Bodega Bilbao

Deltaplein 614-615 2554 GJ Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Bodega Bilbao

Spaanse delicatessen

In restaurant Bodega Bilbao word je ontvangen in Spaanse sferen. Op de boulevard van Kijkduin is de sfeer altijd goed, maar chef Dave en gastheer Ennio weten er nog iets aan toe te voegen. Op de kaart staan authentieke Spaanse tapas en pinxtos. Verse en huisgemaakte gamba’s met knoflook en Spaanse pepers of Bistec queso azul, biefstuk met Cabrales en nog veel meer. Heerlijk na een dagje strand.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Bodega Bilbao

Maandag gesloten
Dinsdag t/m donderdag 17:00 - 0:00
Vrijdag & zaterdag 12:00 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant Bodega Bilbao

Renske K.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heerlijke tapas o.b.v. "onbeperkt per ronde 2 tapas p.p.". Gerechten smaken goed, zeker een aanrader!
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Het lange wachten was niet vervelend door alle hapjes etc die ongevraagd door personeel werden aangeboden.
Top avond gehad, lekker gegeten en attent vlot personeel
Bob P.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Ik vind het best apart als je verbrand eten en zwemmend in de okie op tagel ontvangt en als je er wat van zegt een reactie krijg.... ik begrijp u... en verder gebeurd er niets.. verder echt geen tapas ervaring, zonde van je tijd en leuke avond... zijn zat meerdere gelegenheden te vinden waar je wel lekker kan eten..

Groeten

Bob peters
Jacco S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Gezellig met z'n 4 tjes tapas eten op een zonnige dag. Het is een knus restaurant met vriendelijke bediening. De tapas zijn smaakvol maar vaak aan de vette kant. En dat is jammer. Veel warme gerechten,maar geen keuze aan bijvoorbeeld frisse salades. Dit miste we dus. Al met al buikje rond en de gezellige sfeer mogen proeven van een spaanse bodega.
Jordy C.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Beste tapa's ever! Heeeerlijk gegeten!
Jeannette G.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Ik raad Bodega Bilbao van harte aan! We hebben heerlijk Spaans gegeten. De gerechten waren superlekker, de bediening aardig en de sfeer in het restaurant heel goed.
Miek W.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Vriendelijke bediening. Lekker gegeten.
Voor herhaling vatbaar. Mooi uitzicht op zee.
dagobert47 D.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
De tweede keer in korte tijd hier gegeten. Tapa's vind ik kwalitatief erg goed en de Bodega is echt heel gezellig. Kortom een aanrader.
Ga zo door.
Brigitte B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
was top, eten mocht iets langer wachten met geserveerd worden, kwam vrij vlug achter elkaar
Trudie C.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Met familie voor verjaardag heerlijke tapas gegeten. Mooie porties en alles smaakvol en met verse ingrediënten bereid. Komen hier vast terug.
Brigitte B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
helaas zaten er enkel mensen met schreeuwende kinderen, wij hebben die niet en wilden rustig zonder gebler eten.
Viviane P.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Het eten was goed maar heel lang gewacht op brood uit de oven (m.i. Vergeten), dus nog niet klaar met het brood kregen we de andere gerechten en alles werd koud. Het personeel stond vaak buiten te roken. Jammer, wij gaan niet een tweede keer.
Dennis P.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Gisteren weer bij Bodega Bilbao gegeten.

Na binnenkomst direct wat te drinken opgenomen en dit werd snel geserveerd met Brood met alioli.

Wij hebben verschillende keren een aantal tapas besteld, deze kwamen allemaal tegelijkertijd en waren allemaal zeer goed van smaak en goed op temperatuur.

De twee verschillende wijnen welke wij hebben gedronken waren zeer goed te noemen.

De bediening is zeer goed en gastvrij te noemen, wat ik zeer positief is dat ondanks dat het in de winter een "onbeperkt menu” heeft je gewoon lekker rustig kan genieten en er geen enkele druk is.

Dit was niet de eerste en zeker ook niet de laatste keer dat ik hier gegeten hebt. Dit is een aanrader voor iedereen die houdt van sfeer, ambiance en heer goed Spaans eten!!
R. R.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Leuke bediening, tapas vers en smakelijk. Niets uit een potje. Enige minpuntje was de wachttijd. Aan de lange kant.
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Een gezellig klein Spaans restaurant. Wij gaan altijd op sinterklaasavond Spaans eten en dit is echt wel een toppertje.
Heerlijke Tapas en ook andere mogelijkheden. Het was er nog wel een beetje koud, maar wij waren erg vroeg en wellicht moest de ruimte nog verwarmd worden en het wás KOUD die dag....
Vriendelijke bediening ....volgend jaar komen we zeker terug!
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Vanwege al die Pokemon-gekkies even getwijfeld of we voor Kijkduin zouden kiezen. Toch gedaan. Als je eenmaal op een terras of binnen zit heb je weinig last meer van ze. Er is overigens plaats genoeg op die terrassen, want de Pokemon-gemeenschap leeft op zelf meegenomen zakjes borrelnoten en en friet van de snackbar.
Goed, Bodega Bilbao. De tapas zijn bijzonder lekker, en stuk voor stuk met zorg bereid. Champignons in gesmolten blauwe kaas, spinaziekrokestjes, entrecote in sherrysaus, stoofpotje van aubergine met manchego, fingerlicking good.

De bediening is attent en vriendelijk. Het eten wordt in een mooi tempo geserveerd.

De rekening, ondanks het lekkere eten, was wel echt té hoog. Die bedroeg 123 euro. Onze tafel bestond uit twee volwassenen en twee kinderen, voor de kleinste bestelden we alleen wat patatjes en een jus d'orange.
Waar zit 'm dat in? Al met al heb je best wel wat gerechtjes nodig om de honger gestild te krijgen, en de goedkoopste tapas kosten al € 4,50 (klein puntje tortilla). Een paar schijfjes schapenkaas, nauwelijks een ons: € 5,90. Glaasje Rioja: € 5,50. Dan loopt het toch sneller op dan je denkt.
Ben- .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Voor de 2e keer in korte tijd gegeten bij Bilbao, en wederom top! Lekker en goed eten, duidelijk vers en veel keus (vis en vlees, maar ook vegetarisch). Een aanrader als je op zoek bent naar tapas in NL. Vaak vallen tapasrestaurants in NL tegen, maar niet bij Bilbao. Hier kom ik graag terug! Ook vanwege de attente bediening en service. Prijzen zijn fair.
mondharmonica .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Twee weken geleden 's avonds van een heerlijke tapasmaaltijd genoten.
Lunchen is hier ook een aanrader. Probeer eens de boquerones fritos (gefrituurde ansjovis), olijven en een heerlijk glas rode wijn. Bodega Bilbao is een nieuw tapasrestaurant in Kijkduin. Een van de betere in Den Haag.
Een aanrader dus.
alltogetheragain .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Super leuke sfeer, fijne attente bediening en vooral heeeeeel lekker eten!
Alles was even lekker. Ook de traditionele tapas, zoals de manchego was echt spaans en heel top van smaak. Biefstuk in blauwkaas: om je vingers bij af te likken, pittige gamba's: zalig! en afsluiten met een echt mediteraans toetje: een citroen of sinaasappel gevuld met sorbetijs.
Echt een aanrader!
TPro .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Gezellig gezeten en prima gegeten bij Bilbao voor een redelijke prijs. Bediening is vlot en attent, zowel voor de meegenomen kinderen als de jarige opa. De gereserveerde tafel bleek (nog) niet beschikbaar, maar dat werd keurig opgelost. Alle gerechtjes die ik proefde smaakten prima. Tussentijds extra tapas door laten komen bleek goed te werken, dus je bestelt niet alles in 1x (waarbij een deel koud staat te worden) en je hebt lekker de tijd om te eten. Leuke locatie dat Kijkduin: vlak bij zee, ruime gratis parkeermogelijkheden in de buurt.