Bodega y Tapas

Damsterdiep 20 9711 SK Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Bodega y Tapas

Hét adres in Groningen voor de lekkerste tapas gerechten. Een hele avond onbeperkt tapas eten. Ook voor groepen de meest geschikte plek om laagdrempelig en ontspannen maar vooral goed te eten.

Halve fles mineraalwater

9,1

Jouw recensie over het restaurant Bodega y Tapas

Bert K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
We hebben heerlijke tapas gegeten, prettige bediening. Wij komen zeker een keer terug
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
In dit voormalig “ little ItalyL restaurant met z’n 2en gegeten. Jammergenoeg viel een (te) groot aantal taps tegen. Met name de ossehaas tapas waren te lang doorgebakken en lauw. Ze leken vooraf al klaar te staan. Een tegenvaller. De koude starters waren redelijk. De kaas en garnalen kroketjes waren het hoogtepunt. En dat was de algemene mening. Kant en klare te bakken/ frituren tapas waren prima. Maar als het op koken aan kwam.......
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
We werden direct verwelkomd door de barman, die ons vertelde dat we een tafeltje mochten uitzoeken. Al snel kwam een vriendelijke bediende vragen of we hier vaker waren geweest (nee) en wat we wilde drinken. Beide bediening was snel en vriendelijk (de blonde dame was iets hartelijker). Eten kwam ook snel en was smakelijk. Niet fantastisch maar gewoon lekker. Ik vond de Tinto wijn wel erg lekker. Al met al een prima ervaring en we komen nog wel eens terug!
Annette D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Gezellig en vriendelijk restaurant, porties zijn niet groot maar voldoende als je de tijd hebt
Harrie K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Hadden 1 maand van te voren gereserveerd o.v.v november actie 50 % korting, maar bij binnenkomst geen plek. Moesten bijna 1 uur wachten in het naast gelegen Rest.de biechtstoel. Door de zeer aardige serveerster werd een oplossing geboden, we kregen de mogelijkheid om een menu te nuttigen bij de biechtstoel of toch de Tapas.
Zou toch graag zien dat als je reserveert ook een tafel krijgt, op deze manier jaag je de gasten weg.
Jelle T.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Zeer goed komem zeker weer
Annika H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Goed eten, niet heel attentief maar het was erg druk. Daardoor soms lang wachten. Dessert nooit gekomen, maar bij afrekenen beseften ze zich dit en werd er erg goed mee omgegaan in de vorm van een gratis drankje. Zou weer teruggaan!
Ria H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Gezellig en erg lekker
Otjeh .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Gisteren voor het eerst hier gegeten.. .. en zeker NIET de laatste keer! Service, Eten, Cocktails en de sfeer ruim voldoende! Een van de beste tapas restaurant in Groningen. Enige nadeel is en zeker in deze (winter) periode dat wanneer de entree deur open staat heel erg tocht binnen.
Herma S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Wij hebben een leuke avond gehad, maar waren teleurgesteld dat we niet de 50 procent korting kregen die Iens ons had beloofd.
Anne K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Helaas werkte mijn korting niet. Maat ze werkte heel netjes mee. Eten en service echt top! Hier ga ik vaker heen!
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Lekker gegeten, ruime keuze.
Vriendelijke bediening.
Fenhgrol G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer . Glas sangria was wel een beetje weinig voor het geld, maar dat mocht de pret niet drukkwn ????????
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Eten was erg lekker. Vooral de gehaktballetjes en de kaasfondue vielen in de smaak. We zaten aan de bar, daar zijn de tafels wat lager en dat paste niet helemaal (vriend is 2.02meter). Volgende keer bij het reserveren dus naar een andere tafel vragen. Service was goed, vriendelijk personeel!
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Positief verrast
Mark S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Heerlijk gegeten, kwalitatief goed eten. Hier komen we zeker nog een keer!
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Heerlijk gegeten. De tapas waren goed gekruid en smaakten heerlijk. Er was volop keuze. Het dessert vond ik iets minder. Ik heb gekozen voor een cheesecake met kersen, maar de cheesecake kwam op mij wat chemisch over.
DJ D.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Gisteravond met Familie m'n verjaardag geviert bij Bodega y Tapas, ontvangst was zeer goed.
Over de kwaliteit van de tapas valt niet te twisten, uitstekend. Vooral de turf and surf en de garnalenkroketjes kwamen goed aan bij onze tafel. Het restaurant zat vol, dus dat is altijd een goed teken.
In de bediening vriendelijke jonge vrouwen die flink wat kilometers lopen tussen keuken en gasten.
We komen zeker nog eens terug.
Margot M.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Ook voor ons als vegetariers een ruime en smakelijke keuze aan Tapas. Buitengewoon vriendelijk personeel. Kortom: voor herhaling vatbaar.
Thea B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Bediening maakt het erg gezellig en gemoedelijk , fijn restaurant . kom zeker terug !!