Bodega

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

Hans S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Super lekker gegeten. Prima van smaak, heerlijk bereid super op temperatuur. Ideaal tempo van bediening en heel gastvrij en vriendelijk. Ze denken mee je wordt er verwent een prima prijs kwaliteit verhouding. De inrichting is ontspannend en relaxed. Jos bedankt dat je jou kookkunsten met ons wil delen. Je bent een geboren kok en horeca man . Wij voelden ons thuis bij jou en je personeel. Dank je wel Hans en Henriette
Dorien V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
wederom heerlijk gegeten! Spaanse kip is top! Geen vraag is ze te gek of te veel, onze kinderen hebben zich daardoor ook vermaakt. Tot de volgende keer!
Vanda.blom .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
De gegrilde tonijn met wasimisaus was echt verrukkelijk,de garnalen op een tostini ook. Konijn was ook lekker. Had wat meer bijlage bijgekunt.zodat het wat méér vult. Als starter brood met ayoli was okay. Wat mij betreft had er een bak salade ofzo bijgekunt, en een puntzak frites of patatas brava. De inktvisringen vonden we echt niét Lekker. Goed dat daar de helft van gerekend was. Verder ook goed dat het water gratis was.waarschijnlijk ter compensatie van de wijn, díe echt veel te duur is.
Bediening was prima .
Mbussman .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Leuke tent. Klein en knus. hoge en lage tafels aanwezig. Door vrienden meegenomen. Geen kaart! De kok bepaald. Dus ook geen keuze stress :-)
€ 7,50 per bord waar je met elkaar van eet. Super leuk. Hoog tappas gehalte. Lekkere variaties. van pepers, brood, vis en vlees. Mijn persoonlijke hoogte punt was de kort gegrilde tonijn, heel zacht.
Witte Spaanse huiswijn gedronken. Was oke.

voor € 150,- met zijn 4-en gegeten. Voor Den Bosch een prima prijs kwaliteit verhouding.
Frankbevers_4 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Langs deze weg wil ik toch even kwijt dat wij geen fijne avond hadden vanwege de bediening. 5 personen waarvan twee beslisten de kip te eten en drie de tapas.. prima. Tevens gaven wij aan geen visliefhebbers te zijn. We kregen 6 stukjes brood ( voor 5 personen?). Binnen 10 minuten stond de kip voor de jongens op tafel en toen zij al begonnen waren kregen wij ons eerste schaaltje ham. De kip was op...toen kregen wij pas ons tweede gerechtje. Het behoeft verder geen uitleg lijkt me. De tafel naast ons ( van drie personen) hadden ook tapas. Zij kregen voor drie personen een grote schaal brood en binnen 10 minuten kregen zij twee schalen met gerechten?? De ham en volgens mij iets van garnalen. Zag er prima uit. Toen ik daar wat van zei kreeg ik het verontwaardigde antwoord van..... maar jullie wilden geen vis.... Na dat antwoord was mijn etentje eigenlijk klaar. Jammer want de kwaliteit van de gerechtjes was verder prima. Zo blijkt maar weer eens hoe belangrijk een goede service is.... Een teleurstelling op Vaderdag voor mij...eten bij jullie. ( ps: kom zeker nog eens terug voor alleen de kip , dan kan kwa bediening weinig mis en hij was echt lekker) . Groeten Frank Bevers.
Sintjanneke .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Leuk en prima eten! Patat negra met brood en aioli. Salade met gerookte vis, licht geschroeide tonijn, geroosterde groene paprikaatjes etc. Elke gang was heerlijk.

Wel vervelend dat de prijs vooraf niet helemaal helder is. Elke gang kost 7,50 maar sommige gerechten worden dubbel gerekend.

Kortom: eten verassendd lekker, prijs verrassing.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Super eten, vriendelijk personeel en een betaalbare prijs. Echt een heerlijk avondje uit voor iedereen! Laat je verrassen door de chefkok, ook met allergieën of dieetwensen wordt rekening gehouden en is geen enkel probleem.
Losm .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Erg leuke knusse lokatie , eten voortreffelijk.
Concept leuk dat je niet weet wat je krijgt.
Zeker een aanrader.

De prijs per gerecht is wel onduidelijk.
L. V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Eten was lekker, net als de opzet: geen menukaart maar eten wat de pot schaft. Maar....er word verteld dat ieder gerecht €. 7,50 is. Dat is echter niet zo, sommige worden dubbel geteld. En dan schiet het aardig op met de rekening!
Reinier B.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Top heerlijk gegeten bij, ongekende klasse een spaans kippetje op jos zijn wijze, zelf gemaakte friet, echt heel lekker, super genieten. Verse sla, mooi simpel en goed!
Ger51 .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Eigenlijk alles goed, op één ding na: restaurant werkt met rondes. Zodra je stopt met eten, moet je afrekenen. Rondes blijken verschillende prijzen te hebben. Prijzen werden niet vooraf doorgegeven, dus je hebt geen idee waar je op uitkomt. Duidelijkheid is zeer gewenst.
Wfvanewijk .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Heel gezellig en lekker tapas gegeten. Hele vriendelijke en goede service! Goede prijs kwaliteit verhouding. In voor herhaling
Vito T.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Lekker gegeten. Je krijgt zoveel gangen als je wil. Dit gaat door totdat je aangeeft dat je vol zit. Vriendelijke bediening. Hele lekkere gangen : brood met knoflooksausje en ontzettend lekkere ham, heerlijke tonijn, lekkere gamba's, lekkere hete kip en tenslotte lekkere biefstuk gehad. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Annemieke A.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Heerlijk gegeten! Tapas maar dan op de goede manier, goed bereid en echt spaans.
We kregen er een vakantiegevoel van:)
Wij komen zeker terug!
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Verrassend, een restaurant achter een kroeg. Jammer dat het restaurant geen eigen ingang heeft, je moet eerst door de kroeg lopen. Je krijgt gerechten van de kok en kunt aangeven wat je niet wilt. Let wel: met 3 personen krijg je een bord met bijv 3 of 6 stuks, hiervoor betaal je 15 euro per keer. Gerechten worden vrij snel na elkaar utgeserveerd. Heerlijk gerecht met groene asperges en camembert. Overige gerechten waren oké: wat vooral opviel is dat de gerechten erg zout waren. Drank moesten we zelf om vragen, zelfs als glas al tijdje leeg was. Al met al niet heel slecht, maar op basis van recensies op iens hadden wij er meer van verwacht.
Juronymous .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Super lekker gegeten en heel fijn weer van de kookkunst van Jos te kunnen genieten. Enige nadeel was dat we erg vroeg waren en daardoor de gerechten zich relatief snel opvolgden waardoor we al snel verzadigd waren. We hadden best langer willen zitten nog. Maar nogmaals, waanzinnig goed gegeten en de service is verder ook top!
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Lekker gegeten tegen een prima prijs.
Wel jammer dat er niet meer van de kaart gekozen kan worden, maar dat je helemaal van de ingevingen van de kok afhankelijk bent. Wat hij dan uiteindelijk oplevert was prima, maar ik vind het wel lekker om ook zelf wat te kunnen kiezen.
Uitstekende bediening.
Savidb .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Fusion cooking op en ongedwongen fijne manier gebracht. De continuering van Bodega Antonio is succesvol. Als je je graag laat verassen door een culinaire professional is een bezoek aan Bodega zeker een aanrader.
Mareenh .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Gezellige sfeervolle zaak. Het eten is lekker maar simpel en wat vlak in smaak. Het had wat ons betreft best wat spannender mogen zijn. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Terwijl het restaurant volledig vol zat stond er maar één dame in de bediening. Ondanks haar harde werken kon ze het moeilijk bijbenen en was de service daardoor op sommige momenten niet ideaal.
Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Heerlijk gegeten gisteravond, ontzettend aardige bediening en hele mooie kaart met leuke gerechten. Je kunt per gerecht bestellen en de bedoeling is (als je dat leuk vindt) om het te delen.
Volop keuze en de smaak was voortreffelijk, echt een aanrader!!!!