Bodega Bilbao

Deltaplein 614-615 2554 GJ Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Bodega Bilbao

Spaanse delicatessen

In restaurant Bodega Bilbao word je ontvangen in Spaanse sferen. Op de boulevard van Kijkduin is de sfeer altijd goed, maar chef Dave en gastheer Ennio weten er nog iets aan toe te voegen. Op de kaart staan authentieke Spaanse tapas en pinxtos. Verse en huisgemaakte gamba’s met knoflook en Spaanse pepers of Bistec queso azul, biefstuk met Cabrales en nog veel meer. Heerlijk na een dagje strand.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Bodega Bilbao

Maandag gesloten
Dinsdag t/m donderdag 17:00 - 0:00
Vrijdag & zaterdag 12:00 - 01:00

Erg duur
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Vanwege al die Pokemon-gekkies even getwijfeld of we voor Kijkduin zouden kiezen. Toch gedaan. Als je eenmaal op een terras of binnen zit heb je weinig last meer van ze. Er is overigens plaats genoeg op die terrassen, want de Pokemon-gemeenschap leeft op zelf meegenomen zakjes borrelnoten en en friet van de snackbar.
Goed, Bodega Bilbao. De tapas zijn bijzonder lekker, en stuk voor stuk met zorg bereid. Champignons in gesmolten blauwe kaas, spinaziekrokestjes, entrecote in sherrysaus, stoofpotje van aubergine met manchego, fingerlicking good.

De bediening is attent en vriendelijk. Het eten wordt in een mooi tempo geserveerd.

De rekening, ondanks het lekkere eten, was wel echt té hoog. Die bedroeg 123 euro. Onze tafel bestond uit twee volwassenen en twee kinderen, voor de kleinste bestelden we alleen wat patatjes en een jus d'orange.
Waar zit 'm dat in? Al met al heb je best wel wat gerechtjes nodig om de honger gestild te krijgen, en de goedkoopste tapas kosten al € 4,50 (klein puntje tortilla). Een paar schijfjes schapenkaas, nauwelijks een ons: € 5,90. Glaasje Rioja: € 5,50. Dan loopt het toch sneller op dan je denkt.
Ben- .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Voor de 2e keer in korte tijd gegeten bij Bilbao, en wederom top! Lekker en goed eten, duidelijk vers en veel keus (vis en vlees, maar ook vegetarisch). Een aanrader als je op zoek bent naar tapas in NL. Vaak vallen tapasrestaurants in NL tegen, maar niet bij Bilbao. Hier kom ik graag terug! Ook vanwege de attente bediening en service. Prijzen zijn fair.
Mondharmonica .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Twee weken geleden 's avonds van een heerlijke tapasmaaltijd genoten.
Lunchen is hier ook een aanrader. Probeer eens de boquerones fritos (gefrituurde ansjovis), olijven en een heerlijk glas rode wijn. Bodega Bilbao is een nieuw tapasrestaurant in Kijkduin. Een van de betere in Den Haag.
Een aanrader dus.
Alltogetheragain .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Super leuke sfeer, fijne attente bediening en vooral heeeeeel lekker eten!
Alles was even lekker. Ook de traditionele tapas, zoals de manchego was echt spaans en heel top van smaak. Biefstuk in blauwkaas: om je vingers bij af te likken, pittige gamba's: zalig! en afsluiten met een echt mediteraans toetje: een citroen of sinaasappel gevuld met sorbetijs.
Echt een aanrader!
TPro .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Gezellig gezeten en prima gegeten bij Bilbao voor een redelijke prijs. Bediening is vlot en attent, zowel voor de meegenomen kinderen als de jarige opa. De gereserveerde tafel bleek (nog) niet beschikbaar, maar dat werd keurig opgelost. Alle gerechtjes die ik proefde smaakten prima. Tussentijds extra tapas door laten komen bleek goed te werken, dus je bestelt niet alles in 1x (waarbij een deel koud staat te worden) en je hebt lekker de tijd om te eten. Leuke locatie dat Kijkduin: vlak bij zee, ruime gratis parkeermogelijkheden in de buurt.
Eetgebeuren .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
De gerechtjes waren goed verzorgd maar om wat brood erbij moesten we vragen en dat vonden we al vreemd ... we kregen 10 stukjes stokbrood voor 4 personen en daar werd maar liefst 5,50 euro voor gerekend. Dat is 55 cent per stuk! Voor een pas geopend restaurant heeeel ongastvrij!