Bodega Casa Maya

Donderdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Bodega Casa Maya

Linda D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Leuk, klein en sfeervol tapasrestaurant, met uitzicht op de haven en sluis van Dieverbrug. Wij dronken heerlijke rode wijn en authentieke tapas, wat een verrassing hier in Drenthe! Leuk terras ook.
Pauline M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Voortreffelijk, kleinschalig Spaans tapas restaurant waar met zorg, kunde en liefde de tapas worden bereidt. Alle tapas zijn homemade. Lekker smaakvol brood met zacht smakende homemade aioli als starter, als limonade wegdrinkende huisgemaakte en zeer plezierig smakende sangria. De spiesjes met biefstuk waren botermals, de roomkaas met paprikajam was tongstrelend, de gegrilde courgette met korianderpesto bijzonder smaakvol en ga zo maar door. Alle tapas zijn van topkwaliteit evenals het verrassende dessert
De bediening is zowel vriendelijk als deskundig. De sfeer in het restaurant is ongedwongen en doet plezierig aan.
Hetty Z.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Lekker gegeten in sfeervol restaurant.
Echter, kan er iets aan de afzuiging gedaan worden, want die is echt niet goed. Kleding kan allemaal zo naar de wasmachine en stomerij bij thuiskomst.
Onprettig!
Thijs M.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Hier gisteravond gegeten met mijn vriendin. Er heerst een ontzettende gezellige en informele sfeer. Wij namen het verrassingsmenu en hierdoor kregen een flink aantal gevarieerde tapas gerechten. Door de bediening werd bij elk gerecht keurig uitleg gegeven. De gerechten zelf waren ook heerlijk en mooi geserveerd. Wij komen hier zeer graag nog eens terug. Chapeau Bodega Casa Maya, het was een geweldige ervaring!
Ida O.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Als je hier gegeten hebt ben je op La Palma geweest. Spaans authentiek eten in een Spaanse sfeer. Warm,hartelijk en waar voor je geld!
Joven .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Lekkere tapas, goede sfeer, prettige bediening, alles goed verzorgd - een aantal porties zijn erg klein voor de prijs (vier ieni mini dadels voor 4,95) en het brood en de aïoli bij aanvang bleken op de rekening te staan.
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Leuk, vriendelijk en gastvrij restaurant. We hebben er heel smakelijk gegeten op 26 maart. Juist op deze dag vierden ze hun 1-jarig bestaan. Een gezellige boel met Spaanse live muziek. Wij hebben genoten en komen zeker snel terug!
huntershof .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
weer gezellig en goed gegeten. dit is denk ik de derde of vierde keer maar de gerechten blijven verrassen.
volgens iens moet ik mimimaal 120 letters gebruiken dus nogmaals: Casa Maya is een aanrader!
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Moesten even zoeken, want adres kwam niet goed uit de navigatie (zit aan het water voor bij de grote chinees op de hoek). Ze hebben hun best gedaan om van een grote ruimte iets intiems te maken. Bediening was vriendelijk en had er zin in incl eigenaresse. Diverse tapas en alle die wij hadden waren goed van smaak. Prijzen vallen mee, maar porties zijn niet zo groot. Voordeel is je neemt wat meer gerechtjes en hebt dan ook veel te proeven.
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Heerlijke gegeten varrassende tapas die je niet snel tegenkomt in Nederland. Vriendelijke bediening met kennis van zaken
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
We hebben (opnieuw) heerlijk gegeten bij Casa Maya in Dieverbrug.
Afgelopen voorjaar lagen we hier met de boot en konden we al kennismaken met het toen net geopende tapasrestaurant.
Ook nu weer een heel gevarieerde keuze uit allerlei soorten tapas geinspireerd door de keuken van Las Palmas.
De prijzen van alle tapas is €4,95 wat voor de meeste een prima prijs is - een enkele uitgezonderd. Wij waren in de veronderstelling dat het als eerste gearriveerde gerecht - de gamba's in knoflook - een "amuse" was, later bleek het gewoon de door ons bestelde tapas. Vier kleine gamba's in overigens heerlijke knoflook olie, vonden we aan de prijs.
Het direct op tafel gezette brood met aïoli staat ook op de rekening.
De uitgebreide lijst van de diverse tapas wordt op een schoolbord gepresenteerd en bevat een keuze uit vlees en vis, hartig en zoet, warm en koud - kortom voor elk wat wils. Ook het dessert uit dezelfde streek smaakte voortreffelijk. En een lekker spaans biertje en goede koffie maakten de avond kompleet.
De bediening is vlot en persoonlijk. Ondanks de drukte ook tijd voor een praatje.
Als we in de buurt zijn, komen we zeker nog een keer terug.
Eugène D.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Een aanwinst voor de omgeving van de jachthaven in Dieverbrug! Zeer gemoedelijk tapas restaurant waar je je ondanks het weer direct in zonnige Spaanse sferen waant. En straks als het terras open kan zal het helemaal heerlijk zijn er een lange avond van te maken, dus dan (en eerder...) kom ik er zeker vaker terug. De keuken schijnt op die van het Canarische eiland La Palma gebaseerd te zijn, overheerlijk in ieder geval. De pulpo en vinagreta is heel smakelijk. Nu hebben alle tapas restaurants albondigas, dus dat is op zich niet bijzonder.... maar deze steekt boven andere uit door de hele fijne smaak. Een echte aanrader. Met mensen die het runnen en in de bediening die uit La Palma komen of er roots hebben... en dat voel en proef je. Het omrijden waard (maar wel reserveren want het is niet heel groot)!