Boca's

Westerstraat 30 1015 Amsterdam Nederland Kaart
31-208203727

Over het restaurant Boca's

Een van de moeilijkste keuzes in een mensenleven: het kiezen van een broodje bij ontbijt of lunch. Bij Boca's hoef je niet te kiezen. Je bestelt gewoon meerdere kleine broodjes. Een plank met broodjes. En heb je dan nog honger, dan bestel je er gewoon nog een paar bij. En wat er dan op zit? Dat bepaal je zelf natuurlijk. Je kunt kiezen uit meer dan 35 broodjes. Van speculaas met roomboter tot biefstuk met chimichurri salsa, van gerookte zalm met zeekraal tot gambakroketjes of gegrilde pompoen. Bestellen doe je door op de papieren menukaart aan te vinken waar je zin in hebt.

Meer informatie over restaurant Boca's

Maandag 09:00 - 01:00
Dinsdag t/m Donderdag 10:00 - 01:00
Vrijdag 10:00 - 03:00
Zaterdag 09:00 - 03:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Boca's

Linsey G.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Heerlijk gegeten met zeer leuk en vriendelijk personeel! Wij hebben genoten!
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Niet lekker helaas, 37,50 voor een vieze plank vol gortdroog brood, 3 worstjes, 3 plakjes biefstuk, 3 schijfjes mozzarella en een schaaltje aardappelpuree. Geen leuke bediening en het bier sloeg ook snel dood. Nooit meer
Sjors R.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Gisteravond met een vriendin bij Boca’s gegeten. Het ‘shared dining’ concept sprak ons erg aan; de kaart bestaat uit veel verschillende hapjes en borrelplanken die je met het gezelschap kunt delen. De wijnkaart bestaat uit wijnen van Grape District, de Invino Sauvignon Blanc is een aanrader. We komen zeker terug voor de kipnuggets en om de andere hapjes uit te proberen! Margot en Robin, bedankt voor de spontane service en leuke avond.
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Toen we binnenkwamen kon er geen begroeting vanaf terwijl er voldoende personeel rondliep. Tijdens het opnemen van onze drankbestelling opnemen werd er behalve het noodzakelijke geen vriendelijk woord gesproken. Nadat we de drankjes kregen hebben we een tijd moeten wachten tot we de bestelling voor de broodjes door konden geven. Iemand van het personeel liep zelfs in die tussentijd langs onze tafel naar buiten om een sigaret voor de deur te roken. We hebben wat gedronken en broodjes gegeten, dat smaakte allemaal prima. Uiteindelijk heeft een Brabantse medewerker onze Boca's-ervaring desondanks heel gezellig afgesloten, dank daarvoor!
Grietje S.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Bocas heeft een heerlijke keuken! Altijd goede kwaliteit. Het is extra gezellig tafelen door de grote keuze aan hapjes en geweldige plateaus....
ik kom er graag!
Emma W.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Jammer dat de kaart eens in de zo veel tijd wisselt want ik mis de tandori gemarineerde tempeh enorm. Echt een aanrader dit restaurant, eten is van goede kwaliteit en de sfeer is erg gezellig. Van het vleesplateau is op dit moment het buikspek een echte aanrader, net als de gnocchi op het vega plateau.
Jubella P.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Heerlijk gegeten gisteren! De kaart wisselt eens in de zoveel tijd en dat is een reden om steeds terug te komen. Ik hou van dit soort shared dining concepten die weten waar ze het over hebben. Dit is terug te zien in het eten en bediening; scherp en vriendelijk!
Susan M.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Prima advies over hoeveel heid bestelling. Alles lekker zo ook de wijnen en t tijdig bijschenken
Wendela M.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Inmiddels hier al vaker gegeten. Blijft erg gezellig! Wel valt het eten hier nu wat meer tegen. Misschien te vaak geweest dat het daarom tegen valt?
Wiko R.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Het eten was wederom erg smakelijk! Lekker allerlei snacks besteld. De drie soorten frieten zijn weliswaar heerlijk, maar erg veel als bijgerecht voor 2 personen. Verder fijne bediening en gezellig ingericht. Wel jammer dat er voor de tweede keer geen (rustige) tafel voor ons gereserveerd was. Gelukkig waren we vroeg, maar bij zo'n druk bezocht restaurant leken we mazzel te hebben dat er nog een rustig plekje vrij was.
Het heerlijke eten maakte echter veel goed!
Carlijne L.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke bediening!
mick G.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk broodje gegeten. Alleen wanneer ik een haar in mijn soep tegenkom, hier vervolgens iets van zeg en het dan alsnog (na het krijgen van een nieuwe soep en een hele voorzichtige "sorry") moet afrekenen ben je bij mij behoorlijk aan het verkeerde adres. Belachelijk. Hier kom ik niet meer. Daarbij kan de manager ook wel een cursus lachen gebruiken.
Christophe V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
We kwamen met een reservering binnen, maar deze was niet doorgekomen en het was al vol. Dat was dan ook meteen het enige minpunt op de avond. Werd netjes opgelost, daarna erg goed gegeten (voorafje, mooie bocaplate, spekkoek toe)! Het is er druk en rumoerig, maar dit betekent ook wel echte gezelligheid. Goede service ook, alles met een lach en regelmatig wordt er gevraagd of alles naar wens is. Dus ja, ik zou het aanraden.
carlijnhintzen .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Door twee vriendinnen mee naar Boca's genomen. We kregen een leuk tafeltje en werden meteen geholpen. Begonnen met een middelgrote kaasplank en een fles rode wijn. Beide vielen zeer goed in de smaak. Erna nog garnalenkroketjes, een bruchetta met biefstuk en drie soorten frietjes besteld. Ook dezen waren erg lekker. Heel leuk concept voor shared-dining. Zeker een aanrader als je lekker wil genieten van een wijntje met verschillende hapjes.
Floris K.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Boca's werkt volgens het concept van Shared Dining: veel kleine hapjes die je deelt met je tafelgenoten, onder het genot van een drankje. Er zijn zes keuzes voor een plateau: vlees, vis, vega, kaas, zoet en vlees/vis/kaas gemengd. Bij alle plateaus komen kleine geroosterde broodjes.

We zijn begonnen met een gemengd plateau, met onder andere een malse biefstuk, een heerlijke makreelsalade en lekkere stukken kaas. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, op het informele af maar dat is prima. Het eten kwam ook snel en het zag er prachtig uit.

De tweede ronde was een vega plateau, allemaal spannende gerechten met bijvoorbeeld linzen en aubergine, en alles was heerlijk. We eindigden met een eigen keuze aan borrelhapjes, een ceviche (niet heel zuur, wel smakelijk), pitabroodjes en nacho's. Allemaal erg lekker!

We hebben heerlijk gegeten bij Boca's, we komen zeker terug!
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Met vriendinnen bij Boca's in de jordaan gegeten. We werden erg hartelijk ontvangen door bediening waar niets op aan te merken is. Het interieur is wat afgeleefd waardoor het een minder verzorgde uitstraling geeft (vooral het toilet).
De wijnkaart bevat wijnen van de grapedistrict die ik in elk geval erg lekker vind en die vriendelijk geprijsd zijn.
We bestelden een gemengd plateau, waarvan het idee leuk is maar dat in de praktijk fantasieloos is (oude kaas met mosterd, een italiaanse zachte kaas in gewoon plakken, calamares uit de frituur, biefstuk en garnalen). Een leuke compote en wat groens hier en daar zou al een verbetering zijn. De geitenkaas salade was wat de naam doet verwachten en het nagerecht beloofde qua naam veel maar was een beetje room met aardbeien.
Al met gezellige avond met goede wijn, maar eten en interieur kunnen wel een opfrisbeurt gebruiken.
VanVugtJ .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Samen met twee vriendinnen zijn wij na een lange dag winkelen bij Boca's geëindigd. Wat een gezellig restaurantje! Leuk hoe je de hapjes kunt bestellen. Wij kozen voor een vis en kaasplankje, uitstekende keuze al zeg ik het zelf! Ook vonden wij de krulfrietjes met truffelmayonaise heerlijk. Het personeel was vriendelijk en gezellig. Wanneer wij in Amsterdam zijn, komen wij zeker weer terug!
Emile E.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2016
Erg leuke kleine zaak in het hartje van de Jordaan, een soort van Tapas met een ruime keuze, de middelgrote schotel met vlees is prima, erg lekkere bressola met zuurkool, goede paté, chickenwings ook lekker, daarnaast ook nog garnalenkroketjes geproefd ( of gamba kroketjes) goed ingekocht! Biefstuk met brie was prima en de pompoensoep smakelijk maar wel wat dik. Bediening is vriendelijk, maar vergeet wel kleine dingen en de entourage is leuk, met vooral erg mooie kleurrijke schilderijen aan de muur. Als er een negatief dingetje is, zijn het de veel te kleine servetjes die op tafel worden gezet, het eten nodigt uit tot eten met handen en dan is zo'n klein servetje echt niet genoeg! Voor de rest prima avond gehad.
Suzanne T.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Het concept van boca's komt goed door in de stijl van het personeel en inrichting: gezellig borrelen wat vanzelf doorloopt in een avondmaal. Lekker gegeten, de boca schotel met twee bijgerechtjes is top voor 2 personen, betaalbaar en lekker.
Erg vriendelijk personeel, inclusief fietspomp en pompservice van onze barman voor een zachte band!
Anke G.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Twee weken geleden een top avondje gehad met 11 vriendinnen. Het eten en de wijn was heerlijk en de bediening was super goed. Omdat we iets te vieren hadden werd er overduidelijk meer aandacht aan ons besteed en dat was echt een verrassing!!!! Bedankt voor jullie enthousiasme en gastvrijheid!