Bodega 59

Duur
Lang
Ronald T.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Pling Pling. Eten bevroren uit de magnetron. Zelden ook zo een ongeïnteresseerd personeel gezien. Niemand boeit het iets.

Bewaar je geld voor een ander restaurant.
Wandav .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Het was er gezellig eten bij Bodega. Komen vaak op Texel en gaan ook altijd hier wat snoepeten. Het is gewoon lekker van alles wat! Het is geen cullinair hoogstandje wat je voorgeschoteld krijgt maar smaakt goed. Het personeel is erg vriendelijk. De tent zat vol en ze liepen met zn tweeen te bedienen. Je kan hier het beste wel reserveren. De sangria was lekker met vers fruit en de wijntjes waren heerlijk.
Esther A.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Het eten was ontzettend lekker. Je kunt hier echt de tijd nemen om je eten te laten zakken voor de volgende bestelling komt. Eten wordt vers bereid in de open keuken. Gastvrouw en heer zijn echt gastvrij en een dame en een heer! Wij komen hier zeker terug!
MoniqueBoevee .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Wij zijn kwaliteit gewend en weten dat ook te herkennen. HELAAS is geen kwaliteit geleverd. Onbeperkt eten: wij kregen blijkbaar eerst de kliekjes van de vorige dag geserveerd, duidelijk uitgedroogde randen. Kip: bloederig in midden van kipkluifje. "Sorry, de kok staat er alleen voor", is het excuus.
Je betaalt er genoeg voor, maar krijgt geen waar voor je geld.
Renske N.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Vanavond in bodega 59 wezen eten, maar zou hier nooit meer terug gaan! Bediening was slecht, personeel zit met elkaar te zoenen, kok staat in het zicht van de klant te eten het eten word in de magnetron opgewarmd, garnalen waren niet gaar.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
We hadden een borreldeluxe bonnetje gekregen, alleen in te wisselen bij de bodega, dus vooruit. We waren wat vroeg, de zaak was nog leeg, maar al gauw kwam er een heerlijke Tempranillo met een prachtig bordje ham/chorizo/olijven/ayoli en stokbrood. Erg lekker! Gamba's a la plancha, patatas bravas, stoofpotje lam en pimientos de padron bijbesteld, wooooooowwwww, wat stond de chef/eigenaar daar in zijn uppie briljant te koken zeg!!!! Een eervolle vermelding voor de dochter des huizes, ze heeft echt horecabloed!~We hebben nog een heerlijk toetje besteld, een creme catalana met 43 en een lekker ijsje. Ojah, het is valentijnsdag, dus we kregen rozenblaadjes op de tafel, zo schattig!
Mae V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Heerlijk tapas gegeten bij Bodega 59 met hele goede en vriendelijke bediening en een goede atmosfeer.Wij vonden de uienringen, brood, patatas brava en de aardappeltortilla erg lekker. Dit is een goed tapas restaurant dat tussen de restaurantjes met toeristenmenu's er boven uit steekt en kan concurreren met andere tapas restaurants. Prima! Volgende keer in de Koog, dan weer hier eten.
Nick K.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Na een paar keer door het centrum van De Koog te hebben gewandeld, hebben ik en mijn vriendin besloten bij deze tapas bar te gaan eten. Met goed vertrouwen gingen we naar binnen omdat het decor er gezellig en verzorgd uit ziet en de gerechten op de kaart onze nieuwsgierigheid hadden gewerkt. Als start hebben we gekozen voor een tomatensoep en een uiensoep in combinatie met brood en olijven. Echter bleken beide soepen naar ons idee veel te zout te zijn. We hebben dit aangegeven bij de ober en daarbij aangegeven dat het eventueel aan ons zou kunnen liggen omdat wij normaal gesproken aan ons avondeten weinig tot geen zout toevoegen. De ober leek naar ons idee enigszins beledigd en gooide het op een: 'tja smaken kunnen verschillen'. We bestelden nog een paar gerechten en het viel ons op dat het ene portie vele malen groter was dan de andere. Van de vlees of vis kreeg je een normale hoeveelheid van wat je van een tapas gerechtje zou verwachten maar van, wat naar ons idee, bijgerechten waren zoals brood, olijven, nacho's etc. kreeg je te veel. En je was min of meer verplicht om het allemaal op te eten omdat er anders een toeslag gerekend zou worden per niet opgegeten gerecht. Ook viel ons op dat het steeds langer duurde voordat ons bestelformulier werd opgehaald. M'n vriendin kreeg de nacho's in dezelfde grote hoeveelheid als dat je 's avonds op de bank zit tv te kijken en je de hele avond zoet bent met dat ene bakje chips. Ook was de saus die over de nacho's was gedresseerd eveneens veel te zout. Toen mijn vriendin naar de wc was en de ober vroeg of we uitgegeten waren, viel hij over de nacho's die maar voor 20% waren opgegeten. Ik heb aangegeven dat ik het te veel vond en hij nam het mee maar liet nog even blijken wat hij er zelf van vond: 'hmm zonde..' met als gevolg dat wij ons opgelaten voelde over het feit dat we niet alles hebben opgegeten wat we die avond besteld hadden. Het jonge meisje wat ook in de bediening stond en pas voor de tweede avond werkzaam was, was erg vriendelijk en deed goed haar best met als gevolg dat we het restaurant alsnog met een '6' voor de service willen beoordelen.
Chantalmirko .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
We hebben heel lekker gegeten bij bodega 59 de tapas waren goed en zorgvuldig bereid. De bediening uiterst vriendelijk. De ambiance was ook goed en de muziek in Spaanse sfeer. Wederom absoluut een aanrader om dit restaurant te bezoeken op Texel. C&M Schoenmaker
Leny En Karel .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Op vakantie en op advies van onze dochter hebben wij hier gegeten.
Het onbeperkt tapas eten viel bij ons in goede aarde. Ruime keuze en keurig op tijd werden de bestellingen voor de volgende ronde opgehaald. Er waren voor ons toch weer enkele nieuwe en lekkere gerechtjes bij. Eén gerechtje bleek uitverkocht.
De bediening was vriendelijk en de prijzen redelijk.
Lekker tapas eten? Dit is een goed adres !
Metha G.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Fijne avond, heerlijk gegeten. Complimenten aan de crew! Die weet nl. hoe een lekker bordje pata negra te serveren, een vers broodje met lekkere olie neer te zetten en een sublieme crema catalana te maken: nl. met je lepel door het caramellaagje heen te "slaan". Klasse! Zo hoort het!
Wij werden hier heel gelukkig van.
Dank voor de aardige bediening! Met vriendelijke groet,
ArjanZ .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Wij hadden zin in Tapas en kozen voor onbeperkt Tapas eten bij Bodega 59. Het zag er gezellig uit met uitzicht op de open keuken die er wel wat erg klein uit zag. Waar was de plek waar de chefkok ruimte had om onze heerlijke gerechten te bereiden? Die was er dus niet en we begonnen ons zorgen te maken.. Gelukkig viel dat mee. De service was goed en snel, ondanks de drukte en er werd hard gewerkt in de te kleine keuken. De gerechten waren eenvoudig maar wel goed op smaak. Veel variatie zat er helaas niet in (zelde saus in meerdere gerechten).Wel was er voldoende aanbod in de vegarische gerechten.
Geen topper dus, maar wel voldaan aan onze verwachting.
Harry K.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Uitstekende tapas. Wij kozen voor de tapas van de kaart. Echt heerlijke gerechten van spiesjes haasbief, kazen, gamba's, lamsstoofpotje enz werkelijk heerlijkheden en vooral de tijd nemen met een wijntje.
prima we hebben genoten.
Ronald T.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Afgelopen weekend samen met mijn vriendin een weekendje Texel gedaan en hier gegeten.
Het restaurant ziet vrij netjes uit in Spaanse stijl, maar meubilair is aardig opgebruikt.

We kozen voor de onbeperkt tapas. Als vraag kregen wij of we dit vaker hadden gedaan ergens. Idd bij La Cubanita onder andere. Dan was het aan te raden om niet te veel te bestellen omdat hun grote porties zouden serveren (dit klopte achteraf van geen kant)

De gehaktballetjes waren koud van binnen, en waren niet lang genoeg opgewarmt.
Ook eten bestellen was een aardige klus. Tussen 2 rondes in moesten we na 3 keer vragen 35minuten wachten.
Drinken werd wel snel gebracht en lege glazen opgehaald, maar bij het verzoek om het briefje voor het eten mee te nemen. "Hier komt een andere collega voor"

Best knap met 3 man in de keuken en een bediening van 3man.
In mijn ogen probeert dit restaurant dan ook de kosten te drukken door zo weinig mogelijk eten uit te serveren aan haar klanten.

EEN ZWARE ONVOLDOENDE!
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Bij bodega 59 gekozen voor onbeperkt tapas.

Bij onbeperkt tapas wel eens beter gegeten al was het ook zeker niet onvoldoende maar ik denk dat ze met relatief weinig moeite er een stuk meer uit kunnen halen zeker aangezien er op het moment dat wij er waren weinig gasten waren.

Wat betreft de gerechten zijn het allemaal vrij simpele gerechten en op zich is hier niets mis mee maar als bij een hoop van de gerechtjes ook nog de zelfde tomatensaus wordt gebruikt wordt het vrij eentonig. Verder bij de gamba's nog 2 darmkanaaltjes gevonden op 6 gamba's.
De mosselen waren daarnaast ook vrij smaakloos en waren duidelijk opgewarmd in de saus die een beetje snotterig was.

Wat betreft de bediening die was oké, vroeg netjes of alles had gesmaakt maar verder niet meer. Tevens werd er ook niet echt op lege glazen gelet.
Feike C.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Super lekker gegeten. Onbeperkt tapas voor een vaste prijs. Bijzonder aardige mensen in de bediening. Van harte aanbevolen. Een topper!
Claudia D.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2015
Wij waren een midweekje op texel en wilde heel graag tapas eten. Toen werd ons verteld dat we naar de Bodega moesten gaan. Dat hebben we gedaan en hebben absoluut geen spijt van gehad. We hebben super lekker gegeten, sfeer was erg gezellig, leuke bediening. Onder het genot van een heerlijke fles wijn hebben wij een super avond gehad. Zodra wij weer op texel zijn, gaan wij zeker weer naar de Bodega.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Wij hadden een cadeaubon Borrel de luxe gekregen en gingen na de recensies te hebben gelezen er met lood in de schoenen naar de Bodega toe.
Maar niets van dat alles is waar, we werden vriendelijk ontvangen en de fles wijn (lekker) en even later de hapjes die er bij hoorde wat echt naar meer smaakten .Dat hebben we dan ook gedaan de kwaliteit van het eten en de bediening waren uitstekend dus geloof niet alles wat mensen schrijven.
Sanne En Koen B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Op valemtijnsdag hier gegeten.
Op vakantie in texel met een gift for 2 kaart.
Smiddags gebeld en een super vriendelijke mevrouw aan de lijn. We hadden zin om hier te gaan eten en het kon al bijna niet meer stuk.
Toen we zaten begon het goed maar helaas na weinig eten te hebben gekregen en elke keer 15 minuten of langer moeten wachten op je bier (omdat het vat leeg was, elke keer?) Hebben we het idee om nog wat bitterballen te gaan eten. Helaas geen goeie ervaring.
Tonrozema .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
We wilden weer eens gezellig tapas eten.Wijntje erbij en lekker relaxen.Gezellig was het wel maar de kwaliteit van de tapas was zeer teleurstellend.Patatas slap en niet goed gaar,kaaskroketjes waren op,carpaccio in te veel olie,kipspies droog.Al met al geen aanrader wat ons betreft.