Boca's

Westerstraat 30 1015 Amsterdam Nederland Kaart
31-208203727

Over het restaurant Boca's

Een van de moeilijkste keuzes in een mensenleven: het kiezen van een broodje bij ontbijt of lunch. Bij Boca's hoef je niet te kiezen. Je bestelt gewoon meerdere kleine broodjes. Een plank met broodjes. En heb je dan nog honger, dan bestel je er gewoon nog een paar bij. En wat er dan op zit? Dat bepaal je zelf natuurlijk. Je kunt kiezen uit meer dan 35 broodjes. Van speculaas met roomboter tot biefstuk met chimichurri salsa, van gerookte zalm met zeekraal tot gambakroketjes of gegrilde pompoen. Bestellen doe je door op de papieren menukaart aan te vinken waar je zin in hebt.

Meer informatie over restaurant Boca's

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Diede O.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2012
Erg lekker gegeten. In een 'losse' omgeving aan een hoog tafeltje. Twee 'plates' vol met vis en vlees voor zo`n 40 euro, waar je met zijn 4-en van kan eten. Lekkere frietjes 'on the side'.
Silvia D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2012
Afgelopen week hier met z'n tweeen gegeten. Een heerlijke witte wijn laten aanraden door de bediening. De plateaus zijn verrukkelijk en leuk om te combineren en te delen. Een leuke variatie op het tapas-idee. Je kunt hier goed, gezellig eten voor niet al te veel geld.
Een klein minpuntje was dat de bediening van een vlees-vis-combi-plateau het vlees niet wilde vervangen voor een vega variant (die overigen ook los op de kaart stond). Erg jammer, want dat kan de moeite niet zijn.
Voor de rest een toptent en zeker een aanrader.
keeskoets .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2012
Echt een prima plek om heerlijk te ontspannen onder het genot van een lekker hapje en drankje. De bediening was echt super relax en aardig. En dat in Amsterdam nog wel! De Plateau Boca's is een aanrader!
Eric W.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Heerlijk eten en doordat het kleine maaltijden zijn kan je varrieren en veel verschillende dingen proberen.
Je merkt dat het populair is en reserveren moet soms meer dan een week van tevoren.
Je kan rustig eten op je eigen tempo, er is geen dringerige ober die je glas halfvol bijschenkt of gedurende het eten de borden uithaalt.
Goeie sfeer en buitengewoon vriendelijk en kundig personeel.
Ai Lien O.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Een fijn restaurant waar je vooral een lekker wijntje drinkt met veel verschillende soorten hapjes. De hamburger met foie gras en truffel was heerlijk. Evenals het plateau Boca's en nog wat andere hapjes. Redelijk simpel maar gewoon goed en met verse ingredienten. En dat voor een fijne prijs.
Lianne C.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Gisteravond hier geweldig genoten, ik was vergeten te reserveren maar dit was geen probleem gelukkig. Het zat wel erg vol dus is wel aan te raden om voortaan te doen. We begonnen met de crudité, zodat wij even rustig de kaart konden bekijken. Aangezien wij geen keuze konden maken hebben wij Plateau Boca's gekozen, na dit plateau hebben wij nog verschillende gerechtjes gekozen omdat alles zo lekker klonk, niks heeft mij teleurgesteld, alle gerechten waren goed bereid en goed op smaak. Tijdens het opdienen kregen wij een goede uitleg wat de gerechten waren. Een klein puntje van kritiek is dat de wc's iets beter schoongehouden moeten worden. Kortom zeer tevreden over dit restaurant, en ik kom hier zeker een keer terug.