Boca world tapas

Spaarne 40 2011 CJ Haarlem Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Available on the booked timeslot.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Boca world tapas

• : parkeer garage de appelaar

maandag t/m zondag 08:00 - 22:00

• Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Boca world tapas

Diana N.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Een aanrader !
Liesbeth S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Eten was lekker! Meiden ook erg aardig maar we hebben met jas aan gegeten omdat de deur open stond omdat het personeel het warm had
goedendag, bedankt voor uw feedback, leuk te horen dat het eten en de bediening volstonden met uw verwachting, echter zijn we wat teleurgesteld over wat u verteld mbt uw jas aanhouden. Nadat u namelijk was gaan roken is een van de collega's bij u aan tafel geweest om te vragen of het een probleem was als de deur open zou staan. Dit doen we eigenlijk zolang het nog kan om ook aan de omgeving te laten zien dat we geopend zijn. We vinden het daarom erg teleurstellend dat dit ons zo wordt afgerekend. Graag zien wij u nog een keer terug en zorgen we dat u gerust u jas uit kan trekken.
Edith J.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Het was rustig waardoor er veel aandacht was voor ons. Het eten viel een beetje tegen, we hebben wel beter bij Boca gegeten
Koen H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Leuk concept, ook wel goed gegeten hoor. Ik weet niet precies waarom, maar de gerechten waren soms net wat minder dannik misschien verwacht had.
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Lekker gegeten in een sfeervolle omgeving. De bediening hield alles goed in de gaten en kwamen precies op tijd vragen of alles nog naar wens was.
WILLIAM L.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Prima tapasrestaurant. Onderscheidt zich van alle andere. Mooie opgemaakte tapas van een goed formaat tegen een gunstige prijs en prima smaak. Gewoonweg voortreffelijk.
Edith J.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Prima eten, prima prijs. De
tafels buiten worden niet zo schoon gehouden als de tafels binnen. Dat is een punt van verbetering.
Marja S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
De eerste bestelling garnalen pilpil en balletjes was prima, goed heet (warm) , zoals het hoort.
De tweede bestelling garnalen pilpil en guiche echter waren lauw en dat was erg jammer. Had duideljk te lang gestaan.
Geluisniveau op terras was goed maar binnen weet ik dus niet.
Gabrielle S.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Was super gezellig met lekker eten
Tiaka W.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Redelijke tapas. Wel wat verbeterpunten.. De bruchetta bestond uit beschuit. Niet smakelijk en zonde van de goede topping die er op lag.
Aantal tapas qua prijs niet in verhouding de 2 mini pizza's als toppunt voor €5.50 werkelijk 1 haps hapje tegenover een goede sparerib.
Judith G.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Tapas waren lekker. Leuk concept tapas van meerdere landen.
Vriendelijk personeel
Nicolette V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Prima happen, vriendelijke bediening, goede sfeer. En dank voor proactief vragen naar de korting waarmee we gereserveerd hadden, dat is redelijk uniek!
Sandra R.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Tapas op de plank zijn net iets kleiner dan de losse tapas, Handig om dat vooraf te weten/te horen, dan kun je er met bestellen rekening mee houden.
Beste sandra,

Bedankt voor je feedback, normaal gesproken is deze uitleg onderdeel van ons concept uitleg maar we zullen dit binnen het team gelijk even opnieuw onder de aandacht brengen, graag tot een volgende keer
Anouk Z.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Zeer goede service. Ontzettend lekker gegeten en het aanbod is variërend dankzij de verschillende landen thema's. Wij komen absoluut terug!
Gijs M.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Het eten was heerlijk en divers! Goede en klantgerichte service.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
leuk concept allerlei kleine gerechten uit diverse landen. Mooi terras aan het Spaarne.
De kok had zijn best gedaan want de meeste gerechtjes smaakte net even iets anders dan standaard. Gezellige bediening.
Wij gaan zeker nog een keer terug.
Wil je uitgebreid dineren of als je een paar kleine gerechten wilt kan je ook gewoon bij Boca naar binnen lopen.
bestel gerust 3 of 4 x een aantal gerechtjes.
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Lekkere hapjes voor een redelijke prijs
Manu D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijk eten en leuke bediening. Tapas eten aan het water en als het koeler wordt naar binnen in het gezellige restaurant. Zeker een aanrader!
Kiki B.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Duurde zo lang voordat wij werden ontvangen dat er uiteindelijk binnen is besteld. Leek erop dat personeel te krap stond en het was een puinhoop binnen. Daarna lang wachten twee kleine gerechtjes. Kwaliteit viel tegen. Kan vele male beter. Kwantiteit/prijs-verhouding wel goed.
Paula J.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
We vonden de tapas een beetje smakeloos en al die verschillende landen door elkaar ook niet zo'n succes. De bediening was prima.