Bodega Maxima

Wilhelminaplein 7 5611 HE Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Bodega Maxima

Authentiek Spaanse tapas

Echte, authentieke tapas. Dat is wat je in dit restaurant op je bord krijgt. Hoewel de tapa oorspronkelijk een klein hapje is, loop je hier met een voldaan gevoel de zaak uit. Zoveel verschillende soorten tapas, de een nog lekkerder dan de andere; het zorgt wel voor een dilemma. Want waar moet je beginnen?

Meer informatie over restaurant Bodega Maxima

Maandag t/m Vrijdag 12:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 14:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Bodega Maxima

Gerryb B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
hier eergisteren gegeten via Groupon. We dachten een 3-gangen Argentijns menu te krijgen. Er was totaal niets Argentijns aan. Geen rundsvlees te bekennen! kleine hapjes zonder smaak als voorgerecht. hoofdgerecht zalm (was wel lekker maar niet echt warm) of droge varkenssteak (zonder groenten of sla) en een toetje met yoghurt en ranja ????
Zeer teleurstellend. Hier zien ze ons nooit meer!
Paul W.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Vrijdagavond hier met 6 personen met Social Deal uitstekend gegeten. Wij hadden gekozen voor een 5 gangen menu. Je krijgt dan een verrassingsmenu, waarbij je voor het hoofdgerecht kunt kiezen uit vlees - vis of vegetarisch. 5 van ons kozen voor vis (gegrilde tonijn) en 1 koos vlees (gegrilde varkenssteak). Alles was wat ons betreft prima: tapasplankje - zalmsalade - heldere champignonsoep - hoofdgerecht en creme catalana toe.
Zeer vriendelijke bediening, die ook al werd het vrij vol en druk toch attent bleef opletten. Vooraf had ik wat wisselende recensies gelezen hier op Iens, maar wij hadden hier een prima avond.
John T.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Met een groep van 10 mensen daar gegeten, in december. Dat doen we elk jaar. Aan de eigenaar overgelaten wat we zouden krijgen. Van voor- tot hoofdgerechten, zet de grote tafel maar lekker vol. Iedereen, zonder uitzondering, heeft ervan genoten, net als vorig jaar. Het werd een gezellige avond, met een uitstekende bedieing, kwalitatief uitstekende gerechten en prima wijnen. Een blijver!
Nelleke555 .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Wij maakten gebruik van een voucher van Social Deal. Het voorgerecht bestond uit verschillende tapashapjes, dit was erg lekker. het hoofdgerecht was een steak, de saus combineerde niet echt met de steak, de boontjes piepten in je mond en de frietjes waren redelijk. De bediening was niet echt plezierig, we moesten steeds erg lang wachten op een gerecht; het duurde zo lang dat we het nagerecht afbesteld hebben terwijl mensen die na ons kwamen en dezelfde gerechten hadden al lang klaar waren. Ook werd er niet gevraagd of je iets wilde drinken, je moest de bediening er zelf om vragen en dan nog werd het vergeten. kortom niet een restaurant om terug te komen!! Jammer!!
Helmie V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Wij hebben met 5 meiden van een hele gezellige high tea genoten.
We kozen 'de Luxe. ' Wij hebben er erg van genoten.
Alles was goed geregeld. De sfeer was goed.. en ook de service was prima!
Wij zouden komen hier zeker nog eens terug.Een aanrader.

kreeft27 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Via social deal een high-tea arrangement geboekt. Wij (ik en mijn vriendinnen) doen dat iedere maand, dus we hebben zo links en rechts wel wat vergelijkingsmateriaal opgedaan. Helaas nog nooit zo slecht als bij El Real. Wat een aanfluiting. Ik herken me ook in het andere verhaal van de high-tea. De high tea gangen waren nou niet echt bijzonder en ook niet echt lekker of zo. Borden werden al van tafel gehaald terwijl we nog bezig waren! En dat is meermaals gebeurd. Zit je iets te te eten en ben je even niet op aan het letten, is je bord ineens verdwenen.
De thee werd niet op tafel gezet en de theezakjes werden iedere keer weggehaald, waardoor je niet zelf thee kon schenken. Ze zijn welgeteld twee keer langs gekomen om bij te schenken en daarna kregen we geen thee meer, want dit zat niet in het arrangement. Hoezo high-tea dan??
El Real doe niet mee aan social deal als je met een goedkope deal mensen dan ook goedkoop behandeld!
Voor mij niet meer.
Sandy D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Afgelopen week voor eerst bij El Real geweest voor een high tea. Prima verzorgd, de broodjes waren nog warm, lekkere zoetigheden, voldoende thee. De serveerster was uiterst vriendelijk, het decor authentiek, dus... een prima uitje gehad.
EstherBa .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
High tea gehad. Teleurstelling. 3 gangen. Soepje was prima. Hartige deel was niet veel : mini bolletje, mini croissantje (volgens mij niet vers maar zo'n broodje wat je moet afbakken en meestal veel te plat uit de verpakking komt), mini worstenbrood, mini saucijzenbroodje en 2 schijfjes toast. We keken dus uit naar het zoete deel ! Maar dit waren 3 bonbonnetjes pp en een mini stukje chocolade cake. Dat was alles ! Op de soep na was m.i. niets vers / zelf bereid. Heel jammer. Ook gek dat je geen pot thee / heet water op tafel krijgt maar moet wachten tot de bediening water komt serveren. De dame was overigens wel heel aardig maar kan deze blamage niet goed maken.
Kristel040 .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Via groupon bij El Real gegeten. Hoewel ons tapas belooft waren kregen we een gewoon 3-gangen menu. De voorgerechtjes waren ronduit slecht, met voorgegaarde worstjes en gehaktballetjes (vind ik echt not-done in een restaurant) en een soort nacho's die overgoten waren met ketchup. Het bedienend personeel was erg vriendelijk maar had een slechte timing, ze kwamen meerdere malen vragen hoe het was, maar steeds als je net een hap van je eten had genomen. Het hoofdgerecht viel tegen, er werd standaard geen groente bij geserveerd (?!) dus dat moesten we bijbetalen. De zalm uit de oven was helemaal bedekt met kaas, waaronder hele schijven citroen verdekt lagen opgesteld. Ik denk dat iedereen zich kan voorstellen hoe het is om een hap te nemen en dan te ontdekken dat je op een citroen aan het kauwen bent. Het nagerecht was ok.
John T.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Aantal keer gegeten nu, wel meestal via Groupon. Een paar keer tapas achtige avondjes daar gehad en het was nooit een tegenvaller. De eigenaar is een gastvrije kerel die een keer een potje mosselen spontaan kwam brengen omdat we iets anders aan het eten waren en een paar tafeltjes verderop mosselen geserveerd werden. Toen we zeiden dat we liefhebbers van mosselen waren, maar via Groupon iets anders aten (wat ook prima was) kwam hij spontaan een pannetje mosselen gratis serveren. Waar zie je dat nog?
Afgelopen zaterdag met vrienden ook weer zo'n actie gehad, en opnieuw uitstekend. Nou zuipen wij er altijd met z'n vieren wel voor 100 euro weg, dus slechte klanten zullen we niet zijn, haha. Maar je voelt je er altijd welkom, op het achterterras is het prima vertoeven en de bediening is er erg vriendelijk. Het zijn leuke gasten met een prima keuken!
We gaan er de volgende keer weer eten, en dan een keertje zonder zo'n bon, maar gewoon van de menukaart. Dat verdienen ze daar wel!
dick W.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2015
Eten was overal redelijk goed. Begonnen met een Argentijnse vleessoep. Daarna enige hapjes (tapas). Kip was duidelijk opgewarmd en dit doet helaas af aan de smaak. Klein schaaltje paella was lauwwarm, de smaak was verder goed, een paar velletjes carpaccio op een bergje ijsbergsla. Dit was erg flauw. Gehaktballetjes in tomatensaus waren prima. De ribeye had wat teveel zenen, maar smaak was goed. Verder kreeg ik een bodempje wijn in mijn glas, maar nadat ik de serveerster erop gewezen had dat dit echt niet kon, werd mijn glas tot een redelijke hoeveelheid opgevuld. Ik maak dit de laatste tijd geregeld mee en dit is zeer irritant. Nog even en ze schenken ook halve glazen bier.
Gee G.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Wij gaan vaak uiteten en zijn iedere keer opzoek naar iets lekkers. Op zoek gegaan naar een tapas tent waar je niet zomaar een standaard tapas gerechten hebt. Bij El Real zag ik wel de tapasgerechten die ik vaker op menu kaarten zie maar de smaak en recept hier is totaal anders. Wij hebben volop genoten van ieder gerecht wat we hebben besteld. Biefstuk in wijnsaus en de gamba's in knoflook saus was overheerlijk!! Manchego kaas heeft een extra tintje gekregen. Spareribjes en kippepootjes om je vingers bij af te likken en op het eind hadden we een serannoham besteld. Heerlijk krokant met een honing bekleed.
Service was ok. Vriendelijke meid en zo af en toe kwam de eigenaar of kok even checken of het naar wens was.
Decor van het restaurant was gezellig, rustig en warm. Verlichting en muziek zoals het hoorde. Verlichting gedimd en het muziek was zacht zodat je goed met elkaar kon praten.
We hebben heerlijk gegeten en gaan zeker weer terug!!

Lisanne B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
We zijn al vaker bij El Real geweest en opnieuw was het weer een prettige ervaring! Eten is lekker (social deal 4 gangen tapas; meer dan genoeg en voor ieder wat wils met vlees, vis en vegetarisch) en bediening is vriendelijk. Hele fijne, huiselijke sfeer.
Angelique M.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2014
We hebben via de ah actie heerlijke tapas gehad variatie van vlees vis vegetarisch. Het was meer dan voldoende we hebben op een gegeven moment on t toetje gevraagd want we hadden genoeg gehad!
Geen culinair hoogstandig eten, maar heerlijk voor een leuke prijs!
Skyuki .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
Mijn vriend en ik gebruikten de AH spaaractie om allebei een 3 gangenmenu te nemen. We konden kiezen uit vlees, vis of vegetarisch dus lieten we ons verassen met een vlees en vis menu. Het voorgerecht, een rijkgevulde zalmsalade, was overheerlijk! Ik was bang dat hij erg vulde maar dat was niet het geval. Het hoofdgerecht was erg lekker vlees met frietjes en groentes. Erg uitgebreid. Nagerechten ben ik geen fan van maar de creme brulee smaakte goed. Het decor was wat saai, maar de service erg aardig en snel genoeg. Lekker gegeten. Ik kom vast en zeker een keer terug!
Mariska D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
Bediening en klantvriendelijkheid is goed, eten helaas matig!
De tapas was niks bijzonders.
Jammer, want de kwaliteit van het eten is natuurlijk minstens zo belangrijk!
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2014
Via AH actie hier gaan eten. Laat ik beginnen met het positieve: de bediening is leuk, attent en vriendelijk. Maar helaas houdt het daar dan ook op. Wij vonden het eten echt onder de maat en de entourage binnen is saai, fel verlicht en erg rumoerig. Wij zaten gelukkig op een klein balkon buiten. De eerste twee ronden tapas waren prima. Olijven, spiesjes, meloen met ham. De gangen daarna gingen snel achteruit. Niet gaar varkensvlees!! Lauwe
Mosselen. Vette, soppige kippenvleugtjes en taaie calamaris. Het was zo slecht dat we er geen opmerking over durfden te maken. Als je dit durft te serveren dan moet je geen retautant beginnen. Daarnaast is El Real dan ook nog eens behoorlijk aan de prijs. Hier hoef je echt niet naar toe!
Petra W.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Het eten was lekker. Alleen jammer dat we zelf niet mochten kiezen uit de tapas gerechten. Er kwam ook telkens maar 1 gerechtje. De bediening was dit maal waardeloos. Gerechten werden neergezet zonder uitleg. Drankjes moesten we meerdere keren om vragen. Een gerecht had ik aangegeven dat we dit niet lusten maar werd een kwartiertje later toch neergezet. We zitten nog op schone bordjes te wachten en er werd ook niet gecommuniceerd over dit is het laatste gerecht htm, wil je nog koffie. Dessert staat vermeld dat.het erbij hoort maar werd ook niet gevraagd. Integendeel met twee personen van de bediening gingen zelf eten achter in hetrestaurant. Enige. H personeelslid dat nog bediende toen ging staan opruimen.
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Gisteren wezen eten met 4 personen icm de zegeltjes van AH. We zijn gek op tapas, dus dat leek ons leuk.
We werden gewezen naar ons tafeltje kregen ons eerste rondje en daarna bleef het langgggg stil. we hebben zeker een half uur gewacht en toen hebben we gevraagd of we ook mochten bestellen .
Toen werd ons kort en bondig uitgelegd hoe het werkte. Je kan kiezen uit vlees vis of vega. Er werd niet gezegd wat je kreeg, alleen nadat we het vroegen.
Stokbrood met Knoflooksaus.... niet echt Spaans en het brood leek niet vers maar leek afgebakken. Toen weer lang moeten wachten op t voorgerecht. Waarna we weer erg lang moesten op t hoofdgerecht.
De kwaliteit van het eten smaakte als kant en klaar. Thuis eet ik beter. Het waren zeker geen tapas!!
We dronken bier en dat was lauw. Met 4 man uiteindelijk 91 euro afgerekend, wat ons flink tegenviel.
SjarrelH .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2014
Slechte en fantasieloze tapas en gerechten. Niet vers en kant en klaar. Slechte bediening. Je moet iedere keer om je drankje "zeuren" en gebruikte borden (van de vorige gang) werden niet meegenomen en stonden opgestapeld op je tafeltje. Het duurde erg lang voordat de gerechten werden uitgeserveerd. Een keer werd zelfs gevraagd "wat we nu ook alweer besteld hadden".