Boca's

Westerstraat 30 1015 Amsterdam Nederland Kaart
31-208203727

Over het restaurant Boca's

Een van de moeilijkste keuzes in een mensenleven: het kiezen van een broodje bij ontbijt of lunch. Bij Boca's hoef je niet te kiezen. Je bestelt gewoon meerdere kleine broodjes. Een plank met broodjes. En heb je dan nog honger, dan bestel je er gewoon nog een paar bij. En wat er dan op zit? Dat bepaal je zelf natuurlijk. Je kunt kiezen uit meer dan 35 broodjes. Van speculaas met roomboter tot biefstuk met chimichurri salsa, van gerookte zalm met zeekraal tot gambakroketjes of gegrilde pompoen. Bestellen doe je door op de papieren menukaart aan te vinken waar je zin in hebt.

Meer informatie over restaurant Boca's

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Dila N.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Ik was zondag jarig en besloot mijn verjaardag met mijn vriendinnen te vieren bij Boca's. Eindje reizen voor ons omdat wij in Alkmaar wonen, maar het was het waard.

Heerlijke rode wijn gehad. De plateaus waren heerlijk (biefstuk! truffelsalami! manchego!), de bediening was erg vriendelijk. Om 12 uur kwam er een stuk taart met sterretjes erin en werd er voor me gezongen, ik voelde me er heel jarig door! We hebben nog gekletst met de bediening en de koks. Erg genoten van het eten, de service en de muziek
JJay .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Vanaf het moment dat je binnen komt is het niet erg verwelkomend, meerdere malen nu gegeten en omdat ik nu verschillende ervaring heb opgedaan hier wilde ik toch even mijn ongenoegen tonen over het personeel. Personeel erg onvriendelijk en nemen zeker niet de tijd om je te helpen. het is hier altijd vrij druk dus wil je lekker genieten van je eten zal dit niet in alle rust gaan. Er zitten in de straat en om de hoek richting de markt veel leukere en lekkere tenten om naar toe te gaan. Waar ze wel de moeite nemen om je een leuke een aangename ervaringen verzorgen. LET OP, ik klaag niet snel, maar tot 3 x toe werd ik met mijn gezelschap hier niet vrolijk van en vind ik dat jullie hier voor gewaarschuwd moeten zijn.
Rootje .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Zondagmiddag voor het eerst bij Boca's geluncht, leuk concept en grappige combinaties op de bocadillos. Bediening is vriendelijk en kan leuk vertellen over de wijnen van the Grape District die overigens ook erg lekker waren.
Robin Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2015
13 Januari gegeten bij Boca's. Gezellig en druk. Geen fancy inrichting, ideaal om even gezellig een hapje te eten.
Veel keuze uit verschillende hapjes die je apart kan bestellen en wat wel makkelijk is is dat je een vis, vlees of vega plateau kan bestellen om zo kennis te maken met de keuken. Gestart met vooraf wat bruschetta's, eentje met stoofpeer, eentje met paddenstoelen, en eentje met biefstuk en brie. De paddenstoel was lekker, maar met name de stoofpeer viel op en was goed op smaak. De biefstuk brie was wat droog.
De plateautjes waren lekker, maar niet bijzonder. Een grote eter heeft hier ook niet voldoende aan. Prettig dat de keuken snel werkt en er staat zo weer een extra gerechtje op tafel.
Nog een eendenborst besteld, lekkerder op papier dan op tafel. Ook een boerenkool stamppotje, goed maar niet bijzonder.
Afgesloten met koffie.
De bediening was snel, vriendelijk en accuraat. De prijs voor 5 personen viel alleszins mee.
Al met al gezellig gegeten, als je in de buurt bent prima om even te kijken of er plek is, maar als je iets bijzonders zoekt in deze prijsklasse heeft Amsterdam betere alternatieven te bieden.
chanti91 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2014
Met twee personen bij Boca's gegeten en een heerlijke avond gehad. Ondanks dat de ober ons een klein plateau aanraadde hebben wij samen een middelgroot gemixed plateau genomen, met een flesje wijn en de drie soorten frites erbij. Qua portie is dit helemaal goed, en de kwaliteit is top. Een plateau verse en gevarieerde vlees, kaas en visproducten werd op tafel gezet, met broodjes en de frites met truffelmayonaise. Wij hebben heerlijk gegeten, met name genoten van de makreelsalade en doordat je een plateau deelt hebben we lekker kunnen kletsen en eten tegelijk.

Een leuk restaurant, zonder poespas en uitstekend geschikt om met een groepje te borrelen onder het genot van zo'n heerlijk plateau!
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2014
Echt super leuk tentje! Personeel die snapt hoe horeca werkt. Er was eigenlijk geen plek voor ons en we zouden weer gaan, maar het werd toch geregeld! Eten is super lekker met kleine hapjes enzo. Wij komen zeker terug.
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2014
De eigenaren van Boca's hebben een prachtig concept neergezet. Op basis van Baskische tapas, ook wel Pintxo's, kun je je uitleven en een hele avond genieten van de diversiteit aan hapjes. Ben je echt een grote eter, neem dan de grote plate. De bediening is uitstekend; altijd met een lach en super snel. En ze werken met koks die van wanten weten. Gewoon een keertje binnenlopen (ook vlakbij de Albert Cuijp)!
GBatenburg .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2014
Toen we binnen kwamen zagen we dat alle tafeltjes vol danwel gereserveerd waren en de bar zat ook redelijk vol. Toch wist de man (eigenaar?) een plekje voor ons vrij te maken - super service. Het eten hier is altijd goed, de plankjes zijn gewoon lekker gevuld met vis, vlees, vega of een combinatie. Iets minder brood zou kunnen maar verder zeer tevreden. Snelle, vriendelijke bediening en je zit nooit zonder drankje. Bijna on-Amsterdams!
isnijder .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2014
Gezellig tentje voor kleine hapjes. De bediening is goed. Je kunt er lekker buiten zitten maar binnen is het ook gezellig. Ik zou er niet heen gaan voor een flinke maaltijd maar voor wat kleinere hapjes kun je er prima zitten. De salade die ik had was heerlijk maar naar mijn mening een beetje te duur voor de hoeveelheid. Conclusie: gezellig tentje voor drankjes en een klein hapje erbij!
XCFu .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2014
Een tijdje geleden met een klein groepje daar gegeten. Ik vind het een leuk concept. Zeker voor mij als kleine eter en iemand die geen keuzes kan maken. Hele gezellige avond gehad met lekkere hapjes en wijn.
ArwenLoos .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2014
Prima plek! Lekker eten, zowel de kleine hapjes als de plateaus zijn aan te raden. Nu meerdere keren zowel hier als bij de vestiging in de pijp gegeten en echt altijd tevreden. Aankleding is prima. Niet bijzonder maar wel gezellig. Wat echt echt heel goed is is de service. Heel vriendelijk en snel. Echt top. Ik weet niet wie daar voor verantwoordelijk is maar ze hebben echt een stel toppers in dienst.
SweetsAddicted .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2014
Heerlijke avond gehad. 2 personen: 2 kleine plates gedeelt + 2 bijgerechtjes + heerlijke wijntjes die maar bleven komen + leuke prijs. Vriendelijk personeel. Beetje kaal interieur, maar wordt goedgemaakt door een vol huis. Ik zeg: 'Tot snel!'
jacobkolle .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2014
Vorige week dinsdag gezellig geluncht met mijn vriendin! Leuk personeel! Vrolijk en actief aan het werk. Leuk concept omdat je samen allerlei kleine hapjes door middel van een lijstje kan invullen en dit wordt dan prachtig geserveerd op een houten plank. Ook heb je keuze uit wit/bruin brood. Ik had onder meer een broodje hamburger en tartaar. Simpel maar leuk gedecoreerd alleen de akoestiek is niet optimaal.
T J.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2014
Voor wie niet goed keuzes kan maken, is dit het perfecte tent om een keer heen te gaan. Veel verschillende kleine hapjes om te delen, met zijn tweeen of met een grote groep. Wij bestelden friet, en kregen drie soorten frietjes met drie soorten mayo, hmmmm! Oja, het dessert dat ik iedereen aanraad; witte chocolade mousse met champignons! (Verrassend lekkere combinatie!) wij komen zeker terug!
Raska .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2014
Moderne versie van een tapas restaurant. Je kunt je hier uitleven als je houd van voorgerechten. De wijn is goed en de bediening erg relax en vriendelijk. Wij hadden een grote schaal met van alles en nog wat genomen. Ze hielden rekening met dingen die je niet mocht of niet luste. Een ongedwongen sfeer in een smal eetcafe/tapasbar/restaurantje. Decor is minimalistisch maar goed verlicht. Het eten smaakt puur en vers. Leuke originele kaart met voor ieder wat wils. Ben na de eerste keer nog 2x terug gekomen en zou het zeker nog een keer doen als ik in de buurt ben. Aanrader: de foie gras salade, de kaasplateau en de chimi churri. Maar wat mijn hart harder liet kloppen waren de zoete aardappel frietjes met truffelmayo. Super lekker!
Wieke V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2013
Hier gegeten met Kerst. Ondanks dat we vooraf waren geinformeerd dat ook de normale plateaus beschikbaar zouden zijn, was dit niet het geval. De jongens die onze tafel bediende verzekerde dat er niks anders te krijgen was - echter kreeg de tafel naast ons wel iets anders met verschillende kaasjes etc. Toch maar voor de enige 2 beschikbare plateaus gegaan. Wat daarop lag was niet bijzonder te noemen, veel gerechtjes waren ook nogal flauw. Ook hadden we voor 3 personen gereserveerd, maar kregen een (hoge) tafel voor 2 toegewezen. Proppen dus. Zal hier niet meer heengaan, wat jammer is want had er leuke verhalen over gehoord!
EHVD D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2013
Hier gegeten met een gezelschap van vijf. Restaurant is vrij klein maar hierdoor wel intiem. Bediening is erg relaxed (maar niet zodanig dat ze langzaam zijn) en vriendelijk en neemt de tijd om bij iedere plateau uitleg te geven. Uiteindelijk hebben we voor de vlees, vis en kaas plateau gekozen en alle drie waren ze erg goed bevallen. Alles smaakte prima, alleen konden sommige onderdelen iets meer gekruid of meer toppings gebruiken. Wijn bij het eten was lekker fris en karaf met water werd regelmatig bijgevuld. Zeker een aanrader als je ergens ontspannen wilt genieten van een borrel met lekkere hapjes erbij in een ontspannen omgeving.
Seçil D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2013
Het concept is leuk, kleine hapjes, plateaus en vooral lekker borrelen. Ik heb verschillende plateaus uitgeprobeerd en alles smaakte heel goed. Ik vind wel dat er wat minder brood mag en wat meer hapjes voor op de plateaus. Verder niks te klagen, prijs-kwaliteit is prima, service is prima, maar meest belangrijke: is je zit er heel gezellig en het is perfect voor TGIF-borrels!
Jolanda J.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2013
Vorige week al voorde de tweede keer bij Boca's gegeten. Vorige keer aten wij een kaasplateau en deze keer vegetarisch. Beiden waren erg lekker. Het concept van het restaurant spreekt mij zeer aan net als de inrichting. De jongen die ons bediende was zeer vriendelijk en gaf ons alle uitleg over het eten.
Wij komen zeker weer terug. Echt een aanrader.
Hasse D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2013
Ongeveer 2 weken geleden hier een hapje gegeten met een gezelschap van 4. Het is ongeveer ons vast restaurantje geworden waar wij graag iets gaan eten. kwalitatief altijd goed en de service is erg aardig! Echt een aanrader voor mensen die lekker willen eten met een goede borrel erbij.