Bocador

Meer en Vaart 195 1068 LA Amsterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Bocador

Bezoek ons aan het mooiste stukje van de Sloterplas. Je kunt Bocador ook reserveren voor een groep van maximaal 20 personen. Met een boot vanuit het centrum aanmeren bij Bocador? Dat kan ook. In overleg kan bijna alles georganiseerd worden.

Meer informatie over restaurant Bocador

Dinsdag t/m Zondag: 12:00–22:00
Maandag: Gesloten

• Af te huren , Bar

Jouw recensie over het restaurant Bocador

Reinald V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Lekkere, goed geproportioneerde en gepresenteerde gerechten. Al waren de gegrilde spiezen van gekruid rundergehakt wel het minst aan te raden.
Ignaz M.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Gezellig restaurantje op mooie locatie aan de rand van de Sloterplas. Een paar maanden geleden lunchten we er en we gingen er nu dineren. Beide keren tot volle tevredenheid. Vriendelijke bediening en uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Wel jammer dat je bij al dat lekkers geen glaasje wijn of bier kunt drinken.
Gerald H.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Heerlijk gegeten, een aanrader.
Susette61 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Zalig gegeten eten is met liefde bereid, zeer vriendelijke bediening en echt een aanrader met prachtig uitzicht over de sloterplas.
Zineb B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Heerlijke eten en zeer klantvriendelijk
Jacqueline M.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Heerlijke zarzuela gegeten. De uitstraling van Bocador is super vriendelijk.Het uitzicht over de Sloterplas is echt heel erg mooi en zorgt, samen met de vriendelijke bediening, voor een relaxte sfeer.
Naima T.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Heerlijk gegeten, ontzettend vriendelijke bediening
Liesbeth W.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke
bediening, sfeervol, mooie nette locatie, (helaas) geen alcoholische dranken, een cava of cerveza erbij had wel lekker geweest.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Klein tentje, heerlijke plek aan het water met een verkoelend windje. Vriendelijke bediening. Heerlijke gegrilde groenten, garnalen in olie gegeten en een broodje met geitenkaas. Geen alcohol op de kaart. Muntthee in plaats van wijn, prima! Jammer dat de vissoep en de dadeltaart op waren.. Voor de paella kom ik nog een keer terug!
Anissa K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Geen bestek,servetten en placemats op tafel. Moesten zelf de tafel dekken. Geen brood gehad bij gamba pil pil. Bediening had het veel te druk, we hadden het idee dat er tekort was aan bediening. Er kwam geen een keer pro actief een bediende langs om te vragen of alles naar wens was. Hierdoor moesten we een paar keer zelf op staan voor vragen. Wij vonden dit vervelend
CJ Dippel !.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Vanavond aten we zonder reservering bij Bocador. Het is een Spaans restaurant, dat heel leuk is gelegen aan de Sloterplas. De bediening is vriendelijk en een ober sprak alleen Engels. Als eten namen wij de kipsate en de pollo assado met frieten. Erg lekker. Helaas werd er geen alcohol geschonken, maar dat was eigenlijk niet erg.
krisje V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Mooie zaak; klein maar erg fijn en vlakbij de Sloterplas met prachtig uitzicht. Heerlijk eten, zarzuela en paella alsof je in Spanje bent! Wij komen zeker snel terug!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Aan de rand van de Sloterplas in Osdorp ligt het glazen stulpje Bocador. Het is een nieuw klein zaakje met een Spaanse kaart en gerechten die bovendien halal zijn en veelal in de Josper houtskooloven bereid worden. Binnen zijn slechts zo'n acht tafeltjes maar er is ook een terras en bij mooi weer zal het er ongetwijfeld lekker zitten zijn. Maar vooralsnog was het winter en nam ik binnen plaats maar door al dat glas maakte dat ook niet veel uit. De dame in de bediening verontschuldigde zich enkele malen omdat het wat lang duurde maar dat was verder geen probleem want de lunch was in één woord geweldig. Ik had de Spaanse erwtensoep met geroosterd brood en de drie spiesen met gekruid kalfsgehakt. Uit alles sprak liefde voor het vak. De soep was heerlijk en het gehakt lekker sappig. De erbij geserveerde salade met onder andere gegrilde groente was fris en de friet heelijk krokant. Ook de bijbehorende dip was erg smakelijk en had precies de goede pittigheid. De porties zijn ruim, zeker voor de gehanteerde prijzen. Ik kom zeer beslist vaker langs.