Bodega Bodega

Meer informatie over restaurant Bodega Bodega

• Terras
M. V.d. Schagt .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Als afsluiting van de vakantie, hier voor de eerste keer met ons viertjes gegeten. Eigenlijk ben ik het eens met de eerdere recensies: Lekker eten, weinig tot niets mis mee maar ook weer niet heel bijzonder. Een zeven is misschien te laag maar een acht is weer te hoog. De bediening bestond deze avond uit een jonge dame en jonge jongen en die waren prettig in de omgang. Misschien beide iets onzeker wat niet nodig was. Het restaurant zag er leuk en gezellig uit; je kon buiten op het verwarmde terras zitten (wat op deze koude en natte zomeravond geen slechte uitkomst was), binnen in de veranda of gewoon in het restaurant.
Kortom, we hadden een leuke, gezellige avond en lekker gegeten en daarom voor herhaling vatbaar. Niet hoogstaand maar dat was de rekening dan ook niet.
YocLan P.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Gisteren weer heerlijk op het terras gegeten van Bodega Bodega. Het bleek de 1e dag van de nieuwe kaart te zijn, want naast Tapas kan je hier voortaan ook terecht voor een goede steak. Dat gaan we zeker ook eens proberen.
Deze keer kozen wij de tapas à la carte en de toppers waren wat ons betreft de spinazie/kaas-kroketjes en de krokante garnalen. De Patatas Bravas zijn hier zo dun als chips (volgens mij niet heel traditioneel), maar daardoor wel heel knapperig en lekker!
De bediening was vlot en had humor. Wij hadden dus weer een prima avond en verheugen ons nu al op de volgende keer.
Thomas K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Ik heb hier op zichzelf leuk gegeten met mijn vriendin, maar ben niet laaiend enthousiast. We kozen een tapas menu wat lekker was (heb lekkerder gehad), maar wat mij betreft net te weinig. De service krijgt van mij een 7 omdat het meisje dat ons bediende bijzonder aardig was, maar af en toe moesten we wel lang wachten voordat we bijvoorbeeld iets te drinken konden bestellen of voordat de volgende gang kwam. Het decor was wel leuk vond ik. We zaten in een soort serre met leuk zicht naar buiten.
Over het algemeen valt te zeggen dat ik een prima avond uit eten gehad heb in Bodega Bodega, maar niet dusdanig dat ik er specifiek voor terugkom of dat ik het anderen nadrukkelijk zou aanraden.
Rinske W.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Gezellig, sfeervol restaurant met mooi uitzicht op de Brink. We werden geholpen door een heel vriendelijke serveerster, helaas vond ik het eten niet heel bijzonder. De smaken waren weinig uitgesproken, maar wellicht waren mijn verwachtingen te hoog. Prima voor een gezellig avondje met vrienden, wellicht minder geschikt om met je partner te eten.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Vandaag met een tafeldame de lunch gebruikt op het terras. We hadden beiden een salade die keurig in orde was: zij geitenkaas en ik tonijn. Heel aardig opgemaakt en voorzien van het nodige aan groen en fruit. En voldoende voor een lunch. Nergens spannend, maar prima om de middag geen trek meer te hebben. Op de bediening hadden we geen aanmerkingen: het vriendelijke meiske deed keurig wat ze moest doen. Kortom: zeker niet slecht, ook niet heel verrassend, maar zeker een prettige plek.
Robien L.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Gisteravond gegeten bij Bodega Bodega in Laren. Bij binnenkomst werden we direct geholpen door een vriendelijke jongen. We kregen een leuk tafeltje aan het raam. Toen de jongeman de kaart kwam brengen, werd er netjes gevraagd of we bekend waren met de kaart. Ook hadden ze een heerlijk gerechtje buiten de kaart om. We hadden hier nog nooit gegeten. We besloten voor de tapas mixta te gaan. Een menuutje van €18.95 per persoon. Met vlees, vis en vegetarische hapjes. Het enige minpuntje was dat bij afrekenen het mandje brood nog op de rekening stond terwijl wij dachten dat deze hoorde bij de tapas mixta. Dit werd snel opgelost door een kopje koffie van het huis. Wij komen hier zeker terug!
Rene F.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
Gisteren Tapas menu genomen. Ook namen we daar een lekkere fles rose bij. Wat jammer was dat er een andere prijs op de kaart stond dan we af moesten rekenen. Commentaar van de heer die ons hielp was: : " dat hadden ze inderdaad moesten vertellen" . Uiteindelijk moesten we toch het bedrag betalen wat hij had aangeslagen. Dit voelt uiteraard niet goed. Dit is voor ons een reden om hier niet meer naar toe te gaan. Eten was prima.
Datmeenjeniet .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Het is allemaal prima maar simpelweg geen restaurant kwaliteit. Alles lijkt uit pakjes te komen, is flauw en niet spannend. Empanadas waren opgewarmd en dus slap, het gehakt wat erin zat was super flauw en droog. De zoete drumsticks smaken alsof ze kant en klaar gemarineerd uit de supermarkt komen en de gefrituurde gamba's met sweet chilli saus deden me ook niet bepaald aan Spanje denken.
Petronella68 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2015
Na een lange ochtend arriveerde ik om 11.50 uur bij een geheel leeg Bodega Bodega. Of ik wat kon eten? "Ja, maar om twaalf uur pas". Na tien minuten wachten kreeg ik om precies twaalf uur de menukaart van een verder vriendelijke jongen. Bijna komisch. Broodje en cappuccino waren oke.
Steyr .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2014
Voor een lunch hadden we twee broodjes besteld. Na ruim een half uur(!) te hebben gewacht werden de broodjes pas gebracht. De broodjes waren ok maar niet bijzonder, broodje warm vlees is ook alleen warm vlees en niets meer... Geen aanrader voor de lunch wat ons betreft.
Elsje111 .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
We hadden een feestje en gingen eten bij Bodega Bodega in Laren. Een aantal jaar geleden was dat goed bevallen, maar nu.... We werden zeer onvriendelijk 'welkom' geheten door een buitengewoon ongeïnteresseerde jongeman die ook niet vriendelijker werd gedurende de avond. We begonnen met uiensoep. Vreemd geserveerd in een theemok. Deze had nauwelijks smaak dus we hebben er met veel zout en peper iets van proberen te maken, dit viel niet mee. En dat voor 6 euro! Eigenlijk viel alles tegen, ook het duurste op de kaart, de taaie ossehaas, het leek wel een schoenzool, een paar plakjes voor bijna 17 euro! Volgens mij gewoon goedkoop vlees. Dit gecombineerd met veel te harde muziek, wij gaan hier echt NOOIT meer naar toe. Enige positieve: de jongen achter de bar is aardig, de aïoli was lekker en de kipnuggets ook al waren dat er maar 3 voor 5 (!!!) euro. Echt niet naar toe gaan!
JansenFL .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2014
Wat is dit een leuke zaak zeg!
Van vrienden hadden wij al positieve verhalen gehoord, en wij besloten om het zelf eens te gaan ondervinden.
De zaak is erg sfeervol, leuk interieur en een lekker muziekje op de achtergrond. Alvast een goede eerste indruk! Het personeel was ook zeer vriendelijk, en legde het concept duidelijk uit.
Wij besloten, op advies, voor de tapas mixta te gaan om zoveel mogelijk verschillende gerechtjes te proberen.
Nou en een goed advies was het! Het werd ontzettend leuk gepresenteerd, met een leuke etagère bij de eerste ronde. Het was ook zeker voldoende die vier rondes, en dat voor die prijs!
Wij hebben een geweldige avond gehad en komen zeker snel terug!
Group0nfreak .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2014
Een leuke plek om eens uitgebreid een avondje van tapa's te genieten. Er is een zeer ruime keuze uit tapa's en de kwaliteit is prima.

De prijs kwaliteit verhouding van de wijnen is niet altijd even goed, vanuit dat opzicht is de huiswijn waarschijnlijk het beste..

Tip voor de rokers: er is een rookruimte achtering het restaurant waar binnen gerookt kan worden!
Eemschipper S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Prima sfeer, gezellig ingericht, mooi terras. Goede bediening. Grote keus aan tapasgerechten. Minpuntje is dat de paella slecht gevuld is met vis en kip, maar de prijs van dit gerecht wel op het niveau van een hoofdgerecht zit en het als een tapasgerecht wordt geserveerd. Dit in tegenstelling tot een paar jaar geleden. Advies prijs verlagen of paella meer vullen met kip en vis.
Stefbrouwer .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2014
Wat een top locatie, midden in Laren en als je op het gezellige terras zit kan je alles in de gaten houden. Leuk publiek en super bediening! Houden alles goed in de gaten. Echt een aanrader om Spaans te eten, heerlijke verse producten en super veel smaak. Ik heb andere recensies hier gelezen en kan me hier zeker niet in vinden! Ga het zelf proberen en ga genieten bij Bodega Bodega Laren!!!
MVDL12 .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2014
Nou, waar moet ik beginnen. Afgelopen zondag met z'n vieren wezen eten bij Bodega Bodega. We gaan vaker eten in Laren, omdat je zo gezellig kunt zitten en waren hier nog nooit geweest, dus wilde het eens proberen. Wat je als eerste opvalt op het terras, dat alle violen volledig verlept en verwelkt zijn. Nu gaat het natuurlijk om het eten, maar toch, dit doet niet verzorgd aan. Eenmaal aan tafel, drankjes besteld, allemaal in orde (toch jammer dat de huiswijn Chileens was, en niet spaans). Toen kregen we de kaart, of eigenlijk een placemat. Deze was half spaans (waarvan de benaming soms zelfs niet juist was), half nederlands en niet geheel duidelijk. We bestelden een Mixta de Luxe voor 3 personen en daarnaast Brood met Aioli, Chorizo Frito, Chuletas, Empanadas, Datiles con Bacon, Gambas al Ajillo, Queso de Cabra en Boquerones. Ik zal het proberen kort samen te vatten; het geheel straalde geen spaans gevoel uit, alles werd geserveerd op wit porselein, soms zelfs met een barok printje. De prijs/kwaliteit was niet goed, de gamba's waren erg vissig, overal leek de zelfde olie over te zitten, de aioli leek lang te staan, de tostada's waren enorm hard, etc. Ook de bediening was teleurstellend, eigenlijk heeft de gastheer tijdens ons gehele bezoek zitten roken, aan de tafel naast ons(!). Af en toe is hij opgestaan om te vragen of we nog wat te drinken wilde, dit kwam natuurlijk niet echt over. Toen de dessertkaart, het meisje vertelde ons dat het frambozenijs en aardbeienijs, eigenlijk gewoon vanilleijs met saus was? Beetje raar.. Uiteindelijk koos ik voor de Cafe Complet, dit was koffie met chocolaatjes en een Creme Catalan likeur. Ook hiervan was het eten een teleurstelling, het was een etagere met chocolaatjes die je op een bingo wint.. kersenbonbons, chocolade staafjes van de supermarkt (dit stond er zelfs op!), zeebanket en aftereight. Het zeebanket smaakte muf. Al met al, niet voor herhaling vatbaar, en zeker niet spaans! Adios!
Hannah108 .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2014
Op een vrijdagavond gegeten met drie personen bij BodegaBodega in Laren. We hadden via vrienden hierover gehoord. We waren erg benieuwd. We hadden gereserveerd voor een tafel binnen maar het was buiten nog erg lekker dus zijn we eerst buiten gaan zitten. Dit was geen probleem. Wij hebben ervoor gekozen om losse gerechten te bestellen ongeveer 3-5 gerechten per persoon. We hebben heerlijk gegeten. Toen wij het later op de avond toch een beetje fris kregen zijn we naar binnen verplaatst en hier zagen we een leuk en gezellig restaurant. De bediening was gezellig! De dag erna zou er ook live muziek zijn, dit had me ook erg leuk geleken. Al met al een gezellig, knus en goed Spaans restaurant.
Pascha1912 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2014
We gingen in de zaak voor een lunchje. Zaak ziet er wel mooi uit en neem aan dat het er best gezellig kan zijn.de italiaanse bol geitenkaas had een rijkelijke portie kaas en was goed afgewerkt alhoewel de sla al niet erg vers leek
De ober was nog niet op snelheid gekomen ,misschien spaarde hij zich voor de avond .blijkbaar was het ook nog nodig om de vloer te poetsen om1uur
Besluit'geen klachten,maar volgende keer eens een ander proberen
Bolletje .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2014
Wij hebben hier eerder gegeten en waren toen best tevreden. Gisteravond viel de huiswijn ons tegen en van de 4 door ons bestelde tapas was er 1 smakelijk maar de andere 3 waren niet echt top. Jammer want het is een gezellig restaurant, binnen knus/donker, in de serre is het licht en voor buiten is een terras waar je fijn kan zitten. Het personeel was vriendelijk maar niet echt pro-actief.
Lf91 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2014
Regelmatig eten wij bij Bodega Bodega, wij komen er graag!
De locatie is erg leuk, met een fijn uitzicht op de Brink.
Op het terras zit je heerlijk! Maar ook in de fijne lichte serre of binnen in de gezellige knusse zaal.
Wij vinden het vaak lastig om te kiezen wat wij willen eten, omdat er zoveel heerlijke gerechtjes zijn! Daarvoor is de Tapas Mixta, een tapasmenu, een goede oplossing voor ons! Lekker menu voor een gunstige prijs.
Maar mijn favoriet is toch wel de Gamba Bodega, een echte aanrader!
De bediening is altijd erg vriendelijk en geïnteresseerd in ons, erg fijn!
Wij blijven zeker nog vaak langskomen!