Bodega Manolitos

9,1
9,3
E S.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Hier op terras een drankje gedaan voordat we naar een door ons gereserveerd restaurant zouden gaan daar aangekomen zagen we de bediening zonder enige interesse het eten op tafel gooien gauw terug gegaan om bij Manolito's te gaan eten we werden daar door de eigenaar en Natalie weer uiterst welkom geheten en zij maakte er voor ons toch een heerlijke avond van heerlijke tapas en een zeer vriendelijke bediening hun weten daar dus wel hoe je gasten een fijne avond moet geven bedankt en ga zo door
Claudia T.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Heel erg positief over Manolitos, het eten is er heerlijk en goed geprijst de eigenaar is een perfecte gastheer en heeft heel veel passie voor zijn werk, en altijd een grappig of lief gebaar naar mijn kinderen die er dan ook Graag heen gaan en als ze mogen kiezen eten we daar als we uit eten gaan!
Jammer is het dat het zo klein is maar daar wordt aan gewerkt met een uitbreiding dus zeker aan te raden!
Gert H.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Een TOP tent waarbij de eigenaar echt nog passie heeft voor zijn vak! Hij heeft grote plannen met zijn pand en we komen hier zeker nog een keer terug!
Marije82 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Mano is de perfecte gastheer. Ik woon al jaren niet meer in Assen maar hij herkent me nog steeds, je voelt je daardoor heel welkom. En dan het eten: heerlijken tapas gegeten. Groot pluspunt: originele tapas! Kortom: aanrader.
Irene 1955 V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Tijdens een dagje Assen zijn we hier toevallig terecht gekomen. We wilden tussen lunch- en dinertijd ergens een hapje eten. Bij de omliggende restaurants konden we niet terecht. Bij Manolito's was het druk, maar onze tafel was pas vanaf 19.00 uur gereserveerd en we waren dus van harte welkom. We hadden met elkaar een aantal gerechtjes besteld. Vooral de gambas al ajillo, de plato de jamon, patatas con aioli en de pollo de domenico waren erg lekker. De croquetas de jamon waren wat flauw en niet krokant gebakken. De bediening was erg vlot. Wij hadden één van de weinige lage tafeltjes. De meeste tafels zijn hoog en moet je dus op barkrukken zitten. Er werd een goede huiswijn geschonken. Prima prijs-kwaliteitsverhouding!
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Heerlijk gegeten en ik zal hier zeker nog eens weer komen. Wel grappig om te zien hoe smaken verschillen, want de gehaktballetjes die iemand anders zo roemt in zijn recensie waren voor mij juist een beetje tegenvallend. Hoe dan ook over het geheel genomen heerlijk gegeten en alles kwam in een mooi tempo door. Heerlijk uitgebreid gegeten tegen een heel schappelijke prijs.
Koen Floris G.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Afgelopen woensdag ben ik met twee vrienden wezen eten bij Bodega Manolitos. We hadden diverse tapas genomen en dat was erg lekker. Vooral de gehaktballetjes sprongen er naar mijn menig echt boven uit. Ook was de bediening heel vlot en de typisch Spaanse muziek en het interieur maakte de sfeer helemaal compleet. Ik denk dat ik zeker nog eens terug kom, want het is een uitstekend restaurant.
Tafelmanieren .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Keuze genoeg op de markt in Assen. Wij gaan met een gezelschap van 6 personen, 2 kinderen, maar weer eens genieten bij Manolito. Ondanks dat alle tafels buiten bezet zijn schuift de bedrijfsleider met wat stoelen rond een net betalend stel en ziedaar er is ruimte. Vlak daarna worden we nadat de drankjes vlot zijn geserveerd gedirigeerd naar een ruimere plek. Vakmanschap met charme.
Keuze is snel gemaakt. De onovertroffen bruschetta en de chaziki. Zijn deze de beste in assen en omstreken??. Ik weet het niet maar in combi met de pollo manolito en het geweldige lamsvlees met geserveerd brood een genot. Ook een plek voor kinderen. Polo en p?tat?s voor de kleinere eter. De huiswijn is verassend. Goed en vol van kleur en smaak. Geweldig. Na het afrekenen wilde een tafelgenoot wachtend op de taxi eigenlijk nog een "slok" wijn, nu we er toch nog zitten(.......) deze werd aangeboden. Doorgaan zo. Niets veranderen goede service adequate bediening en goed eten voor een eerlijke prijs.
L T.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Wauw! Hier kunnen veel tapas bars een puntje aan zuigen. Zeker de tapas "all you van eat" vreetschuren. Dit is echt Spanje met echte verse tapas. Alle ingrediënten zijn vers en niets is in de frituur bereid. En dat proef je! Ik kom uit de randstad maar kom hier zeker nog een keer terug!
Tafelmanieren .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Monolitos doet zo denken aan een western restaurant. Was Monolito niet een ruige boef uit een western. Deze Monolito is het niet. Een gastheer die blijkt, als hij niet bij de deur staat zijn klanten te begroeten, ja dat bestaat nog en hij blijkt zeer goed te zijn in namen van terugkerende gasten, ook te kunnen koken. Het oude concept van de magic kaart zonder prijzen ( was niet het eten maar de rekening een verassing) is ingeruild voor een duidelijke opsomming van tapas en de bij behorende prijzen. Bediening door de jonge mensen is uitstekend. Het ontbreekt de gast niet aan aandacht. Gereserveerde tafels zien wij. Dat is een goed teken maar de jonge man wellicht de bedrijfsleider, reageerd voortreffelijk op onze vraag of er een klein plaatsje is voor ons. Laten we bescheiden zijn in een zaak waar alle tafels het bordje gereserveerd hebben. Geen probleem horen we. De tafel achterin is onbezet tot19.30. Dan hebben we nog anderhalf uur. Andere tafel links is bezet om 19.45 en zo gaat het maar door. Nou dan die van 19.45 maar dan hebben we 15 minuten meer en die blijken nodig. Niet wegens de bediening die is subliem correct en oplettend. Wordt je in andere gelegenheden nooit een alcoholist, hier drogen de glazen niet uit. Graag wordt er ongedwongen bijgeschonken en dus op je gelet. Dat is het gevoel.....aandacht. Wel zijn we de tijd nodig voor de ruime keuze aan versnaperingen in de uitvoering van sublieme tapas. Allemaal vers gemaakt ter plekke dat betwijfel ik in de kleine open bar keuken
Maar er iets ook niets te verbergen. Wil je aan de bar, dan ben je getuige van het bereiden van de gerechten. We hebben nog maar eens bij besteld. Niet dat de porties klein zijn. Nee we zijn op dreef om nog meer te proeven. Subliem eten nogmaals. Goede discrete bediening. De lam is overweldigend. Mijn partner trapt af.

Bruschetta met verse tomaat en basilicum. Kippendij een aanrader evenzo als de verse chaziki met iets knoflook. Balletjes in Tomatensauce geraffineerd en kruidig. P?tat?s niet te zout. Goede chardonnay maakt het af. Interieur zou de zelfde uitbundigheid mogen hebben als het eten. Evenzo zou een goede afzuigkap wonderen doen zeker als je aan de bar zit met je nieuwe trui. Maar ja we komen voor het eten en de bediening. Dus kijken we naar ons bord en schaaltjes en ruiken graag de goede wijn. De verbeter punten zijn deze avond slechts bijzaak
scottwitkamp .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Wat een leuke avond heb ik gehad bij Bodega Manolitos. Ik woon op loopafstand van het gezellige tapasbarretje op de hoek van de straat en ik moet zeggen dat het erg lang geleden is dat ik zo'n leuke avond heb gehad. Heerlijk eten en de sfeer was fenomenaal, je krijgt echt het gevoel dat je op een plek bent waar iedereen samenwerkt om er iets leuks van te maken.

Aanrader nummer 1 in Assen!
Otjeh .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Het eten is hier erg goed! De 8 gerechten die we hebben gegeten waren snel, goed en belangrijk is vol van smaak bereid! Je hebt geen keuze in 50 gerechten wat je wel bij de meeste (all you can eat) tapas restaurant hebt, maar dat concept gaat helaas ten koste van de kwaliteit en smaak van het eten en bij dit restaurant staat smaak, service en kwaliteit hoog in het vaandel! Als wij weer in Assen zijn komen wij zeker terug.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Als we op familiebezoek zijn in Assen doen we altijd deze zeer leuke Bodega aan.

Gelegen aan een zeer leuk horeca plein midden in het centrum van Assen met zeer goede parkeerfaciliteiten in de buurt.

De stoelen zitten niet altijd even gemakkelijk maar dat nemen we graag voor lief. Ontvangst altijd vriendelijk en bediening is top. Laat je verrassen door de brigade en neem een variatie van de tapaskaart, heerlijk. Goede wijnen per glas en dit alles tegen mooie prijzen, aanrader.
falkea .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Heerlijk gegeten, prima plek. Zeker voor herhaling vatbaar. Zeer binnenkort;) Las net op de site dat de toetjes gratis waren vanavond, dat hadden we dan gemist. Op = op?

Jolanda290 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Heerlijk gegeten, traditionele Griekse salade,Briam,gamba,s ect..... echt super! Geweldige service... totaal plaatje....ga zo Door mano en crew!
edjedan .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Naar aanleiding van de goede beoordelingen zijn we naar Bodega Manolitos gegaan. We hadden al een paar weken van tevoren gereserveerd, dat scheen nodig te zijn. Het zit namelijk al gauw vol.
Wat bij binnenkomst opviel was dat het wel erg druk, rumoerig en krap was. We kregen een klein tafeltje toegewezen tegen de wand. Die wand speelde me later nog parten, ik kon amper mijn elleboog omhoog doen om te eten. Verder zat het niet prettig op barkrukken, last van de rug.
Maar het eten maakte veel goed. We hebben ons laten verrassen door de kok (eigenaar?). Het was allemaal erg smaakvol en voldoende.
Het viel me op dat de kok regelmatig buiten stond te roken. En daarna zijn handen niet waste maar weer doorging met bereiden van voedsel.
Prima gegeten dus maar entourage gaat mijn voorkeur toch uit naar een ander soort restaurant.
Hamid V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Na wat lovende reacties stond dit “restaurant” op mijn verlanglijstje. Dankzij een verjaardag van een van mijn collega’s hebben we gezamenlijk deze Bodega eens geprobeerd. Een super leuke tent en locatie. Ik vind het jammer dat zo’n leuke locatie niet beter tot zijn recht komt. De bediening mag beter. Er ging van alles fout en het was behoorlijk chaotisch. Ons eten was kwalitatief niet het gene waar ik op gehoopt had. Veel opgewarmd eten met een dikke klodder saus. Toen we de rekening zagen die trouwens niet zelf door mij was betaald maar door mijn “gastheer” de jarige waren we geschrokken. (vroeg mij af of deze rekening wel helemaal klopte.) Mijn collega wille geen scene en heeft niet gereageerd. Maar voor mij is duidelijk dat ik deze tent eerst even links zal laten liggen.
Ruud M.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Geweldige ontvangst. Heerlijk verrassingsmenu gegeten met zalige wijn. Een topavond gehad!. We waren met z'n vieren en hadden een fijn hoekje. Het was erg druk, maar alles kwam snel door.
henrivaneeghen .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Als we op familiebezoek in Assen zijn is dit 1 van onze favorieten vanwege de relaxte sfeer.

Laat je gewoon verrassen door een proeverij van diverse soorten tapas en bestel niet van de kaart. Er wordt dan enorm hun best gedaan je een heerlijke avond te geven. Goede en betaalbare wijnen ook, de gehele prijs kwaliteit verhouding is top.
Erik P.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Op zoek naar een voor ons nieuw restaurant kwam ik via Iens terecht bij Bodega Manolitos. Samen met mijn vrouw heb ik een topavond gehad! Heerlijk ontspannen sfeertje, een hartelijke, gulle en sprankelende eigenaar/gastheer die graag deelt van wat hij voor lekkers in huis heeft, leuk personeel en fantastisch eten en drinken. Van simpele maar heerlijke broodjes met Aioli tot mediterrane groentegerechten, van pikante stukjes kip, worst en runderstoof tot het supermalse en heerlijk zoete lam, alles is even lekker.

En dan de wijnen, die zijn simpelweg geweldig en met €3.50 per glas en €24.00 per fles zeker niet duur.

Alles klopt in dit restaurant en het is daardoor dat een bezoek aan Manolitos een ware beleving is voor alle zintuigen. Proficiat Manos!