Bodega de Posthoorn

Lange Voorhout 39A 2514 EC Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bodega de Posthoorn

Ilona G.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Bediening niet echt geïnteresseerd, maar misschien hebben ze liever klanten van een andere 'status'.
We voelen ons toch meer op ons gemak in een restaurant waar duidelijker is dat we welkom zijn.
Henriëtte H.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Heerlijke saté! Gezellige sfeer. Wij zaten in het begin van de avond naast de pianist. Dan is het lastig praten. Wij kregen zonder problemen een andere tafel aan het raam.
Ankebo .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Prima, lekker op het terras buiten onder de bomen! Met live muziek lekker wegdromen aan het einde van een zomerzaterdag.
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Prachtig terras en wat een Couperiaanse sfeer, althans dat vinden wij als echte Hagenaars. Heerlijke kost en fijne drankjes om het af te maken. En dat onder de grote kastanjeboom...zou Couperus hier ook zo van genoten hebben, wij denken van wel. Chapeau voor de eigenaar die zijn erfenis op een mooie manier de 21e eeuw heeft ingesluisd! Robert Hengeveld en Roland de Bruyn.
Anand K.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Zondag met de hele familie bij De Posthoorn wezen dineren.
Gastheer Michael, heel attent en vriendelijk gaf ons het gevoel alsof we thuis waren, niks was te veel gevraagd. De bediening heel correct, niet opdringerig en behulpzaam, we hadden een kleuter en baby mee.
De ambiance, schilderijen, donker hout en koper brachten herinneringen van oud Den Haag naar boven.
In zo een sfeer is het genieten van de heerlijke biefstuk, half gaar voor mij, patatjes lekker knapperig met ouderwetse sla, tomaten, radijsjes en pittige dressing.
Daarna lekker gewandeld langs het Binnenhof, Gevangenpoort en Noordeinde.
Al met al een klassiek eetcafe met grandeur van de 19e eeuw.
Franspas .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
We hebben heerlijk gegeten in dit oude restaurant. De bediening was goed, gezellig en wisten on perfect te adviseren wat we konden eten. We werden snel en goed geholpen. Er was live muziek wat heel goed klonk en toch nog goed met elkaar kon praten. Raad het iedereen aan om eens daar te gaan eten. Je kan zowel binnen als buiten zitten. Met een woord geweldig.
Anna D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Prachtige interieur, vriendelijk ontvangen door de eigenaar zelf, drankjes waren snel op tafel. Bitterballen, de beste in Den Haag, liefst hadden we nog een bordje maar wij kwamen om te eten dus....
Diner was erg lekker, smaakte puur en op hoog niveau. Zeker een aanrader. Wat erg leuk was en is: de sfeer, wij waanden ons in Parijs. En wat een leuke verassing: er was ook een poëzie avond, dus wij bleven nog even (tot 23 uur) zitten en denken dat we snel weer terug komen.
Amy D.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Het eten was goed genoeg, maar onbijzonder. Bij het opnemen van de bestelling werd niet gevraagd hoe wij onze biefstuk wilden, de frites en salade kwamen pas toen wij het vlees al bijna ophadden.
Twee man personeel waarvan 1 zeer ongeïnteresseerd, lieten ons bij binnenkomst wachten bij de deur zodat we uiteindelijk zelf maar ons gereserveerde tafeltje gingen zoeken.
Wanneer het bezoek tegen viel vinden wij dit niet goed. Wel goed dat u dit ons meld. Dank voor uw feedback.
Graag willen wij u uitnodigen voor een 2de kans , waar wij uw 2 hoofdgerechten aanbieden, als compensatie voor de slechte ervaring.
Nogmaals wij nemen uw feedback positief op en zullen hier vervolg aangeven.
MVG
Michael Meeuwisse
Chef-kok eigenaar BdP
Thijs.vansluis .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Biefstuk was goed, rest matig. Frites was oke, maar salade was meer op cafetaria niveau. Er lag een flinke plas jus over de biefstuk zodat de sla en frites drijfnat waren toen ik het op het bord legde.

Abosluut geen klantgerichte bediening. Bijvoorbeeld niet vragen hoe ik de biefstuk wilde. Verder ook redelijk ongeinteresseerd.

GEEN AANRADER, misschien om wat te drinken of een snelle hap, maar absoluut niet voor een diner. Kortweg: cafetaria niveau maar restaurant prijzen. Absoluut geen probleem met een hogere prijs, maar het moet het dan wel waard zijn, anders voel ik me belazerd.
Beste meneer van sluis,

Het ziet er uit dat uw tafelgenote al een soortgelijke feedback heeft gestuurd. Het lijkt of de aangeboden excuses en de 2 hoofdgerechten niet genoeg zijn. Jammer...

Reactie van proever:

Het spijt me voor u, maar dit was absoluut geen reactie van een tafelgenote van mij. Kennelijk zijn er wel meer mensen met min of meer een zelfde ervaring als ik had. Misschien toch iets om over na te denken.
Margrietbrx .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Met mijn theatervriendinnen kom ik graag voorafgaand aan een voorstelling een hapje eten bij de Posthoorn.
Ik weet niet wat er gisteren aan de hand was, maar we moesten belachelijk lang op alles wachten: tot er eindelijk iemand kwam, op de menukaart (maar even zelf gehaald!) op de drank het voorgerecht en op het hoofdgerecht zelfs bijna een uur. Het was druk, juist gezellig, maar als je daardoor zo slecht wordt bediend is de lol er af.
Beste Margriet,

Wij staan altijd voor al onze gasten 100% klaar, dus proberen voor al onze gasten dit te doen, met de juiste timing en gastvrijheid. Wanneer de de timing u deze avond tegen viel, spijt ons dat. Wij hebben er naar vermogen alles aan gedaan u en uw mede gasten, het naar de zin te maken, klaarblijkelijk niet afdoende naar uw zin, onze welgemeende excuses.
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Op 19 maart met drie personen hier gegeten. Een zaak met een smaakvolle inrichting die je niet vaak meer ziet. We namen 2 maal de kipsate groot en 1 maal de gerookte makreel met andijviestampot. De sate was heerlijk mals met een goddelijke pindasaus, maar waarom dit een grote sate wordt genoemd begrijp ik niet. Ik wil niet weten hoe een kleine portie er dan uit ziet. Het was nogal weinig voor 15,50 euro. De portie makreel was voldoende en lekker. Daarna nog een stuk mandarijn kwarktaart, lekker fris van smaak. De bediening is vriendelijk, niet bijzonder oplettend en oogcontact werd door de mannelijke ober vermeden. Verhouding hoeveelheid en prijs is niet in balans.
Bedankt voor uw feedback. Wij zullen uw commentaar evalueren. Mvg
Llll .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Een sfeervol nostalgisch cafe met wisselende schilderijen op de muur en met wat ouder gefortuneerd publiek. Bediening is vriendelijk en persoonlijk. Eten is goed. Op valentijnsdag werd aan vrouwelijke vaste gasten roos uitgereikt.
Agaacye .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Zoo er iets Haagsch is, is het bodega de Posthoorn staat er in het menu, met een knipoog naar de uitspraak van Wim Kan. De inrichting is oubollig en moet vooral niet gewijzigd worden. Er speelt jazz muziek, ook vaak life. Er komen veel kunstenaars, maar ook gewone Hagenaars en toch ook veel BN-ers. Er is een toegankelijke lunchkaart. Hier en daar met een vleugje Indie er door heen. Ik neem een salade blauw bloed. Met kaas en honing. Lekkere dressing. Zeer smaakvolle Spaanse Faustino blanco er bij. Mijn gast neemt een club sandwich met gerookte kip. Expresso in de afronding. De bediening is niet alleen zeer vriendelijk maar ook snel. En voor de prijs hoef je het niet te laten. Gewoon schappelijk. Toen ik naar buiten liep vroeg mijn metgezel of ik de man tegenover mij herkend had. Nee zei ik. Blijkt dat het een wereldberoemde cineast was. Bij de Posthoorn kan je dus op je gemak en in cognito zijn.
Hartelijk dank en graag tot een volgende keer!
Hella M.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Gisteravond gegeten bij de Posthoorn. Ik had een tafeltje bij het raam gevraagd, heerlijk rustig, en die kregen we dan ook. De bediening was vriendelijk en vlot. Het eten was zo goed als je mag verwachten, de biefstuk was wat aan de kleine kant (ik had toch echt de grote variant gevraagd), de lever van mijn tafelgenoot was goed klaargemaakt en lekker. De frietjes en salade waren in orde, zonder tot grote hoogte te stijgen.
Voor een snelle, pretentieloze hap zou ik hier met een gerust hart weer terugkomen.
Hartelijk dank en tot een volgende keer!
Melissa S.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Wat een heerlijke tent weer!! Adembenemend!! Wij zijn hier nu voor de tweede keer geweest. We voelde ons meer dan welkom, zeer snelle en meer dan vriendelijke bediening (tegenwoordig moeilijk te vinden is) en wat een schitterend interieur.. Onze beefstuk was heerlijk mals en de saus was smaakvol! Goed eten..
We willen zeer snel weer een bezoek brengen.. Zeker een aanrader..
Ricoberends .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
De posthoorn heeft een echte oude Haagse ambiance met een keurige snelle bediening. De kaart mag iets uitgebreider alhoewel het goed kiezen is met de gerechten die aangeboden worden. Met 4 aan een tafel, welke eigenlijk te klein is, hetgeen geheel wordt vergoed door de kwaliteit van het eten. De dames aten de ruime porties tong, een heer at de gado gado met sate en zelf had ik de boterzachte kalfslever. Meer dan genoeg zodat het bekende Bart Chabottoetje naar een volgende keer is verschoven. ook de prijzen zijn meer dan schappelijk! Chapeau!!
Slagerbriel .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Het is me -achteraf- iets te druk. Waardoor het gesprek met mijn gezelschap wat moeizaam ging. Ligt overigens ook deels aan mijn gehoorproblemen.
Glmbraat .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Buitengewoon gezelllig en goed gegeten. Mijn vrouw een goede biefstuk en ik een kalfslever, langgeleden gegeten. Goed eten.
We hebben online gereserveerd en om een tafel aan het raam gevraagd. Om 12 uur noon dezelfde dag. Dot schijnt biet telukken. Uiteindelijk toch raamplaats gekregen. Buitengewoon plezierige ober. Het was sinterklaas, dus bijna uitgestorven. We komen zeker terug en geven door aan vrienden.
MarteinduJour .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
Gisteren moest ik tussen twee afspraken binnen de regio Den Haag even ergens snel lunchen. Van te voren gebeld of dat mogelijk was bij Bodega De Posthoorn en na een positief antwoord richting het lange Voorhout gereden. Bij binnenkomst aangenaam verrast door het prachtige interieur: je waant je hier werkelijk in een bistro in Parijs. Bijzonder leuk gedaan en een wat interieur betreft tot dusver unieke ervaring. De menukaart is creatief en toch herkenbaar. Het zeer vriendelijke en ondanks het feit dat ze met twee man toch al aardig wat te doen hadden zeer attente personeel ook in de Parijse sfeer. Overhemd,stropdas,gilet en lange sloof 9 duidelijk herkenbaar voor de gast). Een compliment aan de eigenaar! Ik bestelde de uitsmijter Posttoeter(Posthoorn?) en een drankje. Binnen 10 minuten stond de uitsmijter voor mijn neus, drankje kreeg ik direct na het te hebben besteld. De uitsmijter was prima gebakken en heerlijk van smaak. Het klassieke kopgarnituur was vers en voorzien van een lekkere dressing. Ook het afrekenen ging snel. Kortom prima lunch genoten in een prachtige zaak met kundig,attent en alert personeel. Ze hebben een groot verwarmd terras voor de deur waar je ook in de winter buiten kan zitten waar ik bij een volgend bezoek zeker gebruik van zal maken omdat ik het eenvoudigweg te laat opmerkte. Kom hier zeker nog eens terug. voor mij een dikke 9!
Dacome .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
de lunch was heerlijk, rendang burger, omelet postkoets, uitsmijter posttoeter tot de clubsandwich! Enige note de clubsandwich had nog wat meer aankleding gemogen qua garnituur & chips
Hartelijk dank voor uw feedback, we gaan aan de slag met de clubsandwich!