Boca world tapas

Spaarne 40 2011 CJ Haarlem Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Boca world tapas

• : parkeer garage de appelaar

maandag t/m zondag 08:00 - 22:00

• Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Boca world tapas

Edith J.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Prima eten, prima prijs. De
tafels buiten worden niet zo schoon gehouden als de tafels binnen. Dat is een punt van verbetering.
Marja S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
De eerste bestelling garnalen pilpil en balletjes was prima, goed heet (warm) , zoals het hoort.
De tweede bestelling garnalen pilpil en guiche echter waren lauw en dat was erg jammer. Had duideljk te lang gestaan.
Geluisniveau op terras was goed maar binnen weet ik dus niet.
Tiaka W.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Redelijke tapas. Wel wat verbeterpunten.. De bruchetta bestond uit beschuit. Niet smakelijk en zonde van de goede topping die er op lag.
Aantal tapas qua prijs niet in verhouding de 2 mini pizza's als toppunt voor €5.50 werkelijk 1 haps hapje tegenover een goede sparerib.
Judith G.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Tapas waren lekker. Leuk concept tapas van meerdere landen.
Vriendelijk personeel
Nicolette V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Prima happen, vriendelijke bediening, goede sfeer. En dank voor proactief vragen naar de korting waarmee we gereserveerd hadden, dat is redelijk uniek!
Sandra R.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Tapas op de plank zijn net iets kleiner dan de losse tapas, Handig om dat vooraf te weten/te horen, dan kun je er met bestellen rekening mee houden.
Beste sandra,

Bedankt voor je feedback, normaal gesproken is deze uitleg onderdeel van ons concept uitleg maar we zullen dit binnen het team gelijk even opnieuw onder de aandacht brengen, graag tot een volgende keer
Anouk Z.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Zeer goede service. Ontzettend lekker gegeten en het aanbod is variërend dankzij de verschillende landen thema's. Wij komen absoluut terug!
Gijs M.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Het eten was heerlijk en divers! Goede en klantgerichte service.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
leuk concept allerlei kleine gerechten uit diverse landen. Mooi terras aan het Spaarne.
De kok had zijn best gedaan want de meeste gerechtjes smaakte net even iets anders dan standaard. Gezellige bediening.
Wij gaan zeker nog een keer terug.
Wil je uitgebreid dineren of als je een paar kleine gerechten wilt kan je ook gewoon bij Boca naar binnen lopen.
bestel gerust 3 of 4 x een aantal gerechtjes.
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Lekkere hapjes voor een redelijke prijs
Manu D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijk eten en leuke bediening. Tapas eten aan het water en als het koeler wordt naar binnen in het gezellige restaurant. Zeker een aanrader!
Kiki B.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Duurde zo lang voordat wij werden ontvangen dat er uiteindelijk binnen is besteld. Leek erop dat personeel te krap stond en het was een puinhoop binnen. Daarna lang wachten twee kleine gerechtjes. Kwaliteit viel tegen. Kan vele male beter. Kwantiteit/prijs-verhouding wel goed.
Paula J.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
We vonden de tapas een beetje smakeloos en al die verschillende landen door elkaar ook niet zo'n succes. De bediening was prima.
Edith J.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
heerlijke hapjes, lekkere wijntjes, goede service
Roos B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Hele leuke bediening, heerlijke gerechten. Leuk concept! Fijn buiten gezeten.
En extra waardering voor het kleine team dat er stond en toch goed om ging met de druk en het vol gevulde terras!
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Lekkere hapjes en wijn. Zeer attente bediening!
Petra J.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Half maart hier gegeten met 3 personen, op een doordeweekse dag, dit vanwege de goede recencies. De bediening is geweldig supervriendelijk! En dan nu het eten. Concept is geweldig, van een 5-tal landen hapjes mogen proeven. We zijn gestart met een wereldplankje van E 19,50. 8 gerechtjes die door de chef zijn uitgekozen, de spaanse gehaktballetjes en garnalen waren prima, maar de rest was flauw of het leek niet vers gemaakt maar eerder opgemaakt. We hebben uiteindelijk nog extra gehaktballen en garnalen besteld. De gehaktballen waren helaas aangebrand, maar de geweldige bediening heeft het niet op de rekening gezet.
goedendag,

bedankt voor uw reservering, wat vervelend dat dit niet de ervaring heeft opgeleverd die u van te voren had verwacht. wat ons opviel in de recensie is dat u het had over een plank van 8 gerechten door onze chef gekozen, echter serveren wij geen plank van dat formaat chef's choice. dat neemt natuurlijk niet weg dat het jammer is dat u het flauw vondt en niet vers. dit is iets wat wij binnen ons concept niet willen uitstralen en dit is ook niet wat wij doen. wij zijn inderdaad soms nog zoekende naar de juiste smaak beleving maar dit kan alleen wanneer wij echt verse producten verwerken en onze eigen recepturen hanteren.
wellicht zou u via de mail met ons in contact kunnen komen zodat wij voor een volgend bezoek een passend voorstel kunnen doen, graag tot zien bij Boca world tapas
Marjan K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Zeer goed gegeten. Gezellige ambiance en leuk personeel. Misschien nog wat leesbrilletjes aanschaffen voor de gasten maar dat is eigenlijk ook onze eigen verantwoordelijkheid. En ze waren direct bereid deze bij de buren te gaan halen. Top restaurantje!!!
Marjan K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk gegeten in een fijne ambiance en leuk personeel. Een leesbrilletje voor de gasten is misschien nog een tip maar eigenlijk is dat ook onze eigen verantwoordelijkheid. Waren ook direct bereid er 1 bij de buren te halen. Top restaurantje!!!
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
De keuze mogelijkheden bereft het menu zouden wat duidelijker uitgelegd mogen worden
Goedendag,

Bedankt voor uw recensie, we hadden inderdaad begrepen dat de uitleg niet helemaal goed naar voren komt. Aangezien we dit meerdere malen hebben doorgekregen hebben we besloten dit per direct aan te passen. Hopelijk is bij u volgend bezoek de uitleg toereikend genoeg. Graag tot een volgende keer

Grt team boca