Boca's

Westerstraat 30 1015 Amsterdam Nederland Kaart
31-208203727

Over het restaurant Boca's

Een van de moeilijkste keuzes in een mensenleven: het kiezen van een broodje bij ontbijt of lunch. Bij Boca's hoef je niet te kiezen. Je bestelt gewoon meerdere kleine broodjes. Een plank met broodjes. En heb je dan nog honger, dan bestel je er gewoon nog een paar bij. En wat er dan op zit? Dat bepaal je zelf natuurlijk. Je kunt kiezen uit meer dan 35 broodjes. Van speculaas met roomboter tot biefstuk met chimichurri salsa, van gerookte zalm met zeekraal tot gambakroketjes of gegrilde pompoen. Bestellen doe je door op de papieren menukaart aan te vinken waar je zin in hebt.

Meer informatie over restaurant Boca's

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi
Frouke H.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2013
Gegeten met een kleine groep en daarvoor is Boca's ideaal: we bestelden een vis-, vlees- en vegetarisch plateau met een variatie van frietjes en deelden dit met z'n allen. Alle drie de plateaus waren gevarieerd en de hapjes waren redelijk tot goed klaargemaakt. Rekening was meer dan redelijk. Bediening vriendelijk. Op vrijdagavond wel erg druk met borrelaars, dus minder geschikt voor een rustig avondje uit eten. Maar als start voor een avond uit met een wat groter gezelschap een goede keus.
MsParis .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2013
Gegeten bij de nieuwe Boca's vestiging in de Pijp. Bij binnenkomst werden we overvallen door de frituurlucht die in de hele zaak hangt. De drukte, alle tafels zaten vol, zorgt ervoor dat het minimalistische interieur toch gezellig wordt. Wij, twee vrouwen, hebben gekozen voor twee kleine plateau's: vis en vegetarisch. Vooral om toch nog wat groente bij het eten te hebben. Beide plateau's waren rijkelijk voorzien van smakelijke hapjes, geroosterde croutons en (niet vette) sausjes. Ondanks dat ik een grote visliefhebber ben, raad ik het vegetarisch plateau aan. Kwaliteit van het eten is redelijk maar wel echt simpel. Maar de prijs kwaliteit verhouding is goed. De bediening is vriendelijk, fris en snel. Wij dronken de rode Cabernet Sauvignon wijn. Bijna altijd goed, en ook hier erg lekker. Het publiek in Boca's is student en (jong) werkend. Ik ga hier graag nog eens naartoe.
Tlvs .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2013
Ben nu 2x voor lunch geweest. Zelfde mensen aan het werk. Wordt als klant nauwelijks gezien terwijl er maar 2 andere klanten zijn. Het valt op dat er alom weinig interesse is in de klant maar vooral elkaar. Dit maalt dat ik niet meer hoef te komen. Eten is zeker lekker maar compenseert niet genoeg.
Ada S.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2013
Met 4 personen het middelgrote plateau genomen, aangevuld met het friettrio: het was echt geweldig!! Toe het zoete plateau, en de wijnen waren ook dik in orde. Grote aanrader dus! Prijs/kwaliteit een ruime 9 waard. Bediening was zeer vriendelijk en snel. Wel beter een paar dagen v.t.v. reserveren.
TE1 .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2013
Geweldige finger food tent!
Met twee man genoten van het middelgrote vleesplateau, met oa heerlijke cajunkip, coppa di Parma en stoofvlees. Vooral de biefstuk chimichurry was voortreffelijk! De friet-trio smaakt ook goed.
Bediening was goed, publiek knap, kom hier altijd graag.
Richelle B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2013
Wat een gezelligheid op de westerstraat! Hier kun je genieten van lekkere kleine gerechtjes op een plateau. Ik wil het zeker geen tapas noemen want dat doet deze lekkernijen geen eer aan. Wij hadden een kleine Boca's plateau (combinatie van vlees-, vis- en kaasplateau), steak tartaar, een hamburger en frietjes. Allemaal top! Vooral de frietjes, want je krijgt 3 verschillende soorten friet met 3 verschillende sausjes. Het verveelt nooit.
galois .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2013
Ik had ontzettend veel over Boca's gehoord, maar er nog nooit gegeten. Wel een keer geprobeerd, maar aangezien ik niet had gereserveerd en het propvol was, is het toen niet gelukt.
Gisteren had ik wel gereserveerd en wederom was het propvol. Een erg populaire tent dus.

De zaak ziet er erg leuk en verzorgd uit. Het concept van een plateau met eten dat je met je tafelgenoten deelt, is ook erg gezellig.

Tot zover de positieve punten. Het eten zelf is namelijk erg minimaal. Eetcafé kwaliteit. Niets meer en niets minder.
DaveAmsterdam .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2012
Geweldig concept, een grote plaat met eten bestellen (vlees of vis), waar allerlei kleine hapjes op liggen. Erg lekker, frietjes werden geserveerd met verschillende sausjes. Bediening was erg vriendelijk.
Selma H.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2012
Boca's is volgens mij het walhalla onder vrijgezelle jongemannen ;-) 80% van de bezoekers zijn vlotte blonde studentes/net afgestudeerden. Er heerst een ongedwongen sfeer, het restaurant is vooral prima als borrelplek met een hapje erbij, meer dan uitgebreid lekker eten. De plateaus met vis, vlees, vega zijn prima. Je eet hapjes met brood, dus voor 1 avond geen groenten. Dat zou nog wel een aanvulling zijn op het menu. De akoestiek is minder goed, hard praten om jezelf verstaanbaar te maken aan je tafelgenoot.
Catheleyne W.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2012
Boca's aan de westerstraat bij toeval achter gekomen door het broodje van de week uit het Parool. Soms ben ik het eens vaak ook niet. Maar in dit geval was ik het zeer eens, ik vond wel dat er meer aandacht aan het interieur besteedt kon worden. De broodjes zelf waren verrukkelijk, ook wel fijn dat je niet direct een ontzettende maaltijd op je bord hebt en je kan leuk kiezen tussen alles. Ik was er met mijn moeder voor de lunch die helemaal weg was van de wittebonensoep met truffelolie, dat was inderdaad erg lekker en ik had een broodje biefstuk chimichurri en een broodje met gegrilde groentes, dat was allebei erg lekker. Ik ben erg te spreken over de hoeveelheden en de prijs die daarbij hoort dan dat je ergens een lunch krijgt voor veel geld die je toch niet op krijgt. En omdat de broodjes klein zijn kan je verschillende smaken uitproberen en dat vind ik altijd leuk!
José Antonio R.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2012
Onlangs hier gegeten met drie personen. Ben nooit echt een echte fan van kleine hapjes in een restaurant geweest en Boca's heeft mij niet doen veranderen. Wij hebben de plateaus vlees, vis en boca's besteld. Het was niet slecht, maar het is te simpel. Weinig bijzondere smaken. De producten worden teveel 'in hun waarde gelaten'. De ham en sashimi zijn heerlijk, maar dit is niet de verdienste van de kok, het zijn gewoon goede producten waar verder niets mee gedaan is... En dat gevoel heb ik (bijna) altijd met het eten van kleine hapjes in een restaurant. De bediening was overigens prima en erg attent en behulpzaam!
Diede van O.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2012
Erg lekker gegeten. In een 'losse' omgeving aan een hoog tafeltje. Twee 'plates' vol met vis en vlees voor zo`n 40 euro, waar je met zijn 4-en van kan eten. Lekkere frietjes 'on the side'.
Silvia D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2012
Afgelopen week hier met z'n tweeen gegeten. Een heerlijke witte wijn laten aanraden door de bediening. De plateaus zijn verrukkelijk en leuk om te combineren en te delen. Een leuke variatie op het tapas-idee. Je kunt hier goed, gezellig eten voor niet al te veel geld.
Een klein minpuntje was dat de bediening van een vlees-vis-combi-plateau het vlees niet wilde vervangen voor een vega variant (die overigen ook los op de kaart stond). Erg jammer, want dat kan de moeite niet zijn.
Voor de rest een toptent en zeker een aanrader.
Ai Lien O.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Een fijn restaurant waar je vooral een lekker wijntje drinkt met veel verschillende soorten hapjes. De hamburger met foie gras en truffel was heerlijk. Evenals het plateau Boca's en nog wat andere hapjes. Redelijk simpel maar gewoon goed en met verse ingredienten. En dat voor een fijne prijs.
Lianne C.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Gisteravond hier geweldig genoten, ik was vergeten te reserveren maar dit was geen probleem gelukkig. Het zat wel erg vol dus is wel aan te raden om voortaan te doen. We begonnen met de crudité, zodat wij even rustig de kaart konden bekijken. Aangezien wij geen keuze konden maken hebben wij Plateau Boca's gekozen, na dit plateau hebben wij nog verschillende gerechtjes gekozen omdat alles zo lekker klonk, niks heeft mij teleurgesteld, alle gerechten waren goed bereid en goed op smaak. Tijdens het opdienen kregen wij een goede uitleg wat de gerechten waren. Een klein puntje van kritiek is dat de wc's iets beter schoongehouden moeten worden. Kortom zeer tevreden over dit restaurant, en ik kom hier zeker een keer terug.