar je een weids uitzicht hebt. Het restaurant is op dit moment alleen in het weekeinde open, begrepen wij. Er is een bar waar mensen aan zitten die redelijk luidruchtig zijn. Dat bemoeilijkt ons gesprek. Later komt er nog een grote groep binnen, waar wij middenin komen te zitten. Daar kan de uitbater weinig aan doen, maar prettig vonden wij dat niet.
Het eten is goed, het vlees is prima, medium/rare, zoals wij het vroegen. Een grote schaal frites erbij en lekkere groenten op het bord. Ook het dessert is in orde. Aan de inrichting is zorg besteed.