Boca's

Westerstraat 30 1015 Amsterdam Nederland Kaart
31-208203727

Over het restaurant Boca's

Een van de moeilijkste keuzes in een mensenleven: het kiezen van een broodje bij ontbijt of lunch. Bij Boca's hoef je niet te kiezen. Je bestelt gewoon meerdere kleine broodjes. Een plank met broodjes. En heb je dan nog honger, dan bestel je er gewoon nog een paar bij. En wat er dan op zit? Dat bepaal je zelf natuurlijk. Je kunt kiezen uit meer dan 35 broodjes. Van speculaas met roomboter tot biefstuk met chimichurri salsa, van gerookte zalm met zeekraal tot gambakroketjes of gegrilde pompoen. Bestellen doe je door op de papieren menukaart aan te vinken waar je zin in hebt.

Meer informatie over restaurant Boca's

Maandag 09:00 - 01:00
Dinsdag t/m Donderdag 10:00 - 01:00
Vrijdag 10:00 - 03:00
Zaterdag 09:00 - 03:00

• Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Lot S.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2013
Super leuk concept! Borrelhapjes, broodjes, tapas, vlees, vis breed assortiment en origineel. Wij hadden met zn 4en de gemengde plateau ' Boca's' met diverse variaties vis (makreel was heel lekker), kaas (de manchego kaas had wat pittiger gemogen naar mijn smaak) en vlees. Hier naast hadden wij de 3 verschillende soorten friet met 3 verschillende mayonaise. Vooral de truffelmayonaise was heel smaakvol met de twister fries, absoluut een aanrader! Ook de rucola salade was een succes heel fris en de mango was een originele twist.

Wij komen hier zeker vaker! De bediening was ook heel vriendelijk, reserveren was alleen geen makkie. Waarschijnlijk was het heel druk want er werd steeds niet opgenomen. Toen zijn wij op hoop van zegen gegaan met goed resultaat.
Het eten laat wel even op zich wachten maar in goed gezelschap is dit geen probleem.
eetweter .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2013
het concept van de kleine broodjes is een aanrader voor wie nooit goed kan kiezen en dus meerdere smaakjes wil. in mijn geval was dat de tonijnsalade en de burger met ganzenlever en truffel. beide super lekker! de broodjes zelf waren ook lekker vers en knapperig. wij zaten op t terras (= op de stoep, in de regen, onder een parasol); een beetje krap, met kleine tafeltjes en stoeltjes. de bediening is niet echt attent, een beetje te casual. maar het eten maakt het goed genoeg om er nog eens heen te gaan.
wolter2 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2013
Gisteravond van een heerlijke vlees plateau genoten. Door goed advies van de ober niet te veel besteld.

Verbazend lekker, leuk gevarieerd en lekkere diverse smaken. Positief verrast ! De bananen split als toetje was ook genieten.

Een zeer gezellige sfeer, erg relaxed en ook nog een kinderstoeltje voor mijn zoontje.
Verder viel me op dat alle voorbijgangers verlekkerd naar ons eten keken, terwijl alle plekken bezet waren..top reclame lijkt me ! Kom zeker nog eens terug !
Frouke H.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2013
Gegeten met een kleine groep en daarvoor is Boca's ideaal: we bestelden een vis-, vlees- en vegetarisch plateau met een variatie van frietjes en deelden dit met z'n allen. Alle drie de plateaus waren gevarieerd en de hapjes waren redelijk tot goed klaargemaakt. Rekening was meer dan redelijk. Bediening vriendelijk. Op vrijdagavond wel erg druk met borrelaars, dus minder geschikt voor een rustig avondje uit eten. Maar als start voor een avond uit met een wat groter gezelschap een goede keus.
Elsa V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2013
Gisteravond gegeten bij boca's. Ik vind hun concept helemaal top. Samen met mijn vriend een gemixt plateau gedeeld en het vleesplateau en we hadden bijna zelfs nog een kaasplateau genomen omdat we zo aan het smullen waren. Omdat wij boven zaten kon de bediening ons goed zien (een plekje waar je zit als je reserveert) en werden we snel geholpen. Decor prima, niet speciaal maar daar ga ik ook niet voor. Fijne avond en ik kom zeker terug!!
MsParis .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2013
Gegeten bij de nieuwe Boca's vestiging in de Pijp. Bij binnenkomst werden we overvallen door de frituurlucht die in de hele zaak hangt. De drukte, alle tafels zaten vol, zorgt ervoor dat het minimalistische interieur toch gezellig wordt. Wij, twee vrouwen, hebben gekozen voor twee kleine plateau's: vis en vegetarisch. Vooral om toch nog wat groente bij het eten te hebben. Beide plateau's waren rijkelijk voorzien van smakelijke hapjes, geroosterde croutons en (niet vette) sausjes. Ondanks dat ik een grote visliefhebber ben, raad ik het vegetarisch plateau aan. Kwaliteit van het eten is redelijk maar wel echt simpel. Maar de prijs kwaliteit verhouding is goed. De bediening is vriendelijk, fris en snel. Wij dronken de rode Cabernet Sauvignon wijn. Bijna altijd goed, en ook hier erg lekker. Het publiek in Boca's is student en (jong) werkend. Ik ga hier graag nog eens naartoe.
Tlvs .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2013
Ben nu 2x voor lunch geweest. Zelfde mensen aan het werk. Wordt als klant nauwelijks gezien terwijl er maar 2 andere klanten zijn. Het valt op dat er alom weinig interesse is in de klant maar vooral elkaar. Dit maalt dat ik niet meer hoef te komen. Eten is zeker lekker maar compenseert niet genoeg.
Gabriela S.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2013
Wij waren bij Boca's voor de lunch. Modern ingericht en gezellig. Je kan aan hoge tafels, lage tafels en buiten eten. Wij hebben meerdere heerlijke kleine broodjes besteld. De lijst waar je uit kan kiezen is lang en lekker. Gewoon aanvinken en proeven maar. Leuk concept en de broodjes waren uitstekend. Ben zelf vegetariër en had volop keuze. Bediening was erg attent, vriendelijk en snel. Prima plek voor een vernieuwende lunch met een goede Prijs-kwaliteitverhouding.
ASR1963 S.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2013
Met 4 personen het middelgrote plateau genomen, aangevuld met het friettrio: het was echt geweldig!! Toe het zoete plateau, en de wijnen waren ook dik in orde. Grote aanrader dus! Prijs/kwaliteit een ruime 9 waard. Bediening was zeer vriendelijk en snel. Wel beter een paar dagen v.t.v. reserveren.
TE1 .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2013
Geweldige finger food tent!
Met twee man genoten van het middelgrote vleesplateau, met oa heerlijke cajunkip, coppa di Parma en stoofvlees. Vooral de biefstuk chimichurry was voortreffelijk! De friet-trio smaakt ook goed.
Bediening was goed, publiek knap, kom hier altijd graag.
Richelle B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2013
Wat een gezelligheid op de westerstraat! Hier kun je genieten van lekkere kleine gerechtjes op een plateau. Ik wil het zeker geen tapas noemen want dat doet deze lekkernijen geen eer aan. Wij hadden een kleine Boca's plateau (combinatie van vlees-, vis- en kaasplateau), steak tartaar, een hamburger en frietjes. Allemaal top! Vooral de frietjes, want je krijgt 3 verschillende soorten friet met 3 verschillende sausjes. Het verveelt nooit.
roy D.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2013
Afgelopen dinsdagavond hier wezen eten. En wat een beleving, heerlijke hapjes en goed klaargemaakt! De bediening is zeer vriendelijk en neemt ook echt de tijd voor je (tegenwoordig best uniek). Al met al een echte aanrader. Keep op the good work Boca's!!
galois .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2013
Ik had ontzettend veel over Boca's gehoord, maar er nog nooit gegeten. Wel een keer geprobeerd, maar aangezien ik niet had gereserveerd en het propvol was, is het toen niet gelukt.
Gisteren had ik wel gereserveerd en wederom was het propvol. Een erg populaire tent dus.

De zaak ziet er erg leuk en verzorgd uit. Het concept van een plateau met eten dat je met je tafelgenoten deelt, is ook erg gezellig.

Tot zover de positieve punten. Het eten zelf is namelijk erg minimaal. Eetcafé kwaliteit. Niets meer en niets minder.
rvdoever .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2013
Bij Boca's geïntroduceerd door een vriendin. Wat een heerlijke zaak, en wat een geluk dat we dol zijn op borrelen, want dat is hier tot een ware kunst verheven! De grote drukte stoorde ons niet, maar droeg juist bij aan een gezellige sfeer. Een borrelplateau bleek voor ons (lastige beslissers) een goede oplossing te zijn, met allerlei verschillende hapjes. Heerlijke pinot grigio erbij, en onze avond kon niet meer stuk!
DaveAmsterdam .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2012
Geweldig concept, een grote plaat met eten bestellen (vlees of vis), waar allerlei kleine hapjes op liggen. Erg lekker, frietjes werden geserveerd met verschillende sausjes. Bediening was erg vriendelijk.
Selma H.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2012
Boca's is volgens mij het walhalla onder vrijgezelle jongemannen ;-) 80% van de bezoekers zijn vlotte blonde studentes/net afgestudeerden. Er heerst een ongedwongen sfeer, het restaurant is vooral prima als borrelplek met een hapje erbij, meer dan uitgebreid lekker eten. De plateaus met vis, vlees, vega zijn prima. Je eet hapjes met brood, dus voor 1 avond geen groenten. Dat zou nog wel een aanvulling zijn op het menu. De akoestiek is minder goed, hard praten om jezelf verstaanbaar te maken aan je tafelgenoot.
Catheleyne W.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2012
Boca's aan de westerstraat bij toeval achter gekomen door het broodje van de week uit het Parool. Soms ben ik het eens vaak ook niet. Maar in dit geval was ik het zeer eens, ik vond wel dat er meer aandacht aan het interieur besteedt kon worden. De broodjes zelf waren verrukkelijk, ook wel fijn dat je niet direct een ontzettende maaltijd op je bord hebt en je kan leuk kiezen tussen alles. Ik was er met mijn moeder voor de lunch die helemaal weg was van de wittebonensoep met truffelolie, dat was inderdaad erg lekker en ik had een broodje biefstuk chimichurri en een broodje met gegrilde groentes, dat was allebei erg lekker. Ik ben erg te spreken over de hoeveelheden en de prijs die daarbij hoort dan dat je ergens een lunch krijgt voor veel geld die je toch niet op krijgt. En omdat de broodjes klein zijn kan je verschillende smaken uitproberen en dat vind ik altijd leuk!
José Antonio R.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2012
Onlangs hier gegeten met drie personen. Ben nooit echt een echte fan van kleine hapjes in een restaurant geweest en Boca's heeft mij niet doen veranderen. Wij hebben de plateaus vlees, vis en boca's besteld. Het was niet slecht, maar het is te simpel. Weinig bijzondere smaken. De producten worden teveel 'in hun waarde gelaten'. De ham en sashimi zijn heerlijk, maar dit is niet de verdienste van de kok, het zijn gewoon goede producten waar verder niets mee gedaan is... En dat gevoel heb ik (bijna) altijd met het eten van kleine hapjes in een restaurant. De bediening was overigens prima en erg attent en behulpzaam!
emma_84 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2012
Leuk concept met plateau's vol vis, vlees, kaas en andere hapjes. Erg lekker! Interieur wat simpel, maar altijd een goede sfeer. Lunch ook goed met veel keuze uit kleine broodjes.
Diede O.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2012
Erg lekker gegeten. In een 'losse' omgeving aan een hoog tafeltje. Twee 'plates' vol met vis en vlees voor zo`n 40 euro, waar je met zijn 4-en van kan eten. Lekkere frietjes 'on the side'.