Boeddha Oriental

Soestdijkerstraatweg 42A 1213 XD Hilversum Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Boeddha Oriental

Jan D.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Een all you can eat restaurant in een voormalig top eastern restaurant. Het eten was van een redelijk kwaliteit, geen echte toopertjes. De sushi waren aan de grote kant en de rijst was wel erg klef. De gerechten werden met veel tussenpozen en wat rommelig opgediend.
Water; alleen uit de fles en dan voor 4,50. Waarom leren restauranthouders her nou niet?
Bediening was vriendelijk, maar niet al te professioneel.
Toiletten beneden roken erg onprettig.
Nog een keer? neen
Shuki M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
We kregen een tip om hier te eten, sinds de doorstart. Ze hebben hier ook het "all-you-can-eat" concept. Inmiddels hebben we hier een paar keer gegeten en het is echt een OK restaurant, waar je prima een avond rustig kunt dineren.
+ goedkoper dan Sumo
+ je zit een stuk ruimer
+ geen tijdslimiet
+ ook chinese gerechten op de kaart
- je mag maar max 3 gerechten pp per ronde
- personeel is niet heel snel/service kan beter
- ligt niet direct in het centrum
Liesbethv .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2015
Met ons 11-en gegeten bij Boeddha. Een aantal van ons nam het hapjesmenu. De meeste gerechten waren zeer smakelijk. Met wel een paar missers: de aardappelkoekjes zagen er uit en smaakten precies hetzelfde als röstikoekjes uit de diepvries in de supermarkt en de zeewiersalade werd gemengd met ijsbergsla. Na hier een opmerking over te hebben gemaakt werd het geserveerd zonder ijsbergsla. Wij werden bediend door een op zich beleefde jongeman. Bij het bestellen van de drankjes vroegen wij, naast de bestelde alcoholische dranken en frisdranken, om een fles kraanwater. Voor de zekerheid zelf 2 x. Aan tafel werd water door de ober uitgeschonken uit flessen waar hij zelf de dop af haalde. Omdat wij tot 2 x toe om kraanwater hadden gevraagd gingen wij ervan uit dat zij het kraanwater blijkbaar in flessen in de koelkast bewaarden. Groot was onze verrassing toen we bleken 22 EURO (!!) voor het kraanwater te moeten betalen. De ober vertelde dat hij van de eigenaar geen kraanwater mocht schenken. De eigenaar te spreken gevraagd. Dit bleek een buitengewoon arrogante man die niet voor rede vatbaar was en alleen maar bleef herhalen dat hij geen kraanwater serveerde. Op de vraag waarom kreeg ik geen antwoord. Een afgang na wat een leuke avond was geweest. Geen van ons 11-en zal nog ooit een stap in dit restaurant zetten.
Buisje .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Met onze vriendenclub [7 pers.] hebben we heerlijk gegeten bij Boedha Oriental; keuze genoeg uit allerlei hapjes en alles smaakte lekker. Vriendelijke en gastvrije bediening, we hebben een gezellige avond gehad en komen zeker een keertje terug.
Derk S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
Vanmiddag ben ik hier een hapje gaan eten. Na een vriendelijke begroeting werd mij aangeboden om een tafeltje uit te zoeken. Ik had mij verheugd op de kaart met verschillende hapjes maar kreeg te horen dat die kaart vanaf 4 uur gebruikt kon worden. Dit heb ik nergens op de internetsite gelezen, een punt van aandacht. Ik kon a la carte uitkiezen. Op mijn vraag of een combinatie mogelijk was, werd mij meegedeeld dat dat geen probleem was. Tijdens het wachten kon ik mooi het interieur in mij opnemen. Rood tapijt en een messingkleurig plafond gaf mij het gevoel in een chinees restaurant van weleer te zitten. Delen van het restaurant waren afgeschermd zodat het restaurant nog enigzins intiem oogt.
Tsja, en dan de gerechten. Bij een chinees zijn mijn verwachtingen nooit hoog. De groenten knapperig en zeker niet te gaar. De sausen op de bekende wijze ingedikt. De nasi werd geserveerd met een alom bekend gebakken ei en een plak schouderham! Daar begint mijn allergie pas echt. Als je als chinees restaurant in deze tijd mee wilt gaan moet er echt iets veranderen!
Otto K.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Op zaterdag 2 augustus gingen wij voor de 80 e verjaardag van mijn moeder en 13 e verjaardag van mijn zoon naar boeddha Hilversum. Het eten was fantastisch maar de bediening vonden we waardeloos. Een vrij jonge bediening die ons nauwelijks goede avond wenst vroeg wat wij wilde drinken. Het viel ons op dat de bediening over de tafel serveerde en niet de moeite nam bij elke gerecht rechts achter de gast te reserveren. Na ruim een half uur kwam de bediende ons melden dat het hoofdgerecht iets langer kon duren i.v.m drukte. Het eten was verrukkelijk maar voor het volgende drankje moesten we zelf de bediende wuiven. het viel ons op dat de bediende niet vroeg of het smaakte. Leidinggevende liep rond vroeg wel even snel of het lekker was nam vervolgens de menu kaarten mee om vervolgens na 1 minuut ze weer terug op tafel te leggen. Mijn man vroeg nog om extra saté saus waar gehoor aan werd gegeven. Het afruimen verliep chaotisch en rommelig er werd nog gekliederd op gezicht van de klant en wel werd er verontschuldigd. Het dessert vonden we redelijk maar dit had op een andere wat luxer met warme chocolade in een kommetje geserveerd mogen worden. De menu kaart mag veel luxer en de tafel veel netter gedekt. Er miste een paar stokjes en peper en zout. Omdat boeddha al jaren bestaat vinden wij dat qua service boeddha de plank mis slaat. onervaren bediening voor een restaurant met naam.
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Toen we 's middags belden om te reserveren was het geen enkel probleem. Het restaurant was vol, maar de keuken kon het niet aan. De gerechtjes kwamen veel te langzaam door, niet alles is uitgeserveerd, de kwaliteit was zeer matig. De wijn werd geserveerd is hele vieze glazen. Toen we er wat van zeiden reageerde de ober heel onbeleefd. We gaan hier nooit meer heen. Volgende keer weer naar een ander restaurant.
Claudia_ .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2014
Het menu was een opeenstapeling van Japanse, Chinese, Thaise en zelfs Indonesische gerechten.
Vlees/vis waren niet vers; kwamen uit de diepvries. Kikkoman-sojasaus was vermengd met sake. Deze zaken zijn door het personeel beaamd!
Voorstel: groepeer de verschillende gerechten (èn dus smaken) per land op de menukaart. Gebruik verse ingrediënten!
Het "All you can eat"-idee met alle gerechten door elkaar heen past niet in een restaurant als dit.
Dit was ook te merken aan het zeer kleine aantal gasten op een zaterdagavond.
Nieuwe eigenaar: gebruik deze tips! Maak er een bijzonder restaurant van!
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2014
Sinds de nieuwe eigenaar een prima tent. Minder vreetschuur dan sommige andere sushi restaurants met vergelijkbare kwaliteit. Je kunt er ook wokgerechten of chinees eten voor de liefhebbers. Blij als Hilversummer dat Boeddha weer een prima tent is. Lekker makkelijk parkeren en leuke mensen in de bediening die stukje persoonlijke aandacht geven
Kat .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2014
All you can eat concept al twee maal mogen proberen en wat een heerlijkheid. Alles is super vers, de sushi is top maar ook de warme gerechten zijn heerlijk te noemen. Mals, niet te vet en dagvers.
Bediening is zeer behulpzaam en aardig! Echt een aanrader dit. Gratis parkeren en geen hutje mutje 'vreetschuur'
Terry V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2014
Jaren geleden heb ik er wel eens Chinees gegeten. Dus toen we op Koningsdag een sushi restaurant zochten buiten het centrum waren we blij verbaasd dat dat ook bij Boeddha kan tegenwoordig. We waren op nog 2 tafels na de enige. Het is echt een groot restaurant en dat geeft wel een massaler gevoel ('vreetschuur' vind ik wat oneerbiedig en niet passend), het interieur is ook vrij strak en doet daardoor, als er zo weinig mensen zijn, niet heel gezellig aan. De sushi was goed, zoals je gewend bent van een gemiddelde 'all you can eat' formule. Maar ik vind de keuze bij bijvoorbeeld Sumo net wat ruimer en eerlijk gezegd ook net even iets lekkerder. Maar het ontloopt elkaar niet veel. De bediening was wel echt heel vriendelijk en snel! Dat is wel vele malen beter dan ik bij andere sushi restaurants heb gezien! De locatie is inderdaad prettig omdat het makkelijk parkeren is daar. Kortom als we nog eens niet in het centrum sushi willen eten dan is dit zeker een goede optie!
Merlot73 .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2014
Bij toeval hier terecht gekomen, we wilden niet in de file staan. Gegeten volgens het all you can eat concept. Sfeer binnen is wat donker en het was wat fris (airco). Maar wat een enorm vriendelijke bediening en zalig eten! Er staan echt zalige wokgerechten op het menu, naast uiteraard de iets meer standaard sushi. Alles ruim voldoende en vers. Lekker veel groente ook. En een ijsje na. Prima keuze als je zin hebt in sushi! Ook prettig parkeren aan de achterzijde.
Yun Z.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2014
Mijn vrouw en ik hadden wel weer eens zin in Sushi. We wilden het onze kinderen ook leren eten. Boeddha Oriental is nieuw en hanteert een 'All You Can Eat' Sushi menu. Geweldig! Wat een top kok. Het eten is supervers, de sfeer gezellig en de bediening is super en heel kindvriendelijk. De familie Zhu werkt keihard en dat is te merken. Qua interieur willen ze nog veel veranderen, maar dat kost tijd en geld. Een uitstekende doorstart van dit befaamd restaurant. Een aanrader.