Bodega De Kookclub

Lang

Jouw recensie over het restaurant Bodega De Kookclub

Schouwenaar E.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Goede locatie betreft ligging in Goes.
Bediening moest meerdere malen attent gemaakt worden op het willen bestelling van drankjes tussendoor, dat verliep zeer moeizaam.
Tapas besteld voor grotere groep. Verdeling was duidelijk niet goed berekend, niet voor allen was er een gerecht aanwezig. Bordverdeling met tapas voor de groep was ook niet goed verdeeld. Op het laatst twee tapas achtereen die nog niet op was vanwege warmte om te kunnen eten of volgende kwam al. Al met al slechte organisatie betreffende bediening terwijl ruim van te voren gereserveerd was, tafelindeling was duidelijk niet georganiseerd, bij verdeling tapas was geen rekening gehouden met groter gezelschap. Kwam erg onprofessioneel over in het geheel. Voor 1 aanwezige die een voedingsbeperking had was alleen stokbrood, bij meerdere keren navraag kwam er iets anders ter vervanging van vis/scherp-gekruid vlees. De tapas waren standaard zoals verkrijgbaar bij supermarkt, geen eigen bereiding/toevoeging. Alleen kippendij was ws misschien zelf gebraden...?
Zeeuwse P.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Op aanbeveling hier vorig jaar tapas gegeten, wat een gemiste kans...alles kant en klaar van de groothandel niks eigen inbreng. Wij gaan niet meer.
Bertjan G.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Verassend goed. Menu kaart was flexibel. Goede improvisatie. Gerookte paling was top????. Bediening oprecht en aandachtig. Zeer smaakvol gegeten. Houden we er in.
ITim .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Het terrasje van Bodega op de Grote Markt is Goes zag er knus uit. Mijn vriend en ik kozen daarom voor deze plek. Waren we toch maar ergens anders naartoe gegaan... Naast het gegeven dat de kussens vochtig tot zeer nat waren, zijn we bovenal niet te spreken over het eten en de prijs-kwaliteitverhouding. Ik bestelde een vegetarische tosti met geitenkaas, honing en tomaat. Ik verwachtte een rijk smakelijke tosti op goed brood. Wat kreeg ik? Simpele supermarktboterhammen met droge plakken geitenkaas, wat honing en een stuk tomaat. Wat een teleurstelling. Mijn vriend bestelde gegratineerde mosselen. Die waren op zich wel prima, maar voor het bordje mosselen hebben we €17,50 (!) neergelegd! Dat betaal je normaal voor een hele pan! Wij komen hier echt nooit meer terug en raden iedereen af om hier en bezoek te brengen.
headezeeuw .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Leuk en aardig plekje aan de markt in Goes. Helaas ook het beste , veruit, dat daar te vonden is. Want erg goed is het allemaal niet daar. Bij de Bodega is t beter, maar t kan nog veel beter: doe de tapas karakteristieker , serveer beter brood. Breng service ( en dus verkoop) omhoog en kook Iers lekkerder , spannender, uitdagender .
RichvG .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Bij mijn terugkeer in Goes hier weer eens naar toe. Kijken of het al beter is geworden. Eigenlijk gewoon een ' van alles en nog wat' zaak op de markt. Doen tapas, gewone maaltijden en broodjes. Mij onduidelijk waarom men het hier zo goed vindt: tapas zijn geen echte tapas en hebben geen identiteit en eigen smaak. Bepaalde smaak komt steeds terug. Lijkt of dezelfde kruiden steeds terugkeren. Pand en knechting roe aan een grote opfrisbeurt vind ik en bediening niet heel erg ingespeeld en vaardig. En toch: altijd druk. Zal wel aan mij liggen.
Heske G.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2015
Zo hoort het, lekkere smaakvolle tapas, vriendelijke , klantgerichte bediening. Geen sterren tent, maar gewoon eerlijke smaken. Lekkere wijnen. Voor 23 EUR tapas de luxe heerlijk eten en een gezellige avond.
anneleennn .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Lekker gegeten, kozen alle drie voor de Tapas Deluxe en dat werd netjes (tweemaal, 1x koud en 1x warm) op één groot bord geserveerd. Opmaak was mooi en netjes. Alles smaakte goed, op de olijven na, die waren naar onze mening erg melig. Kan kwestie van smaak zijn. Verder waren alle kleine gerechtjes erg lekker, misschien kan iets meer fantasie geen kwaad (Voorgerecht brood met kruidenkaas, brood met tomatentapenade, meloen met ham, allemaal ongelofelijk lekker maar redelijk standaard. Kan me wel voorstellen dat dat is wat de klant wil dus dat het een bewuste keuze is).
Ben zelf totaal geen viseter maar koos ervoor het toch te proberen, heb van alles iets geproefd. Helaas vond ik enkel de tonijnsalade lekker, maar dat ligt aan mijn eigen smaak. Het was verder wel goed bereid. Naar mijn mening op de koude plaat wel erg veel dingen in het zuur (4)
De warme plaat was smaakvol, de gegratineerde oesters waren lekker maar er zat te veel kaas over, wat de smaak van de oester compleet overheerste. Wel lekker maar ook zonde!
De gehaktballetjes in tomatensaus waren zoals het hoort, heerlijk smaakvol, goed gekruid en een lekkere saus (die wel iets vloeibaarder had mogen zijn).
Kanttekening: de verhouding vis/vlees was naar mijn mening uit balans, erg veel vis! Iets meer vlees en groente was misschien beter geweest.
Al met al lekker en vooral veel en genoeg gegeten!

Wijnglazen waren naar mijn mening wel te groot/lomp. Zie vaak in Spaanse restaurants dat er juist voor kleine glazen zonder voet wordt gekozen, dat heeft meer charme (doet meer Spaans aan). Wel lekkere wijnen en goed advies, misschien iets te weinig keus in het meer betaalbare segment.

Enige grote minpunt vond ik de kaart. Zag er heel fancy uit met die belichting, maar de kaart zelf had geen mooie vormgeving, en vond het jammer dat er bij de tapas niet stond wat je kreeg, ook geen voorbeelden of selectie. Is toch fijn om enigszins te weten waar je aan toe bent. Kaart was verder ook niet bepaald uitgebreid.
Service was verder erg goed en voelden ons zeker welkom! Toiletten mogen iets schoner.

Zeker een aanrader voor als je in Goes bent!
Marank L.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2014
Attente ontvangst. Het restaurant is een smalle pijpenla. Voorin was alles bezet en wij kregen een plaats een een tafel in het achterste, wat donkerder deel. De bestelde broodjes moesten nog worden afgebakken. Heel attent van de bediening kwamen ze dat even zeggen. Wat betreft het eten: gewoon goed. Ook de koffie was nagenoeg perfect. Komen zeker in de zomer terug als het terras geopend is.
Andrea-r .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
Heerlijk gegeten met vier personen. Bij het reserveren namen ze al snel de telefoon op en werd ik netjes geholpen. Toen we arriveerde stond er al een tafel netjes gedekt klaar, als voorgerecht hebben we een portie heerlijke bitterballen besteld. Als hoofdgerecht tapas de luxe, echt heerlijk. Als nagerecht een grand de dessert. Daar kwam bij dat we netjes werden geholpen door de gastvrouw maar ook door de dames die serveerde. Als afsluiter een heerlijke cappuccino. Kortom ik ben heel blij met een tent als Bodega in de buurt. Tot snel.
Maria G.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Met vier personen heerlijk gegeten bij Bodega! Zaterdagavond en het restaurant zat helemaal vol, toch was de bediening vlot en erg vriendelijk. Tapas variades deluxe gekozen, een echte aanrader. Eerst een plank met koude tapas, geserveerd met brood. Daarna een goed gevulde plank met warme gerechtjes, zowel vis als vlees. Alles prima bereid, goed warm en leuk opgemaakt. Als nagerecht de crema Catalana met Licor 43 op, heerlijk! Naast het eten mag ook de wijn niet onvermeld blijven, de keuze is zeer ruim en past uitstekend bij het eten! Het restaurant is sfeervol ingericht en ondanks de drukte erg gezellig. Zeker voor herhaling vatbaar!
natacha14 .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2014
Heerlijk gegeten bij bodega, tapas variadas de luxe, zalige cava. Zeer vriendelijke en correcte bediening.
Is voor herhaling vatbaar.
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2014
's Middags besloten dat we een hapje gingen eten bij de Bodega. Ik was er zelf nog niet geweest, dus hoogste tijd om er eens te gaan eten. Het was behoorlijk druk, of eigenlijk, gewoon vol. De bediening was vriendelijk, kwam snel aan tafel. Mijn voorgerecht was Vitello, die vond ik net iets te droog. De smaak was prima, dat maakt dan toch al een heleboel goed.
Daarna het hoofdgerecht... Dat was lekker. Allebei hadden we de Lamskoteletjes. Ze waren nog heerlijk rose en sappig en mals. Heerlijk, ik kan niet anders zeggen. Daar waar er vaak wordt geknoeid met Lamsvlees, was het hier echt perfect bereid. Ik kan niet anders zeggen.
Mijn 'dessert' was het kaasplankje. Mijn tafelgenootje had de Crema Catalana met Licor 43. Vaak valt de Licor 43 weg tegenover de romigheid van de Crema Catalana, maar hier stak hij er met kop en schouders bovenuit.
Ik heb heerlijk gegeten en besef me dat ik te lang heb gewacht om hier te komen eten. Ik ga heel snel weer terug komen! Zonder twijfel...
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2013
Heerlijk gegeten, niet druk, wel gezellig ingericht. Bediening goed, niet afstandelijk. Prijs gemiddeld tegenover de andere zaken. Terras aanwezig, wel erg dicht op elkaar. Ligging op de markt van Goes.
RichardvG .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2013
Behoorlijk uitziend bedrijfje in authentiek pandje aan de Goesse markt met een klein, en dus al snel druk ogend terras. Dit in combinatie met het enthousiasme van de eigenaresse (?) schept verwachtingen, die niet vaak volledig worden ingelost in mijn geval. De geboden tapas vind ik vrij vlak van smaak, zeker in het verrassingsmenu, waar ik dezelfde smaak in verschillende gerechtjes proefde. Eenzijdig en weinig creatief vond ik ook de smaak en opmaak en om meer brood moest ik vragen. Als je "Spaans" bezig bent, vind ik constant bijzetten van brood en aioli en olie een must. Wel een levendige zaak, die op de Goesse markt ws ook nog eens het beste te bieden heeft, dus je komt er al snel terug.
Ook voor het totaalbeeld. Kan dus wel, maar kan beter.
Ing1234 .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2012
Wij eten hier regelmatig. Leuke zaak, aardig personeel en het eten is OK. Alleen de creativiteit is qua eten ver te zoeken en de kok is niet flexibel. De kaart is wat afgezaagd en als je vegetarisch wil eten ben je de komende drie jaar aangewezen op kaaskroketten. De dames in de bediening maken dit grotendeels goed en het is een prachtige zaak in een historisch pand op de markt van Goes.