Boca's

Westerstraat 30 1015 Amsterdam Nederland Kaart
31-208203727

Over het restaurant Boca's

Een van de moeilijkste keuzes in een mensenleven: het kiezen van een broodje bij ontbijt of lunch. Bij Boca's hoef je niet te kiezen. Je bestelt gewoon meerdere kleine broodjes. Een plank met broodjes. En heb je dan nog honger, dan bestel je er gewoon nog een paar bij. En wat er dan op zit? Dat bepaal je zelf natuurlijk. Je kunt kiezen uit meer dan 35 broodjes. Van speculaas met roomboter tot biefstuk met chimichurri salsa, van gerookte zalm met zeekraal tot gambakroketjes of gegrilde pompoen. Bestellen doe je door op de papieren menukaart aan te vinken waar je zin in hebt.

Meer informatie over restaurant Boca's

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi
Roos S.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Als je een gezellig avondje wil hebben en lang wil tafelen dan is Boca's een hele goede keus. Het eten is prima, de sfeer is goed en de bediening is vriendelijk. Alhoewel ik het wel eens bete heb meegemaakt als de laatste keer wanneer ik er heb gegeten. Het personeel was meer met elkaar bezig dan met de gasten vooral toen er alsmaar meer collega's bij kwamen die op dat moment niet aan het werk waren en gewoon even gezellig langskwamen.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Bij binnenkomst werden geholpen door een vriendelijke jonge man . Het was erg druk, hadden nog een tafeltje tot 19.30 , dat was geen probleem voor ons. We wisten niet goed wat we zouden kiezen. Hij adviseerde ons om een Boca's Plateau (een combinatie van vlees, vis en kaashapjes)met 3 soorten frietjes te nemen . En dat hebben we ook gedaan. alle hapje waren erg lekker. Kortom een leuk borrel concept. Een min puntje; de kaart is moeilijk te lezen. contrast / kleine lettertjes. We komen zeker nog eens terug
Steve P.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Boc's geprobeerd met lunch. Interieur was rommelig en niet echt fris. De gastvrijheid maakte echter een hoop goed. Maar het gaat mij met name om het eten. Op de kaart allemaal verschillende gerechten wat geserveerd wordt op een minibroodje. Op zich ziet het er allemaal prima uit, ware het niet dat de broodjes best klein zijn. Dit betekent dat je zo'n 4 a 5 broodjes zou moeten eten voor euro 4,00 / 5,00 per stuk. Verder qua smaak niet echt bijzonder.
Colinn .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Mijn favoriete restaurant in Amsterdam. Het is er altijd gezellig druk, waardoor het zomaar binnenlopen op een donderdagavond er absoluut niet in zit. Naar mijn mening is dat een goed teken. Het restaurant ziet er gezellig uit, de bediening is erg vriendelijk en vooral klantgericht. Zodra zij zien dat je glas vijf minuten leeg is, staan ze aan de tafel om je van dienst te zijn. Echt een top service! Ze benaderen je persoonlijk en draaien hun hand niet om voor een gezellig praatje. De boca’s (vlees)plank is mijn absolute favoriet, omdat je verschillende gerechtjes krijgt. Ook de drie soorten frietjes zijn ontzettend lekker, ik zou iedereen aanraden om deze naast de plank te bestellen. Het eindbedrag dat je moet afrekenen zal je uiteindelijk erg meevallen, zeker in vergelijking met de hoeveelheid en de kwaliteit die je geserveerd krijgt.
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
Boca's is en blijft een van mijn favoriete borrelplekken in Amsterdam. Super tof dat ze aan het uitbreiden zijn en inmiddels ook in Rotterdam zijn gevestigd. De hapjes op de kaart zijn zeer divers en allemaal heerlijk! Als je niet weet wat je moet kiezen ga dan zeker voor het befaamde Boca's Plateau (een combinatie van vlees, vis en kaashapjes). Het wijnassortiment is goed en lekker en het vriendelijke personeel is altijd bereid je een goed advies te geven (waarbij je niet de duurste wijn wordt aangesmeerd). Er heerst altijd een prettige sfeer, wat voor mij reden is om eens in de zoveel tijd neer te strijken en te genieten van alles dat Boca's te bieden heeft. Enige minpuntje dat ik kan bedenken is dat je echt vroegtijdig moet reserveren om verzekerd te zijn van een tafeltje. Maarja, dat is alleen maar een compliment toch?
Sanne K.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Boca's is een fantastische plek om te borrelen. De bediening is enorm vriendelijk en bedachtzaam, ze zijn zeer snel om je lege glas weer bij te schenken. Wat jammer is dat bij Boca's het eten niet altijd even goed is. De boca's plank, met een variatie aan hapjes, wordt geserveerd met wat kleine stukjes brood die wat oud lijken. Een aanrader zijn wel de 3-soorten frietjes of de losse kleine hapjes. Met 4 kleine hapjes heb je zo een goede avond maaltijd en kan je prima de hele avond blijven zitten. Aanrader!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Ik vind het lunchconcept van Boca's in één woord fantastisch: kleine, vers afgebakken broodjes – bruin of wit –­ in combinatie met drieëndertig verschillende vormen van beleg. Je kunt kiezen uit zoet, kaas, vlees, vis of vega. Daarnaast hebben ze soepen, salades en taart. Het goedkoopste broodje kost anderhalve euro en het duurste vijf vijftig. Ik had de bloemkoolsoep met ricard, het broodje shropshire blue met balsamicostroop en rucola en het broodje makreelsalade met een mayonaise met citroen en kappertjes. De broodjes waren heerlijk vers afgebakken en knapperig. De blauwe kaas en de makreelsalade waren voortreffelijk. Hetzelfde gold voor de soep die in combinatie met de ricard zeer apart was. Als ik naar de grote keuze op de kaart kijk, kan ik amper wachten om de rest te komen proberen. En er is tegenwoordig nog een tweede Boca's aan het Sarphatiepark. Als de service er net zo goed is als op de Westerstraat, dan is ook deze zaak zeker een aanrader.
Lyran .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Leuk concept bij Boca's! Niet dineren maar borrelen. Fijne en uitgebreide kaart om uit te kiezen. Wij begonnen met een plank met kaas, vlees en vis. Alles was heerlijk en goed op smaak. Vervolgens nog de nacho's genomen, die waren ook erg lekker! Afgesloten met drie heerlijke toetjes. Het was druk, maar toch was de bediening snel en vriendelijk. Enig nadeel, het restaurant is vrij gehorig en de tafeltjes zijn aan de kleine kant. Al met al heerlijk geborreld (en voor een goede prijs), we komen hier zeker terug!
Dila N.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Ik was zondag jarig en besloot mijn verjaardag met mijn vriendinnen te vieren bij Boca's. Eindje reizen voor ons omdat wij in Alkmaar wonen, maar het was het waard.

Heerlijke rode wijn gehad. De plateaus waren heerlijk (biefstuk! truffelsalami! manchego!), de bediening was erg vriendelijk. Om 12 uur kwam er een stuk taart met sterretjes erin en werd er voor me gezongen, ik voelde me er heel jarig door! We hebben nog gekletst met de bediening en de koks. Erg genoten van het eten, de service en de muziek
Robin Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2015
13 Januari gegeten bij Boca's. Gezellig en druk. Geen fancy inrichting, ideaal om even gezellig een hapje te eten.
Veel keuze uit verschillende hapjes die je apart kan bestellen en wat wel makkelijk is is dat je een vis, vlees of vega plateau kan bestellen om zo kennis te maken met de keuken. Gestart met vooraf wat bruschetta's, eentje met stoofpeer, eentje met paddenstoelen, en eentje met biefstuk en brie. De paddenstoel was lekker, maar met name de stoofpeer viel op en was goed op smaak. De biefstuk brie was wat droog.
De plateautjes waren lekker, maar niet bijzonder. Een grote eter heeft hier ook niet voldoende aan. Prettig dat de keuken snel werkt en er staat zo weer een extra gerechtje op tafel.
Nog een eendenborst besteld, lekkerder op papier dan op tafel. Ook een boerenkool stamppotje, goed maar niet bijzonder.
Afgesloten met koffie.
De bediening was snel, vriendelijk en accuraat. De prijs voor 5 personen viel alleszins mee.
Al met al gezellig gegeten, als je in de buurt bent prima om even te kijken of er plek is, maar als je iets bijzonders zoekt in deze prijsklasse heeft Amsterdam betere alternatieven te bieden.
Chanti91 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2014
Met twee personen bij Boca's gegeten en een heerlijke avond gehad. Ondanks dat de ober ons een klein plateau aanraadde hebben wij samen een middelgroot gemixed plateau genomen, met een flesje wijn en de drie soorten frites erbij. Qua portie is dit helemaal goed, en de kwaliteit is top. Een plateau verse en gevarieerde vlees, kaas en visproducten werd op tafel gezet, met broodjes en de frites met truffelmayonaise. Wij hebben heerlijk gegeten, met name genoten van de makreelsalade en doordat je een plateau deelt hebben we lekker kunnen kletsen en eten tegelijk.

Een leuk restaurant, zonder poespas en uitstekend geschikt om met een groepje te borrelen onder het genot van zo'n heerlijk plateau!
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2014
Echt super leuk tentje! Personeel die snapt hoe horeca werkt. Er was eigenlijk geen plek voor ons en we zouden weer gaan, maar het werd toch geregeld! Eten is super lekker met kleine hapjes enzo. Wij komen zeker terug.
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2014
De eigenaren van Boca's hebben een prachtig concept neergezet. Op basis van Baskische tapas, ook wel Pintxo's, kun je je uitleven en een hele avond genieten van de diversiteit aan hapjes. Ben je echt een grote eter, neem dan de grote plate. De bediening is uitstekend; altijd met een lach en super snel. En ze werken met koks die van wanten weten. Gewoon een keertje binnenlopen (ook vlakbij de Albert Cuijp)!
Chin Chin F.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2014
Een tijdje geleden met een klein groepje daar gegeten. Ik vind het een leuk concept. Zeker voor mij als kleine eter en iemand die geen keuzes kan maken. Hele gezellige avond gehad met lekkere hapjes en wijn.
T J.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2014
Voor wie niet goed keuzes kan maken, is dit het perfecte tent om een keer heen te gaan. Veel verschillende kleine hapjes om te delen, met zijn tweeen of met een grote groep. Wij bestelden friet, en kregen drie soorten frietjes met drie soorten mayo, hmmmm! Oja, het dessert dat ik iedereen aanraad; witte chocolade mousse met champignons! (Verrassend lekkere combinatie!) wij komen zeker terug!
Wieke V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2013
Hier gegeten met Kerst. Ondanks dat we vooraf waren geinformeerd dat ook de normale plateaus beschikbaar zouden zijn, was dit niet het geval. De jongens die onze tafel bediende verzekerde dat er niks anders te krijgen was - echter kreeg de tafel naast ons wel iets anders met verschillende kaasjes etc. Toch maar voor de enige 2 beschikbare plateaus gegaan. Wat daarop lag was niet bijzonder te noemen, veel gerechtjes waren ook nogal flauw. Ook hadden we voor 3 personen gereserveerd, maar kregen een (hoge) tafel voor 2 toegewezen. Proppen dus. Zal hier niet meer heengaan, wat jammer is want had er leuke verhalen over gehoord!
EHVD D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2013
Hier gegeten met een gezelschap van vijf. Restaurant is vrij klein maar hierdoor wel intiem. Bediening is erg relaxed (maar niet zodanig dat ze langzaam zijn) en vriendelijk en neemt de tijd om bij iedere plateau uitleg te geven. Uiteindelijk hebben we voor de vlees, vis en kaas plateau gekozen en alle drie waren ze erg goed bevallen. Alles smaakte prima, alleen konden sommige onderdelen iets meer gekruid of meer toppings gebruiken. Wijn bij het eten was lekker fris en karaf met water werd regelmatig bijgevuld. Zeker een aanrader als je ergens ontspannen wilt genieten van een borrel met lekkere hapjes erbij in een ontspannen omgeving.
Seçil D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2013
Het concept is leuk, kleine hapjes, plateaus en vooral lekker borrelen. Ik heb verschillende plateaus uitgeprobeerd en alles smaakte heel goed. Ik vind wel dat er wat minder brood mag en wat meer hapjes voor op de plateaus. Verder niks te klagen, prijs-kwaliteit is prima, service is prima, maar meest belangrijke: is je zit er heel gezellig en het is perfect voor TGIF-borrels!
Hasse D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2013
Ongeveer 2 weken geleden hier een hapje gegeten met een gezelschap van 4. Het is ongeveer ons vast restaurantje geworden waar wij graag iets gaan eten. kwalitatief altijd goed en de service is erg aardig! Echt een aanrader voor mensen die lekker willen eten met een goede borrel erbij.
Frouke H.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2013
Gegeten met een kleine groep en daarvoor is Boca's ideaal: we bestelden een vis-, vlees- en vegetarisch plateau met een variatie van frietjes en deelden dit met z'n allen. Alle drie de plateaus waren gevarieerd en de hapjes waren redelijk tot goed klaargemaakt. Rekening was meer dan redelijk. Bediening vriendelijk. Op vrijdagavond wel erg druk met borrelaars, dus minder geschikt voor een rustig avondje uit eten. Maar als start voor een avond uit met een wat groter gezelschap een goede keus.